- nyky85
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2011
- Corsa 2004 z14xep
- Arges
nyky85
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2011
- Mesaj Privat
feri
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2011
- Mesaj Privat
Am postat problema mea si in topicul depre curatare EGR.O expun si aici pentru ca mai nou imi apare P 0130.Deci problema de la inceput:
Am observat de vreo 3 saptamani ca motorul vibreaza mai tare decat de obicei,nu trage ca de obicei,"da in nas" la schimbarea vitezelor,mai ales de la 1 la a 2-a si se aud mici pufaituri la toba cand accelerez.Am inceput sa investighez problema si am gasit catalizatorul fisurat,sus pe nervura de la "capac",inspre motor..L-am dat jos,l-am dus la sudat si l-am pus la loc.Dupa asta tot nici o schimbare.Am dat jos,am curatat si probat EGR,schimbat garnitura.Cu ocazia asta am curatat si debitmetrul cu spray CRC pt.debitmetre si neavand altceva la indemana si toate contactele de la mufe cu acelasi spray.Dupa ce am pornit masina mi-a aparut eroarea de mai sus 0130 si dupa 5km de mers in oras si martorul galben in bord.Am scos borna minus de la baterie peste noapte,iar dupa ce am pus-o inapoi tot aveam eroarea 0130,desi nici nu pornisem masina!Check engine n-a mai aparut dar azi am incercat cu alt debitmetru si masina merge la fel,deci nu e de la MAF.Nu cred ca am scapari de vacuum pe la admisie,si nici nu cred ca imi (mai) sufla pe la evacuare.Am fost si pe tester,dar tot ce mi s-a comunicat ca n-ar fi in regula este ca EGR-ul aparea inactiv la orice valoare a turatiei (asta a fost inainte de curatare).E posibil ca si pana acum sonda lambda 1 sa fi functionat defectuos fara sa genereze cod de eroare si doar acum sa-si fi pus "arama pe fata"? E posibil ca distributia sa nu mai fie pe punct si sonda sa fie doar o victima colaterala?
Am observat de vreo 3 saptamani ca motorul vibreaza mai tare decat de obicei,nu trage ca de obicei,"da in nas" la schimbarea vitezelor,mai ales de la 1 la a 2-a si se aud mici pufaituri la toba cand accelerez.Am inceput sa investighez problema si am gasit catalizatorul fisurat,sus pe nervura de la "capac",inspre motor..L-am dat jos,l-am dus la sudat si l-am pus la loc.Dupa asta tot nici o schimbare.Am dat jos,am curatat si probat EGR,schimbat garnitura.Cu ocazia asta am curatat si debitmetrul cu spray CRC pt.debitmetre si neavand altceva la indemana si toate contactele de la mufe cu acelasi spray.Dupa ce am pornit masina mi-a aparut eroarea de mai sus 0130 si dupa 5km de mers in oras si martorul galben in bord.Am scos borna minus de la baterie peste noapte,iar dupa ce am pus-o inapoi tot aveam eroarea 0130,desi nici nu pornisem masina!Check engine n-a mai aparut dar azi am incercat cu alt debitmetru si masina merge la fel,deci nu e de la MAF.Nu cred ca am scapari de vacuum pe la admisie,si nici nu cred ca imi (mai) sufla pe la evacuare.Am fost si pe tester,dar tot ce mi s-a comunicat ca n-ar fi in regula este ca EGR-ul aparea inactiv la orice valoare a turatiei (asta a fost inainte de curatare).E posibil ca si pana acum sonda lambda 1 sa fi functionat defectuos fara sa genereze cod de eroare si doar acum sa-si fi pus "arama pe fata"? E posibil ca distributia sa nu mai fie pe punct si sonda sa fie doar o victima colaterala?
- Raulsmiley
- *
- 8 mesaje
- din 07 Nov 2011
- Corsa 2001 Z10XE
- Timis
Raulsmiley
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2011
- Mesaj Privat
Zilele trecute am trecut si eu cu buburuza ( Corsa C Z10XE ) pe la diagnoza chiar la reprezentanta opel.
Pe constatarea ce am primit-o apare cu "necesita inlocuire" .. - debitmetru aer si senzor oxigen 2
Ca un necunoscator intreb .. senzor oxigen 2 se schimba independent de sonda lambda sau practic trebuie inlocuita lambda 2 cu totul?
Adevaru e ca preturile mi s-au parut un pic cam mari, aprox. 850 ron debitmetru si undeva la 650 ron senzoru, preturile sunt fara manopera, iar dl. respectiv m-a sfatuit sa nu cumpar aftermarket ptr. ca nu sunt bune si la un debitmetru aftermarket de nou indica valori gresite etc.
Credeti ca ar fi ok sa pun un debitmetru bosch de ex., ?
Pe constatarea ce am primit-o apare cu "necesita inlocuire" .. - debitmetru aer si senzor oxigen 2
Ca un necunoscator intreb .. senzor oxigen 2 se schimba independent de sonda lambda sau practic trebuie inlocuita lambda 2 cu totul?
Adevaru e ca preturile mi s-au parut un pic cam mari, aprox. 850 ron debitmetru si undeva la 650 ron senzoru, preturile sunt fara manopera, iar dl. respectiv m-a sfatuit sa nu cumpar aftermarket ptr. ca nu sunt bune si la un debitmetru aftermarket de nou indica valori gresite etc.
Credeti ca ar fi ok sa pun un debitmetru bosch de ex., ?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Si stimabila mea Corsica mananca dublu dar de transformat intr-o Zafira nu se transforma
Problema persista de cateva luni dar abia acum mi-am facut un pic de timp s-o "caut in coarne" dar m-am impotmolit in stiinta.
Pe scurt - in aprilie a inceput sa consume dublu extern (~10%), fara nici un fel de eroare in bord. Ceva valori dubioase la sonda 1 de oxigen si debitmetru dar greu de corelat.
Am curatat de Pasti debitmetru cu alcool izopropilic si spray pt. debitmetre, clapeta de acceleratie, EGR si admisia (unde a reusit cumnatul sa-i rupa o ureche si ar fi fost bine sa schimbam si garnitura ca era coapta, dar noah!).
Acum, am erori stocate dar fara martor aprins in bord:
P0136 - O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2) (03) - Intermittent
P0136 - O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 2) (01) - Not present
Am masurat vineri sonda lambda 2, cf Autodata, intre pinii 1 si 2 si intre pinul 1 si masa. Valorile apropiate bine de cele date in Autodata. Cu toate astea, masurand parametrii motorului cu Op-Com-ul si motor rece, imi apare 2V pe sonda desi valorile vehiculate pe topicul dedicat de la Agila sunt de 0,9 - 0,1V. Excelul cu parametrii logati de Op-Com e aici.
Ca simptome in continuare consum dublu pe extern si parca nu mai e asa de sprintena la depasiri si urcat dealuri. Teava de esapament vizual nu e afumata.
Problema persista de cateva luni dar abia acum mi-am facut un pic de timp s-o "caut in coarne" dar m-am impotmolit in stiinta.
Pe scurt - in aprilie a inceput sa consume dublu extern (~10%), fara nici un fel de eroare in bord. Ceva valori dubioase la sonda 1 de oxigen si debitmetru dar greu de corelat.
Am curatat de Pasti debitmetru cu alcool izopropilic si spray pt. debitmetre, clapeta de acceleratie, EGR si admisia (unde a reusit cumnatul sa-i rupa o ureche si ar fi fost bine sa schimbam si garnitura ca era coapta, dar noah!).
Acum, am erori stocate dar fara martor aprins in bord:
P0136 - O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2) (03) - Intermittent
P0136 - O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 2) (01) - Not present
Am masurat vineri sonda lambda 2, cf Autodata, intre pinii 1 si 2 si intre pinul 1 si masa. Valorile apropiate bine de cele date in Autodata. Cu toate astea, masurand parametrii motorului cu Op-Com-ul si motor rece, imi apare 2V pe sonda desi valorile vehiculate pe topicul dedicat de la Agila sunt de 0,9 - 0,1V. Excelul cu parametrii logati de Op-Com e aici.
Ca simptome in continuare consum dublu pe extern si parca nu mai e asa de sprintena la depasiri si urcat dealuri. Teava de esapament vizual nu e afumata.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Raulsmiley
- *
- 8 mesaje
- din 07 Nov 2011
- Corsa 2001 Z10XE
- Timis
Raulsmiley
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2011
- Mesaj Privat
- LascuB_1980
- *
- 8 mesaje
- din 16 Sep 2011
- Corsa 2002 Z12XP
- Dolj
LascuB_1980
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 Z12XP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2011
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- LascuB_1980
- *
- 8 mesaje
- din 16 Sep 2011
- Corsa 2002 Z12XP
- Dolj
LascuB_1980
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 Z12XP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2011
- Mesaj Privat
serban24
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z1.9dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2010
- Mesaj Privat
- nyky85
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2011
- Corsa 2004 z14xep
- Arges
nyky85
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2011
- Mesaj Privat
serban24
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z1.9dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2010
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- al3xtrana
- ***
- 521 mesaje
- din 19 Jun 2008
- Dolj
al3xtrana
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2008
- Mesaj Privat
"Shiva" problema de o ai tu am avuto si eu, am schimbat la sonde de la dezmembrari de m-am saturat,.. nu exagerez da aproximativ 10 sonde am probat... si la final am luat una originala bosch si problema a disparut insa a aparut problema cu pornirea dimineata nu vrea sa porneasca daca nu o tin din acceleratie (, i-am schimbat filtre tot, nu stiu ce sa ii mai fac, banuiesc debitmetru care indica 0,00kg/h la relantii insa astept sa vad cat indica si la altcineva cu acceasi motorizarea.
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- al3xtrana
- ***
- 521 mesaje
- din 19 Jun 2008
- Dolj
al3xtrana
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2008
- Mesaj Privat
Shiva a scris:Vezi ca mai sus, tot pe topicul asta, am pus link spre parametrii motorului meu, la relanti si accelerat, cu motorul rece. Sper sa-ti fie de folos.
Btw, ai incercat si sonda NGK si nu functiona cum trebuie?
Btw, ai incercat si sonda NGK si nu functiona cum trebuie?
Am vazut parametri tai si sunt la fel si ai mei la debitmetru ma refer, sonda noua NKG nu am incerca am luat direct bosch la 400 ron direct mufata. Vezi pe tester ca iti dai seama daca sonda este ok sau nu la mine cel putin cand ajunde apa la 90 incepe si ea sa joace ca prima.
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
Raulsmiley a scris:Eu am schimbat sonda lambda 2, am decuplat bornele de la baterie, cuplat inapoi si mi-a disparut eroare la testul cu pedalele insa nu observ nici o ameliorare la consum, undeva la 8 - 8,5% in oras. Sau asta e un consum normal ptr. motor z10xe ?
depinde cum conduci mie si in oras si afara 6,0-6,4 cu aerul pornit...
- lev30ro
- **
- 112 mesaje
- din 12 Jan 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Mures
lev30ro
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2011
- Mesaj Privat
Shiva a scris:
Schimbat sonda 2 cu un NGK dar problema persista. Planuies sa scimb si prima sonda, de data asta cu una originala GM.
dancuciureanu a scris:Schimba sonda 2
Schimbat sonda 2 cu un NGK dar problema persista. Planuies sa scimb si prima sonda, de data asta cu una originala GM.
Shiva,
Eu am schimbat Sonda Lambda 2 , de 3 ori. Am pus de 2 X sonda aftermarket (Germania/productie pentru opel Corsa) si doar dupa ce am pus sonda originala Bosh mi-au disparut erorile P0136.
Am ramas cu Sonda Aftermarket in brate, masina merge si cu sonda Aftermarket dar da erori si dupa 500-1000KM se aprinde becul in bord.
Poate informatia ti-a fost de folos,
Spor