Dany
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2005
- Mesaj Privat
Am achizitionat recent un Astra Hachback cu motor de 1995 cmc in 16 V, DTI si am observat anumite lucruri de care nu sunt sigura ca sunt in regula:
1. la pornire acul turometrului sta la 800 de ture,
2. acul de la apa sta pe rosu foarte mult timp dupa care se ridica undeva pe la 60-70
3. butonul care face ca aerul din interior sa recircule (nu stiu daca m-am exprimat corect dar nu stiu cum sa-i zic ) nu se apasa si nu se aprinde atunci cand este in functiune ventilatia pt dezaburire geamuri
4.se aburesc ingrozitor geamurile! nu am schimbat inca filtrul de polen...o fi de la asta?
Imi poate raspunde cineva? Multumesc
1. la pornire acul turometrului sta la 800 de ture,
2. acul de la apa sta pe rosu foarte mult timp dupa care se ridica undeva pe la 60-70
3. butonul care face ca aerul din interior sa recircule (nu stiu daca m-am exprimat corect dar nu stiu cum sa-i zic ) nu se apasa si nu se aprinde atunci cand este in functiune ventilatia pt dezaburire geamuri
4.se aburesc ingrozitor geamurile! nu am schimbat inca filtrul de polen...o fi de la asta?
Imi poate raspunde cineva? Multumesc
- Daniel
- ****
- 2,847 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,847
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
poz 3: asa e la toate. daca dai aerul pe parbriz, nu se poate face recirculare.
eu am tot de 1995 cmc si dupa ce-l pornesc turatia sta aproape de 1000 cateva minute, dupa care scade la 750-800.
apa la mine se ridica la 90 grade abia dupa ce merg 10 - 15 min cu o vit constanta ( aprox 2000 ture). daca merg in aglomeratia din buc, apa creste dupa aprox 4-5 km( asta pe timp de iarna).
daca la tine nu urca mai mult de 70grade, inseamna ca ai o problema cu termostatul.
iar geamurile nu se aburesc decat daca dai pe recircularea aerului( dar nu ff tare).
eu am tot de 1995 cmc si dupa ce-l pornesc turatia sta aproape de 1000 cateva minute, dupa care scade la 750-800.
apa la mine se ridica la 90 grade abia dupa ce merg 10 - 15 min cu o vit constanta ( aprox 2000 ture). daca merg in aglomeratia din buc, apa creste dupa aprox 4-5 km( asta pe timp de iarna).
daca la tine nu urca mai mult de 70grade, inseamna ca ai o problema cu termostatul.
iar geamurile nu se aburesc decat daca dai pe recircularea aerului( dar nu ff tare).
- malex
- **
- 101 mesaje
- din 22 Nov 2004
- Astra 2004 Z16XE
- Bucuresti
malex
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2004
- Mesaj Privat
Dany
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2005
- Mesaj Privat
- malex
- **
- 101 mesaje
- din 22 Nov 2004
- Astra 2004 Z16XE
- Bucuresti
malex
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2004
- Mesaj Privat
dany, pot sa-ti raspund doar prin analogie, pentru ca desi nu am un Opel Diesel merg si cu un Focus TDDI.
Deci... in principiu poti scimba vitezele oriunde in plaja de cuplu maxim (nu stiu plaja la Opel diesel 2.0). La Ford schimb intre 1700 si 2500 ture (mai merg si la 3000 - 3500 ).
Oricum, cu timpul o sa te obisnuiesti si o sa-ti dai seama unde raspunde masina cel mai bine. Dieselul este oricum mai permisiv decat benzina, in sensul ca poti schimba mai rar vitezele - motorul nu te penalizeaza chiar atat de rau la subturare.
Iar sa strici un diesel prin subturare.... hmmmm, cam greu zic eu (sa vezi ce-mi sar cunoscatorii in cap ).
Deci... in principiu poti scimba vitezele oriunde in plaja de cuplu maxim (nu stiu plaja la Opel diesel 2.0). La Ford schimb intre 1700 si 2500 ture (mai merg si la 3000 - 3500 ).
Oricum, cu timpul o sa te obisnuiesti si o sa-ti dai seama unde raspunde masina cel mai bine. Dieselul este oricum mai permisiv decat benzina, in sensul ca poti schimba mai rar vitezele - motorul nu te penalizeaza chiar atat de rau la subturare.
Iar sa strici un diesel prin subturare.... hmmmm, cam greu zic eu (sa vezi ce-mi sar cunoscatorii in cap ).
- nairam_best
- *
- 36 mesaje
- din 20 Jun 2008
- Astra 2001 y20dth
- Galati
nairam_best
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2008
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
nairam_best a scris:daca ar fi sa o luam ca la carte, pentru a proteja turbina, mentionez ca si eu detin o
astfel de "bijuterie", ar fi undeva la 3000 de ture. Dar cel mai important este sa nu mergi cu ea sub 1800 de ture, in rest in general eu o schimb dupa 2300 de ture
astfel de "bijuterie", ar fi undeva la 3000 de ture. Dar cel mai important este sa nu mergi cu ea sub 1800 de ture, in rest in general eu o schimb dupa 2300 de ture
te uitasi la data ultimului post!