eugenn
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salut.
Am si eu o Vectra B X20DTL si evident aceeasi problema cu pixeli la MID.
Daca este cineva binevoitor care crede ca ma poate ajuta sa rezolvam aceasta problema il astept cu un telefon.
De asemenea, vreau sa stiu de unde pot lua niste becuri (12 V / 2 W) pentru acelasi MID (2 dintre ele sunt arse).
P.S. - fac cinste
Eugen - [editat]
Bucuresti
Am si eu o Vectra B X20DTL si evident aceeasi problema cu pixeli la MID.
Daca este cineva binevoitor care crede ca ma poate ajuta sa rezolvam aceasta problema il astept cu un telefon.
De asemenea, vreau sa stiu de unde pot lua niste becuri (12 V / 2 W) pentru acelasi MID (2 dintre ele sunt arse).
P.S. - fac cinste
Eugen - [editat]
Bucuresti
- alin.andrei25
- *
- 6 mesaje
- din 08 Sep 2012
- Vectra 1996 -
- Galati
alin.andrei25
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1996 -
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2012
- Mesaj Privat
- alin.andrei25
- *
- 6 mesaje
- din 08 Sep 2012
- Vectra 1996 -
- Galati
alin.andrei25
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1996 -
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2012
- Mesaj Privat
mihaivl
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2012
- Mesaj Privat
kti
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2011
- Mesaj Privat
salut
dupa cateva zile de munca am reusit sa ,,resuscitez,, un display insa :
primul sfat este ca sansele de reusita sunt ff mici.
de regula este mai mare sansa sa se vada mai prost sau chiar deloc dupa ,,operatie,,
asa ca sfatul nr 2 este ca de preferinta sa nu se umble la el daca nu te gandesti de la inceput ca poti sa renunti definitiv la el si incerci asta ca o ultima solutie.
de vina in aceste cazuri este ,,banda cu traseele de legatura,, dintre afisajul de sticla si PBC aceasta se realizeaza prin presare-lipire cu adezivul special ce exista pe banda.
de fapt banda se ,,coace,, de la caldura bord sau mai sigur de la caldura degajata de becurile de la iluminare display , daca erau leduri viata benzii se prelungea considerabil.
vopseaua de pe banda se ia foarte greu chiar si cu acetona dar SECRETUL este ca de fapt sunt doua straturi de folie si vopseaua + traseele sunt intre ele, deci prima operatiune este sa se dezlipeasca o portiune de folia dublura pt a se curata o portine de vopsea ce acopera traseele.
deci zona care facea contact este de regula compromisa si astfel trebuie cutratata o alta zona pt a se putea folosi pt contact desii lungimea benzii este destul de limitata insa o portiune de 4-5 milimetri se poate folosii.
la modelele ,,full, sansa sa se vada ,,tot,, este totusi imitata pt ca trseele sunt f multe si f dese insa se poate reusi sa se vada mai mult decat inainte de ,, operatie,,
si ca un ultim sfat daca totisi vrei sa faci asta sa iei din start posibilitatea ca trebuie ceva improvizat pt a se apasa pe folie pt o mai buna zona de contact ca ..lipirea.. este exlusa din start.
spor si bafta
dupa cateva zile de munca am reusit sa ,,resuscitez,, un display insa :
primul sfat este ca sansele de reusita sunt ff mici.
de regula este mai mare sansa sa se vada mai prost sau chiar deloc dupa ,,operatie,,
asa ca sfatul nr 2 este ca de preferinta sa nu se umble la el daca nu te gandesti de la inceput ca poti sa renunti definitiv la el si incerci asta ca o ultima solutie.
de vina in aceste cazuri este ,,banda cu traseele de legatura,, dintre afisajul de sticla si PBC aceasta se realizeaza prin presare-lipire cu adezivul special ce exista pe banda.
de fapt banda se ,,coace,, de la caldura bord sau mai sigur de la caldura degajata de becurile de la iluminare display , daca erau leduri viata benzii se prelungea considerabil.
vopseaua de pe banda se ia foarte greu chiar si cu acetona dar SECRETUL este ca de fapt sunt doua straturi de folie si vopseaua + traseele sunt intre ele, deci prima operatiune este sa se dezlipeasca o portiune de folia dublura pt a se curata o portine de vopsea ce acopera traseele.
deci zona care facea contact este de regula compromisa si astfel trebuie cutratata o alta zona pt a se putea folosi pt contact desii lungimea benzii este destul de limitata insa o portiune de 4-5 milimetri se poate folosii.
la modelele ,,full, sansa sa se vada ,,tot,, este totusi imitata pt ca trseele sunt f multe si f dese insa se poate reusi sa se vada mai mult decat inainte de ,, operatie,,
si ca un ultim sfat daca totisi vrei sa faci asta sa iei din start posibilitatea ca trebuie ceva improvizat pt a se apasa pe folie pt o mai buna zona de contact ca ..lipirea.. este exlusa din start.
spor si bafta
kti
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2011
- Mesaj Privat
- CataliNN31
- *
- 9 mesaje
- din 28 Jul 2012
- Vectra 1998 x20DTL
- Prahova
CataliNN31
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1998 x20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2012
- Mesaj Privat
- Mari-rds
- **
- 481 mesaje
- din 22 Aug 2010
- Vectra 2004 Z18XE
- Dolj
Mari-rds
- Mesaje scrise: 481
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2010
- Mesaj Privat
Am avut si eu pana azi probleme cu MID-ul, nu intelegeam ce scrie p'acolo nimic. Dimineata se intelegea, dar dupa 10 min de functionare nu se mai distingea nimic . Multumita lui Thanatos si efortului depus am procedat si eu la desfacerea MID pe premisa : ori il fac ori il arunc .
Rezultatul este unul multumitor, nu functioneaza 100% toti pixeli dar mai bine asa pt moment decat deloc .
Si eu am aplicat aceeasi metoda, prin presare fortata, dar eu am mai desfacut si banda aceea pt ca mi s-a parut ca, contactele sunt oxidate. Am dezlipit folia aceea de protectie pentru contacte iar cu un cutter am zgariat plasticul ala alb pana ce au ramas doar contactele dupa care m-am chinuit umpic sa le pun in ordine. Iata cateva poze si rezultatul va venii umpic mai tarziu :
Rezultatul este unul multumitor, nu functioneaza 100% toti pixeli dar mai bine asa pt moment decat deloc .
Si eu am aplicat aceeasi metoda, prin presare fortata, dar eu am mai desfacut si banda aceea pt ca mi s-a parut ca, contactele sunt oxidate. Am dezlipit folia aceea de protectie pentru contacte iar cu un cutter am zgariat plasticul ala alb pana ce au ramas doar contactele dupa care m-am chinuit umpic sa le pun in ordine. Iata cateva poze si rezultatul va venii umpic mai tarziu :
- 34KLA
- ******
- 4,398 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,398
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Mari-rds
- **
- 481 mesaje
- din 22 Aug 2010
- Vectra 2004 Z18XE
- Dolj
Mari-rds
- Mesaje scrise: 481
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2010
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,398 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,398
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Mari-rds
- **
- 481 mesaje
- din 22 Aug 2010
- Vectra 2004 Z18XE
- Dolj
Mari-rds
- Mesaje scrise: 481
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2010
- Mesaj Privat
- Mari-rds
- **
- 481 mesaje
- din 22 Aug 2010
- Vectra 2004 Z18XE
- Dolj
Mari-rds
- Mesaje scrise: 481
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2010
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,398 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,398
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Mari-rds
- **
- 481 mesaje
- din 22 Aug 2010
- Vectra 2004 Z18XE
- Dolj
Mari-rds
- Mesaje scrise: 481
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2010
- Mesaj Privat
- adyytzu
- **
- 354 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 1997 x16xel
- Dolj
adyytzu
- Mesaje scrise: 354
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
- Mari-rds
- **
- 481 mesaje
- din 22 Aug 2010
- Vectra 2004 Z18XE
- Dolj
Mari-rds
- Mesaje scrise: 481
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2010
- Mesaj Privat
Cand l-am luat, am dat 100 roni pe el si pe maneta. Cand l-am pus pe masina, s-a vazut cat de cat ok, iar la putin timp mai deloc. Intr-un final a ajuns la pretu de 40 de lei cu tot cu maneta, iar asa arata datorita acestui tutorial . Iti dai seama ca la primu MID cu 26 pini care se vede bine il voi schimba pe acesta . Momentan caut motoras de pilot sa pun si CC pe ea caci am toata instalatia electrica trasa . Daca nu il gasesc in pret acceptabil dau maneta de CC si imi iau gandu de la CC
- adyytzu
- **
- 354 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 1997 x16xel
- Dolj
adyytzu
- Mesaje scrise: 354
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,398 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,398
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- bogdan andrei
- *
- 8 mesaje
- din 14 Feb 2009
- Vectra 1996
- Bucuresti
bogdan andrei
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2009
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:Nu, domnu', noi iti multumim.
"Pana la urma, filmul s'a desprins total, multe din depunerile de grafit exfoliindu'se si ramanand pe cablaj" a se citi "Caposul de maiandrei nu s-a lasat pana nu a dezlipit el filmul de tot. Mai intai dezlipiti doar 1mm si curatati cu alcool, si numai daca nu merge asa il dezlipiti de-a binelea si refaceti traseele cu argint"
"Pana la urma, filmul s'a desprins total, multe din depunerile de grafit exfoliindu'se si ramanand pe cablaj" a se citi "Caposul de maiandrei nu s-a lasat pana nu a dezlipit el filmul de tot. Mai intai dezlipiti doar 1mm si curatati cu alcool, si numai daca nu merge asa il dezlipiti de-a binelea si refaceti traseele cu argint"