am si eu o problema, am cautat ceva asemanator si nu am gasit pe forum
daca e motorul cald (pe la 70-80 grade) si il opresc ,porneste foarte greu (dau lung la cheie) ,cu motorul rece o ia la sfert...
nu stiu ce sa-i mai fac,are cineva idee ? (am sonda lambda noua , fise noi , bujii bune....)
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
cu un aparat de masura senzorul la 0*c=4,8-6,6komi la +40*c=1,0-1,4komi iar la 80*c=270-380omi senzorul costa 50ron,am schimbat si eu odata senzorul si verficat imi arata valori normale dar masina tot nu pornea asa am luat unul nou inainte sa cumperi senzor verfica poate ai un contact inperfect la senzor dai spray de contacte si poate merge,si daca la rece porneste bine si la cald nu trebuie verficata si bobina.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Am si eu un Opel Astra 2002 1.6 benzina motor Z16SE si am exact aceiasi problema. Porneste f bine la cald dar cind se incalzeste porneste foarte greu. Dupa ce mi-a facut aceasta problema mi s-a aprins si masinuta cu cheita. Am schimbat bujiile dar problema persista. Am fost la tester am resetat eroarea dar a reaparut dupa 2 saptamini. De la service mi s-a spus ca masina nu are nici o problema.
Chiar ieri mi-am facut comanda de pe autoscan.ro la un tester "opelscanner" pt ca nu prea mai am incredere in service-urile de la noi. Am sa va spun ce erori imi dau chiar daca motorizarile sunt diferite.
am patit si eu chestia asta 1.6 16V Z16XE, dar ff rar imi facea figuri, odata pe luna poate mai rar, si cateodata pronea subturata, adica se tura pe la 500 rpm si apoi dupa o sec urca la 1100-1200 si apoi cobora la 750. Am curatat EGR si clapeta de acceleratie si de atunci nu mi-a mai facut figuri( au trecut deja vreo 2 luni)
bafta
mandella a scris:am patit si eu chestia asta 1.6 16V Z16XE, dar ff rar imi facea figuri, odata pe luna poate mai rar, si cateodata pronea subturata, adica se tura pe la 500 rpm si apoi dupa o sec urca la 1100-1200 si apoi cobora la 750. Am curatat EGR si clapeta de acceleratie si de atunci nu mi-a mai facut figuri( au trecut deja vreo 2 luni)
bafta
sa fie de la egr? mmm , maine am sa ma uit...
crezi ca merge desfacut/curatat ?
da, nu se curata greu deloc
cauta pe forum cum se face , e explicat in detaliu
eu de ex l-am curatat in service, nu de capul meu dar am vazut cum se face si nu e greu
clapeta de acceleratie am curatat-o cu WD-40
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
multumesc pentru detalii , momentan m-am apucat de umblat in motor (inlocuiesc cilindrii) si dupa ce termin am sa curat tot la montare.
va tin la curent
Am avut ac problema si era infundat un canal de la Throttle Body la motor.L-am desfundat si acum nu mai face probleme la cald.Vezi ca am mai scris mai in detaliu dar nu mai stiu exact la care Subiect.(eventual vezi si EGR pt ca se curata f usor)
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com si partenerii nostri folosesc cookies pentru a va putea oferi informatiile si serviciile pe care le doriti si, in unele cazuri, pentru a personaliza experienta online.
Puteti seta ce cookies acceptati, pe care nu si puteti schimba aceste setari oricand accesand optiunea Setari cookie disponibila in toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare functionarii site-ului
Daca blocati aceste cookies nu mai puteti folosi site-ul clubopel.com in mod corespunzator, functionarea lui fiind afectata.
Cookie-uri pentru publicitate netargetata - se asigura doar ca nu primiti aceeasi reclama mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveti detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului in mod anonim, care ne permit sa stim cati utilizatori acceseaza clubopel.com si care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizeaza reclamele in functie de locul de unde vizitati
site-ul si interesele manifestate pana acum, astfel incat sa aveti reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu opreste reclamele, in schimb v-ar putea oferi anunturi care sa nu va intereseze.
Demografice
Pentru a va cunoste mai bine, sunt stocate cookies care ajuta serviciile de monitorizare a traficului sa
retina sexul, orasul, categoria de varsta sau alte detalii care ar putea determina pe viitor continut
relvant si o politica editoriala care sa corespunda asteptarilor vizitatorilor nostri prin serviciul
oferit de Google Analytics.