- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
P0170 este amestec incorect, se poate depista pe tester daca amestecul e sarac sau bogat. Cauze ar fi debitmetru, admisie gaurita sau furtune sparte, debitmetru, sonda lambda1, EGR gripat intredeschis, filtru benzina, injectoare.
Incepe prin decuplare debitmetru sa vezi daca merge mai bine. Despre toate astea gasesti scris la Agila si Corsa.
Incepe prin decuplare debitmetru sa vezi daca merge mai bine. Despre toate astea gasesti scris la Agila si Corsa.
- cornel.susanu
- *
- 2 mesaje
- din 20 Jun 2011
- Corsa Z12XE
- Galati
cornel.susanu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2011
- Mesaj Privat
Crankshaft sensor este un senzor inductiv ( o bobina ) care se intrerupe, insa in prima faza are simptom de contact imperfect, apoi se intrerupe definitiv si turometrul sta in "0". Nu resetati calculatorul de motor, nici macar prin decuplarea bornelor bateriei, pana nu aveti un alt senzor; motorul va porni numai pe baza informatiilor de la camshaft senzor. Parerea mea este ca senzorii vechi (defecti) ies mai greu din locas datorita modificarii diametrului in timp.
- cornel.susanu
- *
- 2 mesaje
- din 20 Jun 2011
- Corsa Z12XE
- Galati
cornel.susanu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2011
- Mesaj Privat
Am inlocuit saptamana trecuta motorul z12xe pe o Corsa C/ 2001.
Instalatia electrica aferenta motorului cumparat era intrerupta pe circuitul injectoarelor ( P0201, P0202, P0203), asa ca am procedat la inlocuirea acesteia, decupland si conectorul de ''+'' de la baterie.Din graba am inversat cuplele la senzorii crankshaft si Knock sensor care au aceeasi tip de mufa, cablajul electric permite inversarea lor, iar ECU nu raporteaza nici o eroare, dar nu porneste!
Dupa 2 zile de chin si verificarea distributiei, a ECU, etc am identificat greseala si am pornit motorul.
Instalatia electrica aferenta motorului cumparat era intrerupta pe circuitul injectoarelor ( P0201, P0202, P0203), asa ca am procedat la inlocuirea acesteia, decupland si conectorul de ''+'' de la baterie.Din graba am inversat cuplele la senzorii crankshaft si Knock sensor care au aceeasi tip de mufa, cablajul electric permite inversarea lor, iar ECU nu raporteaza nici o eroare, dar nu porneste!
Dupa 2 zile de chin si verificarea distributiei, a ECU, etc am identificat greseala si am pornit motorul.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cablajul corect pozitionat (prins pe admisie fest) nu permite decat tras de fire schimbarea celor doua mufe. Ai mare grija sa nu atarne somoiogul de cabluri in jos, este pus sus tocmai sa nu se incalzeasca, daca sta jos este incalzit de motor. Daca acele ties cu clips nu mai exista pune ties prin gaurile alea sa prinzi cablurile. Toate vibratiile din cabluri se duc in mufe si te alegi cu contact imperfect in timp cu schimbat iar mufaraie si alte cele.
Codul eroare P0335 nu apare cateodata vezi Defectiuni Agila fara cod eroare
Codul eroare P0335 nu apare cateodata vezi Defectiuni Agila fara cod eroare
- florinmartoiu
- **
- 85 mesaje
- din 06 Sep 2009
- Corsa 2003 Z12XE
- Brasov
florinmartoiu
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2009
- Mesaj Privat
salutare.
Revin dupa o perioada mai lunga.......astazi am reusit sa curat EGR, throdel body din nou, debitmetrul (nu era murdar deloc), bujiile........si cam atat.
Am resetat ECU cu borna scoasa si la pornire.......di nou dezastru! Trepideaza motorul ca inainte. Cand este rece parca merge mai bine dar cand este cald.........sincer NU STIU CE SA II MAI FAC!
Am studiat pe forum cam o luna si ceva si nu reusesc sa ''ii dau de cap''!
Cred ca ultima solutie sa merg la un service opel desi o sa ma coste foaaarte mult!
CE MA SFATUITI?
In august am concediu si trebuia sa merg in Romania si sincer mi-e frica sa plec la drum cu ea.....
Revin dupa o perioada mai lunga.......astazi am reusit sa curat EGR, throdel body din nou, debitmetrul (nu era murdar deloc), bujiile........si cam atat.
Am resetat ECU cu borna scoasa si la pornire.......di nou dezastru! Trepideaza motorul ca inainte. Cand este rece parca merge mai bine dar cand este cald.........sincer NU STIU CE SA II MAI FAC!
Am studiat pe forum cam o luna si ceva si nu reusesc sa ''ii dau de cap''!
Cred ca ultima solutie sa merg la un service opel desi o sa ma coste foaaarte mult!
CE MA SFATUITI?
In august am concediu si trebuia sa merg in Romania si sincer mi-e frica sa plec la drum cu ea.....
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- florinmartoiu
- **
- 85 mesaje
- din 06 Sep 2009
- Corsa 2003 Z12XE
- Brasov
florinmartoiu
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2009
- Mesaj Privat
- cocosai
- **
- 292 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 292
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
[quote="florinmartoiu"]salutare.
Revin dupa o perioada mai lunga.......astazi am reusit sa curat EGR, throdel body din nou, debitmetrul (nu era murdar deloc), bujiile........si cam atat.
quote]
Cred ca nu intelegi importanta debitmetrului si in acelasi timp ai impresia ca faci OCHIOMETRIC diagnosticarea lui. Ti-au raspuns oamenii, cred ca foarte clar. Daca ai posibilitate imprumuta un debitmetru si vezi cum merge masina. Referitor la mecanicii de acolo, am un prieten care a cumparat o masina din germania pe nimic din cauza ca cei de acolo nu-i dadeau de cap(era nepornita de un an). Cand a bagat mana dedesupt la senzorul krankschaft, acesta era deteriorat, l-a schimbat si a venit cu ea acasa.
Revin dupa o perioada mai lunga.......astazi am reusit sa curat EGR, throdel body din nou, debitmetrul (nu era murdar deloc), bujiile........si cam atat.
quote]
Cred ca nu intelegi importanta debitmetrului si in acelasi timp ai impresia ca faci OCHIOMETRIC diagnosticarea lui. Ti-au raspuns oamenii, cred ca foarte clar. Daca ai posibilitate imprumuta un debitmetru si vezi cum merge masina. Referitor la mecanicii de acolo, am un prieten care a cumparat o masina din germania pe nimic din cauza ca cei de acolo nu-i dadeau de cap(era nepornita de un an). Cand a bagat mana dedesupt la senzorul krankschaft, acesta era deteriorat, l-a schimbat si a venit cu ea acasa.
- florinmartoiu
- **
- 85 mesaje
- din 06 Sep 2009
- Corsa 2003 Z12XE
- Brasov
florinmartoiu
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2009
- Mesaj Privat
salut cocosai
importanta debitmetrului am inteles-o foarte clar........aici, in Germania, sincer NU am de unde sa imprumut un debitmetru.....
Majoritatea autohaus-urilor sunt patronate de turci sau rusi.....daca am intrebat acest lucru mi s-a raspuns ca nu este posibil sa probezi piesa....
adica ceva de genul ca in reclama '' doar nu vrei si garantie pt piesa?!''
Am decuplat debitmetrul, am citit acest lucru tot pe forum, intradevar mersul motorului s-a schimbat...ceva mai turat dar mergea mai rotund...
Deci sincer nu stiu ce sa mai fac....
Cred ca o sa cumpar un debitmetru nou si gata.....
multumesc de raspuns cocosai
importanta debitmetrului am inteles-o foarte clar........aici, in Germania, sincer NU am de unde sa imprumut un debitmetru.....
Majoritatea autohaus-urilor sunt patronate de turci sau rusi.....daca am intrebat acest lucru mi s-a raspuns ca nu este posibil sa probezi piesa....
adica ceva de genul ca in reclama '' doar nu vrei si garantie pt piesa?!''
Am decuplat debitmetrul, am citit acest lucru tot pe forum, intradevar mersul motorului s-a schimbat...ceva mai turat dar mergea mai rotund...
Deci sincer nu stiu ce sa mai fac....
Cred ca o sa cumpar un debitmetru nou si gata.....
multumesc de raspuns cocosai
- florinmartoiu
- **
- 85 mesaje
- din 06 Sep 2009
- Corsa 2003 Z12XE
- Brasov
florinmartoiu
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2009
- Mesaj Privat
salutare din nou,
@Pratmin scuze ca am postat in topicul tau dar sper ca problemele si solutiile care le-am gasit eu pt masina mea sa fie de folos si altor colegi.
Satul de mersul intrerupt si de proasta functionare a motorului m-am hotarat si ieri am cumparat un debitmetru nou (150 euro) original BOSCH. Am studiat indelung pe acest seit si am ajuns la concluzia ca este necasar schimbarea lui si inca cateva piese (ex:sonda lambda) dar in lipsa de buget am sa fac acest lucru treptat.
Am inlocuit debitmetrul vechi si..........surpriza..........motorul are alta viata! Trage mult mai bine si nu mai are acea ''ezitare" la demaraj! Motorul tot mai intrerupe dar cred ca este devina sonda lambda pt ca motorul consuma foarte mult ulei si banuiesc ca sunt foarte multe depuneri pe ea SIIII mai ales ca nu a fost schimbata niciodata! masina are 212.000 km iar eu am cumparat-o la 170.000km.De cand o am am schimbat doar filtre si ulei in rest nu a necesitat nimic alteva.
Peste 2 sapt am sa schimb si sondele si am sa revin cu o noua postare sa va descriu ce ''simptome'' mai are!
am tot cautat pe site dar nu gasesc nici o intalnire a clubului la Brasov. Are cineva idee in perioada 15.08-25.08 daca este vreo intalnire?
O zi superba si fara evenimente neplacute!
@Pratmin scuze ca am postat in topicul tau dar sper ca problemele si solutiile care le-am gasit eu pt masina mea sa fie de folos si altor colegi.
Satul de mersul intrerupt si de proasta functionare a motorului m-am hotarat si ieri am cumparat un debitmetru nou (150 euro) original BOSCH. Am studiat indelung pe acest seit si am ajuns la concluzia ca este necasar schimbarea lui si inca cateva piese (ex:sonda lambda) dar in lipsa de buget am sa fac acest lucru treptat.
Am inlocuit debitmetrul vechi si..........surpriza..........motorul are alta viata! Trage mult mai bine si nu mai are acea ''ezitare" la demaraj! Motorul tot mai intrerupe dar cred ca este devina sonda lambda pt ca motorul consuma foarte mult ulei si banuiesc ca sunt foarte multe depuneri pe ea SIIII mai ales ca nu a fost schimbata niciodata! masina are 212.000 km iar eu am cumparat-o la 170.000km.De cand o am am schimbat doar filtre si ulei in rest nu a necesitat nimic alteva.
Peste 2 sapt am sa schimb si sondele si am sa revin cu o noua postare sa va descriu ce ''simptome'' mai are!
am tot cautat pe site dar nu gasesc nici o intalnire a clubului la Brasov. Are cineva idee in perioada 15.08-25.08 daca este vreo intalnire?
O zi superba si fara evenimente neplacute!
- cocosai
- **
- 292 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 292
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
- florinmartoiu
- **
- 85 mesaje
- din 06 Sep 2009
- Corsa 2003 Z12XE
- Brasov
florinmartoiu
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2009
- Mesaj Privat
L-am cumparat din Germania. Momentan sunt in Germania si m-am gandit ca o sa coste foarte mult sa mi-l trimita cineva din Romania. Momentan sunt foarte multumit de el si aseara.......SURPRIZA.......a ''cazut'' pompa de benzina! Am cumparat de asemena una tot Bosch, care a costat 145 euro si am si montat-o. A durat 30 min.
Cred ca am nevoie de niste apa sfintita ....in fiecare zi ''pica'' cate ceva la ea!
Urmatoarea achizitie va fi sonda lambda care aici costa intre 150-200 euro!
o zi buna !
Cred ca am nevoie de niste apa sfintita ....in fiecare zi ''pica'' cate ceva la ea!
Urmatoarea achizitie va fi sonda lambda care aici costa intre 150-200 euro!
o zi buna !
racorazvi
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timisoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2007
- Mesaj Privat
Salutari Agilisti,
Multumita lui Cocosai, de la care am reusit sa cumpar piese de foarte buna calitate am reusit sa imi pun Agila pe picioare dupa un accident frontal avut acum 2 Ani.
Problema e ca nu porneste, am depstat o siguranta arsa la motor, langa relee, din cauza careia nu m-i se aprindeau toti martorii din bord, si aici m-am oprit. acum se aprin asa cum trebuie , in afara de cel de EPS, care se aprinde intermitent.
Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi? ce ar trebui sa verific? cu ce sa incep? Martorii cum am mentionat , sunt OK, nu cred ca din cauza unei defectiuni la EPS nu pornetse, sau?
Mentionez ca masina a stat 2 ani la un mester sa imi faca partea de caroserie (din lipsa de fonduri nu am facut-o), iar acum vreau sa o pun pe picioare. cu ce alte verificari ar trebui sa continui?
Agila,
Motor de 1.2
Cu stima,
Razvan
Multumita lui Cocosai, de la care am reusit sa cumpar piese de foarte buna calitate am reusit sa imi pun Agila pe picioare dupa un accident frontal avut acum 2 Ani.
Problema e ca nu porneste, am depstat o siguranta arsa la motor, langa relee, din cauza careia nu m-i se aprindeau toti martorii din bord, si aici m-am oprit. acum se aprin asa cum trebuie , in afara de cel de EPS, care se aprinde intermitent.
Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi? ce ar trebui sa verific? cu ce sa incep? Martorii cum am mentionat , sunt OK, nu cred ca din cauza unei defectiuni la EPS nu pornetse, sau?
Mentionez ca masina a stat 2 ani la un mester sa imi faca partea de caroserie (din lipsa de fonduri nu am facut-o), iar acum vreau sa o pun pe picioare. cu ce alte verificari ar trebui sa continui?
Agila,
Motor de 1.2
Cu stima,
Razvan
- cocosai
- **
- 292 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 292
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
Ciprian_B
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dolj
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
racorazvi incerca la szilid daca are timp, eu banui ceva pe la contacte, fire (parlite), mufe sau chiar calculator EPS.
Ciprian_B vezi daca face presiune benzina in rampa, dupa 2 zile apesi pe supapa si face fas sau pipi mic, dupa ce pui contact pompa porneste si trebuie sa tasneasca puternic benzina. Verifici daca nu pierde pe la garnitura sau in cel mai rau caz ai un injector care scapa incet dar sigur. Altele discutam dupa aceste probe.
Ciprian_B vezi daca face presiune benzina in rampa, dupa 2 zile apesi pe supapa si face fas sau pipi mic, dupa ce pui contact pompa porneste si trebuie sa tasneasca puternic benzina. Verifici daca nu pierde pe la garnitura sau in cel mai rau caz ai un injector care scapa incet dar sigur. Altele discutam dupa aceste probe.
Ciprian_B
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dolj
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2008
- Mesaj Privat
coste72
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2011
- Mesaj Privat
anewopel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Sant nou pe acest forum si as dori sa adresez o intrebare lui derisbogdan sau dancuciureanu in special.
Ma refer la un opel astra g motor Z16SE
Ma tot gandesc si nu-mi dau seama unde este localizata acea "gaurica mica din interiorul throttle body" pe care derissbogdan zicea ca in cazul lui a fost infundata.
Daca poate cineva sa ma ajute cu o poza ceva ar fi ideal... Deasemena va rog sa-mi spuneti unde este localizat si acest throttle body la un z16se.
Multumesc anticipat
Sant nou pe acest forum si as dori sa adresez o intrebare lui derisbogdan sau dancuciureanu in special.
Ma refer la un opel astra g motor Z16SE
Ma tot gandesc si nu-mi dau seama unde este localizata acea "gaurica mica din interiorul throttle body" pe care derissbogdan zicea ca in cazul lui a fost infundata.
Daca poate cineva sa ma ajute cu o poza ceva ar fi ideal... Deasemena va rog sa-mi spuneti unde este localizat si acest throttle body la un z16se.
Multumesc anticipat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat