neludorcu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2013
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,821 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,821
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
asa face si masina mea de cand am luat-o (este a 6-a iarna). Eu nu mai bag toate in seama dar probabil o sa fie multi care sa spuna ca trebuie schimbat termostatul ca normal este ca acul sa stea la 85 grade indiferent de temperatura de afara, etc... Din punctul meu de vedere periculos este cand temperatura depaseste 100 grade nu cand fluctueaza acul intre 60 si 80 grade.
Asculta si parerile altora si trage singur concluzia
Asculta si parerile altora si trage singur concluzia
neludorcu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2013
- Mesaj Privat
- mariusapostol87
- ****
- 1,029 mesaje
- din 02 Nov 2010
- Astra 2002 y20dth
- Bucuresti
mariusapostol87
- Mesaje scrise: 1,029
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2010
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,821 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,821
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
liberlamare a scris:dupa schimbarea termostatului, apa se mentine intre 87-90 grade , temp exterioara 2 grade ( drum scurt (5 km ) prin oras
Inainte nici cu slujbe nu ajungeam la 80.
Astept temperaturi scazute sa vad la cat va sta apa, banui ca tot acolo.
La Zamfira 1.9 CDTI
Inainte nici cu slujbe nu ajungeam la 80.
Astept temperaturi scazute sa vad la cat va sta apa, banui ca tot acolo.
La Zamfira 1.9 CDTI
Zici ca nu ajungeai la 80 de grade; dar vara cum era? Ce te-a facut sa schimbi termostatul, adica ce te deranja?
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
nu stiu vara, ca nu m-a interesat
m-a deranja ca nu baga destula caldura si o baga tarziu. Ca sa ajunga apa la 72 de grade trebuia sa bantui bine de tot prin oras, iar eu fac drumuri maxime de 10 km, in medie de 5-7 km pana sa ma opresc.
Cu termostatul nou e alta viata, se incalzeste aproape la fel de repede ca H-ul.
Cred ca o temperatura intre 55-65 grade cauzeaza si un consum mai mare, iar eu aveam 11.5 spre 12 l/ 100 km in oras, aproape cat consum cu H-ul.
m-a deranja ca nu baga destula caldura si o baga tarziu. Ca sa ajunga apa la 72 de grade trebuia sa bantui bine de tot prin oras, iar eu fac drumuri maxime de 10 km, in medie de 5-7 km pana sa ma opresc.
Cu termostatul nou e alta viata, se incalzeste aproape la fel de repede ca H-ul.
Cred ca o temperatura intre 55-65 grade cauzeaza si un consum mai mare, iar eu aveam 11.5 spre 12 l/ 100 km in oras, aproape cat consum cu H-ul.
- mariusapostol87
- ****
- 1,029 mesaje
- din 02 Nov 2010
- Astra 2002 y20dth
- Bucuresti
mariusapostol87
- Mesaje scrise: 1,029
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2010
- Mesaj Privat
am schimbat si eu termostatul la G 2.0 diesel. alta viata. motorul merge in parametrii. caldura baga de te da afara din masina, cum ziceau niste colegi pe aici, te frige daca pui mana la grila. apa sta la 90 si nu coboara sau urca ori ce ai face. eu am luat vernet de la calorstat, este frantuzesc. spre deosebire de cel original care il aveam pe masina de cand a iesit din fabrica (2001), acesta nou are discul termotatului care provoaca acel sant in carcasa putin indoit pe margini, lucru care il face sa etanseze mai bine pe carcasa si sa nu provoace incaodata acel sant, cel putin eu asa sper.
- cristian.sladariu
- *
- 7 mesaje
- din 16 Jan 2013
- Vectra 2000 X20DTH
- Prahova
cristian.sladariu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2000 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2013
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,665 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,665
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- adrian terinte
- ****
- 1,240 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,240
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,665 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,665
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Zafiru'
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2011
- Mesaj Privat
- popescugrigore
- *
- 32 mesaje
- din 23 Jan 2013
- Vectra 1997
- Hunedoara
popescugrigore
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2013
- Mesaj Privat
ai putea sa ai doua probleme eu zic mai grele ,daca iti baga caldura si nu prea este de vina in primul rand termostatul,dar daca iti urca apa la 90 in afara localitatilor atunci sar putea sa ai probleme si cu radiatorul de racire.Poti sa incerci sa schimbi termostatul ,pentru ca sa stii ca prima data apa circula pe circuitul mic la opel si in general la masinile straine si numai dupa ce ajunge la 90 deschide si circuitul mare de racire,eu am circulat cu termostatul blocat toata iarna si habar nu am avut pana a venit primavara si atrebuit sa umblu la el.In legatura cu incalzirea mai grea ,in problema asta sunt doua lucruri unul tot termostatul care nu lucra calumea si al doilea radiatorul de racire ,daca ai radiator mare automat si apa se incalzeste mai greu dar nu are voie sa ajunga la 90, pentru ca automat pornesc termocuplele
- mariusapostol87
- ****
- 1,029 mesaje
- din 02 Nov 2010
- Astra 2002 y20dth
- Bucuresti
mariusapostol87
- Mesaje scrise: 1,029
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2010
- Mesaj Privat
- popescugrigore
- *
- 32 mesaje
- din 23 Jan 2013
- Vectra 1997
- Hunedoara
popescugrigore
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2013
- Mesaj Privat
da ai dreptate dar eu vorbesc de vectra b motorizare 2000 sau isuzu sau 1,7 ohc ,care la 92 pleaca termocuplele,iar la 100 iti iei adio eu sunt patit si din rusinea mea sunt si in breasla,90 este temperatura care iti indica?la vetra nu scrie 90,la tester mia aratat undeva la 85 temperatura motorului pe sonda,la 90 trebuie sa ai caldura in habitaclu sa simti ca te arde
- mariusapostol87
- ****
- 1,029 mesaje
- din 02 Nov 2010
- Astra 2002 y20dth
- Bucuresti
mariusapostol87
- Mesaje scrise: 1,029
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2010
- Mesaj Privat
- popescugrigore
- *
- 32 mesaje
- din 23 Jan 2013
- Vectra 1997
- Hunedoara
popescugrigore
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2013
- Mesaj Privat
pai asta incercam sa explica ca la tester ai programul de verificare a acuratetii a aparatelor dar acuma no fiecare intelege ce vrea ,in general acul de la apa trebuie sa stea peste temperatura unde indica 80 dar nu prea mult ca inseamna ca racirea se face in proportie de 60,70 % si atunci vara se ridica la 90 inspre suta
- ahappyuser
- *******
- 6,665 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,665
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
popescugrigore a scris:da ai dreptate dar eu vorbesc de vectra b motorizare 2000 sau isuzu sau 1,7 ohc ,care la 92 pleaca termocuplele,iar la 100 iti iei adio eu sunt patit si din rusinea mea sunt si in breasla,90 este temperatura care iti indica?la vetra nu scrie 90,la tester mia aratat undeva la 85 temperatura motorului pe sonda,la 90 trebuie sa ai caldura in habitaclu sa simti ca te arde
La Vectra cu isuzu sau 1.7ohc termostatul deschide la 85 grade C si termocuplele pleaca la 100/105/110. Eu am dus-o la 110 de cateva ori si nu mi-am luat adio, depinde cat de bine etanseaza capacul vasului de expansiune, ce antigel si in ce proportie folosesti, ce garnitura de chiuloasa ai (metalica, pe original), cat de bine e stransa chiuloasa, cat de atent esti la ceasul de temperatura (pentru ca la motorul asta trebuie sa stai cu ochiii pe el), etc.
Tot la 90grade functioneaza optim si motorul de Isuzu 1.7TD, la fel ca orice alt motor diesel.