- iuly75
- **
- 164 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Braila
iuly75
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
Se pare ca suntem mai multi cu aceeasi problema, poate gasim ceva in acest sens, eu deja am scris cateva posturi in care nu am primit un raspuns complet, aceeasi problema o am cum au colegii din bucuresti si dupa mai multe intrebari pe la reprezentanta la braila-galati cineva totusi a spus de membrana sparta si capac infundat, se schimba capacul de la culbutori si se rezolva problema 100%, numai ca acel capac este in jur de 780 cum a spus colegul. concluzia ar fi daca ar putea cineva sa schimbe acel capac provizoriu si sa spuna daca mai face asa acel vaccum de aer caci de acolo am inteles e si consumul de ulei
- mariusfilip
- **
- 62 mesaje
- din 01 Oct 2011
- Astra 2003 Z16XEP
- Bucuresti
mariusfilip
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2011
- Mesaj Privat
cred ca cea mai buna solutie e sa ne intalnim si sa punem bani sa cumparam en-gross capace, poate primim vreo reducere,sa avem fiecare macar cate 2 (sa fie acolo) ...e cam greu cu proba...ca sunt km multi care ar trebui parcursi...prost sistem au facut nea inginerii...n-ar fi pus si ei epuratorul ala separat cumva
emilinho
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2013
- Mesaj Privat
- mariusfilip
- **
- 62 mesaje
- din 01 Oct 2011
- Astra 2003 Z16XEP
- Bucuresti
mariusfilip
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2011
- Mesaj Privat
http://www.autoa.ro/produs/...i-garnitura-opel. e pretul vechi,am sunat ieri si e 780 ron...na...a scazut T.V.A.-ul la paine,ce sa-i faci
io am facut si un test de compresie si mi-a iesit o diferenta de 2 bari intre compresia cu motorul cald si tot cu motorul cald dar cu pelicula de ulei...oricum trebuie schimbat la mine capacul pentru ca a inceput sa sufle...cand o sa inceapa sa fluctueze la relanti o sa cumpar altu, mai trebuie sa schimb si kitul de abreiaj ca am trepidatii la plecarea de pe loc si am fost la mecanic,s-a constatat ca e ambreiajul pe duca, curatasem electromotorul de vreo 3 ori pana s-a constatat ca intra mizerie de la uzura placii/discului in mecanismul electromotorului.
io am facut si un test de compresie si mi-a iesit o diferenta de 2 bari intre compresia cu motorul cald si tot cu motorul cald dar cu pelicula de ulei...oricum trebuie schimbat la mine capacul pentru ca a inceput sa sufle...cand o sa inceapa sa fluctueze la relanti o sa cumpar altu, mai trebuie sa schimb si kitul de abreiaj ca am trepidatii la plecarea de pe loc si am fost la mecanic,s-a constatat ca e ambreiajul pe duca, curatasem electromotorul de vreo 3 ori pana s-a constatat ca intra mizerie de la uzura placii/discului in mecanismul electromotorului.
- iuly75
- **
- 164 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Braila
iuly75
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mariusfilip
- **
- 62 mesaje
- din 01 Oct 2011
- Astra 2003 Z16XEP
- Bucuresti
mariusfilip
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2011
- Mesaj Privat
- iuly75
- **
- 164 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Braila
iuly75
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mariusfilip
- **
- 62 mesaje
- din 01 Oct 2011
- Astra 2003 Z16XEP
- Bucuresti
mariusfilip
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2011
- Mesaj Privat
sincer nu prea ma pricep la mecanica dar cred ca e normal ca motorul sa traga aer...ca asa se produce combustia...poate a lui e defecta ...sau...nu stiu ce sa zic era motorul rece ...sa inteleg ca nu iti fluctueaza turatia la relanti...asta e ultimul simptom inainte sa-si 'dea duhul' capacul...poti incerca cu cineva, atunci cand opresti motorul,cu capota deschisa, sa stai cu urechea la capacul motorului sa vezi daca sufla(la mine face cam 2-3 secunde),nu facea acum cateva luni,mai merg cu ea asa pana incepe sa faca mai rau
- iuly75
- **
- 164 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Braila
iuly75
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
emilinho
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2013
- Mesaj Privat
- mariusfilip
- **
- 62 mesaje
- din 01 Oct 2011
- Astra 2003 Z16XEP
- Bucuresti
mariusfilip
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2011
- Mesaj Privat
- mariusfilip
- **
- 62 mesaje
- din 01 Oct 2011
- Astra 2003 Z16XEP
- Bucuresti
mariusfilip
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2011
- Mesaj Privat
mi-a mancat toti banii de cand am luat-o...am ajuns la concluzia...cu tot respectul fata de toti membrii forumui ca cel mai bine e masina noua cu garantie...chiar daca e sLOGAN
la toate masinile care sunt mai vechi incep problemele...e si normal...au o varsta...mai crapa cate-un furtun...mai cate-o sonda...ba nu-i de la sonda...ba schimba bujiile...ba nu-i de la bujii...asta e parerea mea,cred ca si adevarul...depinde pentru ce optezi si cat de mult te pricepi sa o mai mesteresti singur...sau macar sa ai pe cineva de incredere,un mecanic bun care sa te ajute, eu....sincer...fara mecanicul la care ma duc...masina mea era pe butuci...de fiecare data diagnosticare corecta,preturi acceptabile,om de cuvant si cu bun-simt,cum ar trebuie sa fie mai multi in ziua de astazi
la toate masinile care sunt mai vechi incep problemele...e si normal...au o varsta...mai crapa cate-un furtun...mai cate-o sonda...ba nu-i de la sonda...ba schimba bujiile...ba nu-i de la bujii...asta e parerea mea,cred ca si adevarul...depinde pentru ce optezi si cat de mult te pricepi sa o mai mesteresti singur...sau macar sa ai pe cineva de incredere,un mecanic bun care sa te ajute, eu....sincer...fara mecanicul la care ma duc...masina mea era pe butuci...de fiecare data diagnosticare corecta,preturi acceptabile,om de cuvant si cu bun-simt,cum ar trebuie sa fie mai multi in ziua de astazi
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
- iuly75
- **
- 164 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Braila
iuly75
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
- iuly75
- **
- 164 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Braila
iuly75
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
cred ca asta e :
Field Remedy: 2266
Subject: Engine Z16XE1/LET/LER/XEP/XER/Z18XER - Whistling noise
Models: Engines: Option:
Astra-G 2003...2005,Astra-H 2004...2008,Zafira-B 2005...2008,Meriva 2006...2008,Corsa-D 2007...2008,Vectra-C 2006...2008,Signum 2006...2008 Z16XEP,Z16XE1| Z16XER| Z16XEP| Z16LET| Z18XER,Z16XE1| Z16XER| Z16XEP| Z18XER,Z16XEP| Z16LET,Z16LEL| Z16LER,Z16XEP| Z18XER,Z18XER
Complaint: Customer complaint about whistling noise from engine, sometimes P0105 (Map sensor) and P0170 (fuel mixture) set in ECU.
Cause: Cracked air pressure membrane inside the cylinder head cover.
Remedy:
In case of customer complaint remove the oil dipstick or oil filler cap.
If whistling noise disappears replace cylinder head cover.
For variants with map sensor it's also possible to check the manifold
absolute pressure with the Tech 2. During idle and without load it
should be between 32 - 38 kPa.
FunctionalGroup: J - Engine
Complaint Group: 01 - Broken or Cracked,14 - Noises or Vibrations
Trouble Code: P0105,P0170
am inteles ca intre timp a rezolvat problema, daca la tine nu face inseamna ca la mine e pe duca
Field Remedy: 2266
Subject: Engine Z16XE1/LET/LER/XEP/XER/Z18XER - Whistling noise
Models: Engines: Option:
Astra-G 2003...2005,Astra-H 2004...2008,Zafira-B 2005...2008,Meriva 2006...2008,Corsa-D 2007...2008,Vectra-C 2006...2008,Signum 2006...2008 Z16XEP,Z16XE1| Z16XER| Z16XEP| Z16LET| Z18XER,Z16XE1| Z16XER| Z16XEP| Z18XER,Z16XEP| Z16LET,Z16LEL| Z16LER,Z16XEP| Z18XER,Z18XER
Complaint: Customer complaint about whistling noise from engine, sometimes P0105 (Map sensor) and P0170 (fuel mixture) set in ECU.
Cause: Cracked air pressure membrane inside the cylinder head cover.
Remedy:
In case of customer complaint remove the oil dipstick or oil filler cap.
If whistling noise disappears replace cylinder head cover.
For variants with map sensor it's also possible to check the manifold
absolute pressure with the Tech 2. During idle and without load it
should be between 32 - 38 kPa.
FunctionalGroup: J - Engine
Complaint Group: 01 - Broken or Cracked,14 - Noises or Vibrations
Trouble Code: P0105,P0170
am inteles ca intre timp a rezolvat problema, daca la tine nu face inseamna ca la mine e pe duca
- iuly75
- **
- 164 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Braila
iuly75
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
http://www.migweb.co.uk/for...ressure-help.html
http://www.uk-muscle.co.uk/...-house-print.html
http://www.vauxhallownersne...em-z16xep.342247/
http://www.honestjohn.co.uk...index.htm?t=76569
m-am lamurit in privinta capacului culbutori si regulatorului de presiune deci trebuie schimbat
http://www.uk-muscle.co.uk/...-house-print.html
http://www.vauxhallownersne...em-z16xep.342247/
http://www.honestjohn.co.uk...index.htm?t=76569
m-am lamurit in privinta capacului culbutori si regulatorului de presiune deci trebuie schimbat
emilinho
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2013
- Mesaj Privat
ieri am fost la dezmembrari sa caut rezistenta pentru motorul la electroventilator si i-am zis la mecanicul ala de acolo problema cu uleiul....a turat-o un pic si s-a dus direct la joja si buson...a vazut ca trage aer pe acolo si a zis ca 100 %e capacul.. saptamana viitoare il schimb sigur si revin cu rezultate....
- mariusfilip
- **
- 62 mesaje
- din 01 Oct 2011
- Astra 2003 Z16XEP
- Bucuresti
mariusfilip
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2011
- Mesaj Privat
- iuly75
- **
- 164 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Braila
iuly75
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat