alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- David K8
- **
- 147 mesaje
- din 03 Mar 2009
- Vectra 2001 Y26SE
- Bucuresti
David K8
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut. Momentan detin un E46 din 2004, 2,2i. Ca dotari are senzori de ploaie/lumini, jantele pe 17, clima, lumini la picioare, sonorizare Bussines( de tot rahatul), DSC III, scaune sport cu reglaje pe toate directiile si perne de aer( interior M). Masina am luat-o acum cateva luni si initial m-am uitat numai la A4 si Vectra din acelasi an. Am probat cateva dupa care m-am razgandit si m-am uitat la Mercedes. C-ul omolog este foarte nasol. Abia cel din 2005 arata cat de cat pentru banii care ii dai.La A4 gasesti la aceiasi bani optiuni mai putine, iar majoritatea sunt diesel si au km fara numar. Iar la Vectra, mie unul nu-mi place mai nimic, nici cum merge cutia si nici interiorul. Consum la masina per total este de 8 fix. in mare parte merg pe drumuri nationale sau Autobahn, dar nu tocmai linistit.
plusuri:
foarte comoda, mai ales la drum lung
pe curbe n-are probleme
farurile chiar lumineaza, fata de Opel
placerea de a merge cu ea
foarte bine proiectata, daca esti in stare sa tii o cheie in mana, multe le rezolvi acasa.
DSC III este cel mai bun din vremea lui.
minus:
cuplu mic, abia dupa 4000rpm se simte cu adevarat motorul
s-a ars pompa de la spalatorul de parbriz - cost 10€, schimbat singur. A durat 2 min, bidonul fiind amplasat la vedere. La Vectra am avut aceeasi problema si a trebuit sa dau bara jos si furtune si multe altele...
cam la oricare BMW pe care il vei cumpara vei schimba o bucsa care vine deasupra diferentialului, ea costa vreo 100€ iar schimbatul... trebuia data puntea jos. :/
in rest, cel putin aici in Germania unde rezidez acum,nu prea apar alte probleme pentru ca nu e praf si nici gropi.
revizia m-a costat 230€ si o mai fac peste 25000km. Schimbat ulei, filtru aer, filtru polen(chiar functioneaza, am stat in tunel cu masina si nu intrau gaze deloc in masina) si filtru benzina( asta costa 80€, are in el o chestie care ajuta la presiune, nu stiu exact)
Masina are 166 000 acum si pe dedesubt este totul ok. M-a costat 6500€. Am dat mai mult, gasisem si la 5700, dar este totul in regula.
Cand o sa te uiti la masina n-o sa ti se para cu nimic mai speciala fata de altele, dar cand o sa conduci, mai ales in curbe, o sa stii de ce ai luat-o. E altceva.
plusuri:
foarte comoda, mai ales la drum lung
pe curbe n-are probleme
farurile chiar lumineaza, fata de Opel
placerea de a merge cu ea
foarte bine proiectata, daca esti in stare sa tii o cheie in mana, multe le rezolvi acasa.
DSC III este cel mai bun din vremea lui.
minus:
cuplu mic, abia dupa 4000rpm se simte cu adevarat motorul
s-a ars pompa de la spalatorul de parbriz - cost 10€, schimbat singur. A durat 2 min, bidonul fiind amplasat la vedere. La Vectra am avut aceeasi problema si a trebuit sa dau bara jos si furtune si multe altele...
cam la oricare BMW pe care il vei cumpara vei schimba o bucsa care vine deasupra diferentialului, ea costa vreo 100€ iar schimbatul... trebuia data puntea jos. :/
in rest, cel putin aici in Germania unde rezidez acum,nu prea apar alte probleme pentru ca nu e praf si nici gropi.
revizia m-a costat 230€ si o mai fac peste 25000km. Schimbat ulei, filtru aer, filtru polen(chiar functioneaza, am stat in tunel cu masina si nu intrau gaze deloc in masina) si filtru benzina( asta costa 80€, are in el o chestie care ajuta la presiune, nu stiu exact)
Masina are 166 000 acum si pe dedesubt este totul ok. M-a costat 6500€. Am dat mai mult, gasisem si la 5700, dar este totul in regula.
Cand o sa te uiti la masina n-o sa ti se para cu nimic mai speciala fata de altele, dar cand o sa conduci, mai ales in curbe, o sa stii de ce ai luat-o. E altceva.
azz- Suspendat
- 858 mesaje
- din 28 Jun 2011
- Vectra 1996 X20XEV
- Olt
azz- Mesaje scrise: 858
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2011
- Mesaj Privat
sincer ca posesor de vectra b nu imi permit sa o compar cu bmw " chiar daca as avea ultimul model de vectra tot nu mi-as permite ", la fel ca la topicul opel vs dacia " total inutil" sa zicem ca si aici se aplica,cum dacia nu poti sa o compari cu opel, nici bmw nu ai cum sa il compari cu opel cu toate ca tot made in germany scrie pe amandoua.de la bmw nu imi dau seama daca exista vreun model care nu este sportiv.....poate pisicuta de 1.6 dar in rest sunt tatici,ei fac limuzine sport ca altfel nu am cum sa numesc bmw-ul.ei ca niste oameni sanatosi la cap au pastrat designul masini de la o generatie la alta pe cand la opel nu vezi legatura intre vecta a,b,c sau kadet care a devenit astra f,h,g , probabil ca semnul ala de la opel de este lipit pe grila de la radiator, atat au in comun in rest nimic.calitatea interioara iar nu se compara cu opel, motorizarile in nici un caz, degeaba se lauda uni cu astra f ca au facut seria 6 ca nu e asa.
- pustiu_pst
- ****
- 2,954 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
azz- Suspendat
- 858 mesaje
- din 28 Jun 2011
- Vectra 1996 X20XEV
- Olt
azz- Mesaje scrise: 858
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,280 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Lasand agheul si BMW-ul deoparte, ca am avut ocazia anul asta sa trag cu amandoua...
Dupa multe framantari si dupa ce eram cat pe ce sa achizitionez o Mazda 3 1.6 noua (bine ca m-am razgandit in ultimul moment); acum imi pierd noptile gandindu-ma la un 318 din 2007 - 2008 pe benzina, nu neaparat cu dotari gen Efficient Dynamics, faruri cu AFL, and so on.
Multi s-ar putea sa-mi spuna ca-s nebun, dar daca ma hotarasc sa cumpar o astfel de masina, implicit o benzinara, o voi trece pe GPL fara sa stau pe ganduri.Pentru un student militar, eu zic ca e cea mai buna alegere.Km fac destui incat sa se simta la buzunar, atat in permisii cat si in garnizoana Brasov sau acasa in vacante, dar nu atat de multi incat sa fie mai rentabil un diesel (in alte cuvinte > 25000km).
Posturile colegilor forbidden27 si pirvu_daniel m-au convins in legatura cu cat de practica este o astfel de masina in vremurile noastre (cu toate ca ma cam indoiesc ca pe GPL e mai fasneata decat pe benzina, nu ca asta ar avea vreo importanta, poate un cunoscator ne va lamuri), iar dieselurile noi-aparute mi se par cam complicate pentru ceea ce ofera.Intr-adevar, durata de viata a unui diesel e mai lunga, dar masina nu o s-o tin pentru totdeauna, iar pe seama ce imbatraneste, sunt constient ca voi investi sume nu chiar decente in probleme specifice : volanta+kit de ambreiaj, admisie, turbina, pompa de injectie eventual, and so on.Mai mult de atat, nici un model fabricat dupa 2007 nu ma atrage, cu atat mai putin diesel : A4/Passatul de 2.0TDI e de evitat, cel de 1.9 mi se pare slabut, iar CR-urile am vazut ca-s cam problematice, Ford are motoare ok, dar Mondeo nu prea imi place (jumatatea din spate mai bine spus nu-mi place, mi se pare un model neterminat).La Insignia nu ma incadrez, este un model inaccesibil dpdv financiar, pretul SH al acestui model e unul ridicat.Daca la cel din urma nu ma incadrez, am in vedere oarecum si Vectra C2 GTS de 1.8, dar nu prea vad de ce m-as mai intoarce la acest model a 3a oara, cu toate ca este un motor reusit, poate cel mai reusit de la Opel pe benzina.
Oricum voi pastra Faceliftul, dar am condus un 320 si m-a imbolnavit pur si simplu.Nu neaparat motorul diesel in sine, nici nu am trecut de 2300RPM din bun-simt fata de proprietar (si nici n-am acordat o atentie deosebita fiindca-s interesat de benzinar), dar pozitia la volan foarte sportiva, si tinuta de drum a masinii este extraordinara.Totusi, care ar fi costurile de intretinere al acestui model 318i 2006-2008?Ce probleme specifice stiti ca are?Nu m-ar deranja nici un 116i, doar ca e cam micut modelul, fiind obisnuit cu masini de clasa medie, nu stiu daca ma voi obisnui cu cel din urma.
Cert e ca vreau sa fac o schimbare, una inteleapta din punctul meu de vedere, dar am nevoie de cateva argumente solide referitoare la acest model si aceasta marca in general pana la urma, fiind din gama premium.Totusi, nu exclud nici achizitionarea unei Vectre GTS 1.8 din 2008 cat mai noua si mai dotata pentru a o trece pe gaz.Nu ma intereseaza care dintre cele doua face suta mai repede, timpul de acceleratie de la 80-120 km/h si nici faptul ca un racer autohton cu vreo racheta de 1.4 imi da flashuri pe Autobahnul A2, actualmente ma intereseaza doar costurile de exploatare, care e mai confortabila si de ce nu, fun to drive (cu toate ca stiu deja raspunsul la cea din urma).
Dupa multe framantari si dupa ce eram cat pe ce sa achizitionez o Mazda 3 1.6 noua (bine ca m-am razgandit in ultimul moment); acum imi pierd noptile gandindu-ma la un 318 din 2007 - 2008 pe benzina, nu neaparat cu dotari gen Efficient Dynamics, faruri cu AFL, and so on.
Multi s-ar putea sa-mi spuna ca-s nebun, dar daca ma hotarasc sa cumpar o astfel de masina, implicit o benzinara, o voi trece pe GPL fara sa stau pe ganduri.Pentru un student militar, eu zic ca e cea mai buna alegere.Km fac destui incat sa se simta la buzunar, atat in permisii cat si in garnizoana Brasov sau acasa in vacante, dar nu atat de multi incat sa fie mai rentabil un diesel (in alte cuvinte > 25000km).
Posturile colegilor forbidden27 si pirvu_daniel m-au convins in legatura cu cat de practica este o astfel de masina in vremurile noastre (cu toate ca ma cam indoiesc ca pe GPL e mai fasneata decat pe benzina, nu ca asta ar avea vreo importanta, poate un cunoscator ne va lamuri), iar dieselurile noi-aparute mi se par cam complicate pentru ceea ce ofera.Intr-adevar, durata de viata a unui diesel e mai lunga, dar masina nu o s-o tin pentru totdeauna, iar pe seama ce imbatraneste, sunt constient ca voi investi sume nu chiar decente in probleme specifice : volanta+kit de ambreiaj, admisie, turbina, pompa de injectie eventual, and so on.Mai mult de atat, nici un model fabricat dupa 2007 nu ma atrage, cu atat mai putin diesel : A4/Passatul de 2.0TDI e de evitat, cel de 1.9 mi se pare slabut, iar CR-urile am vazut ca-s cam problematice, Ford are motoare ok, dar Mondeo nu prea imi place (jumatatea din spate mai bine spus nu-mi place, mi se pare un model neterminat).La Insignia nu ma incadrez, este un model inaccesibil dpdv financiar, pretul SH al acestui model e unul ridicat.Daca la cel din urma nu ma incadrez, am in vedere oarecum si Vectra C2 GTS de 1.8, dar nu prea vad de ce m-as mai intoarce la acest model a 3a oara, cu toate ca este un motor reusit, poate cel mai reusit de la Opel pe benzina.
Oricum voi pastra Faceliftul, dar am condus un 320 si m-a imbolnavit pur si simplu.Nu neaparat motorul diesel in sine, nici nu am trecut de 2300RPM din bun-simt fata de proprietar (si nici n-am acordat o atentie deosebita fiindca-s interesat de benzinar), dar pozitia la volan foarte sportiva, si tinuta de drum a masinii este extraordinara.Totusi, care ar fi costurile de intretinere al acestui model 318i 2006-2008?Ce probleme specifice stiti ca are?Nu m-ar deranja nici un 116i, doar ca e cam micut modelul, fiind obisnuit cu masini de clasa medie, nu stiu daca ma voi obisnui cu cel din urma.
Cert e ca vreau sa fac o schimbare, una inteleapta din punctul meu de vedere, dar am nevoie de cateva argumente solide referitoare la acest model si aceasta marca in general pana la urma, fiind din gama premium.Totusi, nu exclud nici achizitionarea unei Vectre GTS 1.8 din 2008 cat mai noua si mai dotata pentru a o trece pe gaz.Nu ma intereseaza care dintre cele doua face suta mai repede, timpul de acceleratie de la 80-120 km/h si nici faptul ca un racer autohton cu vreo racheta de 1.4 imi da flashuri pe Autobahnul A2, actualmente ma intereseaza doar costurile de exploatare, care e mai confortabila si de ce nu, fun to drive (cu toate ca stiu deja raspunsul la cea din urma).
azz- Suspendat
- 858 mesaje
- din 28 Jun 2011
- Vectra 1996 X20XEV
- Olt
azz- Mesaje scrise: 858
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2011
- Mesaj Privat
Sincer bmw este mai scump la intretinere decat un opel asta e clar, comfort net superior, siguranta mai mare, fun to drive tot bmw dar atata timp cat nu apesi pe unele butoane si tu sa nu sti sa controlezi o masina puternica cu tractiune spate, iarna eu zic ca o sa fie un chin pe stradutele acoperite cu zapada indiferent ca are 11 mii de sisteme pe ea, daca gasesti una cu 4x4 deja e alta masina, pana la urma bmw are motoare puternice si tractiunea asta spate a facut multe vicime pt ca sunt destui inconstienti care se dau ciumegi, tu ai spus ca nu esti intresat de performante si ca nu esti racer si am inteles doar ce am vrut sa imi spun parerea si oricum daca iti iei bmw o sa zica lumea ca esti cocalar "nu colegi de pe C.O.".Bmw = masina de cocalar si bolid de lux.
- Y-GreK
- ****
- 1,280 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
E exagerata ideea preconceputa despre BMW, exista oameni foarte atasati de aceasta marca si dedicati in totalitate brandului, care nu-s cefe late si negricioase cu 316i din 94'.
Prietenul meu cu acest 320d pe care l-am condus mi-a zis ca nu a avut probleme cu masina iarna, a avut cauciucuri de iarna foarte bune si nici nu a exagerat cu viteza, mi-a zis ca trebuie abordata foarte gentil masina pe zapada, astfel ea se va comport decent si oricum DTC-ul iarta aproape orice greseala banala (atata timp cat nu te consideri la raliu).Pe timp de iarna cand o sa inceapa ninsorile abundente, probabil ca voi lasa masina acasa in garaj, nu are rost s-o tin cu saptamanile in parcarea academiei in frig si inghetata, folosindu-ma doar in permisii si vacante de ea pe timpul sezonului rece.
Cei de pe BMWClub fac referire la 318i E90 cand vine vorba de benzina, se pare ca e un motor foarte pretentios si au ceva probleme cu catalizatoarele, unul nou fiind in jur de 2000 de RON, dar majoritatea rezolva problema curatandu-l si odata cu el, si clapeta de acceleratie, ii ajunge undeva aproape de 400RON toata afacerea.Poate e cineva pe club care poate sa ma lamureasca cu problemele specifice ale acestui model.
Prietenul meu cu acest 320d pe care l-am condus mi-a zis ca nu a avut probleme cu masina iarna, a avut cauciucuri de iarna foarte bune si nici nu a exagerat cu viteza, mi-a zis ca trebuie abordata foarte gentil masina pe zapada, astfel ea se va comport decent si oricum DTC-ul iarta aproape orice greseala banala (atata timp cat nu te consideri la raliu).Pe timp de iarna cand o sa inceapa ninsorile abundente, probabil ca voi lasa masina acasa in garaj, nu are rost s-o tin cu saptamanile in parcarea academiei in frig si inghetata, folosindu-ma doar in permisii si vacante de ea pe timpul sezonului rece.
Cei de pe BMWClub fac referire la 318i E90 cand vine vorba de benzina, se pare ca e un motor foarte pretentios si au ceva probleme cu catalizatoarele, unul nou fiind in jur de 2000 de RON, dar majoritatea rezolva problema curatandu-l si odata cu el, si clapeta de acceleratie, ii ajunge undeva aproape de 400RON toata afacerea.Poate e cineva pe club care poate sa ma lamureasca cu problemele specifice ale acestui model.
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Probleme iarna nu o sa ai cu BMW-ul. Trebuie doar sa ai cauciucuri de iarna bune, sa fii delicat cu acceleratia in curbe si sa eviti sleaurile. De acolo nu mai iesi cu propulsie.
Legat de costuri. BMW-ul va manca mai multi bani. De ce se intampla asta nu as putea spune dar mananca. Poate si ca sunt masini pe care le iubim mai mult si la fiecare zgomot suspect o bagi in service.
Fiabilitatea e ceva relativ, tine de experienta personala. Cum am mai spus de multe ori aici, masini bune sau proaste poti sa nimeresti indiferent de marca. Ca o paranteza mare, de dragul economiei si fricii de tari ostile in vacanta am bagat vreo 3200 de km si cu Opel-ul Vectra B pe GPL. Cat am economisit cu acest lucru fata de BMW-ul pe motorina, probabil vreo 300-400 de euro. Una din masinile plecate in vacanta a fost un S-Klasse 2011 de peste 120.000 de euro care a cedat pe autostrada si a trebuit abandonat la reprezentanta pe platforma.
Motorul de 143 CP de pe E90 nu mai are nici o legatura cu 318i E46 si stii ca e un varf al tehnologiei, cu sistem de injectie directa de generatia a doua, cu bloc, pistoane, cilindri de aluminiu, dublu vanos, etc. De probleme specifice nu stiu ca nu m-au interesat, motivul il ai mai sus.
Daca nu as sta momentan foarte prost cu banii, ma gandeam zilele trecute ca o alegere buna ar fi 320i(acelasi motor ca cel de mai sus dar cu 170 CP). Motor high end, non turbo, tocmai bun de pus pe GPL . Poate ca ar trebui sa il iei pe asta in considerare.
Apropo sa te interesezi daca se poate pune GPL pe ele. M-ar interesa si pe mine acest aspect.
Legat de costuri. BMW-ul va manca mai multi bani. De ce se intampla asta nu as putea spune dar mananca. Poate si ca sunt masini pe care le iubim mai mult si la fiecare zgomot suspect o bagi in service.
Fiabilitatea e ceva relativ, tine de experienta personala. Cum am mai spus de multe ori aici, masini bune sau proaste poti sa nimeresti indiferent de marca. Ca o paranteza mare, de dragul economiei si fricii de tari ostile in vacanta am bagat vreo 3200 de km si cu Opel-ul Vectra B pe GPL. Cat am economisit cu acest lucru fata de BMW-ul pe motorina, probabil vreo 300-400 de euro. Una din masinile plecate in vacanta a fost un S-Klasse 2011 de peste 120.000 de euro care a cedat pe autostrada si a trebuit abandonat la reprezentanta pe platforma.
Motorul de 143 CP de pe E90 nu mai are nici o legatura cu 318i E46 si stii ca e un varf al tehnologiei, cu sistem de injectie directa de generatia a doua, cu bloc, pistoane, cilindri de aluminiu, dublu vanos, etc. De probleme specifice nu stiu ca nu m-au interesat, motivul il ai mai sus.
Daca nu as sta momentan foarte prost cu banii, ma gandeam zilele trecute ca o alegere buna ar fi 320i(acelasi motor ca cel de mai sus dar cu 170 CP). Motor high end, non turbo, tocmai bun de pus pe GPL . Poate ca ar trebui sa il iei pe asta in considerare.
Apropo sa te interesezi daca se poate pune GPL pe ele. M-ar interesa si pe mine acest aspect.
azz- Suspendat
- 858 mesaje
- din 28 Jun 2011
- Vectra 1996 X20XEV
- Olt
azz- Mesaje scrise: 858
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2011
- Mesaj Privat
@parvu_daniel daca si daca si daca, tu ai enumerat ce am zis si eu dar tu zic ca nu sunt probleme, pai eu am facut iarna cu cauciucuri second obosite si nu am avut probleme si tu zici ca daca ai cauciucuri bune si nu o accelerezi si eviti sleauri si alte minuni e totul ok dar e greu iarna cu tractiune spate asta este adevarul, iti danseaza masina de pe un sens pe altul daca o calci putin pe cand eu pot sa fac treba asta linistit ca mare lucru nu se intampla la tractiune fata, printre blocuri este inevitabil sa nu dai peste sleauri la tara in care traim si sincer si cu tractiune fata esti cam mancat uneori, mergi pe unde vrea sleaul nu pe unde vrei tu sau masina, parca ar fi trenulet, tu iei dreapta si spre uimirea ta masina merge tot drept eu macar am rotile directoare care trag si cat de cat imi pastrez directia pe cand la bmw daca nu ai awd nu se duce unde vrei tu, deja la tractiune spate se agraveaza problema dar daca gaseste un awd atunci totul este frumos indiferent de anotimp.Singurul plus pe care il are tractiunea spate e ca poti sa faci gogosi Eu unul sunt pro awd si regret ca nu au facut si vectra b cu tractiune integrala.
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
azz, am 2 ierni in care am mers cu BMW(una cu E60 si una cu F10 cu X Drive). In niciuna nu au fost probleme majore decat pe sleauri si unde era zapada mare datorita pachetului M exterior.
Prezenta cauciucurilor bune iarna si a atentiei sporite tine de legislatie si pana la urma si de educatie. Deci e universal valabila pentru toate marcile, nu numai BMW.
Iar prezenta tractiunii integrale la motoare sub 200 CP la BMW ii cam strica farmecul.
Prezenta cauciucurilor bune iarna si a atentiei sporite tine de legislatie si pana la urma si de educatie. Deci e universal valabila pentru toate marcile, nu numai BMW.
Iar prezenta tractiunii integrale la motoare sub 200 CP la BMW ii cam strica farmecul.
- Y-GreK
- ****
- 1,280 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Pana la urma...mi-am luat un Focus varianta Sport din 11/2008 cu motor de 1.8 benzina 125 de cai!Sincer, nu stiu ce echipare este masina, probabil Titanium+.Are faruri cu xenon adaptive, jante pe 17, dublu climatronic, parbriz incalzit cu senzori de ploaie, senzori de lumini, scaune sport semipiele (foarte comode si atent lucrate), suspensie sport, navigatie color (este excelent sistemul de sonorizare Blaupunkt), directie asistata reglabila pe modurile : standard, comfort si sport, oglinzi rabatabile electric, comenzi pe volan, si multe altele (sa nu mai zic cate lumini ambientale are, inclusiv sub oglinzile laterale) .In afara de trapa si incalzire in scaune, e full options, sau cel putin, asa cred! Arata splendid,e un albastru cobalt, gen Focus RS.Am fost impresionat de calitatea interiorului si de ergonomia acestuia, cei de la Ford sunt foarte atenti la detalii.Este exact ce mi-am dorit, o masinuta sport foarte dotata cu un motor echilibrat dpdv al cc. (la relanti parc-ar fi motor electric, se aude doar tzzzzzzzzzzzz )
A fost singurul Focus din tara de vanzare cu motor de 1.8 distributie pe lant, problema e ca nu prea gasesc informatii despre el...majoritatea posesorilor au 1.4 si 1.6 pe Focus benzina.Despre demaraj, nu am cuvinte, mai ales daca-l hranesc cu benzina >CO95.
A fost singurul Focus din tara de vanzare cu motor de 1.8 distributie pe lant, problema e ca nu prea gasesc informatii despre el...majoritatea posesorilor au 1.4 si 1.6 pe Focus benzina.Despre demaraj, nu am cuvinte, mai ales daca-l hranesc cu benzina >CO95.
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- mad2max
- ***
- 795 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
nu stiu ce sa zic! nu cred ca bmw ,o masina prin conceptie si prin rezultate o masina sport,indiferent ca e conceputa limuzina sau compacta, sa fie aproape sau mai jos ca opel la ceva! mai ales la siguranta! si sincer ,asta cu testele crash test nu ma prea edifica deoarece ,la impact de crash test masina are o alta dinamica fata de impactul intr-un accident real! e diferenta ca de la cer la pamant!si daca mergi cu opel si urci apoi in bmw,la volan sau altundeva in masina! din opel mai cobori dar din bmw nu iti mai vine,asa de bine te simti!
- Y-GreK
- ****
- 1,280 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Drogas a scris:Pana la urma din cal ti-ai luat magar...
Niciodata nu va fi focus echipare sport mai sport decat un BMW standard.
Ai avut 120 cp diesel si l-ai dat pe 125 dar benzina, zau daca vad vreo imbunatatire in afara de anii de fabricatie...
Niciodata nu va fi focus echipare sport mai sport decat un BMW standard.
Ai avut 120 cp diesel si l-ai dat pe 125 dar benzina, zau daca vad vreo imbunatatire in afara de anii de fabricatie...
Toti proprietarii de BMW 318/320 imi evaluau masina la un 4500E amarat, iar diferenta pentru o astfel de masina era de cel putin 4000E (pentru un model din 2006, nu 2008).Mie cel putin, mi s-a parut o afacere foarte proasta, daca tie iti convine sa dai atatia bani pentru o masina doar pentru ca e BMW, e problema ta, dar eu ma gandesc ca de diferenta aia mai imi luam inca o Vectra ca a mea.Pe cand pe Focusul asta am dat o diferenta atat de mica, incat mi-e si rusine sa o spun, si nu are nici cea mai mica problema, e impecabila.Ca sa nu mai spun ca tractiunea spate m-a pus pe ganduri destul de mult, avand in vedere ca eu conduc mai ales pe Valea Prahovei.
Si ca sa fiu sincer, arata deosebit pentru un Focus, toti care au vazut-o mi-au spus ca nu au mai vazut asa ceva.
In al doilea rand, am trecut-o pe gaz, i-am pus o instalatie secventiala, iar cei de la reprezentanta au ramas perplexi cand au verificat parametrii masinii, mi-au spus ca performantele pe gaz sunt aceleasi ca pe benzina.Totodata, Vectra mea avea aproape 200.000km, depasise pragul acela psihologic si nu vroiam sa ma gandesc la posibilele investitii mari pe care le-ar fi necesitat in viitorul apropiat.
Asa ca m-am ales cu o masina mai economica, mai dotata, mai sportiva, nu doar mai noua ca an de fabricatie.
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
Colegu', nu pot decat sa te felicit pentru alegerea facuta. Bravo, se vede ca esti un baiat care gandeste.
Nimeni nu poate compara o masina din clasa lux cu una dintre compactele sau clasa medie. Diferenta este foarte mare. Din pacate si pretul platit este pe masura. La banii care i-a dat colegul pe acest Focus, fiti siguri ca lua o petarda obosita de BMW, mai veche si cu rulaj mai mare. Intretinerea la un BMW costa si cu cat masina este mai veche, problemele apar mai repede. De ce sa dai banii pe asa ceva si apoi sa umbli disperat pe la dezmembrari cautand piese ieftine? De ce sa ajungi sa bagi combustibil cu pipeta incercand sa economisesti banii pentru revizii?
Clasa lux nu este pentru oamenii de rand, este pentru cei cu bani.
Offtopic: ieri am fost sa fac plinul. Langa mine, un pusti cordit, cu nelipsitii ochelar de soare, cu muzica de bubuiau geamurile, vine si incepe sa alimenteze 525-ul cu numar de BG. Eu termin de facut plinul si ma duc sa platesc. Intre timp, vine si el la casa si ii zice casierei, ce fac ca am vrut sa bag benzina de 20 de lei si am depasit cu 3 lei? M-a bufnit rasul instant.
Nimeni nu poate compara o masina din clasa lux cu una dintre compactele sau clasa medie. Diferenta este foarte mare. Din pacate si pretul platit este pe masura. La banii care i-a dat colegul pe acest Focus, fiti siguri ca lua o petarda obosita de BMW, mai veche si cu rulaj mai mare. Intretinerea la un BMW costa si cu cat masina este mai veche, problemele apar mai repede. De ce sa dai banii pe asa ceva si apoi sa umbli disperat pe la dezmembrari cautand piese ieftine? De ce sa ajungi sa bagi combustibil cu pipeta incercand sa economisesti banii pentru revizii?
Clasa lux nu este pentru oamenii de rand, este pentru cei cu bani.
Offtopic: ieri am fost sa fac plinul. Langa mine, un pusti cordit, cu nelipsitii ochelar de soare, cu muzica de bubuiau geamurile, vine si incepe sa alimenteze 525-ul cu numar de BG. Eu termin de facut plinul si ma duc sa platesc. Intre timp, vine si el la casa si ii zice casierei, ce fac ca am vrut sa bag benzina de 20 de lei si am depasit cu 3 lei? M-a bufnit rasul instant.