Va multumesc pentru raspuns! Ceea ce spuneti dvs. se intampla doar daca climatronicul este setat ca si directii pe auto, doar atunci deschizandu-se sau inchizandu-se mai multe clapete la modificarea temperaturilor. Ideea e in felul urmator: cu climatronicul setat ca si directii doar pe manual, indiferent de combinatii (sus si/sau nu fata si/sau nu jos), adica este suficient sa fie setat doar pe o singura directie, ca apoi, la modificarea temperaturilor sa se miste doar cate o singura clapeta, stanga-dreapta, care banuiesc ca preiau aerul din compartimentul cu caloriferul de apa calda sau din compartimentul cu caloriferul de AC si il directioneaza catre directiile bifate. Acum, nefunctionand AC-ul si din cate imi dau seama compartimentul cu caloriferul de apa calda este chiar in partea de jos a ansamblului, prin inductie/transfer termic, caldura ajunge, nedorit si in compartimentul cu caloriferul de AC, sau aceaste clapete nu se inchid suficient. Daca ar fi a doua varianta, mi s-ar parea aproape imposibil ca ambele clapete stanga-dreapta sa fie stricate sau sa nu inchida bine, din moment ce se simte acelasi "val de caldura" pe ambele parti. Le-am si testat, le-am tinut un pic cu mana si mai mai ca-ti prinde mana atunci cand umblii la temperatura. Va rog ca, daca aveti climatronic, cand motorul s-a incalzit, sa verificati daca cele doua conducte de apa care intra din compartimentul motor in habitaclu (cand deschideti capota,sunt undeva pe la mijloc, in dreptul stergatoarelor, in spatele motorului) sunt mereu foarte calde in conditiile in care totul este setat pe Lo. Nu sunt sigur ca reglajul temperaturilor se face doar din acele clapete situate in partea de jos (poze) (una pe stanga, una pe dreapta), dar daca s-ar face prin robineti, mi s-ar parea normal sa fie doi si respectiv doua calorifere pentru stanga-dreapta si, iarasi, mi s-ar parea aproape imposibil sa se defecteze amandoi in acelasi timp. In plus, in Opel EPC nu se vede decat un singur calorifer si nici urma de robineti.
Celelalte clapete isi modifica pozitia doar daca bifez sau debifez din meniu directiile respective, sau daca modific temperatura in timp ce este setat ca si directii pe auto. Nu am reusit sa identific clapetele pentru directia "jos". Clapeta de recirculare este chiar deasupra aerotermei, nu se vede in poze. Si ea functioneaza bine. Vreau sa ma asigur ca totul functioneaza bine pentru ca urmeaza sa pun freon in instalatie, asta daca o mai functiona compresorul dupa ce a luat aer de atata timp.