- claudiu1178
- **
- 268 mesaje
- din 16 Nov 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
claudiu1178
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2008
- Mesaj Privat
- claudiu1178
- **
- 268 mesaje
- din 16 Nov 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
claudiu1178
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2008
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- ****
- 1,576 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,576
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
cipcj
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
raspuns pt nicole plast. am un astra g 2004 clasic motor 2.2 dti(motor de vectra) am modificat evacuarea(catalizator sport bosal, scos toba intermediara, toba finala sport asso). dupa asta masina parca trage mult mai bine. am facut un drum pana in austria si pe autostrada i-am dat 200 km la ora ducand-o in turatii de 4500 si 5000. la un moment dat mi s-a apris becul cheie service si mi-a taiat instant turbo(mergea ca o dacie din 1976). solutia a fost oprirea motorului si repornirea insa pe drum a mai aparut o data problema(si de fiecare data cand o turam excesiv). Acasa am pus-o pe tester si gici ce eroare a dat "EGR". cand mi-a desfacut mecanicul egr-ul era super murdar aproape infundat. cam asta se intampla cand egr este "murdar"
mihai_pm
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2009
- Mesaj Privat
Laur3n7iu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2009
- Mesaj Privat
- CristianTM
- OP
- 3,721 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,721
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- claudiu1178
- **
- 268 mesaje
- din 16 Nov 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
claudiu1178
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2008
- Mesaj Privat
CristianTM a scris:
In poza mea, marcata de tine este Throttle Body, la 120CP este altfel, chiar acolo ar trebuie sa fie EGR-ul tau.
CristianTM.
merci dar am aflat ce este :corpul clapetei de acceleratie Z19DT
claudiu1178 a scris:salut,in dreapta egr-ului la vectra c 1.9 cdti 120 cp. ,este ceva prins cu 4 cleme.ce este !
In poza mea, marcata de tine este Throttle Body, la 120CP este altfel, chiar acolo ar trebuie sa fie EGR-ul tau.
CristianTM.
costy-m
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2010
- Mesaj Privat
DORA.C a scris:Salutare,
Nu prea ma pricep la mecanica si de aceea as vrea sa apelez la cine va cu experienta. Stiti cumva pe cineva care sa ma ajute sa curat valva EGR la un Z13DTH din 2006, undeva aproape de Tecuci, Galati?
Multumesc anticipat.
Nu prea ma pricep la mecanica si de aceea as vrea sa apelez la cine va cu experienta. Stiti cumva pe cineva care sa ma ajute sa curat valva EGR la un Z13DTH din 2006, undeva aproape de Tecuci, Galati?
Multumesc anticipat.
sfatul meu e sa schimbi egr-ul,eu l-am curatat dar degeaba am mers asa cu el pana s-a infundat FILTRUL DE PARTICULE.am fost la opel galati si l-am curatat(a stat masina vreo 3 zile la ei).mentionez ca s-a stricat partea electronica la egr masina a mers normal o perioada pana cand a inceput sa nu mai ''traga''.am mers asa cu ea pana s-a infundat filtrul de particule.sfatul meu e daca il cureti sin se simte nimic du-te si schimba-l am dat 670 pe unul original(nu la opel ca e scump)
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
sambata am apucat si eu in cele din urma sa curat EGR-ul...
spre surprinderea mea cu toate ca masina nu prea avea prezenta de spirit la turatii sub 2000 (unde am inteles ca intra EGR-ul in actiune) mizeria nu era extraordinara fata de cum am vazut pe aici pe forum...
sa zic ca a ramas in cutie vreo lingura de mazga...
a fost putina durere de cap cu demontarea conductei care ducea intre EGR si clapeta de acceleratie (era strans de ziceai ca e sudat) si aceeasi conducta avea inspre clapeta de acceleratie suruburile putin slabite (adica le-am desfacut fara sa fac cine stie ce efort)
la montaj am pierdut 2 dintre suruburi prin scutul motorului, si in concluzie a trebuit sa pun 2 suruburi obisnuite cu cap hexagonal (asta temporar pana cand o sa curat si clapeta de acceleratie)
unul dintre suruburile care erau inspre galera de evacuare avea filetul putin uzat. am rezolvat-o simplu prin utilizarea a 2 suruburi putin mai lungi care eu prins perfect in filet...
rezultatul a fost uimitor...
masina e cum nu am vazut-o de cand am cumparat-o...
se comporta foarte bine iar fumul negru a scazut considerabil...
chiar si la consumul instantaneu parca nu mai ajunge la valori de 45 de litri la demaraje...
la urmatorul plin o sa resetez si BC sa vad ce consum am la ora actuala...
sper ca pana atunci sa curat si clapeta de acceleratie.
ca grad de dificultate: 3 din 10, o operatie relativ usoara chiar si pentru cei nepriceputi...
timp efectiv de lucru: 2 ore inclusiv montat si demontat. (am scos din timpul total cat a durat pana am ajuns la un magazin sa cumpar suruburi si cateva chei de care am avut nevoie)
masina: Opel vectra C 2005, motorizare Z19DT (1.9 CDTI 120CP)
poze nu am facut si nici nu are rost pentru ca sunt putin mai sus.
spre surprinderea mea cu toate ca masina nu prea avea prezenta de spirit la turatii sub 2000 (unde am inteles ca intra EGR-ul in actiune) mizeria nu era extraordinara fata de cum am vazut pe aici pe forum...
sa zic ca a ramas in cutie vreo lingura de mazga...
a fost putina durere de cap cu demontarea conductei care ducea intre EGR si clapeta de acceleratie (era strans de ziceai ca e sudat) si aceeasi conducta avea inspre clapeta de acceleratie suruburile putin slabite (adica le-am desfacut fara sa fac cine stie ce efort)
la montaj am pierdut 2 dintre suruburi prin scutul motorului, si in concluzie a trebuit sa pun 2 suruburi obisnuite cu cap hexagonal (asta temporar pana cand o sa curat si clapeta de acceleratie)
unul dintre suruburile care erau inspre galera de evacuare avea filetul putin uzat. am rezolvat-o simplu prin utilizarea a 2 suruburi putin mai lungi care eu prins perfect in filet...
rezultatul a fost uimitor...
masina e cum nu am vazut-o de cand am cumparat-o...
se comporta foarte bine iar fumul negru a scazut considerabil...
chiar si la consumul instantaneu parca nu mai ajunge la valori de 45 de litri la demaraje...
la urmatorul plin o sa resetez si BC sa vad ce consum am la ora actuala...
sper ca pana atunci sa curat si clapeta de acceleratie.
ca grad de dificultate: 3 din 10, o operatie relativ usoara chiar si pentru cei nepriceputi...
timp efectiv de lucru: 2 ore inclusiv montat si demontat. (am scos din timpul total cat a durat pana am ajuns la un magazin sa cumpar suruburi si cateva chei de care am avut nevoie)
masina: Opel vectra C 2005, motorizare Z19DT (1.9 CDTI 120CP)
poze nu am facut si nici nu are rost pentru ca sunt putin mai sus.
parula66
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2012
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
yonut84
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Olt
- Masina: Signum 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2012
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
yonut84
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Olt
- Masina: Signum 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2012
- Mesaj Privat
- cornelbraila
- *
- 2 mesaje
- din 23 Nov 2011
- Astra 2004 Z17DTL
- Braila
cornelbraila
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2011
- Mesaj Privat
Am curatat si eu de o luna egr si conducta metalica ( "eu " adica masina mea ) un mecanic prieten a pus testerul pe masina si a vazut ca egr - ul trebuie curatat si acum sa va spun ce am gasit in teava care leaga egr de interculer ... carbune teava era obrurata la un capat 80 % si numai din teava am scos un foras de praf de carbune , am curatat bune si am spalat cu diluant si in egr am gasit ca un clei si in camera cu clapeta de aer era calamina depusa la greu acum este super se simte la pedala si sper si la consum .
wirus
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2005
- Mesaj Privat
Azi m-am apucat si eu sa curat EGR-ul! misiune indeplinita cu exceptia ca atunci cand pornesc motorul se aude un trancanit urat(ca si cum ai porni un golf 1 de pe timpul lui hitler! ) ) La prima pornire a pornit cam greu cand am dat la automat si sa auzit si trancanitul! Daca o opresc si o pornesc in interval de 10-15 sec masina porneste normal, dar daca o las sa stea 2-3 min. sau 2-3 ore porneste cu un trancanit destul de urat! mentionez ca problema apare strict la pornire, motorul mergand apoi excelent! Daca ati mai patit asa ceva sau stiti de unde ar fi problema va rog sa ma lamuriti)
- CristianTM
- OP
- 3,721 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,721
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
wirus
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2005
- Mesaj Privat
wirus
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2005
- Mesaj Privat