- andrei_alik
- ****
- 1,082 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,082
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,082 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,082
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:Pe orice motor E2 se poate monta instalatie clasica.
Cel mai greu e de reglat. Deasemenea diferenta de pret dintre instalatii se amortizeaza foarte repede intrucat consumul e mult mai mare. Consumul nu prea scade sub 10% extraurban la toate X16XEL-urile cu instalatie GPL clasica pe care le-am vazut.
Cel mai greu e de reglat. Deasemenea diferenta de pret dintre instalatii se amortizeaza foarte repede intrucat consumul e mult mai mare. Consumul nu prea scade sub 10% extraurban la toate X16XEL-urile cu instalatie GPL clasica pe care le-am vazut.
arata si mie una k am cateva nelamuriri cu impulsul care comada plamanul si cateva chestii
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,082 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,082
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- Galbacs Tiberiu
- *
- 40 mesaje
- din 18 Mar 2011
- Corsa 1995 c12nz
- Timis
Galbacs Tiberiu
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 1995 c12nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2011
- Mesaj Privat
nu sunt complet pe topic dar am vrut sa imi dau si eu cu parerea.
am o corsa b 1.2 95, am instalatie landi renzzo pe ia de 10luni si am 20500km, am trecut de la extaz la agonie si invers in repetate randuri, cand merge bine cand nu.
intradevar scopul e sa fac economi si asta functioneaza.
ce am observat eu la gpl, conteaza ca masina sa functioneze perfect pe benzina, sa ai toata partea electronica in parametri inainte de instalare, si ramane valabil si dupa instalare gpl, orice problema afecteaza mersul masini si si consumul. un sfat pt cine vrea sa isi puna gpl, la instalare mergeti cu filtrul de aer si bujiile relativ noi, sau chiar noi, se schimba comportamentul masini si reglarea instalatiei se face mai corect si mai usor.
am citit pe forum ca se poate arde pompa de benzina daca in timpul functionarii pe gpl pompa ramane activa. la mine s-a ars pompa dupa 6 luni, dar nu stiu daca din cauza supraincalzirii, recunosc ca s-a intamplat poate prea des sa nu am minim 10 litri de benzina in rezervor. dar eu am gasit destul de multa mizerie si ceva span in rezervor, posibil sa fi ajuns in pompa.
partea ca gazul e foerte diferit de la pompa la pompa am experimentat-o pe pielea mea. cea mai proasta elegere este lukoil, merge groaznic (se oprea motorul in veselie). chiar si de la acelasi producator dar de la alt peco se schimba comportamentul masinii. ce folosesc e rompetrol (is mai scumpi dar sunt cei mai buni), petrom si mol.
bujiile. aici sunt in cercetare. am inteles ca exista bujii pentru gpl dar sunt la fel de scumpe ca si cele pt disel (cresc costrurile de intretinele).cu setu de bujii ce le-am avut pe masina am mers 7500km, cu astea noi am 13000km si masina da semne de oboseala pe aprindere. stie cineva cat ar trebui sa tina un rand de buji normale pe gpl? sau foloseste cineva din cele pt. gpl, si cat il tin?. stiam ca la benzina se schimb odata la 30-40 mii km.
am citit tot aici de detonari, stiu ce sunt cum se manifesta si de ce, dar nu am inteles de ce sa iti sparga capacul de la filtru de aer sau capacul de la blocul injector sau debitmetru. stiam ca detonarile se produc in blocul motor si nu ai legatura cu admisia. daca poate cineva sa ma lamureasca?
in cer scuze pt. "roman"
am o corsa b 1.2 95, am instalatie landi renzzo pe ia de 10luni si am 20500km, am trecut de la extaz la agonie si invers in repetate randuri, cand merge bine cand nu.
intradevar scopul e sa fac economi si asta functioneaza.
ce am observat eu la gpl, conteaza ca masina sa functioneze perfect pe benzina, sa ai toata partea electronica in parametri inainte de instalare, si ramane valabil si dupa instalare gpl, orice problema afecteaza mersul masini si si consumul. un sfat pt cine vrea sa isi puna gpl, la instalare mergeti cu filtrul de aer si bujiile relativ noi, sau chiar noi, se schimba comportamentul masini si reglarea instalatiei se face mai corect si mai usor.
am citit pe forum ca se poate arde pompa de benzina daca in timpul functionarii pe gpl pompa ramane activa. la mine s-a ars pompa dupa 6 luni, dar nu stiu daca din cauza supraincalzirii, recunosc ca s-a intamplat poate prea des sa nu am minim 10 litri de benzina in rezervor. dar eu am gasit destul de multa mizerie si ceva span in rezervor, posibil sa fi ajuns in pompa.
partea ca gazul e foerte diferit de la pompa la pompa am experimentat-o pe pielea mea. cea mai proasta elegere este lukoil, merge groaznic (se oprea motorul in veselie). chiar si de la acelasi producator dar de la alt peco se schimba comportamentul masinii. ce folosesc e rompetrol (is mai scumpi dar sunt cei mai buni), petrom si mol.
bujiile. aici sunt in cercetare. am inteles ca exista bujii pentru gpl dar sunt la fel de scumpe ca si cele pt disel (cresc costrurile de intretinele).cu setu de bujii ce le-am avut pe masina am mers 7500km, cu astea noi am 13000km si masina da semne de oboseala pe aprindere. stie cineva cat ar trebui sa tina un rand de buji normale pe gpl? sau foloseste cineva din cele pt. gpl, si cat il tin?. stiam ca la benzina se schimb odata la 30-40 mii km.
am citit tot aici de detonari, stiu ce sunt cum se manifesta si de ce, dar nu am inteles de ce sa iti sparga capacul de la filtru de aer sau capacul de la blocul injector sau debitmetru. stiam ca detonarile se produc in blocul motor si nu ai legatura cu admisia. daca poate cineva sa ma lamureasca?
in cer scuze pt. "roman"
- andrei_alik
- ****
- 1,082 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,082
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
Yoooo
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2012
- Mesaj Privat
AM SI EU O PROBLEMA LEGATA DE GPL LA VECTRA B X16XEL:
Pe langa faptul ca nu merge constant relantiul si se opreste la stop pe gpl, acum cateva zile cand trecea pe gpl, se comporta ca si cum nu ar mai avea gaz, desi bagasem de 120 lei si nu am mers cu ea decat vreo 200km. Am mai bagat de 60 lei gpl si se comporta la fel, in sensul ca atunci cand trece pe gpl se opreste ca si cand nu ar avea nimic in rezervor. Pe benzina merge (relantiul nu merge constant nici pe benzina).
Stie cineva ce s-a intamplat, sau a avut cineva probleme asemanatoare?
Pe langa faptul ca nu merge constant relantiul si se opreste la stop pe gpl, acum cateva zile cand trecea pe gpl, se comporta ca si cum nu ar mai avea gaz, desi bagasem de 120 lei si nu am mers cu ea decat vreo 200km. Am mai bagat de 60 lei gpl si se comporta la fel, in sensul ca atunci cand trece pe gpl se opreste ca si cand nu ar avea nimic in rezervor. Pe benzina merge (relantiul nu merge constant nici pe benzina).
Stie cineva ce s-a intamplat, sau a avut cineva probleme asemanatoare?
- genutzu
- **
- 165 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Vectra 1996 x16xel
- Vaslui
genutzu
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
Yoooo
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2012
- Mesaj Privat
- genutzu
- **
- 165 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Vectra 1996 x16xel
- Vaslui
genutzu
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
Yoooo
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2012
- Mesaj Privat
ohlala
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2012
- Mesaj Privat
Rachim a scris:Sunt din ce in ce mai interesat sa pun GPL pe H-ul meu si tot cautand pe net informatii despre comportamentul motorului in timp am gasit un aditiv 'Flashlube 'care zic ei ca ar fi bun pt protectia supapelor. A mai folosit cineva produsul asta?
Am instalatia pusa pe masina de catre firma reprezentanta in Germania. Flaconul pentru aditiv este bransat pe instalatia de gaz dar este aproape gol. Stie cineva unde gasesc sau macar ce fel de aditiv este? Multumesc
ohlala
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2012
- Mesaj Privat
- genutzu
- **
- 165 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Vectra 1996 x16xel
- Vaslui
genutzu
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
- mihai_b18
- **
- 441 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
Yoooo
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2012
- Mesaj Privat
- mihai_b18
- **
- 441 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
traftir
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salutare, am o instalatie de gpl achille stag 200 pe o vectra b x18xe .
Din cate am citit aici , cativa au reusit sa faca anumite setari sa "evite" aprinderea check engine ( sonda lambda in cazul meu)
Mentionez ca, pe benzina nu mi s-a aprins niciodata, dar pe gaz se aprinde cand doreste..nu are un tipar.
Daca cineva poate sa imi trimita setarile de la calculatorul pentru gpl sa incerc poate rezolv situatia. Multumesc anticipat.
Nu am nici o problema cand merg pe gpl inafara de enervanta sonda lambda ( si am avut 1 singura data problema de la debitmetru P0100, care s-a rezolvat dupa ce am sters eroarea.)
Din cate am citit aici , cativa au reusit sa faca anumite setari sa "evite" aprinderea check engine ( sonda lambda in cazul meu)
Mentionez ca, pe benzina nu mi s-a aprins niciodata, dar pe gaz se aprinde cand doreste..nu are un tipar.
Daca cineva poate sa imi trimita setarile de la calculatorul pentru gpl sa incerc poate rezolv situatia. Multumesc anticipat.
Nu am nici o problema cand merg pe gpl inafara de enervanta sonda lambda ( si am avut 1 singura data problema de la debitmetru P0100, care s-a rezolvat dupa ce am sters eroarea.)
traftir
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
edward23
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2012
- Mesaj Privat