- misu_imv75
- **
- 114 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Vectra 2002 z16xe
- craiova
misu_imv75
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: craiova
- Masina: Vectra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
Jojodan
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2006
- Mesaj Privat
shi a mea la fel adusa din germania, rulata 10 mii in rom shi apoi am facut io cu ea 5 mii in doua luni..... dar mie imi intra altfel fata de cum intra cand am luat-o... intra foarte greu; dar daca e sa o conduca altcineva, trebuie sa stau in dreapta, sa schimb eu vitezele.... Si nu e vorba de o persoana..... au fost vreo 6 persoane pe care le-am rugat sa bage in viteza, shinu au reushit. Cateodata nici eu nu reushesc sa bag din prima. Nu am nici bani sa-mi permit s-o bag intr-un service, shi sa-mi ia ala zeci de milioane.....
Jojodan
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2006
- Mesaj Privat
- misu_imv75
- **
- 114 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Vectra 2002 z16xe
- craiova
misu_imv75
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: craiova
- Masina: Vectra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
Nush exact cat o fi o timonerie de Corsa ,dar se poate regla sau repara prin inlocuirea bucselor uzate ( destul de firave ) cu niste bucsi mai sanatoase ; la mine cind aveam Cielo mi-a inlocuit un prieten bucsile uzate ( o porcarie firava si complicata ) cu o bucsa de volan de dacie care din cate am vazut nu mai are moarte ).... aceeasi problema o aveam si io la Cielo , nu intra bine in 1-a si a2-a.
Totul e sa gasesti un mecanic priceput ca la service iau astia si pielea de pe noi ... daca erai din Craiova iti puteam recomanda pe cineva....
Totul e sa gasesti un mecanic priceput ca la service iau astia si pielea de pe noi ... daca erai din Craiova iti puteam recomanda pe cineva....
- styx
- **
- 276 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Vectra 1994 C20NE
styx
- Mesaje scrise: 276
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
Jojodan
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2006
- Mesaj Privat
Xenomorph
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2006
- Mesaj Privat
Raspunsurile la intrebarile tale sunt foarte simple, dat fiind ca (inca) mai am aceeasi masina ca si tine, am avut aceleasi probleme si le-am lamurit:
Cutia de viteze: de vina este timoneria, partial din plastic, prost conceputa la modelele pana in 2003. O timonerie metalica originala (modelul dupa 2003) costa 270 RON la OpelGTT iar manopera de montare e vreo 64 RON la Opel Radacini / 80 RON la OpelGTT. Iti sugerez sa faci schimbul cat mai repede, pana nu se agraveaza problema (respectiv sa ajungi sa nu mai poti accesa unele dintre viteze).
Tremuratul motorului: l-am avut, il am si acolo va ramane. Am facut nenumarate chestii in incercarea de a-l elimina dar asta este comportamentul unui "trei cilindri" Opel, n-ai ce-i face. Te vei obisnui cu timpul, ca si mine...
Bafta!
Cutia de viteze: de vina este timoneria, partial din plastic, prost conceputa la modelele pana in 2003. O timonerie metalica originala (modelul dupa 2003) costa 270 RON la OpelGTT iar manopera de montare e vreo 64 RON la Opel Radacini / 80 RON la OpelGTT. Iti sugerez sa faci schimbul cat mai repede, pana nu se agraveaza problema (respectiv sa ajungi sa nu mai poti accesa unele dintre viteze).
Tremuratul motorului: l-am avut, il am si acolo va ramane. Am facut nenumarate chestii in incercarea de a-l elimina dar asta este comportamentul unui "trei cilindri" Opel, n-ai ce-i face. Te vei obisnui cu timpul, ca si mine...
Bafta!
Jojodan
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2006
- Mesaj Privat
valyc76
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2006
- Mesaj Privat
- LEXXX
- OP
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
blondu17m
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,096 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,096
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Grig
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2006
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
B_Stefan
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2004
- Mesaj Privat
Si eu, din pacate, am fost nevoit sa schimb timoneria.
De fapt.... n-am schimbat-o eu, am apelat la OPEL_Erebus.
Cei de la receptie au fost foarte amabili si prietenosi (Daniel este numele celui care s-a ocupat de cazul meu)
Masina mea este o Corsa C, din aprilie-2004, motor Z12XE si 25.000 km parcursi.
Speram, pentru ca fusese fabricata dupa 2003, ca nu voi avea probleme cu timoneria ce contine piese din plastic, etc. S-a constatat, din pacate, ca si masina mea utiliza o timonerie cu numeroase elemente din plastic, etc.
Uzura acestei timonerii se manifesta sub forma unor 'refuzuri' la tentativele mele de a utiliza vitezele 1 si 2.
Rezolvarea: OPEL_EREBUS.
Pret: 477,83 RON (din care manopera: 80 ron).
Timp (facturat si real): 1,5 ore.
Acum schimbarea vitezelor se face usor, foarte usor.... ca in prima zi !
B_Stefan
De fapt.... n-am schimbat-o eu, am apelat la OPEL_Erebus.
Cei de la receptie au fost foarte amabili si prietenosi (Daniel este numele celui care s-a ocupat de cazul meu)
Masina mea este o Corsa C, din aprilie-2004, motor Z12XE si 25.000 km parcursi.
Speram, pentru ca fusese fabricata dupa 2003, ca nu voi avea probleme cu timoneria ce contine piese din plastic, etc. S-a constatat, din pacate, ca si masina mea utiliza o timonerie cu numeroase elemente din plastic, etc.
Uzura acestei timonerii se manifesta sub forma unor 'refuzuri' la tentativele mele de a utiliza vitezele 1 si 2.
Rezolvarea: OPEL_EREBUS.
Pret: 477,83 RON (din care manopera: 80 ron).
Timp (facturat si real): 1,5 ore.
Acum schimbarea vitezelor se face usor, foarte usor.... ca in prima zi !
B_Stefan
- gabi_brigate
- *
- 4 mesaje
- din 01 Feb 2007
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
gabi_brigate
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2007
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
- malekAdi2
- **
- 176 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Vectra 2004 Z19DT
- Ploiesti
malekAdi2
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
BOA
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2006
- Mesaj Privat
Salutare,
evident am aceeasi problema cu schimbatul intr-a doua si a-ntaia ( in care uneori se "agata" si trebuie sa mai incerc din nou sa reusesc...) si mecanicul la care am dus-o a observat un joc al timoneriei.
Solutia care mia propus-o a fost sa schimb acele piese ( el neavind experienta la reparatii de Opel Corsa a presupus ca din cauza plasticelor folosite in timonerie am problema).Dupa ce-am cautat pe forum si am constatat ca e o problema generala pt Corsa C ( mai ales dinainte de 2003) am ajuns la concluzia ca are dreptate.
Am sunat le reprezentanta Opel si am intrebat daca kit-ul de timonerie ce-l comercilizeaza e din plastci sau din metal. Nu a reusit dsa ma lamureasca la telefon.... Intrebare pentru cine si-a schimbat mai curind timoneria : acum ( Mar 2007) se fabrica din metal sau s-a revenit la piese din plastic?
Merci anticipat de raspuns!
evident am aceeasi problema cu schimbatul intr-a doua si a-ntaia ( in care uneori se "agata" si trebuie sa mai incerc din nou sa reusesc...) si mecanicul la care am dus-o a observat un joc al timoneriei.
Solutia care mia propus-o a fost sa schimb acele piese ( el neavind experienta la reparatii de Opel Corsa a presupus ca din cauza plasticelor folosite in timonerie am problema).Dupa ce-am cautat pe forum si am constatat ca e o problema generala pt Corsa C ( mai ales dinainte de 2003) am ajuns la concluzia ca are dreptate.
Am sunat le reprezentanta Opel si am intrebat daca kit-ul de timonerie ce-l comercilizeaza e din plastci sau din metal. Nu a reusit dsa ma lamureasca la telefon.... Intrebare pentru cine si-a schimbat mai curind timoneria : acum ( Mar 2007) se fabrica din metal sau s-a revenit la piese din plastic?
Merci anticipat de raspuns!
xexe
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 1 litru
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2006
- Mesaj Privat