chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
ali3n_cop- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2011
- Mesaj Privat
- gigi haios
- **
- 240 mesaje
- din 15 Feb 2008
- Astra 2007 Z17dtl
- Bucuresti
gigi haios
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2008
- Mesaj Privat
chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
"Am luat legatura cu Adrian,pare un tip de comitet.Plec in 20 de minute spre Focsani,maine dimineata am fost programat acolo si trebuie sa fiu la 8 cu masina pe stand pentru ca omul acela este foarte ocupat. Va anunt maine daca am scapat de vibratiile de care nu scap de un an de zile". Asta mi-a zis sa scriu colegu Ali3n,cica e pe drum si nu are net E putin sarit
ali3n_cop- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2011
- Mesaj Privat
OK! Am revenit la Bucale,2 ore intense de drum nebun.Multumesc colegului Adrian pentru ca a postat cateva mesaje pentru mine si pentru ca a fost o gazda primitoare. Inainte de a posta detaliile,vreau sa spun ca,nu credeam ca exista un oras mai interesant ca Bucuresti in tara asta si asta din ce am vazut aseara si foarte putin azi dimineata.
Detalii: Am bagat masina inauntru pe elevator,mi-a dat jos toate 4 rotile,a verificat fiecare roata in parte pe aparat si toate 4 erau desuchiate rau.A periat fiecare janta in parte pe interior,a facut presiunea,echilibrarea pe modul fin si la remontarea pe masina,a strans prezoanele cu masina suspendata.La intoarcere spre Bucuresti,am avut portiuni(intre Rm Sarat si Buzau) unde am mers cu 180 si nici vorba de trepidatii sau tremurat.Am facut 2 ore pana acasa si cel mai important,dupa un an de zile am scapat de vibratii.Viva Focsangeles .
Detalii: Am bagat masina inauntru pe elevator,mi-a dat jos toate 4 rotile,a verificat fiecare roata in parte pe aparat si toate 4 erau desuchiate rau.A periat fiecare janta in parte pe interior,a facut presiunea,echilibrarea pe modul fin si la remontarea pe masina,a strans prezoanele cu masina suspendata.La intoarcere spre Bucuresti,am avut portiuni(intre Rm Sarat si Buzau) unde am mers cu 180 si nici vorba de trepidatii sau tremurat.Am facut 2 ore pana acasa si cel mai important,dupa un an de zile am scapat de vibratii.Viva Focsangeles .
- gigi haios
- **
- 240 mesaje
- din 15 Feb 2008
- Astra 2007 Z17dtl
- Bucuresti
gigi haios
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2008
- Mesaj Privat
ali3n_cop- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2011
- Mesaj Privat
Adresa exacta o stie @chelu adrian,din cate am vazut,este langa gara din Focsani. Iei legatura cu el si s rezolva. Am platit 40 ron toata distractia la service + 10 ron spaga. Am alimentat cu 100 ron in Bucuresti si cazarea la Focsani + cina si mic dejun au fost asigurate de colegu' Adrian caruia ii multumesc. A meritat efortul pentru ca in Bucuresti aruncasem sute de ron pe la toti marii experti in roti si degeaba,asa m-am si plimbat si am rezolvat si problema.
- gigi haios
- **
- 240 mesaje
- din 15 Feb 2008
- Astra 2007 Z17dtl
- Bucuresti
gigi haios
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2008
- Mesaj Privat
ali3n_cop- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2011
- Mesaj Privat
Tipul de acolo nu indreapta decat jante de aliaj,pentru cele de tabla te trimite in alta parte la vreo 500 m de acolo si ar fi in jur de 20 ron de janta.Indreptarea cred ca o poti face si la Bucuresti pe un aparat serios,nu toate rablele de aparate pe care le au cate unii. Incearca pe Bulevardul Basarabia inainte de Muncii pe stanga. Ca sa-ti raspund complet la intrebare: le da jos,le curata,le face presiunea,le pune pe aparat,le verifica,le da jos plumbii vechi si le reface echilibrarea dupa care le monteaza si strange pe masina suspendata,nu le strange cand e masina la sol. Pun si cateva poze de aseara,Adrian a avut amabilitatea sa ma ia cu el si cativa amici ai lui la o plimbare pe munte.
Maniacu86
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2010
- Mesaj Privat
Baieti sper ca ma puteti ajuta. Am un tremurat al masinii destul de enervant. Tremura efectiv nu numai volanul ci se transmite in intreaga masina la viteze aleatorii in functie de treapta de viteza in care ma aflu. Spre exemplu daca merg cu a 4-a mai domol pe la 65 km/h incepe distractia, la fel pe la 85 km/h in a 5-a. Acu' nu stiu ce sa cred, e de la geometria rotilor? Eu mai am o banuiala, unul din injectoare e blocat si in momentul in care merg mai batraneste incepe sa tremure. Cred ca a ramas unul dezactivat dupa un test de injectoare. Cine stie, se poate verifica si cu op-com acest lucru?
- florinniculescu86
- *
- 29 mesaje
- din 07 Jan 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Timis
florinniculescu86
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2011
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
cont-sters-14856- Suspendat
- 379 mesaje
- din 07 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 379
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
Intru si eu in discutie pe problema trepidatului. La mine se manifesta un pic diferit, in sensul ca trepidatia apare undeva pe la 110-120 km/h si cand am viteza necesara pt a schimba intr-o treapta de viteza superioara. De ex merg cu a 3-a, schimb in a 4-a...totul ok. Ating 120 km/h, incepe sa trepideze, ii dau a 5-a si trepidatul dispare pana ajung iar la turatie intre 3000 si 4000 cand ii dau a 6-a. Apoi iar dispare trepidatia pana ajung din nou la turatie 3000-4000 cand reapare. Si e ciudat ca trepidatul parca se manifesta mai mult in partea din spate a masinii si nu atat de mult in volan...desi se simte un pic si la volan inevitabil.
Este ineresant ca trepidatia apare doar pe perioada de accelerare. Daca bunaoara ajung la 150km/h, cu tot cu trepidatii alea alea...si scot apoi din viteza si merg din inertie, nu mai e nici o vibratie. Altfel spus, vibratia apare doar intr-un anumit interval de turatii, cumva inainte sa fie necesar sa schimb viteza.
Mentionez ca am schimbat cam tot ce tine de directie si suspensie atat fata cat si spate. Am facut geometria la roti, am schimbat o janta care era stramba (am sperat sa fie doar de la janta asta), am echilibrat rotile, nu au noroi pe el, nu am capace pe ele (deci nu se pune prb unui dezechilibru datorat capacelor). Ambreiaj si volanta noi. Distributia are sub 10.000 km. Nu am joc la planetare sau in caseta de directie. Cauciucurile nu par a fi strambe/deformate, ma gandesc ca s-ar fi vazut cand am facut echilibrarea. Rotile sunt toate cu cauciucuri 195/65/15 cu jante pe 15 de tabla
Am facut test motor cu Tech 2...mi-a dat o pierdere de aer la admisie. Cred ca furtunul mare de la clapeta de acceleratie este sectionat unde se prinde de clapeta cu un colier. In ce masura poate chestia asta sa determine trepidatia?
Ce altceva sa mai verific?...Chiar nu mai stiu....
Ce sa mai verific?
Intru si eu in discutie pe problema trepidatului. La mine se manifesta un pic diferit, in sensul ca trepidatia apare undeva pe la 110-120 km/h si cand am viteza necesara pt a schimba intr-o treapta de viteza superioara. De ex merg cu a 3-a, schimb in a 4-a...totul ok. Ating 120 km/h, incepe sa trepideze, ii dau a 5-a si trepidatul dispare pana ajung iar la turatie intre 3000 si 4000 cand ii dau a 6-a. Apoi iar dispare trepidatia pana ajung din nou la turatie 3000-4000 cand reapare. Si e ciudat ca trepidatul parca se manifesta mai mult in partea din spate a masinii si nu atat de mult in volan...desi se simte un pic si la volan inevitabil.
Este ineresant ca trepidatia apare doar pe perioada de accelerare. Daca bunaoara ajung la 150km/h, cu tot cu trepidatii alea alea...si scot apoi din viteza si merg din inertie, nu mai e nici o vibratie. Altfel spus, vibratia apare doar intr-un anumit interval de turatii, cumva inainte sa fie necesar sa schimb viteza.
Mentionez ca am schimbat cam tot ce tine de directie si suspensie atat fata cat si spate. Am facut geometria la roti, am schimbat o janta care era stramba (am sperat sa fie doar de la janta asta), am echilibrat rotile, nu au noroi pe el, nu am capace pe ele (deci nu se pune prb unui dezechilibru datorat capacelor). Ambreiaj si volanta noi. Distributia are sub 10.000 km. Nu am joc la planetare sau in caseta de directie. Cauciucurile nu par a fi strambe/deformate, ma gandesc ca s-ar fi vazut cand am facut echilibrarea. Rotile sunt toate cu cauciucuri 195/65/15 cu jante pe 15 de tabla
Am facut test motor cu Tech 2...mi-a dat o pierdere de aer la admisie. Cred ca furtunul mare de la clapeta de acceleratie este sectionat unde se prinde de clapeta cu un colier. In ce masura poate chestia asta sa determine trepidatia?
Ce altceva sa mai verific?...Chiar nu mai stiu....
Ce sa mai verific?
- mircea.armeanu
- **
- 102 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Calibra 1995 C25XE
- Bucuresti
mircea.armeanu
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1995 C25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
cont-sters-14856- Suspendat
- 379 mesaje
- din 07 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 379
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am scris mai sus...vibratia se simte in toata masina dar parca mai mult in partea din spate...cel putin asa o simt, e posibil sa ma insel.
Stiu ca am un suport de motor rupt, cel din fata undeva in zona radiatorului. O sa-l schimb si sa vad atunci. Chestia cu esapamentul...nu stiu ce sa zic...vibratia nu se simte in volan ca at cand ai ceva la directie, nu se simte ca si cum "ai trage cu mitraliera". E mai degraba o vibratie intermitenta, care se simte in valuri cumva, nu stiu cum sa explic altfel.
Multi zic cum ca ar fi planetara dreapta insa atunci cand accelerez, daca ar fi joc la ea, ar trebui sa simt tare de tot vibratia in volan...ma gandesc...daca vibratia vine de la planetara, intai ar trebui sa loveasca in directie. Or eu nu simt mare chestie in volan.
Mai spune-mi de vibratia la esapament. Unde anume se manifesta? Daca ar fi asta, nu ar trebui sa se simta si la relanti sau cand mergi subturat? Sau la gropi...Nu stiu, intreb si eu. La mine nu se aude nici un zdranganit la gropi. Multumesc anticipat pt info.
Stiu ca am un suport de motor rupt, cel din fata undeva in zona radiatorului. O sa-l schimb si sa vad atunci. Chestia cu esapamentul...nu stiu ce sa zic...vibratia nu se simte in volan ca at cand ai ceva la directie, nu se simte ca si cum "ai trage cu mitraliera". E mai degraba o vibratie intermitenta, care se simte in valuri cumva, nu stiu cum sa explic altfel.
Multi zic cum ca ar fi planetara dreapta insa atunci cand accelerez, daca ar fi joc la ea, ar trebui sa simt tare de tot vibratia in volan...ma gandesc...daca vibratia vine de la planetara, intai ar trebui sa loveasca in directie. Or eu nu simt mare chestie in volan.
Mai spune-mi de vibratia la esapament. Unde anume se manifesta? Daca ar fi asta, nu ar trebui sa se simta si la relanti sau cand mergi subturat? Sau la gropi...Nu stiu, intreb si eu. La mine nu se aude nici un zdranganit la gropi. Multumesc anticipat pt info.
- mircea.armeanu
- **
- 102 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Calibra 1995 C25XE
- Bucuresti
mircea.armeanu
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1995 C25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
Daca ai un suport rupt 90% de acolo e problema.
La esapament, exista niste prinderi din cauciuc, la amicul asta al meu s-a rupt una si la anumite turatii sau gropi se auzea/simtea ca un fel de bataie, practic toba facea balans si atingea in caroserie. Se simteau cam 1-2 pe secunda... ceva de genul.
Si la mine la calibra, am prins evacuarea cu "prinderi" de cielo si in frana de motor simt aceeasi bataie... la inceput credeam ca e de la rulmentul spate dar s-a dovedit a fi toba finala.
Ce-i adevarat eu nu am toba stock.
Poti sa te bagi sub masina si sa misti evacuarea si vezi ce se intampla dar mai mult ca sigur e de la suport/tampon.
La esapament, exista niste prinderi din cauciuc, la amicul asta al meu s-a rupt una si la anumite turatii sau gropi se auzea/simtea ca un fel de bataie, practic toba facea balans si atingea in caroserie. Se simteau cam 1-2 pe secunda... ceva de genul.
Si la mine la calibra, am prins evacuarea cu "prinderi" de cielo si in frana de motor simt aceeasi bataie... la inceput credeam ca e de la rulmentul spate dar s-a dovedit a fi toba finala.
Ce-i adevarat eu nu am toba stock.
Poti sa te bagi sub masina si sa misti evacuarea si vezi ce se intampla dar mai mult ca sigur e de la suport/tampon.
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
florinbucsa a scris:care imi poate spune si mie o vulcanizare buna si cat de cat sa fie ok la pret in bucuresti,pentru ca si eu am niste vibratii transmise in toata masina,inslusiv vibratii in volan la viteza de peste 140km/h.multumesc anticipat.sper sa raspunda cineva ca vad ca nu s-a mai discutat de ceva timp.
astazi am indreptat toate rotile la autosoft fundeni.380lei,dar am primit o reducere si am ajuns la suma de 350lei.tot azi am probat si am mers pana pe la dorali,iar la 165km/h nu mai aveam nici o vibratie.mai mult nu am reusit sa ii dau pentru ca era aglomerat,dar este clar ca acele vibratii au disparut.recomand autosoft fundeni,deoarece lucreaza foarte constiicios si nu fac treaba de mantuiala.cei drept un pic mai scump decat alte vulcanizari,dar merita.nu fac nici o reclama,dar daca un moderator considera a fi reclama rog stergerea mesajului.
B 11 RVZ
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
B 11 RVZ
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat