![Rolling Eyes](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
...inca ceva poate sa-mi spuna cineva de ce anume TACANE bobina de inductie in timpul mersului.....nu am gasit nimic cu functia cautare....deci:
1.Tacanitul bobinei de inductie(mecanicul spunea ca capac delcou fisurat...wrong...l-am schimbat si luleaua)
2.raspunsul lent la accelereri bruste
3.unde este senzorul HALL....cred ca tine de aprindere....o fi chestia aia mica si rosie din delcou?
....MANIFESTARI:...la o turatie constanta sau la relanti...daca ascult la evacuare ...tuseste la un interval de 30 sec.pe urma merge bine....si iarasi tuseste...mai mult la cald e auzibil fenomenul....manifestarea nu este vizibila la turometru....parca ar avea cateva rateuri....motorul nu moare nici la relanti nici in mers.......nu am nici un cod de eroare
...AM SCHIMBAT :....fise,bujii,sonda lambda,catalizator,capac delcou,lulea.....am masurat bobina din delcou si cea de inductie ...ambele bune..(.nu trag la masa, etc)....si am curatat corpul carburator (complect si subansamblele lui) si injectorul....(injectie monopunct)...si reglat avansul .....
PS:...cand mi-a curatat injectorul (cu ultrasunete si solutie) mecanicul mi-a rupt o fisa si am mers acasa in 3 pistoane ...dar tragea de rupea....pe cand am pus fise si bujii( in ordinea corecta)...a devenit puturoasa la accelerare...chestia cu raspunsul greu al acc.
....ce ziceti a patit-o cineva si a REZOLVAT-O?....