- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
Colegu', nici prin cap nu mi-a trecut sa o dam in polemica. Ai dat exact raspunsul pe care il stiam, ai luat piesele de unde banuiam si le-ai schimbat in alta parte decat in reprezentanta. De aceea ai iesit asa ieftin.
Am pana acum 5 revizii facute la reprezentante Ford, la toate pretul a fost in jur de 800 ron +/- 5%.
La fel gasesti si pentru Mondeo set revizie, pretul este 334 ron, include filtru aer, ulei, motorina si 6 litri ulei. Adaugi si filtrul de polen inca 80 ron, rezulta un total de 414 ron.
La Insignia setul este 359ron plus inca 99 ron uleiul, platesti 459 ron. Deci, nici o diferenta.
La orice reprezentanta Ford poti veni cu piesele tale chiar daca masina este in garantie. Conditia este ca piesele sa fie originale Ford, nu beneficiezi de reduceri la manopera si garantia pieselor va fi asigurata de furnizorul de la care le-ai cumparat, nu de catre cel care le-a schimbat.
Am pana acum 5 revizii facute la reprezentante Ford, la toate pretul a fost in jur de 800 ron +/- 5%.
La fel gasesti si pentru Mondeo set revizie, pretul este 334 ron, include filtru aer, ulei, motorina si 6 litri ulei. Adaugi si filtrul de polen inca 80 ron, rezulta un total de 414 ron.
La Insignia setul este 359ron plus inca 99 ron uleiul, platesti 459 ron. Deci, nici o diferenta.
La orice reprezentanta Ford poti veni cu piesele tale chiar daca masina este in garantie. Conditia este ca piesele sa fie originale Ford, nu beneficiezi de reduceri la manopera si garantia pieselor va fi asigurata de furnizorul de la care le-ai cumparat, nu de catre cel care le-a schimbat.
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
@forbidden27,
Am efectuat revizia chiar la reprezentanta chiar daca nu am luat de la ei piesele atat timp cat masina nu mai este in garantie nu mi-au dat garantie decat la manopera,daca aparea vreo problema la una din piese se spalau pe maini pentru ca nu era furnizata de ei.
Te-am mintit cumva cand am afirmat ca revizia la Ford a costat 750 ron,vad ca si pe tine cam tot pe acolo dus si chiar a fost facuta la reprezentanta deoarece era masina de la firma si nu plateam eu (se stie foarte bine ca cea mai buna masina este cea de firma).
Eu am afirmat ca alegerea facuta de colegu' este din punctul meu de vedere buna deoarece am pus in balanta atu-urile pe care le are Insignia fata de Mondeo.
Daca pe o stada ar trece o Insignia si un Mondeo iti garantez ca dupa Insignia intoarce mai multa lume capul pe cand dupa Mondeo.
O seara buna iti doresc.
P.S. Pana la urma ce masina conduci in momentul de fata?
Am efectuat revizia chiar la reprezentanta chiar daca nu am luat de la ei piesele atat timp cat masina nu mai este in garantie nu mi-au dat garantie decat la manopera,daca aparea vreo problema la una din piese se spalau pe maini pentru ca nu era furnizata de ei.
Te-am mintit cumva cand am afirmat ca revizia la Ford a costat 750 ron,vad ca si pe tine cam tot pe acolo dus si chiar a fost facuta la reprezentanta deoarece era masina de la firma si nu plateam eu (se stie foarte bine ca cea mai buna masina este cea de firma).
Eu am afirmat ca alegerea facuta de colegu' este din punctul meu de vedere buna deoarece am pus in balanta atu-urile pe care le are Insignia fata de Mondeo.
Daca pe o stada ar trece o Insignia si un Mondeo iti garantez ca dupa Insignia intoarce mai multa lume capul pe cand dupa Mondeo.
O seara buna iti doresc.
P.S. Pana la urma ce masina conduci in momentul de fata?
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
@gyzmo,
Nu am avut intentia sa te acuz ca minti, te-am crezut cand ai zis ca ai platit 600 ron si eram 100% sigur ca ai procedat in acest mod. Tocmai de aceea te-am si intrebat cum ai obtinut pretul asta ca sa afle si ceilalti colegi care citesc aici. Comparatia intre preturile reviziilor prezentate de tine nu este corecta deloc, compari o revizie cu piese cumparate de tine cu piese din reprezentanta. Ti-am demonstrat ca si la Mondeo poti obtine pretul ala care l-ai platit tu, chiar si cu masina in garantie. Ford accepta sa vii cu piesele tale, garantie iti da doar pe manopera.
De intors capul sa stii ca si dupa Mondeo lumea il intoarce. Ambele sunt masini impunatoare, sunt mai rare pe sosele decat restul (Astra, Focus, etc). De placut imi plac ambele, cu unele rezerve pentru fiecare in parte.
Mondeo e un pic mai sobru, are totusi o linie moderna, nu cade in anonimat ca un Passat. Ala cand il vezi pe strada primul lucru te intrebi: e B5, B6, B7 sau Jetta? Insignia, Mondeo, Accord, Mazda6 sunt masini pe care le cunosti de la distanta, masini cu un design unic. Ce imi place la Mondeo este spatiul interior. E imens, urias, te simti ca in sufragerie. Bordul si consola centrala nefiind asa incarcate ca la Insignia coroborat cu dimensiunile masinii iti creeaza senzatia de spatiu, te simti liber si nestingerit de nimic. In spate nu mai vorbesc, 3 persoane adulte stau extrem de comod. Spatele e capitolul la care se mai putea lucra un pic, pare cam in discordanta cu linia moderna a masinii. Parca se termina prea brusc, e cam drept, se putea un pic mai bine.
Insignia are un design complet diferit fata de ce ne obisnuise Opel inainte. E o masina cu linii moderne, tinereasca. Din pacate, interiorul are de suferit un pic din cauza acestui design de coupe, mai ales la spatiu. In fata, bordul este mai modern, mai tineresc decat la Mondeo dar prea incarcat din punctul meu de vedere. Prea multe butoane, prea mult plastic. Bordul, consola centrala si inaltimea mai mare a panourilor usilor parca iti fura din spatiu, m-am simtit cam.... nu stiu cum sa numesc senzatia, ca o inghesuiala dar spatiu suficient. Nu stiu, mi-a dat o senzatie ciudata, chiar daca am condus-o mai mult de 700 km. Probabil ca in timp m-as obisnui dar as suferi dupa senzatia de spatiu creeata de Mondeo. Spatele, de asemenea, cu toate ca arata mai modern decat la Mondeo, nu imi place cum se termina sub masina. Cred ca puteau sa mai coboare fusta un pic, se vede cam urat pe dedesubt. Vezi incercuit in poza.
Motorul diesel de pe Insignia e un pic mai zgomotos decat la Mondeo, zgomotul in habitaclu e mai accentuat in Insignia. La viteze de peste 120km/h se cam fac prezente si zgomotele dela turbulentele aerodinamice. Nu este asa deranjant, dar este prezent.
Daca as fi pus astazi sa aleg intre cele doua modele, mi-ar fi foarte greu sa iau o decizie. Oricum, pastrez actualul Mondeo pana apare Mondeo MK5. Se anunta o varianta mult mai moderna, mai dotata. Am inteles ca vor opta incepand cu acest model si la tractiune AWD, care impreuna cu cutiile Powershift si padele pe volan cred ca o sa schimbe total senzatia la condus. Poate pana atunci apare si faceliftul la Insignia si abia atunci voi decide care va fi. Important este ca va fi benzina turbo, nu vreau sa mai aud de diesel, m-am saturat de rontaitul lui de tractor.
ProMotor a facut acum ceva timp un comparativ intre cei 3 mari ai acestei clase, Insignia, Mondeo, Passat. Cititi si ce spun cei de acolo, mi se pare un test foarte corect facut.
http://www.promotor.ro/test...gnia-7963048/pag3
Asta este parerea mea sincera si obiectiva despre cele doua modele, sper ca nu v-am plictisit cu postul asta kilometric si sper, de asemenea ca nu am jignit pe nimeni cu spusele mele, este o parere strict personala si cat se poate de sincera.
Nu am avut intentia sa te acuz ca minti, te-am crezut cand ai zis ca ai platit 600 ron si eram 100% sigur ca ai procedat in acest mod. Tocmai de aceea te-am si intrebat cum ai obtinut pretul asta ca sa afle si ceilalti colegi care citesc aici. Comparatia intre preturile reviziilor prezentate de tine nu este corecta deloc, compari o revizie cu piese cumparate de tine cu piese din reprezentanta. Ti-am demonstrat ca si la Mondeo poti obtine pretul ala care l-ai platit tu, chiar si cu masina in garantie. Ford accepta sa vii cu piesele tale, garantie iti da doar pe manopera.
De intors capul sa stii ca si dupa Mondeo lumea il intoarce. Ambele sunt masini impunatoare, sunt mai rare pe sosele decat restul (Astra, Focus, etc). De placut imi plac ambele, cu unele rezerve pentru fiecare in parte.
Mondeo e un pic mai sobru, are totusi o linie moderna, nu cade in anonimat ca un Passat. Ala cand il vezi pe strada primul lucru te intrebi: e B5, B6, B7 sau Jetta? Insignia, Mondeo, Accord, Mazda6 sunt masini pe care le cunosti de la distanta, masini cu un design unic. Ce imi place la Mondeo este spatiul interior. E imens, urias, te simti ca in sufragerie. Bordul si consola centrala nefiind asa incarcate ca la Insignia coroborat cu dimensiunile masinii iti creeaza senzatia de spatiu, te simti liber si nestingerit de nimic. In spate nu mai vorbesc, 3 persoane adulte stau extrem de comod. Spatele e capitolul la care se mai putea lucra un pic, pare cam in discordanta cu linia moderna a masinii. Parca se termina prea brusc, e cam drept, se putea un pic mai bine.
Insignia are un design complet diferit fata de ce ne obisnuise Opel inainte. E o masina cu linii moderne, tinereasca. Din pacate, interiorul are de suferit un pic din cauza acestui design de coupe, mai ales la spatiu. In fata, bordul este mai modern, mai tineresc decat la Mondeo dar prea incarcat din punctul meu de vedere. Prea multe butoane, prea mult plastic. Bordul, consola centrala si inaltimea mai mare a panourilor usilor parca iti fura din spatiu, m-am simtit cam.... nu stiu cum sa numesc senzatia, ca o inghesuiala dar spatiu suficient. Nu stiu, mi-a dat o senzatie ciudata, chiar daca am condus-o mai mult de 700 km. Probabil ca in timp m-as obisnui dar as suferi dupa senzatia de spatiu creeata de Mondeo. Spatele, de asemenea, cu toate ca arata mai modern decat la Mondeo, nu imi place cum se termina sub masina. Cred ca puteau sa mai coboare fusta un pic, se vede cam urat pe dedesubt. Vezi incercuit in poza.
Motorul diesel de pe Insignia e un pic mai zgomotos decat la Mondeo, zgomotul in habitaclu e mai accentuat in Insignia. La viteze de peste 120km/h se cam fac prezente si zgomotele dela turbulentele aerodinamice. Nu este asa deranjant, dar este prezent.
Daca as fi pus astazi sa aleg intre cele doua modele, mi-ar fi foarte greu sa iau o decizie. Oricum, pastrez actualul Mondeo pana apare Mondeo MK5. Se anunta o varianta mult mai moderna, mai dotata. Am inteles ca vor opta incepand cu acest model si la tractiune AWD, care impreuna cu cutiile Powershift si padele pe volan cred ca o sa schimbe total senzatia la condus. Poate pana atunci apare si faceliftul la Insignia si abia atunci voi decide care va fi. Important este ca va fi benzina turbo, nu vreau sa mai aud de diesel, m-am saturat de rontaitul lui de tractor.
ProMotor a facut acum ceva timp un comparativ intre cei 3 mari ai acestei clase, Insignia, Mondeo, Passat. Cititi si ce spun cei de acolo, mi se pare un test foarte corect facut.
http://www.promotor.ro/test...gnia-7963048/pag3
Asta este parerea mea sincera si obiectiva despre cele doua modele, sper ca nu v-am plictisit cu postul asta kilometric si sper, de asemenea ca nu am jignit pe nimeni cu spusele mele, este o parere strict personala si cat se poate de sincera.
azzazel
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2012
- Mesaj Privat
da imi place concluzia la testul pe care l ai propus in linkul de mai sus.
dupa ce testeaza si retesteaza baiatul masinile incheie cam asa:
de aici trageti voi concluzia privind fordul.....
ps: nu am condus mondeo si nu pot sa am o parerea obiectiva despre el era doar hazlie concluzia din test.....
dupa ce testeaza si retesteaza baiatul masinile incheie cam asa:
Per total, Mondeo se detaºeazã foarte puþin, în timp ce Passat ºi Insignia, chiar dacã par total diferite, se situeazã, practic, la acelaºi nivel de ansamblu. Totuºi, clienþii pragmatici vor alege modelul VW, iar cei emancipaþi modelul Opel, Mondeo fiind pentru cei indeciºi între Passat ºi Insignia.
de aici trageti voi concluzia privind fordul.....
ps: nu am condus mondeo si nu pot sa am o parerea obiectiva despre el era doar hazlie concluzia din test.....
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,717 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,717
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
Iti spun foarte sincer, nu imi da de mancare nici Opel, nici Ford. Din contra, eu ii hranesc pe ei.
Din punctul meu de vedere, nici una nu este peste cealalta. Nu sunt genul care crede ca masina lui e cea mai tare, am trecut de varsta aia. Alegerea se face mai mult din punct de vedere estetic, experienta cu marca si nu in ultimul rand pret si discounturi acordate.
Daca ar fi sa aleg din nou, alegerea ar fi tot Ford Mondeo, numai ca nu diesel. Am condus un Mondeo 4 facelift cu motor 1,6 Ecoboost 160 CP si m-a impresionat profund ce poate motorisca aia. Diesel nu mai cumpar in viata mea, vreau sa merg in liniste in masina. Pentru 2 litri de combustibil in plus, nu merita troncanitul ala de tractor in urechi, fie el de Ford, Opel sau Vw, mai ales la drum lung.
Oricum, astept faceliftul la Insignia si noul Mondeo Mk 5 ,abia atunci voi lua decizia finala.
Din punctul meu de vedere, nici una nu este peste cealalta. Nu sunt genul care crede ca masina lui e cea mai tare, am trecut de varsta aia. Alegerea se face mai mult din punct de vedere estetic, experienta cu marca si nu in ultimul rand pret si discounturi acordate.
Daca ar fi sa aleg din nou, alegerea ar fi tot Ford Mondeo, numai ca nu diesel. Am condus un Mondeo 4 facelift cu motor 1,6 Ecoboost 160 CP si m-a impresionat profund ce poate motorisca aia. Diesel nu mai cumpar in viata mea, vreau sa merg in liniste in masina. Pentru 2 litri de combustibil in plus, nu merita troncanitul ala de tractor in urechi, fie el de Ford, Opel sau Vw, mai ales la drum lung.
Oricum, astept faceliftul la Insignia si noul Mondeo Mk 5 ,abia atunci voi lua decizia finala.
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
Domnu' doctor, nu imi sta in caracter sa fac asa ceva. Sunt pasionat de masini, stiu sa apreciez o masina buna, nu vreau sa creez polemici aiurea. Stiu ca masina pe care o am sau o voi avea in viitor nu va fi the best of the best, important va fi sa imi placa, sa ma duca unde am nevoie, sa fie fiabila.
Ce ma enerveaza cateodata sunt anumiti useri care nici macar nu s-au suit intr-o masina comparata in diverse versusuri si care spun ca "nu suporta comparatie" sau "clar masina X" fara a veni cu niste argumente solide.
Ce ma enerveaza cateodata sunt anumiti useri care nici macar nu s-au suit intr-o masina comparata in diverse versusuri si care spun ca "nu suporta comparatie" sau "clar masina X" fara a veni cu niste argumente solide.
cv04pfu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2012
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
forbidden, nici eu nu am nici o greata sa conduc orice marca. Doar glumeam.
Momentan sunt si eu intr-o asemenea dilema. Imi caut o masina de tavaleala care sa nu imi faca probleme vreo 2 ani.
Cum eu fac drumuri lungi imi trebuie de la clasa medie in sus.
Insignia e teribil de scumpa chiar si la second.
Mondeo e net o oferta mai buna.
Ar mai fi Accord-ul de 2.0 litri care e ca pret tot ca Insignia.
Probabil o sa aleg ceva la extrem. Ori un Vectra C de 1.8 ori un Audi A8 4.2. Bineinteles pe GPL ca eu nu suport diesel-ul si fac km multi pe ani(180.000 km/an). Si in 9 ani de cand conduc masini pe GPL m-am obisnuit sa fiu facut meltean.
Momentan sunt si eu intr-o asemenea dilema. Imi caut o masina de tavaleala care sa nu imi faca probleme vreo 2 ani.
Cum eu fac drumuri lungi imi trebuie de la clasa medie in sus.
Insignia e teribil de scumpa chiar si la second.
Mondeo e net o oferta mai buna.
Ar mai fi Accord-ul de 2.0 litri care e ca pret tot ca Insignia.
Probabil o sa aleg ceva la extrem. Ori un Vectra C de 1.8 ori un Audi A8 4.2. Bineinteles pe GPL ca eu nu suport diesel-ul si fac km multi pe ani(180.000 km/an). Si in 9 ani de cand conduc masini pe GPL m-am obisnuit sa fiu facut meltean.
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
Domnu' doctor, aveti sansa sa gasiti un Mondeo MK 4 mai ieftin, din 2007-2008, au aparut cu 2 ani inaintea Insigniei. Atentie mare ca Ford are contract cu multe firme carora le furnizeaza flote de masini care sunt vandute dupa 3-4 ani si sunt alergate si destul de prost exploatate. Un Mondeo in toate mintile este destul de scump.
- vallyyy
- ****
- 1,717 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,717
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
forbidden27 a scris:Domnu' doctor, aveti sansa sa gasiti un Mondeo MK 4 mai ieftin, din 2007-2008, au aparut cu 2 ani inaintea Insigniei.
forbidden, Daniel te rog. Cu permisiunea Dvs. eu va consider(si e o onoare) un prieten.
Mondeo ar fi fost prima optiune mai ales dupa experienta extrem de placuta cu el pe Londra-Craiova. Din pacate in Germania nu se prea gasesc benzinare iar diesel eu nu imi iau. Iar la 11.000 la Insignia si Accord nu ma bag ca as lua altceva la banii aia(E90, W204 etc), masini net mai bune.
- vallyyy
- ****
- 1,717 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,717
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
Vallyyy, n-ai nici o sansa. Unul e fan Ford si stramba din nas la orice zici de Opel ( indiferent de model si motorizare, niciodata nu e suficient de bun pentru el ), altul e cu marcile premium si cu Opel merge cand se plictiseste, probabil
Totusi, pirvu_daniel, 180.000 km/an = 15.000km/luna = 500 km / zi ( inclusiv sarbatori, concediii, revelion, 1 Mai etc )
Cand mai dormi, cand mai muncesti, cand mai stai cu nevasta/copii/familia ?
Nu e cam impotriva naturii sa faci km astia cu benzina+GPL decat cu diesel ? Totusi dai peste nas multor ingineri de mai multe nationalitati...
Totusi, pirvu_daniel, 180.000 km/an = 15.000km/luna = 500 km / zi ( inclusiv sarbatori, concediii, revelion, 1 Mai etc )
Cand mai dormi, cand mai muncesti, cand mai stai cu nevasta/copii/familia ?
Nu e cam impotriva naturii sa faci km astia cu benzina+GPL decat cu diesel ? Totusi dai peste nas multor ingineri de mai multe nationalitati...
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
@Slash:
Ca de obicei, mai bine taceai si filozof ramaneai. Te rog frumos, ia uita-te la toate postarile mele si arata-mi si mie unde am zis ceva rau de Opel asa cum ai zis tu despre alte marci. Conduc un Ford ca asa a fost sa fie, la momentul in care l-am cumparat a fost cea mai buna oferta pentru mine. Insignia nu aparuse pe atunci, dar nu regret niciodata alegerea facuta. Mai erau la vremea aia in calcul Mazda 6, Accord si Passat. Am ales Ford datorita pretului, mai mic decat celelalte, posibilitatea de a-l configura asa cum voiam eu, ceeace la Accord si Mazda nu se putea. Vectra iesea din calcul deoarece la vremea respectiva deja erau stiri despre aparitia unui nou model si pretul era foarte apropiat de Mondeo.
Tu ce ai vrea, sa ridicam in slavi Opelul asa cum tu si altii ca tine o fac? Tu chiar crezi ca daca tu sau altcineva a ales Opel pentru ca ala i-a placut, trebuie neaparat sa placa si altuia? Tu crezi ca doar Opel ofera ce ofera? Tu chiar crezi ca celelalte marci exista pe piata doar datorita faptului ca sunt o groaza de idioti care nu-i duce capul sa cumpere un Opel?
Te-ai gandit vreodata ca Daniel poate face azi 1500 km si apoi sta doua zile cu familia/nevasta/copii?
Ca de obicei, mai bine taceai si filozof ramaneai. Te rog frumos, ia uita-te la toate postarile mele si arata-mi si mie unde am zis ceva rau de Opel asa cum ai zis tu despre alte marci. Conduc un Ford ca asa a fost sa fie, la momentul in care l-am cumparat a fost cea mai buna oferta pentru mine. Insignia nu aparuse pe atunci, dar nu regret niciodata alegerea facuta. Mai erau la vremea aia in calcul Mazda 6, Accord si Passat. Am ales Ford datorita pretului, mai mic decat celelalte, posibilitatea de a-l configura asa cum voiam eu, ceeace la Accord si Mazda nu se putea. Vectra iesea din calcul deoarece la vremea respectiva deja erau stiri despre aparitia unui nou model si pretul era foarte apropiat de Mondeo.
Tu ce ai vrea, sa ridicam in slavi Opelul asa cum tu si altii ca tine o fac? Tu chiar crezi ca daca tu sau altcineva a ales Opel pentru ca ala i-a placut, trebuie neaparat sa placa si altuia? Tu crezi ca doar Opel ofera ce ofera? Tu chiar crezi ca celelalte marci exista pe piata doar datorita faptului ca sunt o groaza de idioti care nu-i duce capul sa cumpere un Opel?
Te-ai gandit vreodata ca Daniel poate face azi 1500 km si apoi sta doua zile cu familia/nevasta/copii?
- Szabados Antonela
- **
- 444 mesaje
- din 03 Apr 2009
- Alta tara
Szabados Antonela
- Mesaje scrise: 444
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2009
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Slash a scris:Totusi, pirvu_daniel, 180.000 km/an = 15.000km/luna = 500 km / zi ( inclusiv sarbatori, concediii, revelion, 1 Mai etc )
Cand mai dormi, cand mai muncesti, cand mai stai cu nevasta/copii/familia ?
Cand mai dormi, cand mai muncesti, cand mai stai cu nevasta/copii/familia ?
Slash, aproape 140 km zilnic la serviciu.
La 2 saptamani Craiova-Magdeburg si retur, 3500 km.
Slash a scris:Nu e cam impotriva naturii sa faci km astia cu benzina+GPL decat cu diesel ? Totusi dai peste nas multor ingineri de mai multe nationalitati...
Te las pe tine sa faci calculele costului pe km cu cei 2 carburanti. 8% la mine alergata si 12% in urban. In plus nu iti clantan dintii iarna de frig, nu ai zgomot de tractor, turbo, injectoare, volanta dubla. admisie super smechera.
Nu sunt antiOpel si voi iubi marca asta atata timp cat mai un Opel in proprietare. Insa nu sunt cretin sa dau 12000 de euro pe un Insignia second de 1.6 cand exista Accord, E90, W204 etc.
Forbidden27, +1.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat