- orinoco
- **
- 251 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Corsa 2004 Z13DT
orinoco
- Mesaje scrise: 251
- Locatie:
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
Am pus si la thread "Costuri revizie Corsa CDTI"
Eu am o Corsa 1.3 CDTI fabricatie 2004 / 67000 km.
Am luat-o second-hand si m-am hotarit sa ii schimb consumabilele ( am mers cu ce am luat-o cam 300 km...pina am mai strins ceva bani )
Deci masina nu e in garantie si operatiile le-am facut NU la o reprezentatnta Opel.
M-au costat cam asa:
- filtru ulei 60 ron
- filtru motorina 125 ron
- filtru aer 45 ron
- filtru polen 47 ron
- ulei 5W-30 OMV EcoTec ( conf specif opel GM-LL-B-025 ) 4 litri x 32 ron = 128 ron
- manopera 53 ron
total 458 ron
piesele mi le-au comandat cei din service....... (poate gaseam mai ieftin....dar nu ma pricep...si n-am avut timp )....operatia a durat aprox 2 ore. per total...multumit
Eu am o Corsa 1.3 CDTI fabricatie 2004 / 67000 km.
Am luat-o second-hand si m-am hotarit sa ii schimb consumabilele ( am mers cu ce am luat-o cam 300 km...pina am mai strins ceva bani )
Deci masina nu e in garantie si operatiile le-am facut NU la o reprezentatnta Opel.
M-au costat cam asa:
- filtru ulei 60 ron
- filtru motorina 125 ron
- filtru aer 45 ron
- filtru polen 47 ron
- ulei 5W-30 OMV EcoTec ( conf specif opel GM-LL-B-025 ) 4 litri x 32 ron = 128 ron
- manopera 53 ron
total 458 ron
piesele mi le-au comandat cei din service....... (poate gaseam mai ieftin....dar nu ma pricep...si n-am avut timp )....operatia a durat aprox 2 ore. per total...multumit
- Sebi_Marius
- **
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ulei Aral 10w40 Bluetronic
10W40 este prea gros pentru motorul asta mai ales iarna. Din cauza asta crapa senzorul de ulei. Si tot din cauza asta bat techetii. Furnizorul meu de piese mi-a confirmat si el povestea cu senzorul, toti berbecii cumpara cite 2 pe an dar tot 10W pun, cica is prosti senzorii... La mine a crapat ca aveam 5W si era batrin nici nu vreau sa ma gindesc cum ar fi cu 10W.
Citeste si in manualul masinii daca nu ai altceva la indemina si ai sa vezi ca 10W se pune daca esti in Sahara, la noi 5W si 0W.
Bujiile am pus BOsh -Am avut tot Bosh da cu doua capete si le-am luat pe seria masinii codul nu il stiu exact
.
Sa inteleg ca acum ai pus altele ? Adica nu 2 electrozi cu codul care l-am dat eu in post ? Mai era unul pe forum deceptionat de Opel Agila ca is proaste bobinele de inductie dar nu s-a intrebat de ce pica bobina !
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Myaytzu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2006
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Myaytzu sfatul meu este sa schimbi uleiul cu 0W40 sau 0W30 si sa pui ce bujii am trecut in post ! Faci cum crezi dar mai citeste si o sa-mi dai dreptate.
szilid si nemtii au berbecii lor si pun 10W. Am vazut ca LEXXX a avut si el 15W si tacanea motorul, EDY a recomandat Castrol Softech 5W si acum este mai multumit.
Nu va mai luati dupa toti cretinii din service ca de asta va merg prost masinile. Ei chiar vor sa le stricati ca sa aiba si ei de lucru si sa vinda piese.
Corsa_1.2 frumos filtru de aer dar sa stii ca debitmetrul costa 650lei. Nici nu vad prinderea, ai grija sa nu balangane filtrul ca sa fisurezi ceva.
szilid si nemtii au berbecii lor si pun 10W. Am vazut ca LEXXX a avut si el 15W si tacanea motorul, EDY a recomandat Castrol Softech 5W si acum este mai multumit.
Nu va mai luati dupa toti cretinii din service ca de asta va merg prost masinile. Ei chiar vor sa le stricati ca sa aiba si ei de lucru si sa vinda piese.
Corsa_1.2 frumos filtru de aer dar sa stii ca debitmetrul costa 650lei. Nici nu vad prinderea, ai grija sa nu balangane filtrul ca sa fisurezi ceva.
Lutine
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2007
- Mesaj Privat
Salutare!
Sunt noua pe aici, mai presis acesta este primul topic pe care-l deschid. Am si eu o intrebare:cat costa intretinerea noului opel corsa? Am o cunostiinta, fosta posesoare de opel vectra,care mi-a recomandat sa nu-mi iau un corsa ca e foarte scump la intretinere spunandu-mi ca un simplu schimb de ulei a costat-o 13 milioane Cum sta treaba pana la urma? E chiar asa de scumpa intretinerea ??
Sunt noua pe aici, mai presis acesta este primul topic pe care-l deschid. Am si eu o intrebare:cat costa intretinerea noului opel corsa? Am o cunostiinta, fosta posesoare de opel vectra,care mi-a recomandat sa nu-mi iau un corsa ca e foarte scump la intretinere spunandu-mi ca un simplu schimb de ulei a costat-o 13 milioane Cum sta treaba pana la urma? E chiar asa de scumpa intretinerea ??
- elegance
- *****
- 3,088 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,088
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Lutine
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2007
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,088 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,088
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Un schimb de ulei nu poate depasi 5 milioane chiar si la reprezentanta...
Search'ul face minuni https://www.clubopel.com/viewtop...schimb+ulei+corsa
Bafta
Search'ul face minuni https://www.clubopel.com/viewtop...schimb+ulei+corsa
Bafta
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Buna
Prietena ta este cumva blonda!?
Indiferent ca este corsa sau...bmw, un schimb de ulei poate costa la fel. Nu te poti lua dupa costul uleiului pentru a afla costul intretinerii unei masini.
Sfatul meu: Daca iti place corsa - ia-ti corsa. Nu cred ca exista masina care se intretine mai ieftin ca opel (cu mici exceptii) In general masinile care se adreseaza aceleiasi clase au aceleasi costuri de achizitie/intretinere.
Prietena ta este cumva blonda!?
Indiferent ca este corsa sau...bmw, un schimb de ulei poate costa la fel. Nu te poti lua dupa costul uleiului pentru a afla costul intretinerii unei masini.
Sfatul meu: Daca iti place corsa - ia-ti corsa. Nu cred ca exista masina care se intretine mai ieftin ca opel (cu mici exceptii) In general masinile care se adreseaza aceleiasi clase au aceleasi costuri de achizitie/intretinere.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Costurile de intretinere si functionare la Opel sunt depasite doar de Daewoo, in rest toti sunt niste scumpi .
Un schimb de ulei nu depaseste 200lei. Piesele sunt ieftine comparativ cu altele.
Mai mult, Opel sunt destule si au inceput sa mai stie cit de cit sa faca service... La Citroen astia nu stiu nimic, ai sa fii si tu printre aia care vind masina satui de stat prin service si nerezolvate problemele.
Un schimb de ulei nu depaseste 200lei. Piesele sunt ieftine comparativ cu altele.
Mai mult, Opel sunt destule si au inceput sa mai stie cit de cit sa faca service... La Citroen astia nu stiu nimic, ai sa fii si tu printre aia care vind masina satui de stat prin service si nerezolvate problemele.
pisi12
- Mesaje scrise: 54
- Locatie:
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2007
- Mesaj Privat
- f1specialfx
- ***
- 610 mesaje
- din 24 Nov 2006
- Corsa 1.4 90HP
- Bucuresti
f1specialfx
- Mesaje scrise: 610
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1.4 90HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2006
- Mesaj Privat
- rudymentaru
- *
- 2 mesaje
- din 26 Apr 2007
- Corsa 2001 973 cmc
rudymentaru
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina: Corsa 2001 973 cmc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2007
- Mesaj Privat
Salut ! si bine v-am gasit ! Sunt proaspat posesor de Corsa...
Am urmarit tot topicul, si am vazut diverse preturi pentru piese de schimb. In general m-am lamurit, dar n-am vazut decit un singur link la un magazin ce importa piese auto, iar pe net nu au in catalog ce ma intereseaza.
Daca cineva ar putea sa-mi recomande DE UNDE sa-mi cumpar urmatoarele (si cam cit m-ar costa) ar fi grozav (Bucuresti, arpopo):
-filtru aer
-filtru benzina
-filtru ulei
-filtru polen
-placute frana
De asemenea, m-ar interesa sa stiu, in afara de lista mea, ce ar fi recomandat sa schimb, in cazul in care corsa-ul meu este din aprilie 2001, 87.000 km la bord, motor de 973 cmc, benzina, 57 cai, proaspat adus din germania si inmatriculat (acum 3 saptamani).
Respect !
Am urmarit tot topicul, si am vazut diverse preturi pentru piese de schimb. In general m-am lamurit, dar n-am vazut decit un singur link la un magazin ce importa piese auto, iar pe net nu au in catalog ce ma intereseaza.
Daca cineva ar putea sa-mi recomande DE UNDE sa-mi cumpar urmatoarele (si cam cit m-ar costa) ar fi grozav (Bucuresti, arpopo):
-filtru aer
-filtru benzina
-filtru ulei
-filtru polen
-placute frana
De asemenea, m-ar interesa sa stiu, in afara de lista mea, ce ar fi recomandat sa schimb, in cazul in care corsa-ul meu este din aprilie 2001, 87.000 km la bord, motor de 973 cmc, benzina, 57 cai, proaspat adus din germania si inmatriculat (acum 3 saptamani).
Respect !
- Fiend
- **
- 128 mesaje
- din 08 Nov 2006
- Corsa
Fiend
- Mesaje scrise: 128
- Locatie:
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2006
- Mesaj Privat
- f1specialfx
- ***
- 610 mesaje
- din 24 Nov 2006
- Corsa 1.4 90HP
- Bucuresti
f1specialfx
- Mesaje scrise: 610
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1.4 90HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2006
- Mesaj Privat
- rudymentaru
- *
- 2 mesaje
- din 26 Apr 2007
- Corsa 2001 973 cmc
rudymentaru
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina: Corsa 2001 973 cmc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2007
- Mesaj Privat
Cu respect !
Probabil cam asta e costul si pentru un Corsa pe benzina, motor de 1.
Poti sa-mi zici unde ai facut manevra ? m-ar interesa si pe mine.
Multumesc !
Probabil cam asta e costul si pentru un Corsa pe benzina, motor de 1.
Poti sa-mi zici unde ai facut manevra ? m-ar interesa si pe mine.
Multumesc !
orinoco a scris:Am pus si la thread "Costuri revizie Corsa CDTI"
Eu am o Corsa 1.3 CDTI fabricatie 2004 / 67000 km.
Am luat-o second-hand si m-am hotarit sa ii schimb consumabilele ( am mers cu ce am luat-o cam 300 km...pina am mai strins ceva bani )
Deci masina nu e in garantie si operatiile le-am facut NU la o reprezentatnta Opel.
M-au costat cam asa:
- filtru ulei 60 ron
- filtru motorina 125 ron
- filtru aer 45 ron
- filtru polen 47 ron
- ulei 5W-30 OMV EcoTec ( conf specif opel GM-LL-B-025 ) 4 litri x 32 ron = 128 ron
- manopera 53 ron
total 458 ron
piesele mi le-au comandat cei din service....... (poate gaseam mai ieftin....dar nu ma pricep...si n-am avut timp )....operatia a durat aprox 2 ore. per total...multumit
Eu am o Corsa 1.3 CDTI fabricatie 2004 / 67000 km.
Am luat-o second-hand si m-am hotarit sa ii schimb consumabilele ( am mers cu ce am luat-o cam 300 km...pina am mai strins ceva bani )
Deci masina nu e in garantie si operatiile le-am facut NU la o reprezentatnta Opel.
M-au costat cam asa:
- filtru ulei 60 ron
- filtru motorina 125 ron
- filtru aer 45 ron
- filtru polen 47 ron
- ulei 5W-30 OMV EcoTec ( conf specif opel GM-LL-B-025 ) 4 litri x 32 ron = 128 ron
- manopera 53 ron
total 458 ron
piesele mi le-au comandat cei din service....... (poate gaseam mai ieftin....dar nu ma pricep...si n-am avut timp )....operatia a durat aprox 2 ore. per total...multumit
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
Ieri am mai investit ceva in masina, pentru ca in curand am sa o vand si nu vreau sa o dau cu hibe de nici un fel..
Amortizoare Sachs Super touring gaz fata
Bujii NGK
Senzor ulei
Am luat si flanse si rulmenti dar din pacate nu s-au potrivit, asa ca le-am pus pe alea vechi, din fericire cele de pe masina au fost mai mult decat ok, asa ca am curatat si gresat rulmentii si am rezolvat problema mai ieftin decat ma asteptam.
Ce e bine dupa aceste schimburi:
- Comportament mult mai echilibrat al masinii, amortizoarele spate fiind schimbate acum 8000 km cu acelasi model, nu mai oscileaza in curbe luate in forta, gropile nu se mai simt mai deloc, zgomotul de rulare mult diminuat, directie mai precisa etc
- datorita bujiilor motorul are un mers mai rotund si un sunet mai rafinat, nu are gauri de cuplu cum avea inainte, acceleratia este mult mai liniara, comportamentul motorului este mult mai previzibil.
- senzorul de ulei a salvat de la pierzanie o cantitate insemnata de ulei pretios, Castrol Softec 5W40.
Ce e mai nasol:
- Dupa interventia la amortizoare, bieletele anti-ruliu schimbate acum 18000km s-a constatat ca sunt varza, lucru care se vede (mai degraba aude) clar, suspensia fiind mai tare acestea lucreaza mai mult, si clancane, pentru ca burdufele sunt rupte, deci trebuie sa le schimb cat de curand.
- Zgomotele de rulare fiind eliminate (cu exceptia clancanitului specific al bieletelor) mi s-a pus pata pe toti greierasii si zdranganelele din masina, si nu sunt tocmai putine...
- La schimbarea bujiilor, una din ele nu a focut contact tocmai bine la montare lucru care a determinat ecu-ul sa taie injectia la un cilindru, si a durat o jumatate de ora sa ne dam seama ca nu mai e nimic de la bujii, ci de la injectie, motorul mergand in 3 pistoane, deci scos borna resetat, pus borna, plecat .
Amortizoare Sachs Super touring gaz fata
Bujii NGK
Senzor ulei
Am luat si flanse si rulmenti dar din pacate nu s-au potrivit, asa ca le-am pus pe alea vechi, din fericire cele de pe masina au fost mai mult decat ok, asa ca am curatat si gresat rulmentii si am rezolvat problema mai ieftin decat ma asteptam.
Ce e bine dupa aceste schimburi:
- Comportament mult mai echilibrat al masinii, amortizoarele spate fiind schimbate acum 8000 km cu acelasi model, nu mai oscileaza in curbe luate in forta, gropile nu se mai simt mai deloc, zgomotul de rulare mult diminuat, directie mai precisa etc
- datorita bujiilor motorul are un mers mai rotund si un sunet mai rafinat, nu are gauri de cuplu cum avea inainte, acceleratia este mult mai liniara, comportamentul motorului este mult mai previzibil.
- senzorul de ulei a salvat de la pierzanie o cantitate insemnata de ulei pretios, Castrol Softec 5W40.
Ce e mai nasol:
- Dupa interventia la amortizoare, bieletele anti-ruliu schimbate acum 18000km s-a constatat ca sunt varza, lucru care se vede (mai degraba aude) clar, suspensia fiind mai tare acestea lucreaza mai mult, si clancane, pentru ca burdufele sunt rupte, deci trebuie sa le schimb cat de curand.
- Zgomotele de rulare fiind eliminate (cu exceptia clancanitului specific al bieletelor) mi s-a pus pata pe toti greierasii si zdranganelele din masina, si nu sunt tocmai putine...
- La schimbarea bujiilor, una din ele nu a focut contact tocmai bine la montare lucru care a determinat ecu-ul sa taie injectia la un cilindru, si a durat o jumatate de ora sa ne dam seama ca nu mai e nimic de la bujii, ci de la injectie, motorul mergand in 3 pistoane, deci scos borna resetat, pus borna, plecat .