- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
scuze.....dar spusele tale se cam bat cap in cap. poi ori se autoregenereaza la o anumita viteza si turatie, ori nu?
P.S.: "Insignia tot OPEL este. Opel face si facea parte din grupul GM si de acum si de pe timpul Vctrei C." "Principiul DPF este unul si acelasi, identic, copiat, cum vrei sa-i zici, la orice opel fie ca este vorba de vectra c, astra h, insignia, zafira, renault, peugeot sau alta natie de masina. la fiecare in parte este montat un "injector piezo-electric/bujie" pe evacuare care se ocupa de funinginea de pe acolo. cu cat mergi mai mult, cu cat mergi mai cu viteza, cu atat turatia creste. odata cu turatia creste cantitaea de gaze de pe galeria de evacuare asta insemnand o temperatura ridicata. astfel senzorul detecteaza treaba asta, da comanda la ECU, iar acesta la DPF. este o prezentare generica a principiului. nu am intrat in detalii tehnice amanuntite.
deci simplu, clar, concis: Principiul DPF este identic ca si pana acum. si la insignia se poate da cu tester-ul regenerare manuala, la fel cum se facea cu op-com la astra h, zafira sau vectra c.
bafta!
P.S.: "Insignia tot OPEL este. Opel face si facea parte din grupul GM si de acum si de pe timpul Vctrei C." "Principiul DPF este unul si acelasi, identic, copiat, cum vrei sa-i zici, la orice opel fie ca este vorba de vectra c, astra h, insignia, zafira, renault, peugeot sau alta natie de masina. la fiecare in parte este montat un "injector piezo-electric/bujie" pe evacuare care se ocupa de funinginea de pe acolo. cu cat mergi mai mult, cu cat mergi mai cu viteza, cu atat turatia creste. odata cu turatia creste cantitaea de gaze de pe galeria de evacuare asta insemnand o temperatura ridicata. astfel senzorul detecteaza treaba asta, da comanda la ECU, iar acesta la DPF. este o prezentare generica a principiului. nu am intrat in detalii tehnice amanuntite.
deci simplu, clar, concis: Principiul DPF este identic ca si pana acum. si la insignia se poate da cu tester-ul regenerare manuala, la fel cum se facea cu op-com la astra h, zafira sau vectra c.
bafta!
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Nu prea ai inteles nimic din ce am scris! Daca te pricepeai ai fi inteles valentele
Am zis clar ca "in nici un caz nu se va lansa o generare de filtru daca ii dai in gura sa mergi la nu stiu ce turatie si viteza" precum se putea la mai vechile Vectra de exemplu. Daca te pricepi atunci stii ca totusi autoregenerarea oricum se lanseaza dupa un numar de kilometrii, dar la Insignia nu o poti provoca tu sa se intample mai repde. Ce nu e asa clar?
Iar daca ai erori la dpf nu se mai intampla deloc.
Restu ce ai insirat nu are treaba cu subiectul, normal ca se poate regenera manual in service cu tester am zis asta in mesaj.
Te inseli amarnic daca tu crezi ca Insignia tot Opel este, iti spun cu certitudine de 1000% ca e GM, daca vrei pot intra in amanunte si exemple tehnice. Daca tot te pricepi asa, ai idee pe ce server se conecteaza interfata MDI (sau Tech III cum este mai cunoscut) pentru diagnoza?
Am zis clar ca "in nici un caz nu se va lansa o generare de filtru daca ii dai in gura sa mergi la nu stiu ce turatie si viteza" precum se putea la mai vechile Vectra de exemplu. Daca te pricepi atunci stii ca totusi autoregenerarea oricum se lanseaza dupa un numar de kilometrii, dar la Insignia nu o poti provoca tu sa se intample mai repde. Ce nu e asa clar?
Iar daca ai erori la dpf nu se mai intampla deloc.
Restu ce ai insirat nu are treaba cu subiectul, normal ca se poate regenera manual in service cu tester am zis asta in mesaj.
Te inseli amarnic daca tu crezi ca Insignia tot Opel este, iti spun cu certitudine de 1000% ca e GM, daca vrei pot intra in amanunte si exemple tehnice. Daca tot te pricepi asa, ai idee pe ce server se conecteaza interfata MDI (sau Tech III cum este mai cunoscut) pentru diagnoza?
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Ai idee ca la partea de comunicatii date din masina atat pe Can Bus cat si pe LIN Bus ruleaza un protocol proprietar GM?
Incepand cu Insignia totul este tehnologie de peste dincolo de ocean - de ce crezi tu ca toti asa zisii mecanici si electricieni din serviceurile noastre sa uita la probleme de pe Insignia cum se uita capra la ceas? Asta e unul din motive, erau invatati cu Opel
Incepand cu Insignia totul este tehnologie de peste dincolo de ocean - de ce crezi tu ca toti asa zisii mecanici si electricieni din serviceurile noastre sa uita la probleme de pe Insignia cum se uita capra la ceas? Asta e unul din motive, erau invatati cu Opel
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
- keepwalking
- OP
- 109 mesaje
- din 08 Sep 2007
keepwalking
- Mesaje scrise: 109
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
ionut1313
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2012
- Mesaj Privat
s-a elucidat....fisura de furtun intrcooler...care la diagnoza la un anumit service in tm....cere scimbare de debitmertu. si atat! nu am mia verificat restul.....dupa 3 sapt. m-am prins ca furtunul intercoller fisurat...se vedea si cu ochiu de sticla....acum ma pizdui cu ei sai le dau debitmetru inapoi si sa mai platesc diferenta pt furtun...costa 760ron.
o clarifificare referitoare pe regenerarea DPF: cum e pana la urma la Insignia? se face la nr de km sau pe diferenta de presiune in/out DPF?
PS: Giulestina....au vreun doc. oficial sau ceva ...de unde sti toate astea...ca sti multe.....puse cap la cap cu ce mai gasesc eu pe net...aj la vb ta...? ai putea un share?
va salut cu respect.
WE fain!
o clarifificare referitoare pe regenerarea DPF: cum e pana la urma la Insignia? se face la nr de km sau pe diferenta de presiune in/out DPF?
PS: Giulestina....au vreun doc. oficial sau ceva ...de unde sti toate astea...ca sti multe.....puse cap la cap cu ce mai gasesc eu pe net...aj la vb ta...? ai putea un share?
va salut cu respect.
WE fain!
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
- paul_fly
- **
- 233 mesaje
- din 15 Sep 2012
- Insignia 2009 A20DTH
- Alba
paul_fly
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salutare, de ceva vreme cand pornesc masina imi apare in bord "Service Vehicle Soon"
Am incercat sa-l resetez din bord dar nu dispare.
Am fost la reprezentanta la Cluj unde i-am facut schimbul de ulei si filtre si mi-au spus ca am o bujie defecta, nu am schimbat-o pt. ca nu o aveau pe stoc.
Am mai intrebat si la reprezentanta din Deva de aceasta situatie si tot asa mi-a spus ca daca schimb bujia nu o sa mai apara.
Surpriza a venit astazi cand am schimbat-o si tot imi mai apare mesajul, am schimbat-o la un service din Alba care nu are tester, nici nu stiu daca in Alba gasesc vreun service care sa aiba tester pentru Insignia.
Oare trebuie sa merg din nou la reprezentanta la tester?
nu am precizat, masina nu prezinta nici o simptoma de defectiune.
Am incercat sa-l resetez din bord dar nu dispare.
Am fost la reprezentanta la Cluj unde i-am facut schimbul de ulei si filtre si mi-au spus ca am o bujie defecta, nu am schimbat-o pt. ca nu o aveau pe stoc.
Am mai intrebat si la reprezentanta din Deva de aceasta situatie si tot asa mi-a spus ca daca schimb bujia nu o sa mai apara.
Surpriza a venit astazi cand am schimbat-o si tot imi mai apare mesajul, am schimbat-o la un service din Alba care nu are tester, nici nu stiu daca in Alba gasesc vreun service care sa aiba tester pentru Insignia.
Oare trebuie sa merg din nou la reprezentanta la tester?
nu am precizat, masina nu prezinta nici o simptoma de defectiune.
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
- paul_fly
- **
- 233 mesaje
- din 15 Sep 2012
- Insignia 2009 A20DTH
- Alba
paul_fly
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
ionut1313
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2012
- Mesaj Privat
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
Perfecta dreptate lui ionut1313
Paul_fly,din cate stiu eu ,la mine nu s-a tinut cont de ordinea bujiilor. Ale tale sunt 2 de-un fel si 2de-un fel ? La mine sunt toate acelasi stas.Si oricum ar fi,eroarea trebuie resetata din tester. Doar la o problema minora,gen far ars,semnalizare dispare cand inlocuiesti "beleaua"
Paul_fly,din cate stiu eu ,la mine nu s-a tinut cont de ordinea bujiilor. Ale tale sunt 2 de-un fel si 2de-un fel ? La mine sunt toate acelasi stas.Si oricum ar fi,eroarea trebuie resetata din tester. Doar la o problema minora,gen far ars,semnalizare dispare cand inlocuiesti "beleaua"
- paul_fly
- **
- 233 mesaje
- din 15 Sep 2012
- Insignia 2009 A20DTH
- Alba
paul_fly
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
Nu e vorba de 2 bujii de un fel si doua de altul. la un test acum 7-8 zile la reprezentanta cluj mi-a detectat defecta bujia nr.3.
Vroiam sa stiu ordinea cilindrilor sa vad daca cei de la serviceul din alba au inlocuit bujia defecta pt. ca am schimbat doar una (am aflat cilindrul 1 incepe de la distributie)
Din fericire de ieri masina nu mai arata in bord semnalul "Service Vehicle Soon"
am avut drum prin Deva si am fost la un test cu ea chiar ieri. mi-au spus ca problema s-a rezolvat si ca in prima zi inca aparea mesajul deoarece bujia nu a apucat sa lucreze (motor cald) iar CB nu o detectata ca fiind buna.
Vroiam sa stiu ordinea cilindrilor sa vad daca cei de la serviceul din alba au inlocuit bujia defecta pt. ca am schimbat doar una (am aflat cilindrul 1 incepe de la distributie)
Din fericire de ieri masina nu mai arata in bord semnalul "Service Vehicle Soon"
am avut drum prin Deva si am fost la un test cu ea chiar ieri. mi-au spus ca problema s-a rezolvat si ca in prima zi inca aparea mesajul deoarece bujia nu a apucat sa lucreze (motor cald) iar CB nu o detectata ca fiind buna.
- Dragomir Catalin
- *
- 2 mesaje
- din 14 Nov 2012
- Insignia 2009
- Galati
Dragomir Catalin
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Am si eu o problema, Imi apare "service vehicle soon". Pus op-com, rezultatul fiind P0673-00, din cate am inteles ar fii bujia 3, Am incercat toate bujiile si toare au tensiune, dar mesajul tot apare. Sterg eroare cu testerul. Pt o periaoda nu apare, insa dupa ceva timp, iar ma trezesc cu "srvice vehicle soon"
Care ar fi cauza?
Care ar fi cauza?
- keepwalking
- OP
- 109 mesaje
- din 08 Sep 2007
keepwalking
- Mesaje scrise: 109
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
- keepwalking
- OP
- 109 mesaje
- din 08 Sep 2007
keepwalking
- Mesaje scrise: 109
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat