Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,453
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
de fapt lucrurile stau inverrs fata de cum te gandesti, adica repararea este mult mai costisitoare decat o pompa sh.
Skip ads

  • mitut

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2013

  • Mesaj Privat
cat costa una sh?cat am garantie?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,453
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Avand pompa cu terminatia 015, in jur de 500 euro, iar garantia depinde de vanzator; de la o zi la 3 luni, mai mult nu am auzit pe nimeni sa dea.
  • mitut

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2013

  • Mesaj Privat
am scimbat t-uri,furtunase,filtru motorina,filtru aer,am curatit sorbul si nu mai da codul p 1220 arata codul p1335
  • crblx2

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
opel y 20 DTH din 2001 nu vrea sa porneasca sub nici o forma, am dat la automat pina am nenorocit bateria, nu da nici o eroare pe tester, furtunase de retur schimbate, am desfacut si conductele la injectoare pe unde am observat ca da motorina dar slab si cu spuma , nici trasa nu vrea sa porneasca ...Va rog frumos cum sa fac sa o amorsez , daca cumpar supapa de sens si pompita de amorsare unde sa le montez?
  • adissan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2013

  • Mesaj Privat
mitut a scris:am scimbat t-uri,furtunase,filtru motorina,filtru aer,am curatit sorbul si nu mai da codul p 1220 arata codul p1335

Ai rezolvat ceva cu pompa?
Eu am tinut masina un an si jumatate pe dreapta din cauza pompei cu treminatia 015.Am dorit o reparatie capitala (avand electronica din pompa defecta),gandinduma ca este mai bine decat una sh. Am apelat la un bun meserias de pe forumuri,(de la Pascani este mesterul),am platit demontare+montare+curier totul X2,am dus masina pe platforma la Pascani, a stat si acolo 4 luni,am luat masina tot pe platforma de la meserias ,dar m-am ales cu o pompa de injectie sparta,debitmetru schimbat semzor arbore schimbat,acestea fiind noi schimbate cu o saptamana inainte de defectarea pompei si aprox 6000 lei dati de pomana(manopera la meserias 1700+taxe ramburs 100+senzor turatie 200+filtru carburant +solutii bagate in motorina totul la sugestia mesterului.Am luat o pompa sh. alt cod nu 015+calculatorul care este sub aripa +chip chee totul la 300 eur si totul este ok.
  • stefant

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut! Am un Opel astra g , anul 2001, motor 2.0dti 16v (y20dth) care nu porneste. Mi-a facut cateva figuri asemanatoare acum 1 luna de zile, am schimbat semeringrurile (bucsile) de la injectoare, a mers bine10 zile dupa care iar nu a mai vrut sa porneasca. Atunci am constatat ca pompa se dezamorsa pe circuitul dintre filtru de motorina si pompa. Am inlocuit capacul de la filtru de motorina (deoarece se dezamorsa pe la pinii de la mufa electrica), mi-a pornit apoi la sfert de cheie timp de doua saptamani, dupa care iarasi nu mai vrea sa porneasca. Am pus masina pe computer in ambele cazuri - ca si acum si nu-mi da nici o eroare. Ce sa-i mai fac? Pe unde se mai poate dezamorsa pompa? Va rog sa ma ajutati cu un raspuns competent. Va multumesc!
  • Bogdan Craciunescu

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salut Stefant.Circuitul se mai poate dezamorsa pe la furtunele de retur,pe la t-urile de plastic( in ambele cazuri de la fisuri),pe la oringurile de la capacul filtrului.In rest ai schimbat alte cateva piese care ar putea provoca dezamorsarea.Cred ca garnitura de la capac....ai pus una noua...Iar oring-urile de la injectoare..de ce le-ai schimbat?aveai urme de ulei in filtrul de motorina?.Pt ca altcumva nu se justifica schimbarea lor
  • ClaudiuL

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. Am si eu problema cu un motor Y20DTH.

Astazi am pornit masina, am mers cu ea iar dupa 6 ore cand sa o pornesc nimic.Dau la automat dar nimic. Dupa ce nu mai dau la automat incepe ventilatorul sa mearga . Scot cheia din contact, ventilatorul inca merge si se opreste doar cand pun din nou contactul.

Pe tester apar urmatoarele erori:

P1630 - Fuel-Injection quantitu malfunction (0B) - Not present
P0606 - Electronic Control Unit (ECU)- Malfunction (0D) - Present

Iar daca intru in Engine Cooling Module:

00163 - engine coolant temperature, No Signal No present
00017 - No Engine RPM Signal - Present.

Imi puteti zice care e problema?

Banuiesc calculatorul pompei de injectie dar ma induce in eroare de ce porneste ventilatorul .

Diagnoza a fost facuta cu OP-COM

Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR