Sam 02 Feb, 2013 7:14 pm
Salut sant nou pe acest sait , cine ma poate ajuta , am un opel vectra B Y20 DTH - 2001 Elegance motor de 1995 /74 kw/101 . In luna noiembrie/2012 mi s-a oprit motorul in mers , am pus testerul si a gasit partea electronica a pompei de injectie defecta.Am reparat pompa la Alexandria si dupa 1800 km in decembrie-2012 am schimbat doua bujii incandescente arse si dupa ce am pornit motorul a inceput sa intrerupa ca si cum ar fi mers in trei pistoane.Bujiile pe care le-a scos erau intregi si nu cred ca a scapat ceva in motor, am stat langa macanic le-a schimbat in max. 10 min.Am pus testerul in service autorizat reprezentanta si mi-a dat consum insuficient de motorina .A doua zi nu a mai pornit, am dus-o in service autorizat, au reusit sa o porneasca dar intrerupea si scotea un fum albastru la relanti dupa ce se incalzea motorul cam la 90 grade , motorul mergea mai bine nu mai intrerupea asa tare si nu mai scotea fum .Apoi cand se aprindea checul in bord masina nu mai tragea din cauza erorii. La testare au iesit codurile de defect P0190 si P0400, mi-au spus ca este pompa de injectie si EGR ,pe care l-am dat jos si este curat . Am cumparat alta pompa de injectie de la Calarasi au montat-o si aceasta nu a pornit avand cod de defect 1630/partea electronica defecta .Am cumparat alta si aceasta are aceleasi simptone cum avea cu pompa mea porneste usor dar intrerupe si scoate fum la relanti albastru si mult .Pe tester a dat cod de defect P0 190 senzor presiune inalta si joasa .Nu stiu ce sa mai fac mecanicii spun ca este de la injectoare masina o am in service la reprezentanta Opel din Constanta.O sa dau si aceasta pompa inapoi si o sa o repar pe a mea la Buzau..Masina o am din anul 2007 adusa din Germania si pana acum nu am avut probleme cu ea la bord are 240 000 km. Ce ma sfatuiti ?