- ianc sergiu
- **
- 478 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 478
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
wyo832000
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007 TH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2011
- Mesaj Privat
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
wyo832000
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007 TH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2011
- Mesaj Privat
wyo832000
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007 TH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2011
- Mesaj Privat
wyo832000
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007 TH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2011
- Mesaj Privat
p1125 reglare presiune de supraalimentare fara semnal
p1631 aparat de comanda pompe,dereglare,defectiune in functionare
p1335 semnal dzg msg|psg semnal neplauzibil
p0110 sesizor temperatura aer admisiune semnal prea mare,inalt
p0725 indicator de turatie semnal fals
p0100 debitmetru de aer semnal mic,jos
p0400 recirculare gaze de esapament,abatere de la val.de regl.prescrisa
Ms astept ceva sfaturi
p1631 aparat de comanda pompe,dereglare,defectiune in functionare
p1335 semnal dzg msg|psg semnal neplauzibil
p0110 sesizor temperatura aer admisiune semnal prea mare,inalt
p0725 indicator de turatie semnal fals
p0100 debitmetru de aer semnal mic,jos
p0400 recirculare gaze de esapament,abatere de la val.de regl.prescrisa
Ms astept ceva sfaturi
- ianc sergiu
- **
- 478 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 478
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Un prim lucru pe care trebuie sa faci e sa verifici senzorul de turatie arbore cotit. Incearca sa gasesti unu de proba sa nu il cumperi degeaba, dar e 90 la suta ala problema ai 2 erori care te duc spre el p1335 si p0725. Legat de p1631 care e o eroare de pompa partea electrica,, ar putea fi posibil ca de la senzorul mentionat mai sus sa iti dea si eroarea asta. Senzorul o sa-l gasesti sub racitorul de ulei deasupra de baie. P1125 e legat de elctrovalva de la turbo....vezi cum sta cu vacuumul.
- krashy22
- ****
- 1,242 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
wyo832000
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007 TH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2011
- Mesaj Privat
wyo832000
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007 TH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2011
- Mesaj Privat
wyo832000
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007 TH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2011
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,242 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
wyo832000
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007 TH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2011
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,242 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
cipri1505
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2012
- Mesaj Privat
CornelH79
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1999 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut.
Am avut acesta problema pe acelasi tip de motor pana sambata asta (16.11.2013). Aparea cand depaseam 3500 turatii - la depasiri si ramanea fara putere cu pedala de acceleratie la podea- reduceam in treapta a a 3-a sub 2000 de turatii si apoi acceleram si pleca din nou ok.
Am verificat pana acum circuitul de vid (furtunasele )- pornind de la pompa de vid pana la turbo si apoi la circuitul care duce la supapa EGR
Supapa EGR - localizata sub protectia de plastic pe galeria de evacuare la mijloc. (piesa de plastic -producator Wahler 7211D).
Am demontat supapa EGR- am desfacut-o usor (adica am spart capacul de plastic) si surpriza: membrana care actiona pe vid era crapata si nu mai ridica pistonasul suficient ca sa lase gazele arse sa intre inapoi in motor - EGR - recirculare gaze arse.
Am cumparat o piesa noua de la acelasi producator Wahler 7211D impreuna cu garnitura de etansare de culoare verde
Pret : 460 RON.
Demontare: scoatere furtunas de pe supapa EGR si 2 suruburi - capete speciale APEX torx
Montare : silicon pentru garnituri de motor se unge garnitura de etansare si se strang la simt cele doua suruburi.
Atentie daca strangi prea mult distrugi filetul din capacul galeriei.
Repunere furtunas la supapa EGR.
La mine merge perfect acum dupa 250 km,
La depasiri se comporta foarte bine - am atins 4500 -4800 turatii in treapta a 3-a de cel putin 50 de ori si nu mai apare check engine.
Am avut acesta problema pe acelasi tip de motor pana sambata asta (16.11.2013). Aparea cand depaseam 3500 turatii - la depasiri si ramanea fara putere cu pedala de acceleratie la podea- reduceam in treapta a a 3-a sub 2000 de turatii si apoi acceleram si pleca din nou ok.
Am verificat pana acum circuitul de vid (furtunasele )- pornind de la pompa de vid pana la turbo si apoi la circuitul care duce la supapa EGR
Supapa EGR - localizata sub protectia de plastic pe galeria de evacuare la mijloc. (piesa de plastic -producator Wahler 7211D).
Am demontat supapa EGR- am desfacut-o usor (adica am spart capacul de plastic) si surpriza: membrana care actiona pe vid era crapata si nu mai ridica pistonasul suficient ca sa lase gazele arse sa intre inapoi in motor - EGR - recirculare gaze arse.
Am cumparat o piesa noua de la acelasi producator Wahler 7211D impreuna cu garnitura de etansare de culoare verde
Pret : 460 RON.
Demontare: scoatere furtunas de pe supapa EGR si 2 suruburi - capete speciale APEX torx
Montare : silicon pentru garnituri de motor se unge garnitura de etansare si se strang la simt cele doua suruburi.
Atentie daca strangi prea mult distrugi filetul din capacul galeriei.
Repunere furtunas la supapa EGR.
La mine merge perfect acum dupa 250 km,
La depasiri se comporta foarte bine - am atins 4500 -4800 turatii in treapta a 3-a de cel putin 50 de ori si nu mai apare check engine.
- ovidiuprotv
- *
- 20 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Vectra 2000
- Mures
ovidiuprotv
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
Colegi am eu o rezolvare care costa 0 lei si nu o zic mecanici sau nici eu nu o stiu la faza cand nu trage motorul doar daca o ti blana si dupa ceva timp se stinge becul de "verifica motor" si incepe sa traga.
Eu am mers la peste 5 mecanici si toti mi-au zis ca e EGR-ul ca e turbo, furtunele de vacum... Am verificat tot si erau in regula si am tot gandit-o cum functioneaza defapt motorasele de vacum si sistemul si mi-am dat seama ca defapt acele electro valve trag aer pe undeva. Ele au fiecare in partea de jos acea pastila din plastic neagra prin care intra aer si aia are in ea un fel de filtru care opreste parful si cel mai important lasa aerul sa intra in electro vala INCET, nu la volum mare si usor cum intra cand acele pastile sunt vechi .
Deci rezolvarea de 0 lei este sa puneti o bucata de fis (pentru ca trece aerul prin el dar mai greu) pe furtunul care scrie out din electro valva si dai o tura si nu o sa iti vina sa crezi
Am sa fac o poza in curnad si pun sa vedeti exact treaba...
Eu am mers la peste 5 mecanici si toti mi-au zis ca e EGR-ul ca e turbo, furtunele de vacum... Am verificat tot si erau in regula si am tot gandit-o cum functioneaza defapt motorasele de vacum si sistemul si mi-am dat seama ca defapt acele electro valve trag aer pe undeva. Ele au fiecare in partea de jos acea pastila din plastic neagra prin care intra aer si aia are in ea un fel de filtru care opreste parful si cel mai important lasa aerul sa intra in electro vala INCET, nu la volum mare si usor cum intra cand acele pastile sunt vechi .
Deci rezolvarea de 0 lei este sa puneti o bucata de fis (pentru ca trece aerul prin el dar mai greu) pe furtunul care scrie out din electro valva si dai o tura si nu o sa iti vina sa crezi
Am sa fac o poza in curnad si pun sa vedeti exact treaba...
- teoboss
- **
- 191 mesaje
- din 29 Apr 2011
- Vectra 2003 Y20DTH
- Dolj
teoboss
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2011
- Mesaj Privat
- ovidiuprotv
- *
- 20 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Vectra 2000
- Mures
ovidiuprotv
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
- teoboss
- **
- 191 mesaje
- din 29 Apr 2011
- Vectra 2003 Y20DTH
- Dolj
teoboss
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2011
- Mesaj Privat