alexutzu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
alexutzu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
dupa cum spuneam, nu exista un intrerupator. apa circula continuu pe acolo, doar cind deschide termostatul mai circula si prin radiator.
cind oprest tu caldura de fapt schimbi circuitul aerului. in loc sa treaca pe la calorifer, vine direct de afara.
sa modifici circuitele se poate (un robinet cu 2 cai, un t, un furtun) dar nu cred ca merita. daca toata vara nu circula apa prin calorifer cred ca e mai rau.
cind oprest tu caldura de fapt schimbi circuitul aerului. in loc sa treaca pe la calorifer, vine direct de afara.
sa modifici circuitele se poate (un robinet cu 2 cai, un t, un furtun) dar nu cred ca merita. daca toata vara nu circula apa prin calorifer cred ca e mai rau.
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat