cosmin92
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
aditass
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2009
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 750 mesaje
- din 16 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 750
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salutare . Am urmatoarea problema : Subiectul este o corsa c cu roata stanga 1 grad iesita "in afara" de jos si roata dreapta 3 grade iesita de jos. Volanul putin spre dreapta ( foarte putin...se regleaza foarte simplu asta), si rotile 1 mm inchise in fata probabil din cauza ca a cedat bucsa din partea de spate( au fost deschise in fata 1 mm pana sa iau o groapa cam mare cu viteza de 30-35 km/h , n-am dat cu nimic de jos) . In rest toate bune. Am cautat sa vad daca sunt excentrice la amortizor-fuzeta dar nu are . Ce idei/solutii ati vedea ?
Daca ar fi sa indrept volanul, s-ar mai accentua putin unghiul celei din dreapta, deci nerecomandat .
Rog a raspunde cei ce cunosc bine ce inseamna fiecare unghi si au avut de-a face cu asa ceva . Multumesc frumos pentru intelegere si atentia acordata.
Daca ar fi sa indrept volanul, s-ar mai accentua putin unghiul celei din dreapta, deci nerecomandat .
Rog a raspunde cei ce cunosc bine ce inseamna fiecare unghi si au avut de-a face cu asa ceva . Multumesc frumos pentru intelegere si atentia acordata.
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Ai nevoie de un manual tehnic al producatorului unde gasesti unghiurile si gradele specifice . Sint totusi curios , cum ai ajuns la rezultatele gasite ? Cum ai masurat ? ....sau ai facut o diagnoza si din lipsa de timp te-a fugarit mecanicul de pe stand ?
Unghiul de convergenta
Este unghiul dat de ,,inchiderea,, rotilor vazute din fata ...... privind rotile de sus , ele nu sint paralele ...prelungind cite o axa mediana lor , in fata masinii vor forma un unghi. Cu alte cuvinte , rotile din fata sint putin virate spre interior ( ambele) astfel incat sub influenta rezistentei fortei de inaintare sa se deschida suficient pentru o rulare optima. Se regleaza din bielete / caseta directie.
Unghiul de cadere
Este unghiul de cadere al rotii in plan vertical ......sau altfel spus , perpendicularitatea rotii fata de sol ....in mod normal rotile sint usor bagate sub masina de partea de jos ( contact cu solul) tocmai ca sub influenta greutatii motorului si a rularii lor , rotile au tendinta de a se cracana ( scuze pt termen). La dacie mutam gaurile de pe suportul pivotului ...sau se gasea in magazin pivoti cu (+1), (+2) , (+3)mm ...sau (-1), (-2) , etc La cele ,,totul pe telescop,, daca nu sint deformari de la socuri e suficient eliminarea jocurilor- inclusiv schimbarea telescopului.
Unghiul de fuga
Reprezinta unghiul dintre linia imaginara ce uneste pivotul superior cu cel inferior si axa verticala. Este dat de fuzeta , trapeze si/sau telescop. Sint si cele mai greu de modificat ca de regula implica si deformarea structurii sasiului. Necesitatea interventiei la ele apar in special dupa lovituri puternice cind fuzeta rezista la socuri si sasiul sau ,,jugul,, e cel ce preia socul deformandu-se.
Alinierea rotilor cat si reglajul oricarui unghi se face in stransa concordanta cu cele din spate.
Reglajul volanului se face absolut pentru confort cat si pozitia lui sa nu obtureze vederea ceasurilor. Cel mai simplu mod de a corecta pozitia lui e ca dupa reglaj sa fie desfacut din piulitza si re-asezat in pozitia corecta.
Pentru prezenta oricarui joc cit de mic , rezultatele vor fi eronate. Nu se poate merge pe sistemul ....,,am aici la o bucsa un joc de 1 mm , am sa tin cont de ea si pentru partea cealalta.
Desi unghiul de fuga e cel mai greu de reglat (pur si simplu dai cu ciocanul in caroserie sau se taie si se resudeaza corect niste lucruri) ca folclor toata lumea merge la reglat unghi de fuga.
In aceste cazuri cind aceste unghiuri nu le poate regla nenea pe stand .....iti da diagnoza scoasa la imprimanta cu roata care trebuie mutata si cit ....si un tinichigiu priceput va interveni dupa caz ...... forta bruta - ciocan- cum am spus pt deplasari de 1-2 mm / incalzit cu autogen si modelat dupa cerinte 3-10 mm / taiat si repozitionat - peste 10 mm
De obicei insa , daca masina n-a suferit socuri mari ( santuri, gropi, accidente) unghiurile masinii isi revin odata cu eliminarea jocurilor ( bucsi, telescop, etc)
Unghiul de convergenta
Este unghiul dat de ,,inchiderea,, rotilor vazute din fata ...... privind rotile de sus , ele nu sint paralele ...prelungind cite o axa mediana lor , in fata masinii vor forma un unghi. Cu alte cuvinte , rotile din fata sint putin virate spre interior ( ambele) astfel incat sub influenta rezistentei fortei de inaintare sa se deschida suficient pentru o rulare optima. Se regleaza din bielete / caseta directie.
Unghiul de cadere
Este unghiul de cadere al rotii in plan vertical ......sau altfel spus , perpendicularitatea rotii fata de sol ....in mod normal rotile sint usor bagate sub masina de partea de jos ( contact cu solul) tocmai ca sub influenta greutatii motorului si a rularii lor , rotile au tendinta de a se cracana ( scuze pt termen). La dacie mutam gaurile de pe suportul pivotului ...sau se gasea in magazin pivoti cu (+1), (+2) , (+3)mm ...sau (-1), (-2) , etc La cele ,,totul pe telescop,, daca nu sint deformari de la socuri e suficient eliminarea jocurilor- inclusiv schimbarea telescopului.
Unghiul de fuga
Reprezinta unghiul dintre linia imaginara ce uneste pivotul superior cu cel inferior si axa verticala. Este dat de fuzeta , trapeze si/sau telescop. Sint si cele mai greu de modificat ca de regula implica si deformarea structurii sasiului. Necesitatea interventiei la ele apar in special dupa lovituri puternice cind fuzeta rezista la socuri si sasiul sau ,,jugul,, e cel ce preia socul deformandu-se.
Alinierea rotilor cat si reglajul oricarui unghi se face in stransa concordanta cu cele din spate.
Reglajul volanului se face absolut pentru confort cat si pozitia lui sa nu obtureze vederea ceasurilor. Cel mai simplu mod de a corecta pozitia lui e ca dupa reglaj sa fie desfacut din piulitza si re-asezat in pozitia corecta.
Pentru prezenta oricarui joc cit de mic , rezultatele vor fi eronate. Nu se poate merge pe sistemul ....,,am aici la o bucsa un joc de 1 mm , am sa tin cont de ea si pentru partea cealalta.
Desi unghiul de fuga e cel mai greu de reglat (pur si simplu dai cu ciocanul in caroserie sau se taie si se resudeaza corect niste lucruri) ca folclor toata lumea merge la reglat unghi de fuga.
In aceste cazuri cind aceste unghiuri nu le poate regla nenea pe stand .....iti da diagnoza scoasa la imprimanta cu roata care trebuie mutata si cit ....si un tinichigiu priceput va interveni dupa caz ...... forta bruta - ciocan- cum am spus pt deplasari de 1-2 mm / incalzit cu autogen si modelat dupa cerinte 3-10 mm / taiat si repozitionat - peste 10 mm
De obicei insa , daca masina n-a suferit socuri mari ( santuri, gropi, accidente) unghiurile masinii isi revin odata cu eliminarea jocurilor ( bucsi, telescop, etc)
- deleted-38151
- ***
- 750 mesaje
- din 16 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 750
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2009
- Mesaj Privat
Nu trebuie sa scoti volanul pentru a-l aduce in pozitia de drept;).... pentru ca iti va toci cauciucurile chiar daca masina merge drept si volanul e drept.Nu as fi dorit explicatia unghiurilor deoarece le cunoasteam si am de-a face cu multe din domeniul auto, deci cunosc cate ceva . Eu nu mi-am dat seama in timpul pe care l-am avut la dispozitie , ce anume e de vina in aceasta ecuatie si imi place sa ascult pareri, idei, sugestii.
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Casspy a scris:
Daca ar fi sa indrept volanul, s-ar mai accentua putin unghiul celei din dreapta, deci nerecomandat .
Sincer , nu inteleg afirmatia asta ! ....ce legatura are volanul cu reglajul unghiurilor ? Tu din volan doar plimbi coloana de directe ! .......geometriei rotilor nu-i pasa in ce pozitie iti ti tu volanul ........ volanul ti-l poti pune tu cum vrei la o adica ...ca de-aia e rotund ! ....si cu el doar controlezi directia imprimata masinii , nu si intervii in unghiuri ! Sau poti sa-ti scoti volanul si sa conduci cu o surubelnita sudata pe ax .... crezi ca vei afecta cu ceva unghiurile indiferent daca sint corecte sau nu ?
Daca ar fi sa indrept volanul, s-ar mai accentua putin unghiul celei din dreapta, deci nerecomandat .
Nu !
Casspy a scris:Nu trebuie sa scoti volanul pentru a-l aduce in pozitia de drept;).... pentru ca iti va toci cauciucurile chiar daca masina merge drept si volanul e drept
Ma repet ...uneori , dupa interventii serioase la geometria rotilor , volanul nu mai sta drept asa cum l-a pus fabrica ..adica simetric stinga-dreapta , cu sigla in pozitie normala ochiului si cu maxim de vizibilitzte asupra bordului ..... si atunci , pentru acest mic ,,moft,, ( care de fapt nu-i moft) e mai simplu sa scoti volanul si sa-l repozitionezi cum trebuie decat sa faci eforturi disperate sa ,,puste,, si geometria si volanul ...... asta pentru ca nu intodeauna coincide reglajul geometriei cu potitia dreapta a volanului mai ales dupa lovituri serioase suferite de directie.
Afirmatia cu tocitul rotilor daca intervii la volan e o stupiditate ...nu e nimic de comentat aici.
Casspy a scris:.Nu as fi dorit explicatia unghiurilor deoarece le cunoasteam si am de-a face cu multe din domeniul auto, deci cunosc cate ceva . Eu nu mi-am dat seama in timpul pe care l-am avut la dispozitie , ce anume e de vina in aceasta ecuatie si imi place sa ascult pareri, idei, sugestii.
Man , tu de fapt ce doresti sa afli ? doar pareri sugestii si idei ? ..asa , din plictiseala ? ...sezatoare cum ar veni ? ...te-am intrebat cum ai aflat acele valori ( grade , milimetrii ) ....n-ai amintit nimic de asta. Ai intins sfoare si ai masurat cu liniarul de 30 cm si cu raportorul de clasa a 6-a ? ...sau cu ledul-laser de la o bricheta ?
Zici ca nu doreai explicatia unghiurilor ca te sti cu domeniul auto ....... pai atunci asta ce e ?
Casspy a scris:Rog a raspunde cei ce cunosc bine ce inseamna fiecare unghi si au avut de-a face cu asa ceva
Sa raspund ce ! La care intrebare ? Ce vrei sa realizezi de fapt ? Da , am lucrat cu unghiuri si am modificat citeva lonjeroane, pivoti sau juguri ...venea omul cu diagnoza in mana si-mi spunea - roata stanga trebuie trasa de partea de jos 3 mm ...... iar cea dreapta trasa spre fatza masinii cu 15 mm ca am luat o groapa si s-a strambat sasiul. ...Si de fapt in 2013 nu ai ce cunoaste de unghiuri mai mult decat cultura generala. ...acum exista oriunde reglaje compiuterizate si e un non-sens sa-ti bati capu' cu asa ceva ! In afara de repozitionarea pivotilor , implicit a fuzetei , care e treaba unui tinichigiu in cazuri de accidente , alta treaba n-ai ce sa reglezi acasa ....
Revenind la problema de fond ...care e aceasta ? Ce vrei sa faci si nu reusesti ? Vrei sa-ti reglezi geometria rotilor acasa stil ,,home-made,, ? Renunta , nu vei reusi niciodata sa depasesti un computer la faza asta ...si n-ai face o economie decat de vreo 50-100-150 lei , habar n-am cit mai e acum.
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Si totusi vin cu un sfat:
1- constatare la reglaj directie computerizata. Doar constatare. Si nenea vine , se baga sub masina , iti misca de bucsi, pivoti, rulmenti si toate cele si te va trimite sa scoti jocurile daca le ai. Inclusiv la rotile din spate. Daca nu ai jocuri , atunci treci la pct 2.
2- reglajul propriu-zis ...unde nenea regleaza daca poate unghiurile discutate. Unde nu poate , iti explica de ce nu poate si , dupa caz, te va trimite ori la un mecanic , ori la un tinichigiu cu un cearceaf scos la imprimanta.
Scurt si cuprinzator.
1- constatare la reglaj directie computerizata. Doar constatare. Si nenea vine , se baga sub masina , iti misca de bucsi, pivoti, rulmenti si toate cele si te va trimite sa scoti jocurile daca le ai. Inclusiv la rotile din spate. Daca nu ai jocuri , atunci treci la pct 2.
2- reglajul propriu-zis ...unde nenea regleaza daca poate unghiurile discutate. Unde nu poate , iti explica de ce nu poate si , dupa caz, te va trimite ori la un mecanic , ori la un tinichigiu cu un cearceaf scos la imprimanta.
Scurt si cuprinzator.
- deleted-38151
- ***
- 750 mesaje
- din 16 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 750
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2009
- Mesaj Privat
- tak30ver
- **
- 122 mesaje
- din 16 Mai 2013
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
tak30ver
- Mesaje scrise: 122
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2013
- Mesaj Privat
Salut.
Am si eu o problema la opel . In mers, intre 1500-2000 turatii se aude un trepidat ca sa zic asa dar se aude si cauciucul spate stanga cum ruleaza incorect. La viteze mari nu simt absolut nimic, peste 80km/h pana la 150 km/h nu are nimic, volanul sta drept, masina merge drept. Am verificat cauciucul respectiv si este tocit incorect, mai mult in interior.
Eu ma gandeam sa merg sa fac o geometrie insa trebuie oare sa schimb si cauciucul ? Sa le schimb pe ambele ?
Am si eu o problema la opel . In mers, intre 1500-2000 turatii se aude un trepidat ca sa zic asa dar se aude si cauciucul spate stanga cum ruleaza incorect. La viteze mari nu simt absolut nimic, peste 80km/h pana la 150 km/h nu are nimic, volanul sta drept, masina merge drept. Am verificat cauciucul respectiv si este tocit incorect, mai mult in interior.
Eu ma gandeam sa merg sa fac o geometrie insa trebuie oare sa schimb si cauciucul ? Sa le schimb pe ambele ?
- emy_dilau
- **
- 204 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Vectra 1998 X16XEL
- Bacau
emy_dilau
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
Din cele citite mai sus sa inteleg ca dereglarea pozitiei volanului nu afecteaza in nici un fel comportamentul masinii si a cauciucurilor ?
Intampin aceeasi problema : am fost sa schimb la Vectra B flansele amortizor , bielete pe fata , si bucsele de pe spate ( inclusiv punte ) dupa care a urmat reglarea directiei .
Dupa aceasta reglare volanul sta inclinat spre dreapta cateva grade dar masina ruleaza perfect drept pe sute de metri .
Nu este nici o problema inafara de cea vizuala ? Multumesc.
Intampin aceeasi problema : am fost sa schimb la Vectra B flansele amortizor , bielete pe fata , si bucsele de pe spate ( inclusiv punte ) dupa care a urmat reglarea directiei .
Dupa aceasta reglare volanul sta inclinat spre dreapta cateva grade dar masina ruleaza perfect drept pe sute de metri .
Nu este nici o problema inafara de cea vizuala ? Multumesc.
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
Modificarea pozitiei volanului nu influenteaza cu nimic comportamentul masinii. Totusi daca nu s-a umblat la caseta de directie (adica daca nu s-a modificat pozitia acesteia), nu ar trebui ca in urma efectuarii geometriei rotilor sa se modifice pozitia volanului.
Adica ar trebui ca cel ce efectueaza operatiunile de reglare a directiei sa faca astfel incat pozitia volanului sa fie perfecta.
Adica ar trebui ca cel ce efectueaza operatiunile de reglare a directiei sa faca astfel incat pozitia volanului sa fie perfecta.
- dimciu_stefan
- **
- 268 mesaje
- din 31 Aug 2009
- Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
- Valcea
dimciu_stefan
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2009
- Mesaj Privat
O sa postez si aici intrebarea mea, sper sa primesc rapid un raspuns, un sfat, o parere.
Stie cineva intre ce valori trebuie sa fie caderea si convergenta pentru axul spate la o vectra c din 2006? Mie imi stateau rotile asa /.\, mi-a uzat gumele pe interior, am schimbat gumele, am refacut unghiul si rotile stau tot cracanate, deci tind sa cred ca voi toci neuniform si anvelopele astea. Mesterul ma asigura ca nu va mai toci, a adus geometria in parametrii ceruti de aparat. Acum nu stiu daca datele din aparat sunt cele corecte.
Stie cineva intre ce valori trebuie sa fie caderea si convergenta pentru axul spate la o vectra c din 2006? Mie imi stateau rotile asa /.\, mi-a uzat gumele pe interior, am schimbat gumele, am refacut unghiul si rotile stau tot cracanate, deci tind sa cred ca voi toci neuniform si anvelopele astea. Mesterul ma asigura ca nu va mai toci, a adus geometria in parametrii ceruti de aparat. Acum nu stiu daca datele din aparat sunt cele corecte.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
in cazul tau ori a umblat cineva la reglaje ori ai problema cu bucsaraia de pe spate. verifica starea bieletelor (daca sunt strimbe sau pivotii din capete au jocuri) .de multe ori cei de la service cind fac reglajul si deblocheaza bieletele gripate le incalzesc apoi trag de ele si le deformeaza. atunci reglajul nu este corect decit pana la o miscare a bieletei in cei 2 pivoti si gata s-a dus reglajul. poti verifica acest lucru daca faci citeva ture printre blocuri cu masina si apoi masori unghiurile.
exista acum nenumarate ateliere unde au aparatura performanta. nu mai merge la mesteri care regleaza cu sfoara.
exista acum nenumarate ateliere unde au aparatura performanta. nu mai merge la mesteri care regleaza cu sfoara.
- tak30ver
- **
- 122 mesaje
- din 16 Mai 2013
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
tak30ver
- Mesaje scrise: 122
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2013
- Mesaj Privat
Evitati sa faceti echilibrari la Best Tyres Shop din Berceni . Mi-am luat de la ei 2 cauciucuri noi cu montaj gratuit si am platit separat echilibratul . I-am atentionat ca la o roata cauciucul se toceste neuniform, este al doilea sh pe care il pun si dupa 5k de km am problema asta, se simte la viteze f mari , volanul trepideaza foarte tare si parca nu mai am control . Verifica "mecanicul" rotile, n-au domne nimic, sunt perfecte, imi schimba plumbii , reechilibreaza roata si da-i drumul. In weekend plec in bulgaria , la 130 iar incepea sa trepideze ca la balamuc.
Am mers la auto agusta in Glina, am bagat-o la geometrie - perfecta , a verificat-o baiatul , nu avea ce sa ii faca. Am mers langa la baietii de la service roti si mi-au dat jos toate rotile si le-au bagat la verificat pe aparatul lor. Nici una nu era echilibrata . Cele puse de best tyres saptamana trecuta erau cam la gara , bani aruncati pe geam desi pe aparatele lor pareau perfecte. Oare le verifica cineva masinile astea ? Ca nenea asta de la agusta mi-a zis din start ca nu sunt echilibrate, le-a luat la ochi.
Cum stiu ca am scapat dupa vizita la agusta ? A doua zi i-am dat 160 si masina merge drept, volanul sta fix, nu e bataie, nu e zgomot , e asa cum trebuie . Chiar vi-i recomand, pare ca macar sunt corecti , chiar daca nu sunt cei mai "client oriented" din piata.
Acum imi vine sa ma duc la Best Tires si sa imi cer banii inapoi, am pastrat ambele facturi , macar asa sa le dau putin peste nas sau sa le fac vreo reclamatie la vreun ISCIR sa le verifice naibii echipamentele astea .. scimbi cauciuri in prostie din cauza unor dorei d-astia .
Am mers la auto agusta in Glina, am bagat-o la geometrie - perfecta , a verificat-o baiatul , nu avea ce sa ii faca. Am mers langa la baietii de la service roti si mi-au dat jos toate rotile si le-au bagat la verificat pe aparatul lor. Nici una nu era echilibrata . Cele puse de best tyres saptamana trecuta erau cam la gara , bani aruncati pe geam desi pe aparatele lor pareau perfecte. Oare le verifica cineva masinile astea ? Ca nenea asta de la agusta mi-a zis din start ca nu sunt echilibrate, le-a luat la ochi.
Cum stiu ca am scapat dupa vizita la agusta ? A doua zi i-am dat 160 si masina merge drept, volanul sta fix, nu e bataie, nu e zgomot , e asa cum trebuie . Chiar vi-i recomand, pare ca macar sunt corecti , chiar daca nu sunt cei mai "client oriented" din piata.
Acum imi vine sa ma duc la Best Tires si sa imi cer banii inapoi, am pastrat ambele facturi , macar asa sa le dau putin peste nas sau sa le fac vreo reclamatie la vreun ISCIR sa le verifice naibii echipamentele astea .. scimbi cauciuri in prostie din cauza unor dorei d-astia .
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Imi vine sa rad . Zic, hai sa imi echilibrez si eu rotile ca nu le-am mai echilibrat de mult. Ajung tot la acelasi service vara trecuta si imi echilibrez rotile. Plec pana la mare dus/intors in aceiasi zi, volanul trepida pe la 100-110km/h. Revin la service si le cer sa le echilibreze din nou pt ca trepideaza. Le pun pe acelasi aparat, bineinteles ca a dat alte valori, muta plumbii....(nu spun ca mi-au stircat si un antifurt). Plec iar la mare, de data asta in concediu. Din nou vibratii, dar acum intre 120-135km/h. Deci, ori mergeam sub 110 ori peste 135-140km/h. Bineinteles ca la intoarcere m-am dus in alta parte si toul a fost OK. Asa ca sigur au niste aparate de echilibrat necalibrate, si asta de anul trecut cel putin
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- tak30ver
- **
- 122 mesaje
- din 16 Mai 2013
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
tak30ver
- Mesaje scrise: 122
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2013
- Mesaj Privat
- atari.vectraA
- *
- 21 mesaje
- din 18 Nov 2013
- Vectra 1990 c16nz
- Hunedoara
atari.vectraA
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2013
- Mesaj Privat