Parola noua?


am un opel vectra b din 97 tipul motorului X16XEL capacitate cilindrica 1.6 16V am montata pe ea o instalatie de gpl marca LANDI si am o problema daca poate cineva sa ma ajute am limitare de viteza la instalatia de gaz maxim 3000 de rotatii pe minut daca depasesc trece pe benzina din aceasta cauza cer ajutr daca ma puteti ajuta, sai mai maresc aceasta turatie sau sa o scot astept un raspuns
Salut!Stie cineva unde gasesc softul de la o instalatie Necam Koltec,montata in 1997 pe Opel vectra b 1,6-16v?S-a cam dereglat si se tureaza urat la ralanti.Va multumesc anticipat!
Gata! Vreau sa-mi pun GPL pe masina ca nu mai tine. Ce imi recomandati? Vectra B1, 2.0 16v, X20XEV. Si unde pot gasii in Bucuresti sau Ilfov o firma serioasa unde sa ii pun GPL si cam cat ar costa?

Mersii!
Pe site-uri, service-urile ce monteaja instalatii gpl spun ca instalatiile secventiale nu maresc consumul deloc,este acelasi ca si pe benzina,si doar instalatiile puse pe monopunct consuma 10%,15% in plus,este adevarat,eu unu nu cred?
wwwcvro a scris: Daca ai admisie metalica poti sa montezi fara probleme o instalatie GPL normala numa sa fie ceva de marca (nu alea de prin Metro etc). Trebuie sa stai bine cu partea electrica (bobina fise bujii) ca altfel ai detonatii in aspiratie de iti sare debitmetru de la locul lui.

Personal am montat o instalatie BRC de care sunt foarte multumit. Nu s-a dereglat nici macar o data. Dupa 1000 Km tre sa mergi la ei sa iti faca ceva reglaje, dupa care...GAZZZ.
Merg de aproape 2 ani pe GPL si nu sunt probleme (la mine merge mai bine pe GPL decat pe benzina; nu da in nas sau altceva; pierzi un pic din putere dar...asta e).
Ptr protejarea debitmetrului se monteaza dupa acesta o valva de protectie (cu sens unic).


Am vorbit cu cineva pt o instalatie GPL NORMALA si tipul imi garanteaza ca nu o sa regret alegerea facuta , admisia fiind metalica Opel Vectra 1,6 16 v . Nu l am auzit insa de acea valva de protectie , o sa l intreb sa vad ce zice . Masina zice ca va porni pe benzina si in momentul in care ajunge la 1500- 2000 de ture va trece singura pe gaz , consumul fiind undeva la 8 afara si 13 in oras . Avand in vedere ca as scuti cel putin 1000 de lei ma bate gandul sa pun aceasta instalatie chiar daca nu e secventiala si chiar daca nu o pot omologa . Instalatia din cate am inteles este Ferroni . Mai are cineva montata instalatie normala pe Vectra 1,6 16 v (x16el )?
oopsCam a scris: Gata! Vreau sa-mi pun GPL pe masina ca nu mai tine. Ce imi recomandati? Vectra B1, 2.0 16v, X20XEV. Si unde pot gasii in Bucuresti sau Ilfov o firma serioasa unde sa ii pun GPL si cam cat ar costa?

Mersii!
am acelas motor ca la tine si am montat asa ceva dar nu in bucuresti, am montat in craiova si sincer merita toti bani, este drept ca nu o sa mai traga ca pe benzina, adio scart dar se simte in buzunar cand o sa faci 1000 km cu 300 ron.
Am gasit o Landi Renzo SH, a fost pe un e46 318i, 2000 benzina. AM sunat la "N" firme pt. montaj, sub 600 Lei nu am gasit in Bucuresti... Nu are nimeni un prieten care ma poate ajuta cu montaj la un pret mai rezonabil?
traftir a scris: Salutare, am o instalatie de gpl achille stag 200 pe o vectra b x18xe .
Din cate am citit aici , cativa au reusit sa faca anumite setari sa "evite" aprinderea check engine ( sonda lambda in cazul meu)
Mentionez ca, pe benzina nu mi s-a aprins niciodata, dar pe gaz se aprinde cand doreste..nu are un tipar.
Daca cineva poate sa imi trimita setarile de la calculatorul pentru gpl sa incerc poate rezolv situatia. Multumesc anticipat.
Nu am nici o problema cand merg pe gpl inafara de enervanta sonda lambda ( si am avut 1 singura data problema de la debitmetru P0100, care s-a rezolvat dupa ce am sters eroarea.)


Ete na!? Aceeasi problema o am eu acum, cu un Landi Renzo Omega Plus. Precizez ca montatorul nu aresoft pt. ea si nu a putut sa o seteze... Pe benzina nu mi-se aprinde check engine, dar cand trec pe gaz dupa cateva minute se aprinde si da sa moara si nu are forta mai de loc. Daca o trec pe benzina merge brici dar cu check'ul aprins. Opresc masina, o las 10 min si cand o pornesc se stinge si becu de la check. Concluzia?! De unde fac rost de ultimul soft?

P.S. Nu stiu ce eroare da check'ul aprins si pe ce anume.
Gata... Azi instalatia a fost softata si reglata, acum sa vedem cum se comporta la drum intins.
Stie cineva unde gasesc un distribuitor gpl,pt instalatie Necam Koltec?Va multumesc!
salutare tuturor,
Sunt nou pe forum dar va urmaresc de multa vreme mai ales pentru tutorialele gpl. Sunt proaspat posesor de vectra b2 1.8 benzina proaspat gpl-izata, dar anterior ei am condus 2 diesele/dieseluri 1,7 astra(80 cp respectiv 101) a tatalui respectiv a prietenei si un vectra 1,6 75 cp an 97 tot gpl-izata. fan opel 100%. Legat de gpl prima vectra cea de 1.6 instalatie olanda koltec cu distribuitor nicam, nu am gasit pe nimeni care sa mi-o poata regla. am mers cu ea 40000 km, masina avand la viata ei 700000km si inca mergea perfect cand am dat-o. probleme cu ea, doar la relanti la functionarea gpl(se oprea motorul, mai ales la scos pe liber si franat) si asta dupa o resegmentare a motorului, cei de la service dezinstantaland tot si montand-o doar cum s-au priceput. instalatia era stramoasa secventialei masina fiind monopunct. ca si sfat pentru posesori recomand inlocuire totala sau mergeti asa pana pica, eventual filtre de schimbat, nu exista soft calibrare in romania, cel mult carpeli care oricum n-or sa duca foarte mult iar buteliile dupa 10 ani necesita inlocuire; cel putin asa mi-au precizat cei la care am facut monatajul recent pe "noua" achizitie.
ca si idee de la ea cu toate micile" neajunsuri" am fost foarte multumit, dovada ca am ramas indragostit de acest eco carburant. pentru cei care au dubii, este foarte sigura si economica si nu pune probleme motorului(700000 km spune ceva, sincer avea alt bloc motor), uleiul mult mai curat foloseam gm oem 10w40 schimbat la maxim 10000, circuland mult si in oras, destul de aglomerat cluj napoca, bujii fara depuneri. legat de noua achizitie am optat pentru brc seqvent plug$play daca nu ma insel Smile) injectoare yno 3 portocalii(atentie injectoare cele albastre pana in 100 cp). pentru montaj am optat pentru o firma din pitesti, tot pe forumuri i-am depistat, foarte profi, deschisi, mica afacere in familie. pentru contact cu mare placere detalii pm, sa nu se considere reclama. masina este combi, model sport, destul de grea fiind aproape full, tapiterie piele partial. ca si consum sunt obsedat de condus economic, dar nici nu incurc traficul Smile) consum benzina 6--6.5 extern dupa bc, oras aprox 12, in cluj fiind multe rampe. legat de consumul gpl la primul plin(aprox 40 l, toroidala de 54 l, doar 80% se umple oricum n-a fost full) 500 km. din care 400 km km extern, mers pana la avertizare sonora. legat de diferenta de putere cu instalatia asta chiar nu se simte, sa zic o idee doar la mers subturat.
in concluzie recomand gpl, iar povesti gen bomba in portbagaj, ardere uscata, uzura motor, pierdere putere sunt doar povesti. o instalatie corect aleasa, corect montata isi merita fiecare banut, asa ca 500 km parcursi cu 130 lei, costuri care sunt greu de atins si cu cele mai performante diesel-uri(4% consum* 500 km, sunt 20 l* 6.1 lei), plus ca un motor aspirat si mai ales second, nu o sa dea niciodata bataia de cap a unui diesel second adus de pe afara care in 5-7 ani de exploatare are sansa sa treaca de 300000(nu discut de cele noi si istoric service). poate postul meu e o varza ala cluj dar concluzia mea de utilizator, este: da merita gpl-ul, pt orice benzinar care face minim 10000 pe an de la primul km.
oprea ionut a scris: am un opel vectra b din 97 tipul motorului X16XEL capacitate cilindrica 1.6 16V am montata pe ea o instalatie de gpl marca LANDI si am o problema daca poate cineva sa ma ajute am limitare de viteza la instalatia de gaz maxim 3000 de rotatii pe minut daca depasesc trece pe benzina din aceasta cauza cer ajutr daca ma puteti ajuta, sai mai maresc aceasta turatie sau sa o scot astept un raspuns

legat de limitarea la o anumita turatie cand am efectuat instalarea am intrebat daca se recomanda o setare gen 4000-4500 ture pt cuplaj automat benzina, iar raspunsul primit a fost categoric nu. la regimuri superioare de turatie nu considera ca e foarte sanatos sa se faaca trecerea asta, considerata os chimbare destul de brusca ca sa zic, nu stiu daca e termenul corect. daca stii ca ai nevoie de mai multa forta, eu unul pe 1.8 inca nu am simtit nevoia, ii dai de la incput pe benzina si dupa ce ai rezolvat depasirea sau surplusul necesar, comuti inapoi pe gaz.instalatiile moderne nu cupleaza pe gaz la o anumita turatie si la temperatura motorului. sper sa fi ajutat, eu zic sa-i scoti limitarea aia. un benzinar la 4000 ture abia e in apele lui Smile nu e suprasolicitat ca nu e dacie(motor de conceptie anii 60) si sincer cat de des ajungi la 4000-4500?
dar nu cred ca e din setare sa-ti fie la 3000, posibil sa nu ai debit suficient de gaz la injector si sa-ti cupleze benzina, posibile filtre imbacsite, electrovalve care nu deschid suficient, vaporizator obosit. o diagnoza e singura care iti poate da raspunsul corect .
[quote="andrei_alik"]clapeta inchisa gazul tinde sa o ia spre filtru iar in mamentul accelararii gazul acumulat in galerie se aprinde si etc.ESTE ceva de genul efectul buteliei in drumul taberei.Despre bujii , eu zic ca se schimba atunci cand nu mai fac treaba.Nu cred ca numarul de km e principiul dupa care se schimba[/quote
e asa mare diferenta de pret intre o instalatie obisnuita cu mixer, la pret ma refer, si o secventiala incat sa merite riscul de a umbla cu astfel de "inovatii"?
diferenta ai amortiza-o din diferenta de consum parerea mea Smile
salut...pe vetra b motor 1.8 din 98...cu instalatie gpl se pierde mult din putere?...adica se simte ca este mult mai "puturoasa" ?
Alexrocky tind sa cred ca nu ai citit nimic aici legat de gpl, cu instalatie secventiala masina marge cel putin la fel de bine ca pe benzina, la mine nu se simte deloc lipsa de putere pe gpl.
am intrebat pentru ca am auzit diferite pareri...in special la masinile mai vechi ca s`ar simti o diferenta destul de mare
salut! am vectra b z16xe 2001. am cumparat-o cu gpl din Olanda, instalatie Koltec.Am mers cu ea 1 an de zile fara nici o problema si apoi a inceput sa se intrerupa in mers, apasam pedala la blana si nu mai mergea deloc.Am fost la 4-5 testere.si mi-au zis ca nu au programul pe calculator al instatiei.MENTIONEZ ca intalatia este trecuta in cartea masinii. nu i-a dat nimeni de cap,m-am enervat, am scos butelia si am ramas cu intalatia. ce ma sfatuiti sa fac? sa pun alta intalatia?sau ma indrumati la un meserias ca m-am saturat de cate ori am fost! pot folosi intalatia inclusiv butelia si sa schimb plamanul? instalatia este cu calculator
Si pe benzina iti face figuri? Nu cumva ai probleme la bobina de inductie? Eu am aceeasi problema.. la benzina nu se simte insa la gpl cand e motorul cald merge in suturi.
Am recitit.. se intrerupe instalatia... auci .. nush ce sa zic.. filtrele le-ai schimbat vreodata? Eu zic ca e ceva reglaj de facut.. se merita sa o repari.. eu tocmai am ajuns la 20.000 de km cu ea si am tras linie.. s-a cam amortizat cheltuiala(2500 ron)... de acum inainte ma duc in profit. Nici un fel de problema la motor in afara de cea cu bobina de inductie. Spor
chende86 ....pe benzina merge brici,filtrele nu le-am schimbat ptr ca nu am stiut dar imi pare rau de instalatie ,cand am cumparat masina au spus ca valoarea instal este de 800eu .cum am scris butelia am dato jos ,as dori sa repar instal dar mi-e frica .....m-am saturat sa merg cu masina la mecanici si sa nu-i dea de cap ,la 7 testere am fost[la recomandari] ba ca nu au prog koltec ori desfaceau pe acolo si spunea ca mai mult nu are ce-i face.masina am cumparato an 2005 km 277000 merge f bine si f intretinuta ,ajutama cu sfaturi sunt nou pe forum si scuza-mi scrisul

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou