De la “.. m… mãti” la “jegoºi” ºi “dãi în p … la mea” la fiecare final de transmisie. Oare pe aceºti “domni” participanþi la trafic, nu-i ascultã nimeni? ªtiam cã nu ai voie sã foloseºti un limbaj inadecvat în transmisiunile radio.
Mai mult chiar, îºi sincronizeazã manevrele prin staþii pentru aruncarea pe contra sens sau menþinerea unora dintre “nespãlaþi” care se grãbeau din raþiuni ºtiute numai de ei, profitând de avantajul gabaritul masiv ºi a noi generaþii de motorizãri.
Aºa s-a întâmplat în 22.06.2007, zona Medgidia, Judeþul Constanþa, ora 23:15, când un “nespãlat” cu un Ford Focus, de culoarea albastrã, a intrat în depãºirea coloanei. Am sezizat intenþia ºi bineânþeles, cã am intrat pe “fir” în conversaþie.
Dupã ce am declinat postura de “jegos” nu pot sã vã reproduc ce-mi auzeau timpanele. I-am avertizat sã se potoleascã ºi sã-l lase în pace pe considerentul cã “nimeni nu se grãbeºte fãrã motiv”, mai ales cã toþi eram în coloanã, dar nimic.
Douã “magaoaie” se aliniau intenþionat ca acesta sã nu aibe timp de redresare ºi astfel cu siguranþã ajungea la accident cu toate cã momentan contra-sensul era liber. Am riscat ºi m-am angajat în depãºire, în ajutorul colegului pornind avariile ºi sirena.
Norocul lui cã am sezizat despre cine era vorba (tocmai mã depãºise) ºi de dotarea Rekord-ului.
Când am ajuns în dreptul celui de al II-lea TIR (“aripa” echipei destructive ce închidea banda 2) am început sã-l somez prin portavoce, la renunþarea ocupãri benzi cu avertizmentul cã în caz contrar voi apela 112 anunþând fapta, fapt ce l-a blocat obligând-ul sã se retragã în spatele “mentorului” sãu într-ale prostiei (nu mai “ciripea” nimic). Poate cã acest mic trafic de influenþã a fãcut ca accþiunea sã eºueze plecând mai departe în spatele "victimei" care a mulþumit prin clasicul dublu semn din semnalizatoare.
De unde atâta desconsiderare la adresa posesorilor de turisme, chiar dacã unele dintre ele fac cât un TIR si ½ ca valoare. Mã întreb, oare suntem mai “nespãlaþi” ca ei conducând aºa ceva? Dacã limbajul trivial era caracteristic mitocanilor bãtrâni era de înþeles, dar pentru cei tineri este un handicap, iar faza de a produce voit o coliziune cred cã este prea mult!
Mã întreb, aceste staþii CB pentru aºa ceva au fost inventate sau imaginaþia, asociatã cu setea de a fi cel mai tare naºte monºtri?
Oare gradele din permisul auto conferã acest drept?
Restricþiile de circulaþie impuse, aduc în stare de nervozitate excesivã ºi astfel aceºtia simpt nevoia de rãzbunare?
Am povestit aceastã întâmplare ca un avertizment la modul în care unii înþeleg conduita în trafic ºi pentru a fi cu mai mare bãgare de seamã când ne aflãm în preajma unui TIR, nu este o glumã.
Poate cineva va gãsi o modalitate de stopare a acestui fenomen ce tinde sã ia amploare (dupã cum am înþeles din discuþiile purtate cu alþi posesori de staþii CB ce au confirmat frecvenþa crescutã a acestor tentative criminale nu numai în cazul din zona aceasta).
![Cool](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Ultima modificare facuta de Vios40 la Mie 27 Jun, 2007 7:57 am, modificat de 4 ori in total