- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Iti pot resofta ECU la un pret simbolic ca in rest stii si tu ca preturile sunt de la 100euro in sus. Poti avea bafta sau nu, asta este. Daca e din soft mie o sa-mi para rau ca nu te-am taxat corespunzator, daca nu e din soft ramai cu o gaurica in buzunar. De obicei defectele de circuit incalzire sunt de la sonda, contacte, soareci, ECU defect.
Sonda de proba am, ECU de proba am daca ai si tu cod de securitate ca trebuie programat. Lasi garantie la piesa si manopera ramane taxata, faci probe de drum, treaba ta.
LE
Nu avem ECU pacatoase. Sa stii ca la orice marca auto pica, mai des sau mai rar dar pica. Sunt cativa producatori de calculatoare si ei nu fac mai bun pentru X si mai slab pentru Y exceptand evident masinile foarte scumpe. Caz real, pica calculatorul pompei la Astra G diesel 2L model Bosch VP44, omul injura si vinde masina ca gasea numai cu tot cu pompa. Cumpara ford ca doar ei au facut masini pentru tot muritorul, pica iar calculatorul. La service surpriza si consternare, domnule nu stiati ca aveti aceeasi pompa VP44 ?
Sonda de proba am, ECU de proba am daca ai si tu cod de securitate ca trebuie programat. Lasi garantie la piesa si manopera ramane taxata, faci probe de drum, treaba ta.
LE
Nu avem ECU pacatoase. Sa stii ca la orice marca auto pica, mai des sau mai rar dar pica. Sunt cativa producatori de calculatoare si ei nu fac mai bun pentru X si mai slab pentru Y exceptand evident masinile foarte scumpe. Caz real, pica calculatorul pompei la Astra G diesel 2L model Bosch VP44, omul injura si vinde masina ca gasea numai cu tot cu pompa. Cumpara ford ca doar ei au facut masini pentru tot muritorul, pica iar calculatorul. La service surpriza si consternare, domnule nu stiati ca aveti aceeasi pompa VP44 ?
radu_d
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2012
- Mesaj Privat
Mi-a aparut o eroare care parca ar indica sonda lambda dar de cand mi-a aparut eroarea nu s-a schimbat nimic in comportamentul masinii. Consum marit era si inainte si accelerare nu foarte rapida. Si nu prea cred sa fie sonda, masina km reali are cred ca peste 150000(schimbat disc frana a doua oara, pe bord 64000) de mii. Cineva poate sa-mi recomanda niste pasi sa identific eroarea si sa elimin celelalte cauze, dupa ce-am citit e mai greu de identificat? Cineva mi-a propus sa gasesc o sonda si sa schimb si sa verific dar nu dispun de asa ceva.
- ingerul001
- **
- 62 mesaje
- din 27 Nov 2009
- Agila 2001 Z10XE
- Iasi
ingerul001
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2009
- Mesaj Privat
Hristos a inviat!
Am o intrebarea, aveti idee daca codul P0136 ( circuit malfunction ) poate fi generat si de scapari ale evacuarii? Pentru ca firele de la mufa de jos si pana in ECU le-am verificat si sunt in regula iar sonda de pe masina cred ca e ok. Desi prietenul care mi-a trimis-o din Germania a fost bine intentionat, zice el ca ar fi pentru un Z10XEP iar a mea e Z10XE. Cert e ca firele pe mufa nu au fost in ordinea corecta si a trebuit sa fac ceva modificari.
Deasemenea ma mai intreb, la un cod P0136 nu ar trebui sa apara fluctuatii ale valorilor date de senzor? Pentru ca, cu tot cu cod, valoare pare sa fie ok si constanta ( 412 - 451 mV ), valoare citita live de Op-com.
Am o intrebarea, aveti idee daca codul P0136 ( circuit malfunction ) poate fi generat si de scapari ale evacuarii? Pentru ca firele de la mufa de jos si pana in ECU le-am verificat si sunt in regula iar sonda de pe masina cred ca e ok. Desi prietenul care mi-a trimis-o din Germania a fost bine intentionat, zice el ca ar fi pentru un Z10XEP iar a mea e Z10XE. Cert e ca firele pe mufa nu au fost in ordinea corecta si a trebuit sa fac ceva modificari.
Deasemenea ma mai intreb, la un cod P0136 nu ar trebui sa apara fluctuatii ale valorilor date de senzor? Pentru ca, cu tot cu cod, valoare pare sa fie ok si constanta ( 412 - 451 mV ), valoare citita live de Op-com.
- mfdejavu1981
- *
- 38 mesaje
- din 26 Oct 2011
- Corsa 2001 z10xe
- Bucuresti
mfdejavu1981
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2011
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Eu am pus NTK (NGK). De 3 ani nu am probleme. Bosch este de prima mana. Altceva sa nu incerci.
http://www.ngk.de/nc/en/pro...PKW/LAMBDASONDEN/
PS inainte de a schimba, citeste tot topicul, poate totusi nu are nimic sonda si este un contact imperfect.
http://www.ngk.de/nc/en/pro...PKW/LAMBDASONDEN/
PS inainte de a schimba, citeste tot topicul, poate totusi nu are nimic sonda si este un contact imperfect.
- mfdejavu1981
- *
- 38 mesaje
- din 26 Oct 2011
- Corsa 2001 z10xe
- Bucuresti
mfdejavu1981
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2011
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
NTK era la tejghea in momentul acela. Sincer, eu cred ca am schimbat degeaba sonda. Trebuia sa urmez eu toti pasii descrisi in topic ca sa fiu sigur. Asta e, m-am grabit ca fata mare...
Mai bine investesti in altceva ca de ex sonda crank sau pompa de benzina care nu au ca solutie decat schimbul.
Cu 141 am cumparat masina, reset de 20 mii de ori si tot degeaba, inlocuit sonda, apare aleatoriu iar 141, reset si merg de la o luna la 6 luni fara probleme. Din cauza aceasta iti dau sfatul sa nu te grabesti. Ori o lasi asa dar resetezi si vezi ce se intampla (ultima oara am resetat de 3 ori) ori verifici ce scrie in topic. Un mecanic m-a intrebat cum se prezinta uleiul ca de multe ori zice el poate aprinda cod. Parerea lui. Incearca sa schimbi si marca benzinei, un Mol de ex.
In rest, masina functioneaza ireprosabil, consum mic si toba curata.
ps habar nu am de ce a aparut dublura
Ultima modificare facuta de 2kappa la Mar 20 Aug, 2013 8:10 am, modificat de 3 ori in total
Mai bine investesti in altceva ca de ex sonda crank sau pompa de benzina care nu au ca solutie decat schimbul.
Cu 141 am cumparat masina, reset de 20 mii de ori si tot degeaba, inlocuit sonda, apare aleatoriu iar 141, reset si merg de la o luna la 6 luni fara probleme. Din cauza aceasta iti dau sfatul sa nu te grabesti. Ori o lasi asa dar resetezi si vezi ce se intampla (ultima oara am resetat de 3 ori) ori verifici ce scrie in topic. Un mecanic m-a intrebat cum se prezinta uleiul ca de multe ori zice el poate aprinda cod. Parerea lui. Incearca sa schimbi si marca benzinei, un Mol de ex.
In rest, masina functioneaza ireprosabil, consum mic si toba curata.
ps habar nu am de ce a aparut dublura
Ultima modificare facuta de 2kappa la Mar 20 Aug, 2013 8:10 am, modificat de 3 ori in total
- vergil bora
- **
- 120 mesaje
- din 09 Mai 2010
- Agila 2001 Z10XE
- Mehedinti
vergil bora
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2010
- Mesaj Privat
- mfdejavu1981
- *
- 38 mesaje
- din 26 Oct 2011
- Corsa 2001 z10xe
- Bucuresti
mfdejavu1981
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2011
- Mesaj Privat
Da, aºa am sã fac, am sã o schimb mai încolo. Deocamdatã dacã investesc, o fac ca sã îmi segmentez motorul pentru-cã îmi mãnâncã o grãmadã de ulei( posibil de aici si eroarea la sonda, nu?)ºi dupã aceea mai vãd eu. Cât despre tutorial, o sã-l caut pe aici pentru-cã încã nu l-am gãsit. Multumesc mult ºi pentru coduri ºi pentru rãspunsurile prompte. Numai bine.
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Ai incercat si un ulei full sintetic Mobil 0w40 sau 5w40? Daca ai ulei mineral este normal sa consume la motoarele noastre. Si mie imi consuma la inceput cand puneam GEME, dupa ce i-am facut o baie cu multe schimburi, s-a curatat de jeg si am pus sintetic pe care il schimb la maxim 6-7 mii. Consumul nu este mai mare de 4-500 ml iar toba este lacrima. In prezent folosesc long life 3 de la vw original, de care sunt multumit.
Fa totusi o incercare. Motorul e greu de facut daca nu ai cunostinte temeinice despre cote, cupluri si alte cateva secrete. Daca rk motor inseamna schimb de segmenti si garnitura de chiulasa atunci este vorba doar de o loterie. Posibil sa consume mai mult si sa produca mai mult fum in spate.
Compresie s-a facut? Este asa de slaba sau inegala incat sa necesite rk?
Fa totusi o incercare. Motorul e greu de facut daca nu ai cunostinte temeinice despre cote, cupluri si alte cateva secrete. Daca rk motor inseamna schimb de segmenti si garnitura de chiulasa atunci este vorba doar de o loterie. Posibil sa consume mai mult si sa produca mai mult fum in spate.
Compresie s-a facut? Este asa de slaba sau inegala incat sa necesite rk?
- mfdejavu1981
- *
- 38 mesaje
- din 26 Oct 2011
- Corsa 2001 z10xe
- Bucuresti
mfdejavu1981
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2011
- Mesaj Privat
Chiar de curând am fãcut un test de compresie dar l-am fãcut printre altele fãrã sã pun accent pe valori pentru-cã a fost fãcut de un mecanic care nu prea mi-a plãcut cum lucra ºi pentru-cã eram convins cã trebuie sã fac rk deoarece mie motorul îmi consumã în jur de 1l / 1000km(poate chiar mai bine). Oricum, mecanicul mi-a zis cã are compresie.
- vergil bora
- **
- 120 mesaje
- din 09 Mai 2010
- Agila 2001 Z10XE
- Mehedinti
vergil bora
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2010
- Mesaj Privat
- vergil bora
- **
- 120 mesaje
- din 09 Mai 2010
- Agila 2001 Z10XE
- Mehedinti
vergil bora
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2010
- Mesaj Privat
yo9gvo
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2009
- Mesaj Privat
coste
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- vergil bora
- **
- 120 mesaje
- din 09 Mai 2010
- Agila 2001 Z10XE
- Mehedinti
vergil bora
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2010
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 626 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
Salut. Cum sa incalzit putin si observand ca am cod stocat am pus op-comul pe masina (Agila Z12xe) si hop problemele,
P0136 - Circuit O2 (Bank 1 senzor 2) - întrerupt (04)-intermitent si P0141 - Circuit încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2) - defect de circuit (0-intermitent. Adaug si ca aceste eroari apar dupa ce motorul a ajuns la temp. de 90 grade si ca dupa ce am sters, P0141 nu a mai aparut dar P0136 revine. Un sfat din partea colegilor care se pricep mai bine sau au mai patit-o cu sonda asta, este bine venit . Va multumesc
P0136 - Circuit O2 (Bank 1 senzor 2) - întrerupt (04)-intermitent si P0141 - Circuit încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2) - defect de circuit (0-intermitent. Adaug si ca aceste eroari apar dupa ce motorul a ajuns la temp. de 90 grade si ca dupa ce am sters, P0141 nu a mai aparut dar P0136 revine. Un sfat din partea colegilor care se pricep mai bine sau au mai patit-o cu sonda asta, este bine venit . Va multumesc
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
La fel si la mine cu P0136 (circuit malfunction - present), chiar pe timp rece a apucat-o, am sters-o si a revenit dupa o sapt. parca. Cunoscatorii: tipul asta de eroare se poate datora din cauza frigului (condensului) sau mai stiu eu ce? si de aia daca stergem eroarea un timp simte ca sonda nu are nimic si apoi iar probleme. Sau se poate datora benzinei proaste?
De fapt intreb daca exista si o alta cauza (alta decat electronica, adica defectarea sondei in sine sau a cablajului) pt eroarea asta? ca altfel ar trebui sa continue sa fie prezenta si daca o sterg.
Mersi
De fapt intreb daca exista si o alta cauza (alta decat electronica, adica defectarea sondei in sine sau a cablajului) pt eroarea asta? ca altfel ar trebui sa continue sa fie prezenta si daca o sterg.
Mersi
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Eu las sa treaca de la sine erorile care de obicei sunt de la umezeala/ contacte sau de la ulei prost sau uzat/ benzina. Daca tot persista dupa 2 saptamani, atunci e buba
P0141 il am de la inceput si am schimbat si sonda. Apare, dispare, il mai sterg si eu si tot asa. Ne-am invatat unul cu altul
Nu am vazut pana acum benzinare cu motoarele noastre sa nu licare sau sa nu aiba probleme, toate fac de obicei cate ceva. La diesel sunt mai putine probleme electrice
P0141 il am de la inceput si am schimbat si sonda. Apare, dispare, il mai sterg si eu si tot asa. Ne-am invatat unul cu altul
Nu am vazut pana acum benzinare cu motoarele noastre sa nu licare sau sa nu aiba probleme, toate fac de obicei cate ceva. La diesel sunt mai putine probleme electrice
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat