- vladonero
- **
- 102 mesaje
- din 28 Jun 2004
vladonero
- Mesaje scrise: 102
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2004
- Mesaj Privat
Eu am cautat un alternator BOSCh ,chiar exista unul pe stoc pe undeva prin tara dar era la un pret de imi clantaneau dintii in gura , ceva 17.000.000.ENORM
Referitor la problema cu bateria mai mare eu m-am lovit de alta belea.La masina alor mei am fost iarna trecuta sa luam alta baterie.Cea veche era de 55 si am vrut sa luam una tot de 55 numai ca aia de la reprezentanta BOSCH au zis ca ne vand dar nu dau garantie pt una de 55.Cica la a doau baterie de pe masina nu dau garantie decat daca pui una mai mare si cu greu ne-au dat garantie la una de 63.De asta ce ziceti?A mai patit cineva asa ceva?
Referitor la problema cu bateria mai mare eu m-am lovit de alta belea.La masina alor mei am fost iarna trecuta sa luam alta baterie.Cea veche era de 55 si am vrut sa luam una tot de 55 numai ca aia de la reprezentanta BOSCH au zis ca ne vand dar nu dau garantie pt una de 55.Cica la a doau baterie de pe masina nu dau garantie decat daca pui una mai mare si cu greu ne-au dat garantie la una de 63.De asta ce ziceti?A mai patit cineva asa ceva?
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- vladonero
- **
- 102 mesaje
- din 28 Jun 2004
vladonero
- Mesaje scrise: 102
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2004
- Mesaj Privat
- go
- OP
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
@vladonero:
In principal "promotiile" se fac ptr :
ceva ce nu se mai(va mai )fabrica,
se apropie perioda de expirare(bateriile trebuie sa respecte niste norme de depozitare temp ,umiditate, durata etc).
sau pur si simplu chiar vor sa promoveze acel produs(am pus-o ultima)
Orice magazin piese auto trebuie sa asigure garantia pieselor vindute inclusiv acumulator.E foarte suspect ca nu au vrut sa dea garantie decit daca pui baterie mai mare.(timpenie).
In principal "promotiile" se fac ptr :
ceva ce nu se mai(va mai )fabrica,
se apropie perioda de expirare(bateriile trebuie sa respecte niste norme de depozitare temp ,umiditate, durata etc).
sau pur si simplu chiar vor sa promoveze acel produs(am pus-o ultima)
Orice magazin piese auto trebuie sa asigure garantia pieselor vindute inclusiv acumulator.E foarte suspect ca nu au vrut sa dea garantie decit daca pui baterie mai mare.(timpenie).
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- vladonero
- **
- 102 mesaje
- din 28 Jun 2004
vladonero
- Mesaje scrise: 102
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2004
- Mesaj Privat
Bine treaba e din start aberanta atata timp cat pe certificatul de garantie nu exista nici un fel de date pr identificarea masinii. Puteam sa ma duc si cu o Dacie si nu comentau nimic si apoi scimbam eu bateriile. .
Legat de bateria care era la promotie e vorba de o Varta Blue Dynamic care acum 2 ani era chiar ceva foarte nou asa ca....
Legat de bateria care era la promotie e vorba de o Varta Blue Dynamic care acum 2 ani era chiar ceva foarte nou asa ca....
- sbirlut
- **
- 140 mesaje
- din 12 Jan 2005
- Vectra 1997 X18XE
- Timisoara
sbirlut
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2005
- Mesaj Privat
cind mi s-au dus doua diaode la mine erau cuplatii consumatori (stergatoare, casetofon, incalzire si cred ca am avut si dezaburirea cuplata ) iar bateria era ce cu care am cupmarat masina (nu stiu capacitatea baterieiei recomandata)
acuam am iar probleme ....am ramas fara curent deloc, adica sera am parcat masina (totul parea in oridine) si dimineta nu am ami avut gram de curent nici ledurile nu se mai aprindeau ..nimic nimic.
acuam am iar probleme ....am ramas fara curent deloc, adica sera am parcat masina (totul parea in oridine) si dimineta nu am ami avut gram de curent nici ledurile nu se mai aprindeau ..nimic nimic.
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- vladonero
- **
- 102 mesaje
- din 28 Jun 2004
vladonero
- Mesaje scrise: 102
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2004
- Mesaj Privat
Lol , la mine nu scrie ABSOLUT nimic pe certificat referitor la masina.scrie doar cat incarca alternatorul cu/fara consumatori.
Nu stiu dar mai la toate opelurile apar probleme la alternatoare si din cate am observat dupa vreo 150.000 cam la toate cedeaza.Azi a venit o cunostinta la mine cu o Astra "95 1.7TD cu motor de Isuzu si efectiv nu stiu unde sa gasesc diodele si releul din alternator.sper sa gasesc altul maine la dezmembrari si sa rezolv problema.Ahhh si pe alternatorul original nu pot identifica nici un cod ceva de identificare si in EPC sunt o groaza de modele de alternatoare la motorul asta
Nu stiu dar mai la toate opelurile apar probleme la alternatoare si din cate am observat dupa vreo 150.000 cam la toate cedeaza.Azi a venit o cunostinta la mine cu o Astra "95 1.7TD cu motor de Isuzu si efectiv nu stiu unde sa gasesc diodele si releul din alternator.sper sa gasesc altul maine la dezmembrari si sa rezolv problema.Ahhh si pe alternatorul original nu pot identifica nici un cod ceva de identificare si in EPC sunt o groaza de modele de alternatoare la motorul asta
wormostar
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1986 12sc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
salutare! am schimbat motorul la kadetulmeu din 84, si am cuplat alternatorul la loc punandu-i firul rosu pe borna lui si am montat si firul albastru in lateralul alternatorului, dar am mai gasit un fir negru cu dunga galbena si nu stiu de unde "vine" si ca sa fie tot tacamul nu mai merge nici demarorul - arata contactul pus in bord dar cand dau sa rasucesc cheia nu se intampla nimic - se pare ca bendixul nu mai arunca... probabil l-am inebunit cu incercarile de pornire ale motorului
https://www.postimage.org/image.php?v=Pq15lWHJ
Oare ce sa fie?
https://www.postimage.org/image.php?v=Pq15lWHJ
Oare ce sa fie?
ghytza24
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Caras-Severin
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
wormostar
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1986 12sc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
- alin092
- **
- 101 mesaje
- din 17 Oct 2010
- Vectra 1996
- Dolj
alin092
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
Am si eu o problema asemanatoare si nu ii dau de cap.
Ieri cand sa plec la servici am pornit 2 min masina sa se incalzeasca si dupa cand sa plec cu ea am aprins farurile fiind dimineata si intuneric,surpriza ca motorul s-a oprit,am pornit din nou si a mers,dupa 2 km de drum mi s-a aprins becul la baterie,am mers cu farurile stinse pentru ca nu vroiam sa mi se opreasca din nou si poate aveam norocul de a nu mai porni deloc.
Cand am ajuns in parcare am oprit masina,cand sa ii dau la automat nu pornea,nu invartea electromotorul deloc,ca si cum bateria este consumata complet(Bateria este ROMBAT de 75 cumparata noua de 2 ani) si imi licarea Check Engine.
Cand am terminat programul am dat la automat si a pornit dar becul de la baterie stand aprins,cand am ajuns acasa am pus ampermetrul pe ea si nu imi indica bine atunci cand erea pornit motorul...15,5 la relantiu cu luminile stinse,cand acceleram crestea pe la 16/17 iar cand erea la relantiu cu luminile aprinse 15.3 ...
Mi-am dat seama ca este Regulatorul de la alternator(l-am schimbat cu 50 lei nou comandat dupa ....
L-am schimbat si am pus din nou ampermetrul si acum imi incarca bine,am pus testerul/diagnoza pe ea si mi-a dat eroare la imobilizator pentru ca a fost deconectata bateria...i-am sters eroarea si am pus din nou,acum nu mi-a aparut nici-o eroare.
Dar in bord dupa ce pornesc imi ramane aprins becul de la Baterie.
Am verificat toate sigurantele din tablou si cele de langa baterie si etc si nu am gasit nici una arsa.
Detin o Vectra B din 96`,1.6/75CP X16SZR.
Astept un raspuns multumesc.
Ieri cand sa plec la servici am pornit 2 min masina sa se incalzeasca si dupa cand sa plec cu ea am aprins farurile fiind dimineata si intuneric,surpriza ca motorul s-a oprit,am pornit din nou si a mers,dupa 2 km de drum mi s-a aprins becul la baterie,am mers cu farurile stinse pentru ca nu vroiam sa mi se opreasca din nou si poate aveam norocul de a nu mai porni deloc.
Cand am ajuns in parcare am oprit masina,cand sa ii dau la automat nu pornea,nu invartea electromotorul deloc,ca si cum bateria este consumata complet(Bateria este ROMBAT de 75 cumparata noua de 2 ani) si imi licarea Check Engine.
Cand am terminat programul am dat la automat si a pornit dar becul de la baterie stand aprins,cand am ajuns acasa am pus ampermetrul pe ea si nu imi indica bine atunci cand erea pornit motorul...15,5 la relantiu cu luminile stinse,cand acceleram crestea pe la 16/17 iar cand erea la relantiu cu luminile aprinse 15.3 ...
Mi-am dat seama ca este Regulatorul de la alternator(l-am schimbat cu 50 lei nou comandat dupa ....
L-am schimbat si am pus din nou ampermetrul si acum imi incarca bine,am pus testerul/diagnoza pe ea si mi-a dat eroare la imobilizator pentru ca a fost deconectata bateria...i-am sters eroarea si am pus din nou,acum nu mi-a aparut nici-o eroare.
Dar in bord dupa ce pornesc imi ramane aprins becul de la Baterie.
Am verificat toate sigurantele din tablou si cele de langa baterie si etc si nu am gasit nici una arsa.
Detin o Vectra B din 96`,1.6/75CP X16SZR.
Astept un raspuns multumesc.