- DragosCatri
- OP
- 10 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Bucuresti
DragosCatri
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Sunt nou pe acest forum si in primul rand as dori sa le multumesc tuturor celor care posteaza pe acest forum, intrucat de multe ori am gasit solutii pentru problemele intampinate.
Acum, referitor la problema mea, la care as dori sa gasesc niste raspunsuri/sugestii - de cateva luni, insa numai dimineata sau daca masina este oprita mai mult de 4-5 ore, porneste foarte usor, iar dupa 3-4 secunde scade turatia si trepideaza foarte tare motorul, timp de 4-5 secunde. Dupa aceea isi revine la turatie normala, nemaiexistand nicio problema. La cald nu are aceste simptome.
Masina este Opel Astra G, 1.7 DTI, motor Y17DT.
Imi pare rau ca am initiat o noua discutie pe aceasta tema, desi am mai vazut unele similare pe forum, insa nu m-am lamurit care ar putea fi problema - filtru motorina, furtunase retur, senzor temperatura motor, senzor poma de injectie, calculator injectie etc.
Precizez ca, in urma efectuarii testului "pseudo-agarafa", a rezultat codul 0370.
Va multumesc anticipat pentru sfaturi/solutii!
Sunt nou pe acest forum si in primul rand as dori sa le multumesc tuturor celor care posteaza pe acest forum, intrucat de multe ori am gasit solutii pentru problemele intampinate.
Acum, referitor la problema mea, la care as dori sa gasesc niste raspunsuri/sugestii - de cateva luni, insa numai dimineata sau daca masina este oprita mai mult de 4-5 ore, porneste foarte usor, iar dupa 3-4 secunde scade turatia si trepideaza foarte tare motorul, timp de 4-5 secunde. Dupa aceea isi revine la turatie normala, nemaiexistand nicio problema. La cald nu are aceste simptome.
Masina este Opel Astra G, 1.7 DTI, motor Y17DT.
Imi pare rau ca am initiat o noua discutie pe aceasta tema, desi am mai vazut unele similare pe forum, insa nu m-am lamurit care ar putea fi problema - filtru motorina, furtunase retur, senzor temperatura motor, senzor poma de injectie, calculator injectie etc.
Precizez ca, in urma efectuarii testului "pseudo-agarafa", a rezultat codul 0370.
Va multumesc anticipat pentru sfaturi/solutii!
- DragosCatri
- OP
- 10 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Bucuresti
DragosCatri
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
doryx
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2011
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
toalecs
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
aplesa
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2008
- Mesaj Privat
- DragosCatri
- OP
- 10 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Bucuresti
DragosCatri
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
- NeamTuLe
- **
- 358 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
NeamTuLe
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
am avut si eu aceasi problema am demontat filtrul de motorina si la schimbat, am curatat rezervorul, am bagat solutie de curatat injectoare, am curatat egr dar tot asa facea nu miam putut da seama de la ce este, dupa un timp sia revenit singura, lumea imi zice sa verific bn furtunasele de la vacum dar misa parut cam migaloasa treaba si nam facuto, dupa 1 an cand am umblat la alternator am gasit furtunasul de vacum care intra in el un pic crapat la intra pe lung.