mib
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- aurel01
- **
- 155 mesaje
- din 20 Jul 2011
- Vectra 1998
- Mehedinti
aurel01
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2011
- Mesaj Privat
StefanTolos a scris:Pentru toti posesorii de Vectra B, verificati daca aveti releul special pentru DRL(Daytime Running Lights) in spatele tabloului de sigurante, conform pozelor de mai jos,daca-l aveti, nu ne ramane decat sa-l activam :
eu am acel releu, urmatorul pas? activare tech2? are cineva activat asa ceva? m-am uitat si in panoul de sigurante la 32 si are pini montati precizez x 20 dtl, 98 provenienta germania
- Nelu-RSO
- **
- 341 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2002 y1.7dt
- Constanta
Nelu-RSO
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
Pana la urma a montat cineva releu drl pe astra g asa cum e montat din fabrica? Eu vreau sa-mi montez asa ceva numai ca din schema prezentata in pagina 4 nu pot sa-mi dau seama de unde sa trag fire, am incercat sa o maresc dar nu se intelege si sigur nu am mufa si nici pini in tabloul de sigurante
multumesc
multumesc
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- tonypsg
- ****
- 1,556 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,556
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
releul nu iti aprinde farurile direct gabi.la punerea contactului se aprinde doar pozitia fatza spate si atat.doar dupa ce motoru e pornit se aprind farurile,si asta doar la stingerea becului de ulei,legaturile cuprind si becul de ulei din ce am inteles de la userul mazak care si-a facut singur instalatia.deci...parerile sunt impartite.
- Nelu-RSO
- **
- 341 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2002 y1.7dt
- Constanta
Nelu-RSO
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
imi pun dinam de bicicleta
daca nu se aprind cand pun contactul si se aprind dupa ce se setinge led-ul la ulei cred ca e ok asa, binenteles ca nu vreau sa am probleme cu alternatorul
Mai e si varianta franei de mana, cand lasi frana de mana sa se aprinda farurile si cand ridici sa se stinga, cred ca e mai bine asa
daca nu se aprind cand pun contactul si se aprind dupa ce se setinge led-ul la ulei cred ca e ok asa, binenteles ca nu vreau sa am probleme cu alternatorul
Mai e si varianta franei de mana, cand lasi frana de mana sa se aprinda farurile si cand ridici sa se stinga, cred ca e mai bine asa
- tonypsg
- ****
- 1,556 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,556
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
tonypsg a scris:releul nu iti aprinde farurile direct gabi.la punerea contactului se aprinde doar pozitia fatza spate si atat.doar dupa ce motoru e pornit se aprind farurile,si asta doar la stingerea becului de ulei,legaturile cuprind si becul de ulei din ce am inteles de la userul mazak care si-a facut singur instalatia.deci...parerile sunt impartite.
Pai nici nu am zis tony ca le aprinde inainte , eu ma refer ca aceasta functie este una papatoare de curent , iar daca mai si mergi prin oras in prop de 70-80% sa vezi atunci incarcare , nu mai pui vara aer si iarna dezaburire si uite asa ai facem pe baieti cu bani la punti si relee de incarcare . Eu , cu toate ca am alternator de 140A , nu mi as pune asa ceva !
- tonypsg
- ****
- 1,556 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,556
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
tony , nu vreau sa fiu inteles gresit , eu vb doar din punctul meu de vedere , sunt cateva lucruri pe care eu pe masina cu toate ca le am pus , am renuntat la ele, tot pt a proteja cat mai mult incarcarea , un lucru , modulul follow me home legat pe proiectoare consuma mai mult curent decat un webasto, macar cu asta beneficiezi de multe la el , eu asa vad lucrurile.
Ultima modificare facuta de gabiopel la Mar 10 Sep, 2013 12:11 am
Ultima modificare facuta de gabiopel la Mar 10 Sep, 2013 12:11 am
- tonypsg
- ****
- 1,556 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,556
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
nu mai inteleg nimic sincer gabi si nu vreau sa fac o polemica din asta,oricum farurile le aprinzi si in oras,daca esti genul de om ce circula mai mult in oras(ma refer la modul general)aici iar se pot spune multe.consumatori ai mereu pe masina.
pana si banalul casetofon consuma ca mai toti prefera sa aculte muzica in masina cu motorul oprit,sa nu mai vorbim de cei care avem sute de watti in masina si condensatoare de 1,2 sau mai multi farazi.piesele sunt facute oricum sa dureze un timp,iar ele daca nu se strica nu mai traieste nimeni.
si ca sa iti mai spun ceva,eu cand mi-a picat alternatoru in germania si nu mi-a dat nimeni un sfat,claudiu a fost singurul atunci care mi-a dat un cod de alternator...de 75 de amperi,eu avand pana atunci pe masina de 100.si acum cu totu ca nu mai am alternator de 100amp,ci doar de 75amp,nu ma plang si ma bucuram....pana acu o vreme de toate beneficiile ofertite de masina fara sa ma mai gandesc la aia...aia si aialalta!
cu tot respectul!
pana si banalul casetofon consuma ca mai toti prefera sa aculte muzica in masina cu motorul oprit,sa nu mai vorbim de cei care avem sute de watti in masina si condensatoare de 1,2 sau mai multi farazi.piesele sunt facute oricum sa dureze un timp,iar ele daca nu se strica nu mai traieste nimeni.
si ca sa iti mai spun ceva,eu cand mi-a picat alternatoru in germania si nu mi-a dat nimeni un sfat,claudiu a fost singurul atunci care mi-a dat un cod de alternator...de 75 de amperi,eu avand pana atunci pe masina de 100.si acum cu totu ca nu mai am alternator de 100amp,ci doar de 75amp,nu ma plang si ma bucuram....pana acu o vreme de toate beneficiile ofertite de masina fara sa ma mai gandesc la aia...aia si aialalta!
cu tot respectul!
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Cum am zis fiecare judeca in felul lui , dar fa un test si vezi cum se comporta alternatorul , cat iti incarca , atunci cand ai farurile aprinse , casetofonul- da mi un consum la un casetofon ascultand muzica la un volum normal si un consum la volum tare si aer conditionat sau dezaburire .Mai ales la 1.7 DTI care se stie ca au alternatoare cu probleme si in general opelul cel putin pina la insignia, astra j, o punte originala sau un releu original sunt extrem de scumpe(1.7 isuzu) mai toata lumea merge pe varianta ieftina cargo sau mobiltron si astea cu indulgenta tin 1-2 ani , dar sa le mai dai zi de zi lumina (iarna , vara ) , aer/dezaburire/incalzire scaune, casetofon si toate astea in oras si sa mai faci si vreo 3-4 opriri, eu zic ca nu i pica bine alternatorului , bateriei... dar cum am zis e doar o parere personala fiecare face ce vrea la masina lui . Da acel upgrade se merita cand in marea majoritate ai drum in afara orasului si atunci regimul de fc este cu totul altul .Eu merg prin oras ziua cu pozitiile aprinse , nu am de ce merge cu farurile , nu stiu cat ar necesita aprinderea lor in oras.
- tonypsg
- ****
- 1,556 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,556
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
absolut gabi,fiecare e liber sa aleaga optiunea sau nu.eu daca tot am avut precablarea am profitat de el si mi-am pus acel releu.si daca o fi sa schimb punti de diode si releee de incarcare o fac,ca si asa la cati bani am bagat si eu in masina,ca multi de aici ,nu ma mai uit la cat costa acele "consumabile"sa le zic asa.
deci eu ma numar printre cei carora li se aprind farurile la pornirea motorului .
deci eu ma numar printre cei carora li se aprind farurile la pornirea motorului .
mib
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Sa înțeleg cã nu folosiți farurile pe timpul zilei pentru a proteja alternatorul? Poate nu știați, dar folosirea luminilor pe timpul zilei este obligatoriu, chiar dacã legea specificã în afara localitãții. Sã înțeleg cã nu mai mergem noaptea pentru a proteja alternatorul ))))
Total greșit, alternatorul funcționeazã atãt cât motorul este pornit. Alternatorul este o mașinã electricã de curent alternativ, trifazat, ce produce curent PERMANENT de voltaj foarte mare, iar regulatorul lasã sã treacã atãt cât este nevoie, iar restul, surplusul il dã la masã. Cu cât ai consumatori mai puțini cu atât alternatorul este solicitat, la fel se aplicã și dacã ai consumatori mai mari decãt este prevãzut autoturismul (ai montat pe auto stație amplificare, 10 proiectoare, 15 neoane, 4 LCD-uri.... )
Mai multe detalii despre funcționarea alternatorului gasiți aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=84191
Stima.
Total greșit, alternatorul funcționeazã atãt cât motorul este pornit. Alternatorul este o mașinã electricã de curent alternativ, trifazat, ce produce curent PERMANENT de voltaj foarte mare, iar regulatorul lasã sã treacã atãt cât este nevoie, iar restul, surplusul il dã la masã. Cu cât ai consumatori mai puțini cu atât alternatorul este solicitat, la fel se aplicã și dacã ai consumatori mai mari decãt este prevãzut autoturismul (ai montat pe auto stație amplificare, 10 proiectoare, 15 neoane, 4 LCD-uri.... )
Mai multe detalii despre funcționarea alternatorului gasiți aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=84191
Stima.
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
- Nelu-RSO
- **
- 341 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2002 y1.7dt
- Constanta
Nelu-RSO
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
Eu cred ca, nu solicit mai mult alternatorul cu drl-ul decat cu aprinderea pozitiilor si a fazei scurte, aici fiind mai multi consumatori decat 2 halogene care nici alea nu se aprind la intensitate maxima. Din acest motiv am inlocuit unele becuri cu becuri led, pentru a usura munca alternatorului, al feri de socuri si in ultimul rand o economie de combustibil
Optiunea de aprindere a drl-ului e la alegerea mea, ori la lasarea franei de mana ori ii pun un buton separtat si le aprind cand vreau eu
...si nu va mai certati ca nu stiu ce va fac
Optiunea de aprindere a drl-ului e la alegerea mea, ori la lasarea franei de mana ori ii pun un buton separtat si le aprind cand vreau eu
...si nu va mai certati ca nu stiu ce va fac
- tonypsg
- ****
- 1,556 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,556
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
mib a scris:Sa înțeleg cã nu folosiți farurile pe timpul zilei pentru a proteja alternatorul? Poate nu știați, dar folosirea luminilor pe timpul zilei este obligatoriu, chiar dacã legea specificã în afara localitãții. ))))
.
.
Mib am specificat clar si scris romaneste daca se intelege, in oras , in afara este alta mancare de peste -mi se pare sau deviem de la subiect cu" Sã înțeleg cã nu mai mergem noaptea pentru a proteja alternatorul "
Folosirea luminilor pe timp de zi in oras nu este obligatorie decat in cazul in care un drum european, expres sau national traverseaza un oras si te afli pe el , .
Nelu , nu ne certam , exact cum a spus si tony - ne expunem parerile despre anumite upgrade-uri pe care unii le vad utile , altii nu !
Cristi - ai drptate ca e mult mai important sa fi vazut dar in cazul de fata ziua in oras nu vad rostul drl-ului sau a fazei scurte , ca daca e sa nu te vada , nu te vede nici cu mama luminilor , natingu tot intra in tine(doamne fereste)
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
mib
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Gabiopel asta am zis si eu in afara localitatii, dar daca megem si in oras nu este nici o problema, ideea era ca aletrnatorul este construit, calculat cu aceasta sarcina, respectiv farurile. Pe scurt daca mergi cu farurile aprinse tot timpul alternatorul nu se strica.
In final fiecare face cum crede, eu am montat drl pe faza lunga care este alimentata cu 7 volti. Am acest montaj de 3-4 ani, nici nu mai stiu exact si nu am avut problema. Precizez ca am 380.000 km. fara nici o problema.
Deci fiecare face cum crede, parerea mea o stiti
Salve.
In final fiecare face cum crede, eu am montat drl pe faza lunga care este alimentata cu 7 volti. Am acest montaj de 3-4 ani, nici nu mai stiu exact si nu am avut problema. Precizez ca am 380.000 km. fara nici o problema.
Deci fiecare face cum crede, parerea mea o stiti
Salve.