am si eu o nedumerire, poate cineva reuseste sa clarifice treaba
![Smile](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Sub delcou, exista un surub, cu care, daca este slabit, s-ar putea regla pozitia originala a delcoului fata de motor, rotind-o.
Prin acest reglaj, s-ar putea ajunge la vreo inbunatatire/inrautatire in functionarea aprinderii? Adica s-ar putea ajunge la ceva de genul, cuplu mai mare la rotatii mai reduse sau putere mai mare la rpm mai mare (si reducere de cuplu la rotatii mai reduse)?
As fi curios, de ce au construit nemtii pe vremea respectiva, asa, partea de delcou (cu posibilitate de reglaj)? Care ar fi rolul acelui reglaj de fapt?
Stiu ca ECU are o posibilitate cat-de-cat limitata de reglaj la avans, din mufa de setare a cifrei octanice (mufa neagra, 91/95 la mine).
Plus, off-topic, se poate schimba un catalizator spart din CASCO? (al meu nu mai exista din pacate din iarna asta, dupa ce am reusit sa o lovesc de bucati de zapada inghetata, data afara pe strada de pe o curte, de un "gospodar" care probabil se gandea, ca masinile oricum o s-o "aplatizeze"...).
Masina, din semnatura (adica Vectra '92, cu C16NZ).