- gabonne
- ****
- 1,302 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,302
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Am fost acum vreo 5 zile la tara si cand am venit am auzi un "tacanit" in partea stanga, greu de sesizat cei drept, cand virez maxim stanga, dreapta nu conteaza. Am mai facut cam 250 de kilometri week-end-ul asta (Suceava-Dorna unde drumul este "varza" din cauza reparatiilor) astazi m-am uitat mai atent la masina si am vazut ca burduful de la planetara din stanga este rupt.
Intrebarea este scap doar cu schimbarea burdufului, sau toate sansele sa fie si planetara dusa.
Cam ce preturi ar fi prin servisuri daca:
- trebuie sa schimb doar burduful (manopera + pesele aferente)
- trebuie sa schimb capul de planetara si burduful bineinteles (manopera + piesele aferente)
Astra F '94 1.7 TC4EE1 (Caravan)
Intrebarea este scap doar cu schimbarea burdufului, sau toate sansele sa fie si planetara dusa.
Cam ce preturi ar fi prin servisuri daca:
- trebuie sa schimb doar burduful (manopera + pesele aferente)
- trebuie sa schimb capul de planetara si burduful bineinteles (manopera + piesele aferente)
Astra F '94 1.7 TC4EE1 (Caravan)
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
depinde de cand s-a rupt burduful.
posibil sa schimbi doar burduful , care oricum atunci cand se se schimba se vede si starea interioara a capului planetara
la schimbare burduf: burduf 12 lei + manopera 50lei
la schimbare tot: burduf: 12 lei + manopera 50lei + cap 120 de lei
dau si eu preturi aproximative(eu am dat pe un burduf 11 lei )
posibil sa schimbi doar burduful , care oricum atunci cand se se schimba se vede si starea interioara a capului planetara
la schimbare burduf: burduf 12 lei + manopera 50lei
la schimbare tot: burduf: 12 lei + manopera 50lei + cap 120 de lei
dau si eu preturi aproximative(eu am dat pe un burduf 11 lei )
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
- [cj]sharky
- **
- 277 mesaje
- din 08 Jun 2009
- Vectra 1992 c16nz
- Cluj
[cj]sharky
- Mesaje scrise: 277
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat
Va rog sa va dati cu parerea legat de ce am facut:
Am observat ca burduful de la planetara era sarit de pe cap. Fusese prins cu coliere de plastic si se pare ca au scapat.
De sarit cred ca e sarit de vreo 400km maxim, pt ca as fi observat cu alta ocazie cand am aruncat un ochi pe sub masina.
Am sters cu o carpa curata cat am putut vaselina din capul de planetare, am pus alta si am legat burduful acum cu niste coliere de metal cu surub. Prea mult praf nu cred ca a intrat pana cand am observat problema pt ca in pozitie normala burduful sta pe cap, doar la viraj puternic se casca putin si permite prafului sa intre.
Din cate vad nu se ating de alte elemente si nici nu zgarie burduful. Voi pune preventiv niste material de protectie peste surub, sa nu taie burduful cand volanul e intors la maxim.
Ce parere aveti? Va tine lucrarea? Cleste pentru coliere normale care se pun la burduf nu am.
S-ar putea sa fie probleme de echilibrare? colierul e montat destul de aproape de axul central si are o viteza tangentiala mica, deci teoretic prea multe nu se pot intampla, dar va voi tine la curent daca apar trepidatii in volan. Inainte de operatie masina nu trepida nici la 150 la ora.
Niste poze:
Am observat ca burduful de la planetara era sarit de pe cap. Fusese prins cu coliere de plastic si se pare ca au scapat.
De sarit cred ca e sarit de vreo 400km maxim, pt ca as fi observat cu alta ocazie cand am aruncat un ochi pe sub masina.
Am sters cu o carpa curata cat am putut vaselina din capul de planetare, am pus alta si am legat burduful acum cu niste coliere de metal cu surub. Prea mult praf nu cred ca a intrat pana cand am observat problema pt ca in pozitie normala burduful sta pe cap, doar la viraj puternic se casca putin si permite prafului sa intre.
Din cate vad nu se ating de alte elemente si nici nu zgarie burduful. Voi pune preventiv niste material de protectie peste surub, sa nu taie burduful cand volanul e intors la maxim.
Ce parere aveti? Va tine lucrarea? Cleste pentru coliere normale care se pun la burduf nu am.
S-ar putea sa fie probleme de echilibrare? colierul e montat destul de aproape de axul central si are o viteza tangentiala mica, deci teoretic prea multe nu se pot intampla, dar va voi tine la curent daca apar trepidatii in volan. Inainte de operatie masina nu trepida nici la 150 la ora.
Niste poze:
- Adi Iulian
- **
- 167 mesaje
- din 21 Sep 2007
- Vectra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Adi Iulian
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat