- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
C210288A
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2012
- Mesaj Privat
ok, scriu mai pe inteles : Am desfacut aerisitorul de la ambriaj ( cel de langa filtru de ulei) si am apasat ambreiajul pana la capat, prost am fost fiindca am crezut ca se aeriseste ca si franele. Acum nu stiu cum sa fac pedala sa fie ca inainte ca sa inmuiat , cred ca mai tine in arc.
Daca mai ai nelamuriri intreaba-ma.
Daca mai ai nelamuriri intreaba-ma.
C210288A
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2012
- Mesaj Privat
play_ZXC
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1999 x10x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
salutare tuturor
va rog spuneti-mi , la un motor x10xe se poate regla ambreiajul ? si cum ?
abia am schimbat motorul , am mers o saptamana , acum ...
bag 1 ... si sta pe loc , se aude ca un motoras ca invarte , dar masina nu se misca.
imi blocheaza vitezele , adica intra greu / iese greu din viteze.
daca pun 1 , si ma tin de ea , incepe sa mearga , dar se aude rau tare , cred ca patineaza placa , si merge in suturi.
ambreiajul imi prindea sus , pe finalul cursei pedalei.
mentionez ca nu am reglat cablul de ambreiaj pe motorul nou , a ramas lungimea de la motorul vechi.
pot sa-l reglez cumva ?
ce e defect la mine ? rulmentul / disc presiune ?
am ambreiajul de pe motorul vechi , dar cum in anglia ploua 20 de zile continuu , nu m-as baga sa stau in ploaie sa schimb ambreiajul.
va multumesc anticipat
va rog spuneti-mi , la un motor x10xe se poate regla ambreiajul ? si cum ?
abia am schimbat motorul , am mers o saptamana , acum ...
bag 1 ... si sta pe loc , se aude ca un motoras ca invarte , dar masina nu se misca.
imi blocheaza vitezele , adica intra greu / iese greu din viteze.
daca pun 1 , si ma tin de ea , incepe sa mearga , dar se aude rau tare , cred ca patineaza placa , si merge in suturi.
ambreiajul imi prindea sus , pe finalul cursei pedalei.
mentionez ca nu am reglat cablul de ambreiaj pe motorul nou , a ramas lungimea de la motorul vechi.
pot sa-l reglez cumva ?
ce e defect la mine ? rulmentul / disc presiune ?
am ambreiajul de pe motorul vechi , dar cum in anglia ploua 20 de zile continuu , nu m-as baga sa stau in ploaie sa schimb ambreiajul.
va multumesc anticipat
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
play_ZXC
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1999 x10x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
multumesc victor
la mine nu se poate aplica metoda cu aerisitul ?
nu e hidraulic ambreiajul pe motorul asta ?
daca ii strang cablul , ar insemna sa-i scurtez cursa.
adica l-ar ridica mai sus pedala ... dar la presiune se va modifica ?
adica sa puna mai multa presiune pe volanta ... ca placa imi patineaza.
daca o dau mai sus , o s-a imi mai prinda volanta ?
ori se regleaza automat discul in functie de pedala ?
daca mai slabesc cablul , ar pune mai multa presiune discul *reglat atat cat sa-mi dea si voie sa o bag / scot din viteza
cum sa fac ? strang cablul sau ii dau drumu ?
la mine nu se poate aplica metoda cu aerisitul ?
nu e hidraulic ambreiajul pe motorul asta ?
daca ii strang cablul , ar insemna sa-i scurtez cursa.
adica l-ar ridica mai sus pedala ... dar la presiune se va modifica ?
adica sa puna mai multa presiune pe volanta ... ca placa imi patineaza.
daca o dau mai sus , o s-a imi mai prinda volanta ?
ori se regleaza automat discul in functie de pedala ?
daca mai slabesc cablul , ar pune mai multa presiune discul *reglat atat cat sa-mi dea si voie sa o bag / scot din viteza
cum sa fac ? strang cablul sau ii dau drumu ?
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
play_ZXC
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1999 x10x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
play_ZXC
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1999 x10x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
play_ZXC
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1999 x10x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
salutare tuturor
ajutati-ma cu o parere va rog
am schimbat ambreiajul la corsa mea.
vechea problema se manifesta asa :
la pornirea motorului fara pedala ambreiaj apasata , maneta pe liber , se auzea un zgomot ca de fier pe fier ca si cum s-ar roade ceva , si masina dadea sa traga , ca si cum ar fi fost in viteza.
daca apas ambreiajul , nu se mai aude agomotul si motorul merge normal.
daca o bag in viteza , viteza 1 , iar se aude macinatul ala , si masina trage in suturi , plus ca mi se blocheaza maneta in viteza , si trebuie sa trag ca apucatul sa o eliberez.
am luat ambreiaj nou
l-am montat "dat jos motorul de pe masina , si cam tot ce mai era pe acolo" , pun totul inapoi , dau cheie ... porneste motorul perfect , dar iar incepe macinatul...
exact cum facea cu vechiul ambreiaj , tot asa face si cu asta nou.
sa fie cutia de viteze defecta ,*imi intra usor in viteze ,are un "damb" la intrare in toate vitezele , dar intra* sa fie volanta ovalizata ....
se aude ca si cum discul de ambreiaj s-ar freca de volanta , fier pe fier macinandu-se
va multumesc anticipat pentru raspunsuri
nu mai stiu dupa ce sa ma uit
ajutati-ma cu o parere va rog
am schimbat ambreiajul la corsa mea.
vechea problema se manifesta asa :
la pornirea motorului fara pedala ambreiaj apasata , maneta pe liber , se auzea un zgomot ca de fier pe fier ca si cum s-ar roade ceva , si masina dadea sa traga , ca si cum ar fi fost in viteza.
daca apas ambreiajul , nu se mai aude agomotul si motorul merge normal.
daca o bag in viteza , viteza 1 , iar se aude macinatul ala , si masina trage in suturi , plus ca mi se blocheaza maneta in viteza , si trebuie sa trag ca apucatul sa o eliberez.
am luat ambreiaj nou
l-am montat "dat jos motorul de pe masina , si cam tot ce mai era pe acolo" , pun totul inapoi , dau cheie ... porneste motorul perfect , dar iar incepe macinatul...
exact cum facea cu vechiul ambreiaj , tot asa face si cu asta nou.
sa fie cutia de viteze defecta ,*imi intra usor in viteze ,are un "damb" la intrare in toate vitezele , dar intra* sa fie volanta ovalizata ....
se aude ca si cum discul de ambreiaj s-ar freca de volanta , fier pe fier macinandu-se
va multumesc anticipat pentru raspunsuri
nu mai stiu dupa ce sa ma uit
drakhar
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salutare! Mi-a picat rulmentul de presiune de la ambreiaj (Opel Corsa C/An 2002/ Motor Z10XE) si vreau sa-mi schimb chitul. Am gasit o oferta buna ca pret pe Valeo dar am inteles ca este posibil sa nu mi se potriveasca.
Am nevoie de ceva informatii legate de modul in care ma pot asigura ca ce cumpar este bun pentru masina mea. Daca este cinava care ma poate ajuta cu niste date referitoare la ceva dimensiuni, specificatii, etc, i-as fi recunoscator.
Multumesc,
Liviu
Am nevoie de ceva informatii legate de modul in care ma pot asigura ca ce cumpar este bun pentru masina mea. Daca este cinava care ma poate ajuta cu niste date referitoare la ceva dimensiuni, specificatii, etc, i-as fi recunoscator.
Multumesc,
Liviu
- adinag
- **
- 137 mesaje
- din 28 Jul 2010
- Corsa 2002 y17dtl
- Galati
adinag
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
daca tot vorbim despre ambreiaj si tot ce tine de el, vreau sa va cer o parere.
un fel de test al ambreiajului.
in frana de motor, viteza destul de mare(100 km/h), a 5-a, bag a 4-a si verific cursa pedalei de ambreiaj. daca motorul intra in turatie aproape de incepulul cursei pedalei sa zicem ca nu este uzura. daca motorul intra in turatie aproape de capatul cursei pedalei, ar cam fi uzat ambreiajul si e pe duca. se procedeaza la fel pana la viteza 1-a.
va rog sa testati ce am scris mai sus si astept parerile voastre. multumesc pentru intelegere.
un fel de test al ambreiajului.
in frana de motor, viteza destul de mare(100 km/h), a 5-a, bag a 4-a si verific cursa pedalei de ambreiaj. daca motorul intra in turatie aproape de incepulul cursei pedalei sa zicem ca nu este uzura. daca motorul intra in turatie aproape de capatul cursei pedalei, ar cam fi uzat ambreiajul si e pe duca. se procedeaza la fel pana la viteza 1-a.
va rog sa testati ce am scris mai sus si astept parerile voastre. multumesc pentru intelegere.
drakhar
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2010
- Mesaj Privat
adinag, nu cred ca este valabil testul despre care vorbesti. Ambreiajul este antrenat hidraulic si foloseste lichid din recipientul cu lichid de frana. La fel ca la uzarea placutelor de frana, va scadea lichidul in recipient, instalatia ramanand practic in aceeasi stare in care fusese in momentul in care s-a facut reglajul initial al ambreiajului.
Avand in vedere ca sunt "bebe", ma puteti corecta. Totusi, cred ca e destul de logic ca reglarea in functie de uzura sa se faca automat, datorita sistemului hidraulic de actionare.
Avand in vedere ca sunt "bebe", ma puteti corecta. Totusi, cred ca e destul de logic ca reglarea in functie de uzura sa se faca automat, datorita sistemului hidraulic de actionare.
- adinag
- **
- 137 mesaje
- din 28 Jul 2010
- Corsa 2002 y17dtl
- Galati
adinag
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
puidesomn
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2011
- Mesaj Privat
Salut
Am o Corsa D 2011 1.2. Acum cateva zile, merg cu ea si in timp ce tin ambreajul apasat aud un "clantz" si ma loveste ceva in piciorul stang. Mai apas pe pedata si parca e mai moale ca inainte. Trag pe dreapta si gasesc pe jos o bucatica de metal, presupun eu ca de la un arc. O voi duce la service chiar daca pedala functioneaza, sa nu cedeze pedala de ambreaj cand imi e lumea mai draga.
Am o Corsa D 2011 1.2. Acum cateva zile, merg cu ea si in timp ce tin ambreajul apasat aud un "clantz" si ma loveste ceva in piciorul stang. Mai apas pe pedata si parca e mai moale ca inainte. Trag pe dreapta si gasesc pe jos o bucatica de metal, presupun eu ca de la un arc. O voi duce la service chiar daca pedala functioneaza, sa nu cedeze pedala de ambreaj cand imi e lumea mai draga.
- gbl1008
- **
- 154 mesaje
- din 19 Feb 2011
- Corsa 2003 Y17DTL
- Iasi
gbl1008
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2011
- Mesaj Privat
Salutare ! Am o corsa c 17dtl din 2003 si am o problema ,se aude un huruit la rulmentul de presiune numai cind este pe liber daca calc pedala nu se mai aude ,daca stie cineva din ce cauza, al rog sa ami spuna cauzelecare ce duc la acel zgomot? , se poate desface rulmentul de presiune ca sa se greseze cu vaselina? multumesc anticipat .
- danguitar17
- *
- 5 mesaje
- din 21 Jan 2013
- Corsa 2007 Z13
- Vaslui
danguitar17
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2007 Z13
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- danguitar17
- *
- 5 mesaje
- din 21 Jan 2013
- Corsa 2007 Z13
- Vaslui
danguitar17
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2007 Z13
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2013
- Mesaj Privat
mihai330
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2003 1.3 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2009
- Mesaj Privat
Buna ziua!Oameni buni am si eu probleme cu volanta la corsa mea 1.3 cdti.Am fost la magazinul de unde cumpar tot timpul piese si am gasit kit complet pe LUK volanta cu masa dubla la 2500 ron (cu discount) si kit complet pe Valeo volanta cu masa simpla la 2400 ron.Ce ma sfatuiti sa iau? A luat cineva la corsa acel kit,cum se comporta?Trebuie facute alte modificari?multumesc anticipat.