- mariuspuri
- OP
- 34 mesaje
- din 09 Dec 2011
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
mariuspuri
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2011
- Mesaj Privat
Dar Zice ca problemele astea nu sunt prezente, adik ca sunt solutionate ¿nu? io am sters erorile cand am bagat ultima oara opcom, de ce apare iar, si apare ca " not present" daca erorile alea sunt rezolvate adik ca " ECU" nar trebui sa le detecteze ca niste probleme¿nu? si continuo sa se aprinda check engine, mai mult se aprinde la relanti sau daca merg la o viteza constanta, inca ceva daca ar fi debimetru defect lar detecta ca eroare? (deja ma streseaza masina asta)
Edit: uitasem sa pun pozele de la egr
Swirl ala e normal sa stea mereu la 0 % ?
Edit: uitasem sa pun pozele de la egr
Swirl ala e normal sa stea mereu la 0 % ?
- cangri
- *******
- 5,415 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,415
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- mariuspuri
- OP
- 34 mesaje
- din 09 Dec 2011
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
mariuspuri
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2011
- Mesaj Privat
- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- mariuspuri
- OP
- 34 mesaje
- din 09 Dec 2011
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
mariuspuri
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2011
- Mesaj Privat
Lam curatat am curati iar si egr si tot se aprinde becu de la check engine, (se aprinde cand apa de la motor e pe la 70-80 grade, se aprinde la relanti pana la 30 km/h, daca apa e la 90 grade daca apuca sa se aprinda nu se mai stinge pana nu opresc motoru), ma gandesc sa anulez egr, puteti sami spuneti ce avantaje si contra are anularea?consuma mai mult/putin,afecteaza cu ceva motoru,cum se anuleaza,imi apare check engine daca o anulez?
- cangri
- *******
- 5,415 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,415
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,000 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2001 Z14XE
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,000
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,250 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
daca are egr-ul vacuumatic(si asa pare sa fie) acesta nu se poate anula, nici din soft si nici mecanic. Ii recomand sa schimbe electrovalva care comanda egr-ul, de proba sa vada daca mai apare eroarea + verificarea tutuoror furtunaselor de vacuum inclusiv acel rezervor de vacuum .
Swirl valve functioneaza numai atunci cand dai impulsuri in pedala de acceleratie(sprituri)
Verifica si westgate-ul ce comanda clapetele din galeria de admisie, il poti verifica la fel cum ai verificat egr-ul
Debitmetru de cele mai multe ori da eroare cand este defec si rare ori cand este obosit.
Bafta !
Ultima modificare facuta de krashy22 la Mar 06 Mar, 2012 8:14 pm
Swirl valve functioneaza numai atunci cand dai impulsuri in pedala de acceleratie(sprituri)
Verifica si westgate-ul ce comanda clapetele din galeria de admisie, il poti verifica la fel cum ai verificat egr-ul
Debitmetru de cele mai multe ori da eroare cand este defec si rare ori cand este obosit.
Bafta !
Ultima modificare facuta de krashy22 la Mar 06 Mar, 2012 8:14 pm
- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,250 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,250 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- mariuspuri
- OP
- 34 mesaje
- din 09 Dec 2011
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
mariuspuri
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2011
- Mesaj Privat
- mariuspuri
- OP
- 34 mesaje
- din 09 Dec 2011
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
mariuspuri
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2011
- Mesaj Privat
- mariuspuri
- OP
- 34 mesaje
- din 09 Dec 2011
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
mariuspuri
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2011
- Mesaj Privat
patrik18
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2010
- Mesaj Privat
Am si eu o probelam cu masinuta mea! Am un Opel Astra G din 2003 si nu merge cum trebuie. Nu o pot accelera brus, nu trece de 4000 de rtm uneori nici nu ajunge acolo! Am scos mufa de la debitmetru si tot asa. Am verifica bujile sunt bune, am scos de la sonda lambda mufa si nici un rezultat. Ce ma sfatuiti sa fac?
- luciraica
- ****
- 2,000 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2001 Z14XE
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,000
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
patrik18
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2010
- Mesaj Privat
- mariuspuri
- OP
- 34 mesaje
- din 09 Dec 2011
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
mariuspuri
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2011
- Mesaj Privat
Astazi am dus masina la opel sa o faca si mia zis ca e asta de vina....
Cand am plecat de acolo masina mergea super nu se mai aprindea becu, mam dus acasa vro 5-6 KM/s totul bine, cand am plecat cu ia dupa vro 2-3 ore, sa aprins becu dupa vro 3 KM....ce incompetenti ! maine ma duc la ei ori sami dea bani inapoi ori sa mio faca...... e posibil sa strige ala asa de rpd in 15 KM? ( problema de fabrica?)
Cand am plecat de acolo masina mergea super nu se mai aprindea becu, mam dus acasa vro 5-6 KM/s totul bine, cand am plecat cu ia dupa vro 2-3 ore, sa aprins becu dupa vro 3 KM....ce incompetenti ! maine ma duc la ei ori sami dea bani inapoi ori sa mio faca...... e posibil sa strige ala asa de rpd in 15 KM? ( problema de fabrica?)
DING- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2011
- Mesaj Privat
hai sa ma bag si eu in seama cu o intrebare>>cand va apare check aprins si nu se tureaza mai mult de 4000 rpm va-ti uitat daca scoate fum albicios.Intreb acest lucru deoarece am avut un opel vectra 2.2 diesel din 2001 (am inteles ca este cam acelasi motor ca si cel de 2000 diesel) si cand se aprindea check masina incepea de scotea fum albicios.Am fost pe la toti mecanicii si fiecare si-a dat cu pararea ba ca este un injector dus ,ba ca e blocat egr , solenoizii de la turbo si de la voletii admisie.Mi-au spus ca e de la injectoare ,de la galeria de admisie cum ca ar fi murdara, egr,pompa vaccum.Mers la reprezentanta schimbat toate cele,curatat ce era de curatat si tot asa functiona.nervos culme ca nu am rezolvat nimic (app nu am platit nimic pt piese decat un test cu tech 2 )ma intalnesc cu un vecin zi ii expun problema si imi spune batranul sa obturez vaccumul de la voletii de la admisie sa ramana deschisi tot timpul.hai ca incerc ca si asa nu am nimic de pierdut zic.pus o biluta pe un furtunel acolo si uite asa a disparut si eroare din bord si masina merge ceas ca la inceput.Cam asta am patit eu cu eroarea p0400 dupa ce am dat aprox 100 de euro pe teste si pe mama dracului.poate te ajuta la ceva patania mea