- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Eu zic ca e dusa garnitura de la distributie si evident pompa apa. Este normal sa ai condens pe esapament si crestere de antigel in vas expansiune la accelerare, iti scoate aerul pe la stutul de sus. Daca ai spuma atunci e clar garnitura distributie. Grija mare, citeste discutiiile despre garnitura chiulasa-distributie, distributie, rk motor la Agila si Corsa ca sa nu plangi pe urma.
- slav_valentin84
- **
- 71 mesaje
- din 23 Jun 2009
- Astra 2003 16zse
- Calarasi
slav_valentin84
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2003 16zse
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- slav_valentin84
- **
- 71 mesaje
- din 23 Jun 2009
- Astra 2003 16zse
- Calarasi
slav_valentin84
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2003 16zse
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Daca nu ai negreala pe teava esapament este bine, motorul nu consuma ulei si ai doar condens. Langa tine este https://www.clubopel.com/pro...ofile&u=18871 adica gcom61 care stie mai bine aceste motoare decat mecanicul lui peste prajit.
Nu te lua dupa idiotul de mecanic (nu trebuie ca moderator sa scriu asa ceva dar asta este realitatea), este un mecanic tamp si gata. Fara trusa de cale si pasii din TIS ai sa canti la bec, citeste pe forum daca nu crezi. Ar fi bine sa schimbi si distributia cu ocazia asta dar fiecare cu socotelile lui, ideile lui...
Nu te lua dupa idiotul de mecanic (nu trebuie ca moderator sa scriu asa ceva dar asta este realitatea), este un mecanic tamp si gata. Fara trusa de cale si pasii din TIS ai sa canti la bec, citeste pe forum daca nu crezi. Ar fi bine sa schimbi si distributia cu ocazia asta dar fiecare cu socotelile lui, ideile lui...
- slav_valentin84
- **
- 71 mesaje
- din 23 Jun 2009
- Astra 2003 16zse
- Calarasi
slav_valentin84
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2003 16zse
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
Azi am reusit sa schimb pompa dea apa ,cea veche era distrusa. Dar problema cu caldura tot nu sa rezolvat. Acum cand accelerez si apa creste in vas.este normal? Oare o fi garnitura de la chiuloasa? Cand o accelerez scccoate stropi de apa pe teava de esapament si cate o data imi mapare beculetu martor de motor si merge intrerupt. oare dece?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- al3xtrana
- ***
- 521 mesaje
- din 19 Jun 2008
- Dolj
al3xtrana
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salutare baietii revini si eu cu informatii referitoare la pierderea de antigel pe care o am, am fost la mecanic si mi-a zis ca garnitura de chiluasa nu prea are cum sa fie ca e din tabla si cade greu poate sa crape chiuloasa si aia poate tot este ok, ma pus sa cumpar garnitura de distribuite ca cica pe acolo ar pierde ca intra in ulei si de acolo daca pierde in cantitati mici il evapora din cauza temperaturi marii a motorului. Acuma am si eu cateva intrebari pentru cei mai priceputi de pe aicia, sa cumpar si pompa de apa sau nu el nu mia zis nimica de ea ca cica o vede cand o da jos, da daca nu trebuie schimbata pompa garnituri separat se gasesc ca eu nu am vazut pe nici-un site de piese auto garnituri pompa apa. Multumesc si sper doar de la garnitura de distributie sa fie problema.
- michael_onea
- *
- 15 mesaje
- din 02 Aug 2011
- Corsa 2001 xz12
- Hunedoara
michael_onea
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2001 xz12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2011
- Mesaj Privat
- goldeye3002
- **
- 448 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
goldeye3002
- Mesaje scrise: 448
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
el_g
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salutare! La o luna dupa ce am schimbat pompa de apa la un service, am inceput sa aud un huruit (ca o rasnita de cafea) in dreptul pompei de apa. Huruitul se aude tare pana ce temperatura motorului ajunge la 90 grade. Bineinteles ca m-am intors la sevice si le-am explicat situatia, ba chiar le-am aratat ca fulia de la pompa de apa are joc (se simte cand cand misti de ea). Oamenii au dat jos cureaua pt. a verifica toate rolele si imi spun ca pompa de apa este in perfecta stare si ca jocul este in limite normale iar huruitul se aude de la rola intinzatoare. Voi ce parere aveti? Este normal sa am joc acolo?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- scanx
- ***
- 679 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 679
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- LascuB_1980
- *
- 8 mesaje
- din 16 Sep 2011
- Corsa 2002 Z12XP
- Dolj
LascuB_1980
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 Z12XP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2011
- Mesaj Privat
Va salut colegi opelisti de toate culorile,desi sunt inscris de ceva timp pe forum,acum sunt nevoit sa va cer ajutorul,pe scurt,am o corsa c din 2002 si doresc sa-i schimb pompa de apa,am zis sa nu o cumpar pina nu o demontez pe cea veche sa o vad si eu"live".Desi am citit tot ce s-a scris,la obiect,poate nu am fost atent sau nu este specificat lamurit,am ajuns in punctul in care nu pot scoate suportul metalic sustinere motor cu 3 picioare din locasul lui(pe desen nr.3)intrebare,care sunt pasii,concret,pe desen,pt. continuarea operatiei ,mentionez ca am demontat cele 3 suruburi orizontale(chinul de pe lume cu cel de jos)+cele doua(nr.2 in desen)pe urechea de deasupra.Oare trebuie demontate si cele de sustinere suport cauciuc(nr.1 pe desen)?Multumesc anticipat.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- LascuB_1980
- *
- 8 mesaje
- din 16 Sep 2011
- Corsa 2002 Z12XP
- Dolj
LascuB_1980
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 Z12XP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2011
- Mesaj Privat
M....da,ce inseamna sa nu citesti cu atentie si TOT (m-a salvat topicul dedicat de la Agila),pasii pt. operatie,in mare au fost:
-deconectare baterie,carcasa filtru de aer cu tot cu debitmetru si ce mai era pe acolo
-demontat suportul motor(3 suruburi orizontale mai problematice la scos fiindca am jonglat ca la circ,salta crick,slabeste crick)
-demontat curea transmisie pt.auxiliare(tubulara de 14 pe directia stringere pe fulie intinzator-slabit curea)
Fiindca nu am avut buson de slabire de nici o culoare si nici pozitie de slabire racord lichid racire jos la radiator,am pus un vas de colectare sub motor,am demontat toate furtunele si apoi cele 9 suruburi pompa de apa,slabit incet,incet pina lichidul de racire a curs cum am vrut eu,adica in jos nu pe mine.Asa arata o pompa care a functionat neschimbata din 2003(nu dau nr. la kilometraj din jena,cica putin peste 110 k)
Pe interior turbina de plastic pare in regula dar buba este in interior la etansarile axului
Am montat o noua pompa AIRTEX,la ~220 ron(cu 3 garnituri)+silicon negru de etansare,pasii de montare invers demontarii,completat cu antigel G12(40%)+apa distilata(60%),pornit motor pina a intrat in regim si acum ceva probleme ca nu-si facea aerisirea(oprit motor,desurubat capac pt."muls"conducta,completat lichid fiindca disparea rapid si tot asa,porniri si opriri,la ralanti de vreo 3 ori pina mi-a ramas nivelul lichidului de racire la semn, caldura in habitaclu si indicatorul la temp. a intepenit putin peste 90.Am facut un drum scurt de verificare,intors,completat inca putin cu lichid de racire si asta este.Multumiri lui nenea Dan de la Iasi,tare om
-deconectare baterie,carcasa filtru de aer cu tot cu debitmetru si ce mai era pe acolo
-demontat suportul motor(3 suruburi orizontale mai problematice la scos fiindca am jonglat ca la circ,salta crick,slabeste crick)
-demontat curea transmisie pt.auxiliare(tubulara de 14 pe directia stringere pe fulie intinzator-slabit curea)
Fiindca nu am avut buson de slabire de nici o culoare si nici pozitie de slabire racord lichid racire jos la radiator,am pus un vas de colectare sub motor,am demontat toate furtunele si apoi cele 9 suruburi pompa de apa,slabit incet,incet pina lichidul de racire a curs cum am vrut eu,adica in jos nu pe mine.Asa arata o pompa care a functionat neschimbata din 2003(nu dau nr. la kilometraj din jena,cica putin peste 110 k)
Pe interior turbina de plastic pare in regula dar buba este in interior la etansarile axului
Am montat o noua pompa AIRTEX,la ~220 ron(cu 3 garnituri)+silicon negru de etansare,pasii de montare invers demontarii,completat cu antigel G12(40%)+apa distilata(60%),pornit motor pina a intrat in regim si acum ceva probleme ca nu-si facea aerisirea(oprit motor,desurubat capac pt."muls"conducta,completat lichid fiindca disparea rapid si tot asa,porniri si opriri,la ralanti de vreo 3 ori pina mi-a ramas nivelul lichidului de racire la semn, caldura in habitaclu si indicatorul la temp. a intepenit putin peste 90.Am facut un drum scurt de verificare,intors,completat inca putin cu lichid de racire si asta este.Multumiri lui nenea Dan de la Iasi,tare om
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Bercant
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2010
- Mesaj Privat