- GabiB77
- ****
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- GabiB77
- ****
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- flavius1611
- ****
- 1,040 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2015
- Teleorman
flavius1611
- Mesaje scrise: 1,040
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
- GabiB77
- ****
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Drogas a scris:Te am in vedere
Pentru ce? Daca-ti trece prin cap sa ti le schimb eu, poti uita... nu vreau sa ma bag la alta masina decat a mea ... sorry, dar nu pot oferi garantie
flavius1611 a scris:motorul rece???? cum trebuie sau putin caldut????
Motorul rece... l-am lasat vreo 4 ore, am desfacut 2, celelalte 2 erau blocate pe la jumatatea filetului, am dat cu WD40, am infiletat, am dat iar si le-am lasat pana dimineata urmatoarea, dupa care au iesit... ATENTIE... daca se blocheaza nu fortati ca e pericol mare... riscati sa le rupeti si trebuie data jos chiuloasa dupa aia...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
qwertyus1
- Mesaje scrise: 49
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2006
- Mesaj Privat
am schimbat simbata incandescentele! cu doua zile inainte a fost primul frig mai serios din bucuresti si a luat-o greu dupa 3 contacte de preincalzire(joi) a doua zi tot asa cu chiu cu vai si mult fum de ziceai ca e aro de i-mi era mila de vecinii pe care ii afumam si am zis nu e buna treaba, consiliu de familie, deturnare fonduri, prospectie piata si achizitionare!(vineri) deci simbata dimineata -11 -12 grade pornit ca si in ziua precedenta dar cu si mai mult fum,doar pe automat si compresie! dar a pornit... magazin piese agricultori... febi 35 lei, bosch 52 lei.. recomandare sa iau bosch... iau bosch! si merg la serviceul lor...10 lei de bujie... bine.... merg acolo nu era nimeni(clienti) si bag masina, desfac baietii conducta de la turbina,(doua suruburi de coliere) si desfac mufele, dau cu spray de inmuiat ce e de inmuiat, si incep incet incet sa le desfaca! morcovul la mine cu tot cu iepure, stiind de problema ruperii acestor surcele metalice...si ei stiau... (la verificare ,nu mergea decit una!) au inceput si au desfacut 3 si pe a patra hop! nu vroia sa se desfaca... eu transpiram!(iepurele) ei zic ca nui nimic ... au luat furtunul de aer comprimat, au racit bujia si au incercat... si cu un scrisnet sinistru...s-a desfacut!(iepurele a disparut cu morcov cu tot)au scos usor prin inmuiere cu spray si infiletare-desfiletare si aer sub presiune toate luminarile si pe urma au incercat sa puna pe cele noi...si hop iepurele cu morcov si vinator.... nu se potriveau! de ce? lungimea era buna dar erau mai scurte in electrodul din piston si mai lungi la pipa! la pipa nu conta dar nu puteau fi infiletate complet ! si erau made in france nu turkey! telefon la magazin si vin altele... febi dar mai scumpe decit bosch, de care uitasera sa spuna! si alea s-au potrivit! si iepurele si restul au disparut.... per total...
bosch 52*4=208 (returnate)
febi 62*4=248
manopera 40
dar iepurele cu morcovul si vinatorul...priceless
ps la montare cine o face singur, sa fie atenti la conducta de la turbina ca trebuie strinsa cu atentie sa nu traga aer fals!
bosch 52*4=208 (returnate)
febi 62*4=248
manopera 40
dar iepurele cu morcovul si vinatorul...priceless
ps la montare cine o face singur, sa fie atenti la conducta de la turbina ca trebuie strinsa cu atentie sa nu traga aer fals!
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
qwertyus1 a scris:si a luat-o greu dupa 3 contacte de preincalzire(joi) a doua zi tot asa cu chiu cu vai si mult fum de ziceai ca e aro de i-mi era mila de vecinii pe care ii afumam si am zis nu e buna treaba,
Vezi ca asta mai e semn de dezamorsare, ai verificat furtunasele de retur? ca asta e simptom pe care l-am avut cu furtunasele, nu ar strica sa le verifici,
PS Scrie te rog si numele service'ului, adresa, si numele mecanicului la care ai fost(asta daca ai fost multumit si au dat dovada de profesionalism), fac o lista si cand am de schimbat ceva ...
- chihuahua
- **
- 159 mesaje
- din 06 Jan 2007
- Vectra 2001 Y20DTH
- Brasov
chihuahua
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2007
- Mesaj Privat
ruptul bujiei in chiuloasa o pot confirma eu. merg de 3000 de km cu o bujie rupta in chiuloasa. bine ca nu scapa presiune. deasemenea si schimbatul bujiilor cu motorul RECE este f. adevarata. nu se unge cu nimic inainte de montarea bujiei.
intrebare: se mai pot totusi scoate bujiile rupte ? am inteles ca da, dar cu demontarea chiloasei. e adevarat?
eu unul am schimbat furtunele de retur la injectoare si pot confirma ca porneste mult mai usor. indiferent de temperatura de afara. nu se vad a fi uzate, asa ca aspectarea lor nu da rezultate.
ms.
Ultima modificare facuta de chihuahua la Lun 26 Feb, 2007 11:16 pm
intrebare: se mai pot totusi scoate bujiile rupte ? am inteles ca da, dar cu demontarea chiloasei. e adevarat?
eu unul am schimbat furtunele de retur la injectoare si pot confirma ca porneste mult mai usor. indiferent de temperatura de afara. nu se vad a fi uzate, asa ca aspectarea lor nu da rezultate.
ms.
Ultima modificare facuta de chihuahua la Lun 26 Feb, 2007 11:16 pm
qwertyus1
- Mesaje scrise: 49
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2006
- Mesaj Privat
stiu de treaba cu furtunasele si o sa le schimb si pe alea, dar in viitorul apropriat, 1-2 saptamini. serviceul este cel care deserveste sau serveste firma din agricultori 'pro motor international' si care e la doua stradute distanta de magazin, nu stiu adresa exacta. de data asta am fost multumit de cum s-au miscat baietii, desii cu o alta ocazie mi sa parut ca incearca sa ma abureasca si deaia nu am dat alte detalii. de acea nici nu am incercat sa fac cine stie ce reclama ca nu cumva altii sa se pirleasca! per total as zice 50% sau una din doua ca sa pun la socoteala si bijbiiala precedenta! sa vedem data viitoare! poate creste procentajul in sens pozitiv!
- flavius1611
- ****
- 1,040 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2015
- Teleorman
flavius1611
- Mesaje scrise: 1,040
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
chihuahua a scris: e adevarat?
ms.
ms.
Din pacate da, se da chiuloasa jos si cu bormasina se gaureste toata zona pana nu mai ramane nimic din bujie, bineinteles ca: "ca orice gaura se va face mai mare " , si trebuie facuta mica la loc acest procedeu se numeste bucsare adica se pune o bucsa(sudata sau bagat fortat , nu stiu care din variante ) si se reface filetul pe acesta bucsa, rezultatul gaura mica unde intra bujia subtire
PS NU va ganditi la prostii, am fost cat se poate de explicit si de obiectiv
Ultima modificare facuta de Drogas la Lun 26 Feb, 2007 11:25 pm
qwertyus1
- Mesaje scrise: 49
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2006
- Mesaj Privat
- stefancorneliu
- *
- 45 mesaje
- din 31 Aug 2006
- Astra 2005 z19 dth
- Bucuresti
stefancorneliu
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z19 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2006
- Mesaj Privat
- chihuahua
- **
- 159 mesaje
- din 06 Jan 2007
- Vectra 2001 Y20DTH
- Brasov
chihuahua
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2007
- Mesaj Privat
Drogas a scris:Din pacate da, se da chiuloasa jos si cu bormasina se gaureste toata zona pana nu mai ramane nimic din bujie, bineinteles ca: "ca orice gaura se va face mai mare " , si trebuie facuta mica la loc acest procedeu se numeste bucsare adica se pune o bucsa(sudata sau bagat fortat , nu stiu care din variante ) si se reface filetul pe acesta bucsa, rezultatul gaura mica unde intra bujia subtire...
...si toate astea i se vor intampla masinii mele? nashpa, aiurea, cam nasol ca pe banii mei... alta solutie nu mai e? ...si nu ma refer la schimbarea intregului motor
- pam
- **
- 440 mesaje
- din 19 Oct 2006
- Vectra 2001 y22dtr
- Mures
pam
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
Eu le-am dat jos pe ale mele(incandescentele)ieri,fara nici o problema si cu mult spray degripant(ELF cumparat de la CORA cu 10 ron)si bineinteles cu motorul rece si multa rabdare. Aveam bujii Beru si toate erau bune.Deci daca aveti spray , o tubulara de 10(lunga) si putina rabdare combinata cu curaj,va puteti schimba, macar, bujiile singuri.
Ultima modificare facuta de pam la Joi 01 Mar, 2007 12:46 pm
Ultima modificare facuta de pam la Joi 01 Mar, 2007 12:46 pm
qwertyus1
- Mesaje scrise: 49
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2006
- Mesaj Privat
schimbatul bujiilor nu e greu dar trebuie facut din timp sau cel putin cu grije pentru ca pericolul ruperii exista, mai ales din cauza mecanicilor nepriceputi sau carora li se rupe! la figurat! cred ca le convine ca aceasta 'legenda' a friabilitatii bujiilor sa dainuiasca! daca se rupe mai fac rost de un client! apropo de semnatura de luare la cunostinta ca nu ei sunt responsabili pe care o practica totii 'expertii' de la opel! daca nu, au luat banii pentru o frectie de 20-30 de minute! spray si cheie! important ca schimbul sa sa faca la timp! sa nu se formeze calamina! sau sa fie inmuiata bine!
traiasca emoticoanele!
traiasca emoticoanele!
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
chihuahua a scris:
...si toate astea i se vor intampla masinii mele? nashpa, aiurea, cam nasol ca pe banii mei... alta solutie nu mai e? ...si nu ma refer la schimbarea intregului motor
...si toate astea i se vor intampla masinii mele? nashpa, aiurea, cam nasol ca pe banii mei... alta solutie nu mai e? ...si nu ma refer la schimbarea intregului motor
Da, dupa cum am spus , din pacate asta e urmatorul pas, alta metoda practic nu mai exista fiindca nu mai e nici o metoda sa agati cu cheia bujia respectiva, costul e ala care e, in functie de mecanic ,
- pam
- **
- 440 mesaje
- din 19 Oct 2006
- Vectra 2001 y22dtr
- Mures
pam
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat