- k_meleon4u
- OP
- 12 mesaje
- din 31 Oct 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Constanta
k_meleon4u
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2009
- Mesaj Privat
salutare prieteni am un opel vectra b 2001 motor 2.0 y20dth si am probleme la alimentare,adica:se goleste filtru de motorina dupa ce opresc motorul,am fost la mecanic si mia zis ca poate fi furtunasele de retur de vina ca e posibil sa traga aer pe acolo,le-am schimbat si tot degeaba acelasi lucru merg cu masina si dupa ce opresc motorul cam dupa 1 ora nu mai porneste iar filtru de motorina este gol
,am schimbat si filtru si tot la fel face daca ma poate ajuta cineva va rog sa imi spuneti si mie care ar putea fi cauza si ce ar trebui sa schimb.apropo pompa de motorina e buna ca am verificato
,am schimbat si filtru si tot la fel face daca ma poate ajuta cineva va rog sa imi spuneti si mie care ar putea fi cauza si ce ar trebui sa schimb.apropo pompa de motorina e buna ca am verificato
- AAndy22
- **
- 355 mesaje
- din 26 Jun 2009
- Astra 2011 A20DTH
- Buzau
AAndy22
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2009
- Mesaj Privat
cauze ar fi mai multe dar in pricipiu trebuie verficat traseul de alimentare cu motorina ca trage aer pe undeva. incepe cu furtunasele de retur de la injectoare si in acelasi timp schimba si T-urile de plastic(orice fisura poate cauza probleme). apoi verifica vasul filtrului de motorina si ai grija sa fie etans (poti folosi silicon de etansare). schimba furtunasul de retur al pompei de injectie si monteaza o supapa de sens pe TUR inainte de filtru. daca dupa aceste operatiuni nu scapi de problema verifica O-ringurile de la injectoare
- k_meleon4u
- OP
- 12 mesaje
- din 31 Oct 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Constanta
k_meleon4u
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2009
- Mesaj Privat
deci asta am facut si la fel face acum mai bn zis de dimineata am pus un filtru capsulat model de vw si am pus furtunasele transparente sa vad ce se intampla si daca vine motorina din rezervor si surpriza am pornito si pe furtunasul tur care vine de la rez vine motorina dar cu bule de aer
se poate sa fie cv din rezervor, am inteles ca si acolo sunt niste furtunase si e posibil sa fie unu fisurat ?
se poate sa fie cv din rezervor, am inteles ca si acolo sunt niste furtunase si e posibil sa fie unu fisurat ?
- AAndy22
- **
- 355 mesaje
- din 26 Jun 2009
- Astra 2011 A20DTH
- Buzau
AAndy22
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2009
- Mesaj Privat
csandu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2007
- Mesaj Privat
Salut, am acelasi motor si la inceputul acestei ierni am "sapat" doua saptamani pentru a rezolva aceiasi problema; am inlocuit capacul filtrului de motorina ( care vine echipat cu oringuri si sigurantele de plastic pt. racordurile tip lance ), am intercalat pe tur o pompa de amorsare tip "para" similara celei de pe Logan cu un furtun transparent, aceste operatiuni m-au ajutat sa identific urmatoarele cauze care provoacau dezamorsarea:
- turul de alimentare cu motorina ( sub masina ) are trei imbinari tip lance prevazute cu oringuri si sigurante de plastic -am inlocuit oringurile ( se gasesc foarte greu ca piese de schimb ! ) si etansat suplimentar cu silicon auto.
- imbinarea furtunului de la returul injectoarelor la pompa de injectie incorecta, neetansa desi am inlocuit acel furtun - l-am " ajutat " sa etanseze cu un colier la dimensiune ( spatiul este limitat si trebuie un colier adecvat )
Dupa aceste operatiuni nu mai am probleme de pornire; zilele trecute motorul a pornit fara probleme in conditiile vitrege ale acestei ierni si pe furtunasul transparent de pe tur ( care a ramas ) nu mai observ bule de aer.
- turul de alimentare cu motorina ( sub masina ) are trei imbinari tip lance prevazute cu oringuri si sigurante de plastic -am inlocuit oringurile ( se gasesc foarte greu ca piese de schimb ! ) si etansat suplimentar cu silicon auto.
- imbinarea furtunului de la returul injectoarelor la pompa de injectie incorecta, neetansa desi am inlocuit acel furtun - l-am " ajutat " sa etanseze cu un colier la dimensiune ( spatiul este limitat si trebuie un colier adecvat )
Dupa aceste operatiuni nu mai am probleme de pornire; zilele trecute motorul a pornit fara probleme in conditiile vitrege ale acestei ierni si pe furtunasul transparent de pe tur ( care a ramas ) nu mai observ bule de aer.