Faruri cu xenon iti iei din fabrica sau deloc. Ca sa faci retrofit xenon original pe Insignia este mult prea scump si s'ar putea sa nu gasesti pe cine sa'ti faca toata operatiunea. Chestiunea cu xenon chinezarie pica din cel putin trei motive: deranjul celorlalti in trafic; amenzile la politie si nu in ultimul rind faptul ca porcariiile chinezesti de xenoane in timp iti prajesc unu' sau mai multe calculatoare de pe masina din cauza ca droserele, mai devreme sau mai tirziu, scapa inapoi in instalatia electrica de 12V impulsuri de inalta tensiune.
Daca iti iei xenon cu AFL original Opel trebuie sa fii pregatit financiar pentru intretinerea suplimentara generata de sistemul in sine adica: cite un bec xenon din cind in cind, cite un motoras reglaj pe la far, cite un senzor pentru reglare nivel xenon si nu in ultimul rind atunci cind iti pica un LED de la DRL trebuie sa schimbi farul cu totul chestiune care a inceput sa se intimple cam des pe la Insignia si A4.
Mai departe tu alegi varianta care te avantajeaza...