[editat] a scris:In timp ce dai la automat creste sau ramane fix ?
In timp ce dau la automat creste de la -1,7 la -1,2.
Intre timp am dezavansat pompa (prin schimbarea pozitiei fuliei fata de ax cu came si vibrochen) am reusit sa scot un avans de 7 (cel mai mic) si sa pornesc masina.
Distractia a inceput dupa ce incercand sa aduc avansul la 4 - 4,4 tot ce am reusit a fost sa il cresc pana in 12 -14
Avansul cerut a scazut de la 4,1 la 2,1 intr-un mod inexplicabil, iar cel realizat minim 7. Fara nici o logica in sensul ca in orice parte invarteam de vibrochen cu suruburile de pe rolele de lant de pe pompa desfacute, avansul la un moment dat incepea sa creasca de la 7 pana spre 14. In anumite pozitii imi pornea masina, in altele nu. Cel mai bine a mers in pozitia cu avans de 7, cat aveam si inainte sa ma apuc de "reparatii" la ea ... care era undeva aproape de punct, decalata vreo 3-5 milimetri spre stanga.
Dupa 200jdemii de demontari /montar de pompa de pe masina si pe masina sau de reglat avansul / dat capac chiuloasa jos, rupt suruburi, nervi, melci, scoi, draci, craci ... am ajuns la concluzia ca pompa mea nu poate da avans mai mic de 7 din cauza unui defect inca nedescoperit, neelucidat si ascuns bine prin meandrele proiectantilor de la Boshc care au fost capabil sa creeze o asemenea porcarie ca pompa VP44.
In plus in anumite pozitii mai da si eroare P1220, asa ca dupa alte jdemii de minute pierdute la telefon cu rolland, am ajuns amandoi la concluzia ca cel mai bine ar fi sa trimit eu pompa la firma de meseriasi din cluj (nu ii dau numele sa nu iau ban pentru reclama) si sa asteptam verdictul testarii pe banc. Astazi mi s-a confirmat ca pompa a ajuns la Cluj si astept rezutatele testarii. O sa revin cu detalii.,
Inca o data mii de multumiri rolland pentru efortul depus, pentru bunavointa si pentru timpul pierdut cu mine. Esti un om de milioane cum rar se mai gaseste prin lumea asta.