- bog15dan
- OP
- 163 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 2006 z13dth
- Teleorman
bog15dan
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
va salut
am urmatoarele simptome pe astra h 1.3cdti 90 cp
cureaua care circula in partea stanga a motorului( cureaua de accesorii banuiesc ca se numeste) - scoate un zgomot( mai bine zis scartait in toata regula) la relanti din dreptul rolei pe care vine cureaua pe alternator.
zgomotul a aparut dupa un drum de 100-200 km mers mai turat. de atunci cand se incalzea motorul incepea oarecum sa se auda acel scartait.... acum am observat ca scartaie si la rece si la cald si cred ca e momentul sa intervin.
luni o sa ma duc la service . - cum in oras am numai incompetenti care isi dau cu parerea as vrea sa ma duc si sa le spun eu ce sa verifice si ce sa faca mai exact.
ce e de facut?
am citit pe forum ca ar trebui verificata fulia de la alternator si rulmentii acestuia , sau uns cu vaselina pe rulmentii de la alternator si pe rolele care circula cureaua de accesorii
?
astept pareri ( as vrea sa rezolv problema la mine in oras - pana la bucuresti am aprox 100 km )
urgent . stima
am urmatoarele simptome pe astra h 1.3cdti 90 cp
cureaua care circula in partea stanga a motorului( cureaua de accesorii banuiesc ca se numeste) - scoate un zgomot( mai bine zis scartait in toata regula) la relanti din dreptul rolei pe care vine cureaua pe alternator.
zgomotul a aparut dupa un drum de 100-200 km mers mai turat. de atunci cand se incalzea motorul incepea oarecum sa se auda acel scartait.... acum am observat ca scartaie si la rece si la cald si cred ca e momentul sa intervin.
luni o sa ma duc la service . - cum in oras am numai incompetenti care isi dau cu parerea as vrea sa ma duc si sa le spun eu ce sa verifice si ce sa faca mai exact.
ce e de facut?
am citit pe forum ca ar trebui verificata fulia de la alternator si rulmentii acestuia , sau uns cu vaselina pe rulmentii de la alternator si pe rolele care circula cureaua de accesorii
?
astept pareri ( as vrea sa rezolv problema la mine in oras - pana la bucuresti am aprox 100 km )
urgent . stima
- katabxp
- **
- 113 mesaje
- din 13 Jun 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
katabxp
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Parerea mea e ca e vb de cureaoua de alternator si stiu ca asta se poate remedia usor. Se mai poate intinde un pic cureaua respectiva, acum e slaba si patineaza in gol si de aici si zgomotul respectiv. Daca nu o rezolvi se va amplifica asta pt ca vine sezonul ploios si cand e ud face si mai rau.
Bafta multa
Parerea mea e ca e vb de cureaoua de alternator si stiu ca asta se poate remedia usor. Se mai poate intinde un pic cureaua respectiva, acum e slaba si patineaza in gol si de aici si zgomotul respectiv. Daca nu o rezolvi se va amplifica asta pt ca vine sezonul ploios si cand e ud face si mai rau.
Bafta multa
- Vladut
- **
- 126 mesaje
- din 28 Nov 2009
- Astra 2007 Z13DTH
- Teleorman
Vladut
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2009
- Mesaj Privat
- bog15dan
- OP
- 163 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 2006 z13dth
- Teleorman
bog15dan
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
katabxp a scris:Salut,
Parerea mea e ca e vb de cureaoua de alternator si stiu ca asta se poate remedia usor. Se mai poate intinde un pic cureaua respectiva, acum e slaba si patineaza in gol si de aici si zgomotul respectiv. Daca nu o rezolvi se va amplifica asta pt ca vine sezonul ploios si cand e ud face si mai rau.
Bafta multa
Parerea mea e ca e vb de cureaoua de alternator si stiu ca asta se poate remedia usor. Se mai poate intinde un pic cureaua respectiva, acum e slaba si patineaza in gol si de aici si zgomotul respectiv. Daca nu o rezolvi se va amplifica asta pt ca vine sezonul ploios si cand e ud face si mai rau.
Bafta multa
de unde se intinde cureaua ? tind sa cred ca nu de la partea cu cureaua este problema ci de la rola pe care se invarte la alternator.
- katabxp
- **
- 113 mesaje
- din 13 Jun 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
katabxp
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2010
- Mesaj Privat
- bog15dan
- OP
- 163 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 2006 z13dth
- Teleorman
bog15dan
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
katabxp a scris:Stiu ca alternatoarele au ca sistem de prindere o "tija" cu mai multe orificii de prindere si se poate intinde de acolo. Nu stiu cat de bine iti explic, dar cred ca ar fi mai potrivit sa-ti explice unul din baietii care sunt de meserie pe aici pe forum. Bafta
maine ma duc sa-mi verifice alternatorul daca incarca cat incarca si daca are vreo problema, daca nu are inseamna ca e de la curea.
daca dau cu ulei/sapun pe curea ca sa vad poate nu mai scartaie dauneaza cu ceva?
- Viz
- ***
- 514 mesaje
- din 18 Nov 2007
- Astra 2008 z13dth
- Bucuresti
Viz
- Mesaje scrise: 514
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2007
- Mesaj Privat
Aceasi buba si aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=78964
Desi am schimbat cureaua, la mine a reaparut zgomotul dupa aprox. 4000 km...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=78964
Desi am schimbat cureaua, la mine a reaparut zgomotul dupa aprox. 4000 km...
- katabxp
- **
- 113 mesaje
- din 13 Jun 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
katabxp
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2010
- Mesaj Privat
Pai daca dai cu sapun sau ulei mai rau o sa faca. Problema e ca patineaza cureaua, aluneca pe fulie. Exista posibilitatea ca dupa ce dai cu ulei sa nu mai faca, dar asta din cauza ca nu se mai invarte cureaua, deci nici alternator= nu mai incarca bateria.
bog15dan a scris:
maine ma duc sa-mi verifice alternatorul daca incarca cat incarca si daca are vreo problema, daca nu are inseamna ca e de la curea.
daca dau cu ulei/sapun pe curea ca sa vad poate nu mai scartaie dauneaza cu ceva?
katabxp a scris:Stiu ca alternatoarele au ca sistem de prindere o "tija" cu mai multe orificii de prindere si se poate intinde de acolo. Nu stiu cat de bine iti explic, dar cred ca ar fi mai potrivit sa-ti explice unul din baietii care sunt de meserie pe aici pe forum. Bafta
maine ma duc sa-mi verifice alternatorul daca incarca cat incarca si daca are vreo problema, daca nu are inseamna ca e de la curea.
daca dau cu ulei/sapun pe curea ca sa vad poate nu mai scartaie dauneaza cu ceva?
- gfx8
- **
- 209 mesaje
- din 05 Sep 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Cluj
gfx8
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
Am un Astra H, 1.7 CDTI, motor Z17DTH. Cand temperatura exterioara e scazuta, la prima pornire dimineata se aude un scartait din zona curelei de accesorii. Nu este f puternic, nu se aude din interiorul masinii. Dupa ce motorul se mai incalzeste putin, nu se mai aude acest scartait, si nici vara nu apare. Insa dupa ce parcurg o distanta mai mare se aude un alt tip de zgomot tot din zona curelei de accesorii, dar este diferit de cum se aude la rece. E un zgomot ritmic, si nu se aude decat cu capota ridicata de la motor. Are o tonalitate mai subtire decat sunetul motorului, este ca un vuiet subtire si acest sunet nu se aude cu motorul rece nici vara nici iarna. Sper ca m-am facut inteles.
Masina are 128.000 km. Cureaua de accesorii nu a fost schimbata, am schimbat pe la 103.000 km doar rola de gidaj, la recomandarea mecanicului care mi-a zis cureaua arata bine si nu trebuie schimbata inca. In cartea de service germana scrie ca cureaua de accesorii se schimba la 150.000 km. Recent am aflat ca mai exista inca o rola intinzatoare la aceasta curea, care costa destul de mult in jur de 500 RON. Daca schimb cureaua de accesorii ar trebui sa schimb si aceasta rola? Cum s-ar putea indetifica mai exact sursa zgomotelor? E posibil sa provina si de la alternator sau compresorul de clima? Nu am obaservat sa se schimbe sunetele daca cumplez clima.
Am un Astra H, 1.7 CDTI, motor Z17DTH. Cand temperatura exterioara e scazuta, la prima pornire dimineata se aude un scartait din zona curelei de accesorii. Nu este f puternic, nu se aude din interiorul masinii. Dupa ce motorul se mai incalzeste putin, nu se mai aude acest scartait, si nici vara nu apare. Insa dupa ce parcurg o distanta mai mare se aude un alt tip de zgomot tot din zona curelei de accesorii, dar este diferit de cum se aude la rece. E un zgomot ritmic, si nu se aude decat cu capota ridicata de la motor. Are o tonalitate mai subtire decat sunetul motorului, este ca un vuiet subtire si acest sunet nu se aude cu motorul rece nici vara nici iarna. Sper ca m-am facut inteles.
Masina are 128.000 km. Cureaua de accesorii nu a fost schimbata, am schimbat pe la 103.000 km doar rola de gidaj, la recomandarea mecanicului care mi-a zis cureaua arata bine si nu trebuie schimbata inca. In cartea de service germana scrie ca cureaua de accesorii se schimba la 150.000 km. Recent am aflat ca mai exista inca o rola intinzatoare la aceasta curea, care costa destul de mult in jur de 500 RON. Daca schimb cureaua de accesorii ar trebui sa schimb si aceasta rola? Cum s-ar putea indetifica mai exact sursa zgomotelor? E posibil sa provina si de la alternator sau compresorul de clima? Nu am obaservat sa se schimbe sunetele daca cumplez clima.
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
@Gfx8 . Pe cureaua de accesorii sunt 2 role. una fixa si una mobila cu rol de intinzator. Cel mai probabil daca pe cea fixa ai schimbat-o, cea care intinde cureaua e obosita. Probabil rulmentul e un pic uzat si de aici zgomotul. Rola asta costa 300 de lei, cel mult 350 in nici un caz 500. Cel mai bine cumpara curea noua si vezi daca zgomotul mai apare. Pe urma schimbi si rola.
Eu am un sunet gen "vuiet" tocmai de la rola cu pricina si o tot lungesc de vreo 10 k km.
Ar mai fi o cauza ..rulmentii alternatorului dar nu cred ca e cazul la 128 de k km. Distributia de cand e schimbata?
Eu as astepta ca sunetul sa se agraveze pentru a fi sigur de ce trebuie schimbat.
Eu am un sunet gen "vuiet" tocmai de la rola cu pricina si o tot lungesc de vreo 10 k km.
Ar mai fi o cauza ..rulmentii alternatorului dar nu cred ca e cazul la 128 de k km. Distributia de cand e schimbata?
Eu as astepta ca sunetul sa se agraveze pentru a fi sigur de ce trebuie schimbat.
- gfx8
- **
- 209 mesaje
- din 05 Sep 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Cluj
gfx8
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2008
- Mesaj Privat
@alre, merci de sfaturi. Cea fixa am schimbat-o mai mult sa sigur, caci am vazut poze cu ea la magazinele online de piese auto. Cea mobila cu rol de intinzator costa intre 450 - 500 ron la magazinele online din pacate ca am verificat chiar acum. Nu vreau sa dau link-uri ca sa nu se considere reclama. Daca stii tu un magazin online unde e 300 - 350 RON trimite-mi te rog linkul pe privat.
Distributia am schimbat-o tot pe la 103.000 km cand am schimbat rola fixa de la cureaua de accesorii. Si la mine atat scartaitul la rece cat si vuietul la cald se manifesta tot asa de vreo 10.000 km, dar vuietul acela la cald parca s-a amplificat in ultima vreme. Tot am amanat si eu eu dar am citit un caz pe forum ca daca se rupe cureaua de accesorii ramai fara servo-frana si e cam nasol sa patesti asa ceva in mers. Persoana respectiva a schimbat doar cureaua de accesorii, fara role, si dupa un timp a cedat cureaua noua din cauza rolelor uzate.
L.E. Ce marca de curea de accesorii si role e mai buna?
Distributia am schimbat-o tot pe la 103.000 km cand am schimbat rola fixa de la cureaua de accesorii. Si la mine atat scartaitul la rece cat si vuietul la cald se manifesta tot asa de vreo 10.000 km, dar vuietul acela la cald parca s-a amplificat in ultima vreme. Tot am amanat si eu eu dar am citit un caz pe forum ca daca se rupe cureaua de accesorii ramai fara servo-frana si e cam nasol sa patesti asa ceva in mers. Persoana respectiva a schimbat doar cureaua de accesorii, fara role, si dupa un timp a cedat cureaua noua din cauza rolelor uzate.
L.E. Ce marca de curea de accesorii si role e mai buna?
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- katabxp
- **
- 113 mesaje
- din 13 Jun 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
katabxp
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Din ce spui tu e posibil ca pompa de apa sa-ti faca acel zgomot. E recomandat ca pompa de apa sa se schimbe odata cu: role intinzatoare, curea alternator, curea distributie,etc. La opelul meu am avut aceeasi problema, imi facea un pic de zgomot si cand am schimbat distributia mi-a zis cel care mi-a schimbat-o ca pompa de apa nu a fost inlocuita nicioddata. Vreau sa spun ca a dat cu dalta si ciocanul sa reuseasca sa scoata pompa de apa veche, era corodata si se sudase pe bloc.
Bafta multa
Din ce spui tu e posibil ca pompa de apa sa-ti faca acel zgomot. E recomandat ca pompa de apa sa se schimbe odata cu: role intinzatoare, curea alternator, curea distributie,etc. La opelul meu am avut aceeasi problema, imi facea un pic de zgomot si cand am schimbat distributia mi-a zis cel care mi-a schimbat-o ca pompa de apa nu a fost inlocuita nicioddata. Vreau sa spun ca a dat cu dalta si ciocanul sa reuseasca sa scoata pompa de apa veche, era corodata si se sudase pe bloc.
Bafta multa
gfx8 a scris:Salutare,
Am un Astra H, 1.7 CDTI, motor Z17DTH. Cand temperatura exterioara e scazuta, la prima pornire dimineata se aude un scartait din zona curelei de accesorii. Nu este f puternic, nu se aude din interiorul masinii. Dupa ce motorul se mai incalzeste putin, nu se mai aude acest scartait, si nici vara nu apare. Insa dupa ce parcurg o distanta mai mare se aude un alt tip de zgomot tot din zona curelei de accesorii, dar este diferit de cum se aude la rece. E un zgomot ritmic, si nu se aude decat cu capota ridicata de la motor. Are o tonalitate mai subtire decat sunetul motorului, este ca un vuiet subtire si acest sunet nu se aude cu motorul rece nici vara nici iarna. Sper ca m-am facut inteles.
Masina are 128.000 km. Cureaua de accesorii nu a fost schimbata, am schimbat pe la 103.000 km doar rola de gidaj, la recomandarea mecanicului care mi-a zis cureaua arata bine si nu trebuie schimbata inca. In cartea de service germana scrie ca cureaua de accesorii se schimba la 150.000 km. Recent am aflat ca mai exista inca o rola intinzatoare la aceasta curea, care costa destul de mult in jur de 500 RON. Daca schimb cureaua de accesorii ar trebui sa schimb si aceasta rola? Cum s-ar putea indetifica mai exact sursa zgomotelor? E posibil sa provina si de la alternator sau compresorul de clima? Nu am obaservat sa se schimbe sunetele daca cumplez clima.
Am un Astra H, 1.7 CDTI, motor Z17DTH. Cand temperatura exterioara e scazuta, la prima pornire dimineata se aude un scartait din zona curelei de accesorii. Nu este f puternic, nu se aude din interiorul masinii. Dupa ce motorul se mai incalzeste putin, nu se mai aude acest scartait, si nici vara nu apare. Insa dupa ce parcurg o distanta mai mare se aude un alt tip de zgomot tot din zona curelei de accesorii, dar este diferit de cum se aude la rece. E un zgomot ritmic, si nu se aude decat cu capota ridicata de la motor. Are o tonalitate mai subtire decat sunetul motorului, este ca un vuiet subtire si acest sunet nu se aude cu motorul rece nici vara nici iarna. Sper ca m-am facut inteles.
Masina are 128.000 km. Cureaua de accesorii nu a fost schimbata, am schimbat pe la 103.000 km doar rola de gidaj, la recomandarea mecanicului care mi-a zis cureaua arata bine si nu trebuie schimbata inca. In cartea de service germana scrie ca cureaua de accesorii se schimba la 150.000 km. Recent am aflat ca mai exista inca o rola intinzatoare la aceasta curea, care costa destul de mult in jur de 500 RON. Daca schimb cureaua de accesorii ar trebui sa schimb si aceasta rola? Cum s-ar putea indetifica mai exact sursa zgomotelor? E posibil sa provina si de la alternator sau compresorul de clima? Nu am obaservat sa se schimbe sunetele daca cumplez clima.
- gfx8
- **
- 209 mesaje
- din 05 Sep 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Cluj
gfx8
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2008
- Mesaj Privat
- gfx8
- **
- 209 mesaje
- din 05 Sep 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Cluj
gfx8
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
Am schimbat recent cureaua de accesorii pana la urma, impreuna cu cele 2 role. In primele zile dupa schimb totul a fost ok. Dupa cateva zile, la prima pornire dimineata, iar a inceput sa se auda un scartait din zona curelei, timp de vreo 5 min dupa ce pornesc motorul, pe urma nu se mai aude deloc. Nu se aude foarte tare, daca stau in masina nu se aude, doar din afara ei. Si daca pornesc ulterior motorul peste 1 ora - 2 nu se mai aude zgomotul. Inainte de a schimba cureaua se auzea mult mai tare.
Am fost inapoi la service-ul unde am schimbat cureaua si le-am zis de problema, am lasat acolo masina pana a doua zi dimineata sa merg sa o pornesc la rece sa auda si ei cum se aude. Au ascultat zgomotul si au dat cu ceva spray de degresare (cica) pe curea, si nu s-a mai auzit pe moment (asta a fost saptamana asta miercuri). Problema e ca azi dimineata am pornit masina si acelasi zgomot s-a auzit din nou.
Ce parere aveti? Care ar putea fi cauza zgomotului? Nu cred sa nu fi schimbat cureaua si rolele, pentru ca mi-au dat piese vechi inapoi si se vede cu ochiul liber ca cureaua si rolele sunt noi.
Am schimbat recent cureaua de accesorii pana la urma, impreuna cu cele 2 role. In primele zile dupa schimb totul a fost ok. Dupa cateva zile, la prima pornire dimineata, iar a inceput sa se auda un scartait din zona curelei, timp de vreo 5 min dupa ce pornesc motorul, pe urma nu se mai aude deloc. Nu se aude foarte tare, daca stau in masina nu se aude, doar din afara ei. Si daca pornesc ulterior motorul peste 1 ora - 2 nu se mai aude zgomotul. Inainte de a schimba cureaua se auzea mult mai tare.
Am fost inapoi la service-ul unde am schimbat cureaua si le-am zis de problema, am lasat acolo masina pana a doua zi dimineata sa merg sa o pornesc la rece sa auda si ei cum se aude. Au ascultat zgomotul si au dat cu ceva spray de degresare (cica) pe curea, si nu s-a mai auzit pe moment (asta a fost saptamana asta miercuri). Problema e ca azi dimineata am pornit masina si acelasi zgomot s-a auzit din nou.
Ce parere aveti? Care ar putea fi cauza zgomotului? Nu cred sa nu fi schimbat cureaua si rolele, pentru ca mi-au dat piese vechi inapoi si se vede cu ochiul liber ca cureaua si rolele sunt noi.
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- CatalinKBoom
- **
- 93 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Vrancea
CatalinKBoom
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
alre a scris:@Gfx8 . Pe cureaua de accesorii sunt 2 role. una fixa si una mobila cu rol de intinzator. Cel mai probabil daca pe cea fixa ai schimbat-o, cea care intinde cureaua e obosita. Probabil rulmentul e un pic uzat si de aici zgomotul. Rola asta costa 300 de lei, cel mult 350 in nici un caz 500. Cel mai bine cumpara curea noua si vezi daca zgomotul mai apare. Pe urma schimbi si rola.
Eu am un sunet gen "vuiet" tocmai de la rola cu pricina si o tot lungesc de vreo 10 k km.
Ar mai fi o cauza ..rulmentii alternatorului dar nu cred ca e cazul la 128 de k km. Distributia de cand e schimbata?
Eu as astepta ca sunetul sa se agraveze pentru a fi sigur de ce trebuie schimbat.
Eu am un sunet gen "vuiet" tocmai de la rola cu pricina si o tot lungesc de vreo 10 k km.
Ar mai fi o cauza ..rulmentii alternatorului dar nu cred ca e cazul la 128 de k km. Distributia de cand e schimbata?
Eu as astepta ca sunetul sa se agraveze pentru a fi sigur de ce trebuie schimbat.
Salutare Alre,ai mai rezolvat ceva cu acel vuiet?La mine se aude in accelerare de pe la 2500Rpm in sus si in decelerare pana pe la 2000Rpm apoi nu se mai aude nimic.Acest fenomen a inceput de cand am schimbat cureaua de transmisie,am 3 curele noi noute in portbagaj,una din ele mai scurta si toate fac acest scartait si vuiet.De cand am dat cu spray de curele scartaitul la relanti a disparut indiferent de starea vremii dar vuietul a ramas,nu stiu ce sa mai fac,urmeaza sa verific toate rolele luna asta,dar nu cred ca de acolo e buba pt ca cu cea veche nu era probleme,imediat dupa inlocuire a inceput distractia.
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- CatalinKBoom
- **
- 93 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Vrancea
CatalinKBoom
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
andrei86g
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2011
- Mesaj Privat
[quote="CatalinKBoom"]
Salutare Alre,ai mai rezolvat ceva cu acel vuiet?La mine se aude in accelerare de pe la 2500Rpm in sus si in decelerare pana pe la 2000Rpm apoi nu se mai aude nimic.Acest fenomen a inceput de cand am schimbat cureaua de transmisie,am 3 curele noi noute in portbagaj,una din ele mai scurta si toate fac acest scartait si vuiet.De cand am dat cu spray de curele scartaitul la relanti a disparut indiferent de starea vremii dar vuietul a ramas,nu stiu ce sa mai fac,urmeaza sa verific toate rolele luna asta,dar nu cred ca de acolo e buba pt ca cu cea veche nu era probleme,imediat dupa inlocuire a inceput distractia.[/quote
Si eu am exact aceeasi prb ca tine,se ade un suierat la anumite turatii si la relati cand e masina rece,in OPEL TIS am gasit urmatoarea explicatie,dar ar fi ptr motorul meu z16xep,eu a schimbat si distributia si cureau de accesorii si nici o schimbare.Nu stiu daca te ajta dar nu ar strica sa te mai uiti si in alte directii,o sa ma mai uit in tis sa vad poate mai gasesc ceva la diagnostic dupa simptome ptr motorul tau
alre a scris:@Gfx8 . Pe cureaua de accesorii sunt 2 role. una fixa si una mobila cu rol de intinzator. Cel mai probabil daca pe cea fixa ai schimbat-o, cea care intinde cureaua e obosita. Probabil rulmentul e un pic uzat si de aici zgomotul. Rola asta costa 300 de lei, cel mult 350 in nici un caz 500. Cel mai bine cumpara curea noua si vezi daca zgomotul mai apare. Pe urma schimbi si rola.
Eu am un sunet gen "vuiet" tocmai de la rola cu pricina si o tot lungesc de vreo 10 k km.
Ar mai fi o cauza ..rulmentii alternatorului dar nu cred ca e cazul la 128 de k km. Distributia de cand e schimbata?
Eu as astepta ca sunetul sa se agraveze pentru a fi sigur de ce trebuie schimbat.
Eu am un sunet gen "vuiet" tocmai de la rola cu pricina si o tot lungesc de vreo 10 k km.
Ar mai fi o cauza ..rulmentii alternatorului dar nu cred ca e cazul la 128 de k km. Distributia de cand e schimbata?
Eu as astepta ca sunetul sa se agraveze pentru a fi sigur de ce trebuie schimbat.
Salutare Alre,ai mai rezolvat ceva cu acel vuiet?La mine se aude in accelerare de pe la 2500Rpm in sus si in decelerare pana pe la 2000Rpm apoi nu se mai aude nimic.Acest fenomen a inceput de cand am schimbat cureaua de transmisie,am 3 curele noi noute in portbagaj,una din ele mai scurta si toate fac acest scartait si vuiet.De cand am dat cu spray de curele scartaitul la relanti a disparut indiferent de starea vremii dar vuietul a ramas,nu stiu ce sa mai fac,urmeaza sa verific toate rolele luna asta,dar nu cred ca de acolo e buba pt ca cu cea veche nu era probleme,imediat dupa inlocuire a inceput distractia.[/quote
Si eu am exact aceeasi prb ca tine,se ade un suierat la anumite turatii si la relati cand e masina rece,in OPEL TIS am gasit urmatoarea explicatie,dar ar fi ptr motorul meu z16xep,eu a schimbat si distributia si cureau de accesorii si nici o schimbare.Nu stiu daca te ajta dar nu ar strica sa te mai uiti si in alte directii,o sa ma mai uit in tis sa vad poate mai gasesc ceva la diagnostic dupa simptome ptr motorul tau