- iuliusdobre
- **
- 67 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Vectra 1997 X 20DTL
- Spania
iuliusdobre
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 1997 X 20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- f1specialfx
- ***
- 610 mesaje
- din 24 Nov 2006
- Corsa 1.4 90HP
- Bucuresti
f1specialfx
- Mesaje scrise: 610
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1.4 90HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Throttle body - revine greu clapeta...des intilnit
Sonda oxigen...posibil....
Sonda temperatura lichid racire....probabil
Termostat - se incalzeste greu motorul....foarte des intilnit
EGR - reactioneaza dar lent
Si tot asa....multe nu gluma...dar avind in vedere ca afara are consum bun nu le mai spun....
Fa un test de noxe si compara valorile cu cele date de producator....
Acum depinde si de aglomeratia din orasul vostru, care nu are pusa LOCATIA ar fi indicat...
Sonda oxigen...posibil....
Sonda temperatura lichid racire....probabil
Termostat - se incalzeste greu motorul....foarte des intilnit
EGR - reactioneaza dar lent
Si tot asa....multe nu gluma...dar avind in vedere ca afara are consum bun nu le mai spun....
Fa un test de noxe si compara valorile cu cele date de producator....
Acum depinde si de aglomeratia din orasul vostru, care nu are pusa LOCATIA ar fi indicat...
STROE
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2007
- Mesaj Privat
- orinoco
- **
- 251 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Corsa 2004 Z13DT
orinoco
- Mesaje scrise: 251
- Locatie:
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Throttle body - revine greu clapeta...des intilnit
Sonda oxigen...posibil....
Sonda temperatura lichid racire....probabil
Termostat - se incalzeste greu motorul....foarte des intilnit
EGR - reactioneaza dar lent
Si tot asa....multe nu gluma...dar avind in vedere ca afara are consum bun nu le mai spun....
Fa un test de noxe si compara valorile cu cele date de producator....
Acum depinde si de aglomeratia din orasul vostru, care nu are pusa LOCATIA ar fi indicat...
Sonda oxigen...posibil....
Sonda temperatura lichid racire....probabil
Termostat - se incalzeste greu motorul....foarte des intilnit
EGR - reactioneaza dar lent
Si tot asa....multe nu gluma...dar avind in vedere ca afara are consum bun nu le mai spun....
Fa un test de noxe si compara valorile cu cele date de producator....
Acum depinde si de aglomeratia din orasul vostru, care nu are pusa LOCATIA ar fi indicat...
Cit consuma Agila in Iasi ?
- Corsafuhrer
- ***
- 869 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 869
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Mars22
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bihor
- Masina: Corsa 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2007
- Mesaj Privat
- catalin mac
- **
- 82 mesaje
- din 28 Jul 2006
- Vectra 2003 1,8
- Bistrita-Nasaud
catalin mac
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 2003 1,8
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2006
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,458 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,458
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
oameni buni, luati-o mai usor cu consumul in oras, acolo nu aveti ce va uita dupa manual. Prea multe variabile, de genul:
- distanta parcursa (masina cunsuma mai mult pana se incalzeste motorul)
- stopuri, ambuteiaje
- etc
vreti sa vedeti daca e masina ok? faceti consumul la drum intins.
Sa va zic o kestie, in Zalau am scos consum urban de ~8.5 l/100km, in Cluj... de 10-11. Cu aceeasi masina, si acelasi numar la pantof. So....
- distanta parcursa (masina cunsuma mai mult pana se incalzeste motorul)
- stopuri, ambuteiaje
- etc
vreti sa vedeti daca e masina ok? faceti consumul la drum intins.
Sa va zic o kestie, in Zalau am scos consum urban de ~8.5 l/100km, in Cluj... de 10-11. Cu aceeasi masina, si acelasi numar la pantof. So....
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Toate aceste au fost in mintea mea cind am spus :
Toate se folosesc preponderent in regim urban ! Deci a se analiza inca o data !
Throttle body - revine greu clapeta...des intilnit
Sonda oxigen...posibil....
Sonda temperatura lichid racire....probabil
Termostat - se incalzeste greu motorul....foarte des intilnit
EGR - reactioneaza dar lent
Sonda oxigen...posibil....
Sonda temperatura lichid racire....probabil
Termostat - se incalzeste greu motorul....foarte des intilnit
EGR - reactioneaza dar lent
Toate se folosesc preponderent in regim urban ! Deci a se analiza inca o data !
Frantuzu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Franta
- Masina: Corsa 2001 DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Ivan Sergiu
- *
- 2 mesaje
- din 18 Jun 2007
- Corsa 2003
Ivan Sergiu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
bmihai
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 nush
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
LEXXX a scris:nu e chiar asa.... nu mai schimba pe la 2000, ca nu e dacie, eu sub 3000 rar schimb conditii in care cu petrom 99+ consum cam 8-8,5% (dupa ultimele calcule) in bucuresti; majoritatea drumuri de 4 km (abia se incalzeste motorul), daca motorul e subturat si nu are cuplu, ecu compenseaza prin injectarea unei cantitati mai mari de carburant, astfel consumul crescand drastic... Ganditi-va ca motorul asta e limitat pe la 6500 rpm, iar cuplul maxim il obtine la 4000 rpm. Nu inseamna neaparat sa schimbati la 4000 rpm, dar nici sa tragi de el la 2000 ca nu e diesel.
din cate stiu eu cuplul maxim este la 5500 rpm nu la 4000 iar
viteza cel mai bine e sa o schimbi intre 2500 si 3000
iar de consum nu mai vorbim. ces consumurile alea astronomice dao draq de masina ca are motor mic doar nu e bmw
ma rog mi se pare prea mult fata de a mea care are consum mediu de 5-5,5%
- Batman
- **
- 367 mesaje
- din 01 Sep 2006
- Astra 2017 B16SHT
- Bucuresti
Batman
- Mesaje scrise: 367
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2006
- Mesaj Privat
Engine Specification
Engine, location Front, transverse in front of axle, 7° 50' forward inclined
Cooling system Liquid, sealed circuit
Cylinders, number 4
Bore (mm) 72.5
Stroke (mm) 72.6
Displacement (cc) 1199
Compression ratio 10.1 : 1
Engine, type In line; 5 main bearings
Cylinder block/ head material Cast iron/ aluminium
Camshaft(s), location 2 overhead (DOHC), driven by chain
Valve train Indirect roller cam followers, hydraulic tappets
Valve, arrangement v; 4 per cylinder
Valve, adjustment Automatic - hydraulic
Fuel system Sequential multi point fuel injection
Ignition system Electronic ignition map, ignition coil direct to spark plug
Fuel pump Electric, in tank
Emission control system 3 - way cat. conv. with 2 oxygen sensors
Output (kW/hp CEE at 1/min) 55 / 75 at 5600
Specific power (kW/l; hp/l) 45.9; 62.6
Max. torque (Nm at 1/min) 110 at 4000
Specific torque (Nm/litre) 91.7
Mean effective pressure at max. power/ max. torque (Nm/litre) 982.10/ 1153.4
Average piston speed (m/s) 13.6
Engine oil, capacity (l) 3.5
Cooling capacity (l) 5
Battery 12V, capacity (Ah) 36
Alternator 14.2V, capacity (W) 994
Max. service interval 20,000 miles or 2 years
Emission compliance Euro 4
Asadar, cuplul maxim e la 4000 rpm, puterea maxima e la 5600 rpm. E un motor modern cu 4 supape pe cilindru, ceea ce inseamna ca merge turat. Nu comparati fostele rable cu aceasta masina. Daca vrei sa schimbi la 2000 rpm trebuia sa-ti iei diesel. La masina asta se schimba la 3000-3500 rpm, iar in mers sportiv si mai sus.
Engine, location Front, transverse in front of axle, 7° 50' forward inclined
Cooling system Liquid, sealed circuit
Cylinders, number 4
Bore (mm) 72.5
Stroke (mm) 72.6
Displacement (cc) 1199
Compression ratio 10.1 : 1
Engine, type In line; 5 main bearings
Cylinder block/ head material Cast iron/ aluminium
Camshaft(s), location 2 overhead (DOHC), driven by chain
Valve train Indirect roller cam followers, hydraulic tappets
Valve, arrangement v; 4 per cylinder
Valve, adjustment Automatic - hydraulic
Fuel system Sequential multi point fuel injection
Ignition system Electronic ignition map, ignition coil direct to spark plug
Fuel pump Electric, in tank
Emission control system 3 - way cat. conv. with 2 oxygen sensors
Output (kW/hp CEE at 1/min) 55 / 75 at 5600
Specific power (kW/l; hp/l) 45.9; 62.6
Max. torque (Nm at 1/min) 110 at 4000
Specific torque (Nm/litre) 91.7
Mean effective pressure at max. power/ max. torque (Nm/litre) 982.10/ 1153.4
Average piston speed (m/s) 13.6
Engine oil, capacity (l) 3.5
Cooling capacity (l) 5
Battery 12V, capacity (Ah) 36
Alternator 14.2V, capacity (W) 994
Max. service interval 20,000 miles or 2 years
Emission compliance Euro 4
Asadar, cuplul maxim e la 4000 rpm, puterea maxima e la 5600 rpm. E un motor modern cu 4 supape pe cilindru, ceea ce inseamna ca merge turat. Nu comparati fostele rable cu aceasta masina. Daca vrei sa schimbi la 2000 rpm trebuia sa-ti iei diesel. La masina asta se schimba la 3000-3500 rpm, iar in mers sportiv si mai sus.
marcopolo
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
- sam_mntn
- **
- 317 mesaje
- din 09 Jul 2007
- Corsa 1996 C12NZ
- Bucuresti
sam_mntn
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2007
- Mesaj Privat
- AcidMan
- ***
- 642 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 642
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
fragrance
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- _mihai_
- **
- 434 mesaje
- din 20 Nov 2005
- Astra 2010 A14NET
- Bucuresti
_mihai_
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2005
- Mesaj Privat
fragrance a scris:eu am o corsa c motor de 1,2 benzina si consuma 4,7%. consumul este facut pe o distanta de 200 de km (oras + drum intins forjat cu 120km/h). deci controlati-va masinutele. precizez ca este abia adusa in tara si are 121.000 km la bord. schimb viteza pe la 2500 r/m.
Mwahahah 4.7% scot cand vine de la munte la tine sigur e mixt?
5+% drum lung 120kmh
8-9% oras bucuresti, trafic nasol