- radu
- OP
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
Este chiar distractiv pentru mine si multi alti prieteni care viziteaza acest forum, sa citim toate dicutiile despre"t(i)uning-ul" vostru.majoritatea se refera la "mega tuning" de genul:"de ce am toba orientata in jos?" care, ca sune mai bombastic a fost reformulata:"terminatie finala de evacuare falsa ", sau "de unde imi pun paravanturi?", ori ceva de cenul "mi-am instalat husa de volan si bec albastru". PENIBIL pentru sectiunea TUNING
Chiar nu am nimic personal cu nimeni, dar am primit destule bobarnace acide, de genul: "forum de femei puse pe tunat masini", la adresa sticker-ului de pe luneta, cel cu "www.clubopel.com", asa k am o singura rugaminte: mutati toate discutiile ce nu au nici o legatura cu tuningul cat de cat serios, intr-o alta sectiune de genul: "nimicuri" sau chiar la "cum sa..."
Nu trebuie lasata la voia intamplarii calitatea acestui forum, care incepe sa scada.
Nu stiu daca ati observat si voi diferenta dintre discutiile de la inceputuri (din sectiunea tuning) cand se mai vorbea cu cuvinte de genul: axa cu came, compresie, cip tuning, piggy back, mapari, distributie variabila, pop off-uri etc; si cele de acum.
De cand nu am mai vazut mesaje de la oameni precum Kalibrat,GSI sau altii pe acest forum?
Sunt sigur ca mi-am facut, deja, o gramada de dusmani cu treat-ul asta, dar, repet nu am nimic cu nimeni, so let le forum grow up! pls
Chiar nu am nimic personal cu nimeni, dar am primit destule bobarnace acide, de genul: "forum de femei puse pe tunat masini", la adresa sticker-ului de pe luneta, cel cu "www.clubopel.com", asa k am o singura rugaminte: mutati toate discutiile ce nu au nici o legatura cu tuningul cat de cat serios, intr-o alta sectiune de genul: "nimicuri" sau chiar la "cum sa..."
Nu trebuie lasata la voia intamplarii calitatea acestui forum, care incepe sa scada.
Nu stiu daca ati observat si voi diferenta dintre discutiile de la inceputuri (din sectiunea tuning) cand se mai vorbea cu cuvinte de genul: axa cu came, compresie, cip tuning, piggy back, mapari, distributie variabila, pop off-uri etc; si cele de acum.
De cand nu am mai vazut mesaje de la oameni precum Kalibrat,GSI sau altii pe acest forum?
Sunt sigur ca mi-am facut, deja, o gramada de dusmani cu treat-ul asta, dar, repet nu am nimic cu nimeni, so let le forum grow up! pls
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
Ai dreptate prietene, asa e, chiar eu am pus topicul cu "terminatie finala de evacuare falsa" alias "de ce am toba orientata in jos?" cum ii spui tu.
Intr-adevar l-am pus la sectiunea 'opel tuning', dupa ce m-am gandit un pic daca sa il pun la 'probl tehnice' sau poate 'ingrijire si intretinere'. Sau poate trebuia sa il pun la 'Cum sa...? orientez toba in sus'.
Frate sa stii ca tuningul are doua aspecte, dintre care unul este cel 'optic'!
Daca ma intrebam cum sa pun o toba care sa-mi mareasca evacuarea probabil ca avea ce cauta acolo. Daca vreau sa imi pun un ornament numai de design, adica o modificare optica a masinii nu are ce cauta. Si poate nu imi doresc sa pun o toba finala pentru a imi modifica evacuarea la o masina diesel pt ca presupun ca stii bine care ar fi consecintele la operatiunea asta.Asa ca, as fi preferat sa ma ajuti acolo cu un raspuns, nu sa critici.
Asa ca acest topic mi s-a parut ca se potriveste cel mai bine aici. Daca am gresit : IARTA-MA!
Intr-adevar l-am pus la sectiunea 'opel tuning', dupa ce m-am gandit un pic daca sa il pun la 'probl tehnice' sau poate 'ingrijire si intretinere'. Sau poate trebuia sa il pun la 'Cum sa...? orientez toba in sus'.
Frate sa stii ca tuningul are doua aspecte, dintre care unul este cel 'optic'!
Daca ma intrebam cum sa pun o toba care sa-mi mareasca evacuarea probabil ca avea ce cauta acolo. Daca vreau sa imi pun un ornament numai de design, adica o modificare optica a masinii nu are ce cauta. Si poate nu imi doresc sa pun o toba finala pentru a imi modifica evacuarea la o masina diesel pt ca presupun ca stii bine care ar fi consecintele la operatiunea asta.Asa ca, as fi preferat sa ma ajuti acolo cu un raspuns, nu sa critici.
Asa ca acest topic mi s-a parut ca se potriveste cel mai bine aici. Daca am gresit : IARTA-MA!
wtf
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2004
- Mesaj Privat
VectraDTI a scris:'Cum sa...? orientez toba in sus'.
Frate sa stii ca tuningul are doua aspecte, dintre care unul este cel 'optic'!
Frate sa stii ca tuningul are doua aspecte, dintre care unul este cel 'optic'!
O sa se trezeasca un destept,plictisit, si se va lega cum ca ala e "styling" , o zic din start ca poate asa nu va mai face gestul.
Sunt complet de acord cu arthurro. Nici o activitate la nici una din sectiunile de tuning (romanesc si international), ar fi bine sa ne lansam in discutii legate de tuning motor dar mi'e teama de reply-uri de genul "cei de la service au zis ca nu face bine".
Radu , de ce nu deschizi tu un topic destept ?
- radu
- OP
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
wtf am deschi cateva topicuri mai de mult.(nu erau prea destepte , dar erau despre tuning)
referitor la tuningul optic: nici o problema. sa fie cat mai mult(discutie interesanta a deschis 4est, parca, pe aceasta tema)
tot ce vreau sa spun este ca intrebarile marunte (deloc neintemeiate de altfel, care isi au si ele rostul) nu ar trebui puse in sectiunile tuning ci la "cum sa.."
am facut super reclama la acest forum si, credeti-ma, toti vizitatorii care vin, viziteaza, in primul rand, topicurile referitoare la tuning, iar apoi incep sa ne compare cu alte forumuri din afara...si nu prea iesim bine de loc.
regret ca v-am cam suparat, dar doar v-am atras atentia sa postati la locul potrivit.
acum ca m-am facut auzit puteti muta topicul, sau mai bine sa-l stergeti.
repet: nu vreau sa va supar!!!!
friends again!
referitor la tuningul optic: nici o problema. sa fie cat mai mult(discutie interesanta a deschis 4est, parca, pe aceasta tema)
tot ce vreau sa spun este ca intrebarile marunte (deloc neintemeiate de altfel, care isi au si ele rostul) nu ar trebui puse in sectiunile tuning ci la "cum sa.."
am facut super reclama la acest forum si, credeti-ma, toti vizitatorii care vin, viziteaza, in primul rand, topicurile referitoare la tuning, iar apoi incep sa ne compare cu alte forumuri din afara...si nu prea iesim bine de loc.
regret ca v-am cam suparat, dar doar v-am atras atentia sa postati la locul potrivit.
acum ca m-am facut auzit puteti muta topicul, sau mai bine sa-l stergeti.
repet: nu vreau sa va supar!!!!
friends again!
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Sunt de acord cu Radu, am postat si eu in acest sens mai demult, calitatea discutiilor se poate imbunatati, iar acest lucru depinde numai de noi... altfel
http://img149.exs.cx/my.php...mage=forum9xq.jpg
aceasta fotografie am surprins-o acum o saptamana undeva prin tara
http://img149.exs.cx/my.php...mage=forum9xq.jpg
aceasta fotografie am surprins-o acum o saptamana undeva prin tara
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- CIRSTEAADI
- *
- 12 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Craiova
CIRSTEAADI
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- crisluca1985
- **
- 116 mesaje
- din 29 Aug 2004
- Bucucresti
crisluca1985
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucucresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2004
- Mesaj Privat
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- crisluca1985
- **
- 116 mesaje
- din 29 Aug 2004
- Bucucresti
crisluca1985
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucucresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2004
- Mesaj Privat
Asa am vazut niste terminati pe la tv ca spuneau la burnout - ardere completa, frate unele cuvinte nu sunt facute pt. a fi traduse, se numeste pur si simplu burnout si se practica cand nu mai ai nevoie de cauciucuri si vrei sa impresionezi lumea, daca ai masina puternica il dai fara ajutor dar daca nu ai si ai una cum am eu o sa ai nevoie de vreo 10 oameni sa-ti tina masina si tot degeaba.
Si revenind la arderea completa, hai sa o luam asa cum e, pai daca se numeste ardere completa ar trebui sa se faca pana explodeaza cauciucu, ceea ce cred ca am vazut decat de vreo 3 ori in viata (in realitate), pai atunci cei care dau un burnout de vreo 2 min si nu le explodeaza nici un cauciuc, inseamna ca nu au dat burnout, nu? Si ma imi plac aia de la stop care pleaca cu scart si spun dupa aia frate ce burnout am dat. .
Pacat ca nu prea sunt pasionati pe aici de asa ceva. Ca as avea si eu nevoie de niste Opeluri pe langa mine.
Si revenind la arderea completa, hai sa o luam asa cum e, pai daca se numeste ardere completa ar trebui sa se faca pana explodeaza cauciucu, ceea ce cred ca am vazut decat de vreo 3 ori in viata (in realitate), pai atunci cei care dau un burnout de vreo 2 min si nu le explodeaza nici un cauciuc, inseamna ca nu au dat burnout, nu? Si ma imi plac aia de la stop care pleaca cu scart si spun dupa aia frate ce burnout am dat. .
Pacat ca nu prea sunt pasionati pe aici de asa ceva. Ca as avea si eu nevoie de niste Opeluri pe langa mine.
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
nu agreez nici burnout-ul nici probele de indemanare. inseamna ca nu ai ce face cu banii si tii neaparat sa rupi masina. Liniutzele mai merg cu toate ca nu am participat si nici nu am de gand. Mie imi place sa dau fum in trafic. la drum lung. Am lasat in spate multe masini cu pretentii mai ales ca aveam cea mai slaba motorizare calibra
- crisluca1985
- **
- 116 mesaje
- din 29 Aug 2004
- Bucucresti
crisluca1985
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucucresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2004
- Mesaj Privat
Da dar acum daca la tine se intampla ceva risti sa omori ceva lume, pe cand la astea legale nu prea risti, si sa sti ca la toti ne place sa facem asa ceva in trafic mai ales daca apare un chelios cu BMW in dreapta ta la stop (bulangiule) si incepe sa tureze motoru, pai m-am alergat cu el vreo 6 intersectii bine ca era aglomerat ca altfel il pierdeam de mult, dar tot datorita la ce ai spus tu prin trafic am luat un stalp acum cateva luni, si eram 5 in masina, deci tot mai bine e la legale, singur in masina, lumea departe si nici nu o rupi daca te pricepi.
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
am avut 2 accidente pana acum dstul de nasoale dar nu a murit nimeni. dar niciunul din vina mea. amandoua din neacordare de prioritate. atata timp cat imi cunosc masina si nu ma hazardez peste limitele ei si ale mele mai ales .... cred ca merge mai ales ca la faza cu bmw-ul sunt perfect de acord si mi s-a intamplat nu o data. Unul a venit chiar unde eram parcat sa ma intrebe daca nu facem una mica. era cu un corrado
- crisluca1985
- **
- 116 mesaje
- din 29 Aug 2004
- Bucucresti
crisluca1985
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucucresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2004
- Mesaj Privat
Pai si nu i-ai spus "ba boule nu vezi ca fac pauza, sunt parcat, parcheaza si tu mai in fata si cand termin te chem eu"
Pai si ce ia-i zis? Eu daca eram in locul tau ii spuneam da stai sa pornesc sa ma pun bine, si cand nu era atent ii dadeam blana sa-l vad cum alearga dupa mine.
Eu de asta zic prin oras sau in afara ca daca prinzi viteza si nu da un bou prioritate l-ai luat. Toti ii dam plana zi de zi ca e normal te mai si plictisesti la volan, mai te grabesti, te mai iei su unu, dar e ceva cale pana a da blana non stop si inconstient, eu in zilele mele de invatat masina (si acum mai invat) am tras la 80 brusc de volan ca era o groapa si mia- fugit spatele si am luat de-a latu alta groapa si m-am ridicat pe 2 roti de am crezut ca ma rastorn, deci cu viteza vin si responsabilitatile si atentia, si chiar asta e problema ca pe strada poti sa conduci tu perfect si da alt bou in tine.
Pai si ce ia-i zis? Eu daca eram in locul tau ii spuneam da stai sa pornesc sa ma pun bine, si cand nu era atent ii dadeam blana sa-l vad cum alearga dupa mine.
Eu de asta zic prin oras sau in afara ca daca prinzi viteza si nu da un bou prioritate l-ai luat. Toti ii dam plana zi de zi ca e normal te mai si plictisesti la volan, mai te grabesti, te mai iei su unu, dar e ceva cale pana a da blana non stop si inconstient, eu in zilele mele de invatat masina (si acum mai invat) am tras la 80 brusc de volan ca era o groapa si mia- fugit spatele si am luat de-a latu alta groapa si m-am ridicat pe 2 roti de am crezut ca ma rastorn, deci cu viteza vin si responsabilitatile si atentia, si chiar asta e problema ca pe strada poti sa conduci tu perfect si da alt bou in tine.
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
[quote="crisluca1985"]Nu exista tuning si racing, exista tuning exterior, interior, si la motor, iar racing-ul este format din liniute si indemanare cel putin asa e in lumea noatra, cei de afara nu stiu cum vad lucrurile. Adica poti sa te bagi la racing si fara sa ai bani, doar sa fii dispus sa-ti rupi masina.[/quote]
Din pacate eu nu sunt entuziasmat de ideea sa-mi rup masina pot sa spun ca sunt curios sa aflu cat mai multe despre tuning-ul EXTERIOR ceva sfaturi?
Din pacate eu nu sunt entuziasmat de ideea sa-mi rup masina pot sa spun ca sunt curios sa aflu cat mai multe despre tuning-ul EXTERIOR ceva sfaturi?
- crisluca1985
- **
- 116 mesaje
- din 29 Aug 2004
- Bucucresti
crisluca1985
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucucresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2004
- Mesaj Privat
Pai daca vrei sa afli cum se lucreaza in fibra eu stiu in mare dar nu in detaliu ca daca stiam ma apucam de asa ceva.
Pai jantele fac 50% din treaba, si in rest depinde de masina.
Sa nu pui beculete la stropitori ca se numeste kitch, deja au toti taximetristii, deci ocoleste luminitele, apoi o toba smekera, eu mi-am luat una de carbon, e de mare efect, si suna si frumos, eleronul poate cel mai greu de ales, poate sa strice toata masina daca vine aiurea, iti recomand o fanta in capota, ceva cu gust, spoilere, praguri acolo vezi si tu ce iti place
sa nu iti pui stiker peste capacu de benzina ca iar e kitch, toate geamurile ionizate, asta iar in functie de cum iti place. Si asa de incheiere ori iti pui niste stikere mari pe toata masina ori iti scoti manerele, si deschizi usa pe telecomanda.
Spune si tu ce te intereseaza si intru in detalii. Daca nu am pricep mai intreb lume si tot te lamuresc.
Pai jantele fac 50% din treaba, si in rest depinde de masina.
Sa nu pui beculete la stropitori ca se numeste kitch, deja au toti taximetristii, deci ocoleste luminitele, apoi o toba smekera, eu mi-am luat una de carbon, e de mare efect, si suna si frumos, eleronul poate cel mai greu de ales, poate sa strice toata masina daca vine aiurea, iti recomand o fanta in capota, ceva cu gust, spoilere, praguri acolo vezi si tu ce iti place
sa nu iti pui stiker peste capacu de benzina ca iar e kitch, toate geamurile ionizate, asta iar in functie de cum iti place. Si asa de incheiere ori iti pui niste stikere mari pe toata masina ori iti scoti manerele, si deschizi usa pe telecomanda.
Spune si tu ce te intereseaza si intru in detalii. Daca nu am pricep mai intreb lume si tot te lamuresc.