- roadrunner79
- OP
- 226 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 226
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- toma_marius
- ***
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
- Dan_Sterie
- *
- 29 mesaje
- din 03 Oct 2006
- Astra 2001
Dan_Sterie
- Mesaje scrise: 29
- Locatie:
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2006
- Mesaj Privat
Eu nu am turnat niciodata motorina dupa, ci pur si simplu am scos filtrul vechi si l-am pus pe cel nou, si nu am probleme.
Va recomand insa, sa trageti cu o pompa(seringa) motorina de pe canalul de infiletare al surubului capacului pentru a evita spargerea locasului in momentul strangerii capacului.
Bafta !
Va recomand insa, sa trageti cu o pompa(seringa) motorina de pe canalul de infiletare al surubului capacului pentru a evita spargerea locasului in momentul strangerii capacului.
Bafta !
- Florin M
- **
- 390 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Brasov
Florin M
- Mesaje scrise: 390
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- AIR_jhanes
- **
- 106 mesaje
- din 13 Jul 2006
- Astra 2000 ey7
- Ploiesti
AIR_jhanes
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2000 ey7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2006
- Mesaj Privat
roadrunner79 a scris:Eu ziceam ca sta la jumatate nivelul motorinei cu filtru in pahar...
Cum as putea verifica daca trage aer inainte de filtru? Daca ar fi asa n-ar trebui sa se vada umed pe la conducte pe undeva?
Cum as putea verifica daca trage aer inainte de filtru? Daca ar fi asa n-ar trebui sa se vada umed pe la conducte pe undeva?
sefu ... cum vezi tu ca i nivelul pana la jumate ?
scoti cumva filtru de motorina si te uiti ? ... acum din cate stiu eu ori ce corp solid scufundat intr un lichid dezlocuieste volumul lui ... deci partea goala din vasul tau e data de lipsa filtrului de motorina.... nu crezi ?
ca daca nu scoti filtru ? .... cum vezi tu nivelul ? ca m as uita si eu la al meu.
pace...
- roadrunner79
- OP
- 226 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 226
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- AIR_jhanes
- **
- 106 mesaje
- din 13 Jul 2006
- Astra 2000 ey7
- Ploiesti
AIR_jhanes
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2000 ey7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2006
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- OP
- 226 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 226
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- OP
- 226 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 226
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Petrus
- **
- 111 mesaje
- din 16 Mar 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Calarasi
Petrus
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2007
- Mesaj Privat
Am avut ºi eu probleme cu alimentarea,dupã ce am schimbat filtru de motorinã a doua zi nu a mai pornit.Am bãnuit cum era normal cã era ceva probleme cu acea garniturã de etanºare a filtrului.Am mai cumpãrat un filtru de motorinã sã mã conving dacã de acolo e defecþiunea.Surprizã a treia zi aceiaº problemã masina nu pornea.Era clar cã nu era de la filtru de motorinã,am mers mai departe am cãutat la furtunaºele de surplus de la injectoare toate curate numai la unul puþin umezit,lam scos afarã ºi am constatat ca era foarte puþin fisurat cît sã prindã aer,lam înlocuit cu unul nou se gaseºte la metru 10 ron metru .A fost o coincidenþã schimbarea filtrului cu fisurarea furtunaºului de retur al injectorului.V-am povestit acest lucru sã înþelegeþi cã în momentul cînd maºina nu pornea ,dãdeam capacul jos de la filtru de motorinã ºi gaseam acel recipient jumate cu motorinã,îi puneam motorinã din sticlã pînã la maxim puneam capacul ºi porneam.Dupã ce am schimbat acel furtunaº masina porneºte fãrã probleme, nu mai stau cu teama de a nu mai porni .Dupã ce am remediat problema am mai dat o datã capacul filtrului jos sã vãd nivelul motorinei,surprizã în momentul cînd dai capacul jos trebue sã-þi curga motorinã ºi sã-ti rãmînã recipientul plin.
În concluzie recipientul trebuie sã fie plin.
În concluzie recipientul trebuie sã fie plin.
- roadrunner79
- OP
- 226 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 226
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Petrus
- **
- 111 mesaje
- din 16 Mar 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Calarasi
Petrus
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2007
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- OP
- 226 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 226
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cum spunea colegul , toate au retur, numai ca la y17dt nu se vad, nu sunt la vedere. Problema cu furtunasele de retur este specifica motoarelor y20 nu celor de 1.7 si din cate stiu daca ia aer pe la retur nu porneste ceeea ce nu este valabil la tine.
Daca nu iti face probleme nu mai umbla caci sigur vei reusi sa iti creezi cateva.
Daca nu iti face probleme nu mai umbla caci sigur vei reusi sa iti creezi cateva.
- toma_marius
- ***
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
- G-power
- **
- 178 mesaje
- din 20 Aug 2004
- Bucuresti
G-power
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2004
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- OP
- 226 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 226
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
La a mea, motor y2.2dth, am schimbat filtrele de 3 ori singur sau ajutat, iar o data am reusit performanta de a nu a mai pornio, dand la automat de i-am epuizat bateria. Noroc cu un coleg la munca, care, incarcand in acelasi timp bateria, mi-a desfacut o conducta sub capacul motorului, am inteles ca ar fi cea care duce motorina la injectoare. Mi-a spus ca avea aer pe instalatie. referitor la recipientul filtrului de motorina, si la manual scrie ca nu e bine sa o lasi sa traga ce mai ramane, si ca la schimbarea filtrului este imperativ a se completa cu motorina in recipient sau a se lasa vreo 30-50 secunde pana ce se umple recipientul din pompa. Greseala mea.