- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 991 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 991
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Corect, la noi regulatorul este din anii 80, nu avem senzor de presiune pe circuit si se afla in rezervor, nu trimite la ECU nici o informatie. Nu stiam de cele 30 secunde, mai citisem pe undeva ca doar la prima cheie amorseaza iar dupa asteapata semnal de la crank/rpm sau ceva asemanator pentru protectia circuitului. Mai era si o varianta cu ceva mecanic.
http://www.youtube.com/watc...ist=TLqqjvrPsyAOU
http://www.e-automobile.ro/...iune-benzina.html
http://www.youtube.com/watc...ist=TLqqjvrPsyAOU
http://www.e-automobile.ro/...iune-benzina.html
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 991 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 991
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Incearca sa iei legatura la Bacau sau Iasi de exemplu cu cei care participa la intalniri. Imposibil sa nu fie unul pe acasa in perioada concediilor. Ei te pot ajuta cu o diagnoza si probabil sa dea de cap problemutei.
https://www.clubopel.com/vie...ays=0&start=0
Dupa vreo luna de scos apa din ochi dupa atatea ,,dizertatii" (s) privind subiectul care benzina este mai buna sau de care CO sa bagam. atat in SUA, UK, RUSSIA, ROMANIA si inca cateva tari care isi mai fac griji pentru asa ceva, am tras concluzia:
Sa nu am mustrari pe viitor ca am nenorocit nus ce piesulica de pe masinuta, bag cate 10 litri de la fiecare dar de 95 pentru ca noi nu avem turbo ca sa vedem pe DINO ceva spor. Ghici ce se intampla dupa 2 saptamani? Masina merge rotund, fuge si nu ma intereseaza daca mai face cate un part din cand in cand. Rezervorul cu minim 14-15 litri ca sa nu omor frumusetea de pompa noua.
PS mai radeam ca in Uk exista un sistem subteran care alimenteaza absolut toate benzinariile?, diferenta consta in aditivii introdusi in statie in functie de firma respectiva. La un moment dat s-a intamplat ca s-a gresit cantitatea si s-a ajuns la o isterie generala cu mii de motoare bubuite si scandal de proportii. Poate este poveste pentru ca nu am gasit de citit asa ceva.
The terminal stores the fuel in massive tanks and can store products from many different companies in the same tank, since base products are identical, it's only when the product is loaded at the terminal rack into the tanker for delivery to your local station that it becomes "Exxon", "Shell", or "Mom & Pop" fuel. Special injectors add the unique compounds that make gasoline different during loading. The fuel is then driven to your local station, dropped in the storage tanks where you pump it into your vehicle.
In schimb am gasit asta care este la fel de interesanta
http://uk.onlinenigeria.com...britain-150m.html
https://www.clubopel.com/vie...ays=0&start=0
Dupa vreo luna de scos apa din ochi dupa atatea ,,dizertatii" (s) privind subiectul care benzina este mai buna sau de care CO sa bagam. atat in SUA, UK, RUSSIA, ROMANIA si inca cateva tari care isi mai fac griji pentru asa ceva, am tras concluzia:
Sa nu am mustrari pe viitor ca am nenorocit nus ce piesulica de pe masinuta, bag cate 10 litri de la fiecare dar de 95 pentru ca noi nu avem turbo ca sa vedem pe DINO ceva spor. Ghici ce se intampla dupa 2 saptamani? Masina merge rotund, fuge si nu ma intereseaza daca mai face cate un part din cand in cand. Rezervorul cu minim 14-15 litri ca sa nu omor frumusetea de pompa noua.
PS mai radeam ca in Uk exista un sistem subteran care alimenteaza absolut toate benzinariile?, diferenta consta in aditivii introdusi in statie in functie de firma respectiva. La un moment dat s-a intamplat ca s-a gresit cantitatea si s-a ajuns la o isterie generala cu mii de motoare bubuite si scandal de proportii. Poate este poveste pentru ca nu am gasit de citit asa ceva.
The terminal stores the fuel in massive tanks and can store products from many different companies in the same tank, since base products are identical, it's only when the product is loaded at the terminal rack into the tanker for delivery to your local station that it becomes "Exxon", "Shell", or "Mom & Pop" fuel. Special injectors add the unique compounds that make gasoline different during loading. The fuel is then driven to your local station, dropped in the storage tanks where you pump it into your vehicle.
In schimb am gasit asta care este la fel de interesanta
http://uk.onlinenigeria.com...britain-150m.html
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
m-am uitat azi sub clapeta de deschidere capota, am acolo o mufa neagra lata care cred ca aceea este mufa pt tester, dar intrebare e, ca sa pun testerul pe ea trebuie sa scot mufa cu fire care intra in ea? ( in mufa de tester de la mine intra o alta mufa cu fire care vine de prin bord sau de la calc masini, nuj exact).
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 991 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 991
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- tudor-d
- **
- 104 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 1999 X17DTL
- Galati
tudor-d
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
De curand am schimbat pompa la o Agila a unui amic. A ramas cu ea intr-un sat langa Tecuci. Demontarea rezervorului a durat aproximativ 1 ora , suruburile erau ingropate in pamant inghetat, dar sau desfacut ,desurubam 3 ture, strangeam inapoi, apoi iar desfaceam.
In Tecuci n-am gasit pompa de Opel noua nu avea nimeni pe stoc, de nevoie am cumparat o pompa de Logan la un magazin de piese Dacia. S-a potrivit perfect singura diferenta este stutul de iesire a pompei, nu am mai pus dinstantierul acela albastru.
Masina a pornit din prima, si deocamdata merge fara probleme.
In concluzie merg montate si pompele de Logan pe Opel Agila. Pentru cei cu lipsa de banuti sau stramtorati de imprejurari e o solutie buna.
In Tecuci n-am gasit pompa de Opel noua nu avea nimeni pe stoc, de nevoie am cumparat o pompa de Logan la un magazin de piese Dacia. S-a potrivit perfect singura diferenta este stutul de iesire a pompei, nu am mai pus dinstantierul acela albastru.
Masina a pornit din prima, si deocamdata merge fara probleme.
In concluzie merg montate si pompele de Logan pe Opel Agila. Pentru cei cu lipsa de banuti sau stramtorati de imprejurari e o solutie buna.
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Si eu care nu mi-am luat Logan tocmai pentru ca se spunea ca e mai ieftina pe intretinere Agila! De fapt chiar si Astrele auzeam ca ar fi mai ieftine la piese! Acum aud ca e Loganul mai ieftin! Referitor la sondele Lambda, ultimele noutati: "ia de Logan, ca e mai ieftina si merge!"... Enervant rau pentru unul ca mine caruia i-ar placea si original si ieftin, ca Opelul e de fapt masina saracului. Se pare ca nu e chiar asa!
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- tudor-d
- **
- 104 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 1999 X17DTL
- Galati
tudor-d
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
Eu am cumparat doar pompa de benzina nu tot ansamblul .
Sa va faceti o ideie uite un link : http://www.shopmania.ro/sho...from=missing_prod
Aceasta pompa am gasit la momentul respectiv, a fost o solutie de compromis. Masina inca fuctioneaza fara probleme, insa nu stiu cat o rezista piesa respectiva, ramane de vazut.
Sa va faceti o ideie uite un link : http://www.shopmania.ro/sho...from=missing_prod
Aceasta pompa am gasit la momentul respectiv, a fost o solutie de compromis. Masina inca fuctioneaza fara probleme, insa nu stiu cat o rezista piesa respectiva, ramane de vazut.
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Daca sunt facute bine imbinarile, nu vad de ce-am fi sceptici in privinta pompei de Logan. Astea nu se strica nici la 250k! (testat personal) Inca o dovada ca romanii sunt destepti si adaptabili! Prejudecatile in privinta folosirii doar a pieselor de origine sunt paguboase! Ieftin si de calitate nu este imposibil! Felicitari!
- 2kappa
- ***
- 991 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 991
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Nu cred ca problema pompelor se refera la imbinari. Din cate stiu sunt probleme de contacte interioare sau de uzura prematura (mers mult timp pe rosu, adica racire pinioane plastic ioc sau filtru infundat) in pinioane. Eu am pus de Cielo si merge brici (aprox. 40 k). Sunt niste banale pompe care se vand cu 10 euro pe ebay, calitatea materialelor, finisajul, laboratoarele de ultima generatie si echipa de proiectare probabil cresc pretul in cazul uneia Bosch, samd.
Am pus parca un clip in care un nene autorizat desfacea cateva pompe si explica ce si cum.
Acum, dupa atatia ani de la revolutie, tot nu imi vine sa cred ca romanul poate sa produca o piesa de asa mare ,,finete" si banuiesc ca se apeleaza la ALIBABA cu 1 dolar pe bucata. Ei poate pun doar cartonul. La un asa pret de achizitie probabil nu fac nici nazuri daca mai vin 50 de mofturosi cu defecte.
1 dolar
http://www.alibaba.com/prod...uel_pump.html?s=p
3 dolari Bosch
http://www.alibaba.com/prod...mp_fuel_pump.html
Am pus parca un clip in care un nene autorizat desfacea cateva pompe si explica ce si cum.
Acum, dupa atatia ani de la revolutie, tot nu imi vine sa cred ca romanul poate sa produca o piesa de asa mare ,,finete" si banuiesc ca se apeleaza la ALIBABA cu 1 dolar pe bucata. Ei poate pun doar cartonul. La un asa pret de achizitie probabil nu fac nici nazuri daca mai vin 50 de mofturosi cu defecte.
1 dolar
http://www.alibaba.com/prod...uel_pump.html?s=p
3 dolari Bosch
http://www.alibaba.com/prod...mp_fuel_pump.html
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 991 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 991
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat