liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Eu cred ca e ceva in neregula si cu incalzirea sondelor lambda. Prea neregulat la Z12XE fata de Z14XE, unde incalzirea e liniara din momentul in care e pornit motorul.
Z12XE
Z14XE
Mai poate verifica cineva pe un Z12XE in toate mintile lui, cu un opcom, care e statusul incalzirii fiecarei sonde lambda?
Problema mai poate fi si de la presiune prea mare de benzina sau injector care curge. Corectia variaza intre +8% dar pana la -12%, cea ce inseamna combustibil nemasurat intra in combustie. Desi variatia intre + si - e destul de rapida, greu de zis, trebuie masurat, vazut, verificat.
Z12XE
Z14XE
Mai poate verifica cineva pe un Z12XE in toate mintile lui, cu un opcom, care e statusul incalzirii fiecarei sonde lambda?
Problema mai poate fi si de la presiune prea mare de benzina sau injector care curge. Corectia variaza intre +8% dar pana la -12%, cea ce inseamna combustibil nemasurat intra in combustie. Desi variatia intre + si - e destul de rapida, greu de zis, trebuie masurat, vazut, verificat.
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Povestit cu badboy, simptomele ce le-am observat la Corsa par a fi similare cu ce a patit el la Vectra C, unde defect era regulatorul de presiune si bobina de inductie.
Maine vine senzorul de oxigen si tare-mi doresc sa pot sa-l probez inainte de a pleca dar nu garantez
Btw, nu gasesc regulatorul de presiune ca si piesa independenta in TIS. Pare ca trebuie sa schimbi intreaga pompa...
Maine vine senzorul de oxigen si tare-mi doresc sa pot sa-l probez inainte de a pleca dar nu garantez
Btw, nu gasesc regulatorul de presiune ca si piesa independenta in TIS. Pare ca trebuie sa schimbi intreaga pompa...
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
adya76
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1995 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2013
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema consumului si anume....
Mi-am montat instalatie GPL Milano cu 1400 lei si sunt extrem de multumit.
Consum pe GPL:
9.5 urban (Bucuresti)
8.7 mixt
6.5 extra-urban.
In cazul meu , cred ca masina nu este corespunzator reglata pe benzina, din moment ce am acelasi consum urban de 9.5%, indiferent de combustibil. Din ce am inteles de la cei ce mi-au montat instalatia GPL, masina consuma cu cca 1-1.5% mai mult pe GPL comparativ cu benzina.
Intr-un cuvant, sunt super incantat de GPL, amortizarea fiind facuta in cca 4 luni.
Mi-am montat instalatie GPL Milano cu 1400 lei si sunt extrem de multumit.
Consum pe GPL:
9.5 urban (Bucuresti)
8.7 mixt
6.5 extra-urban.
In cazul meu , cred ca masina nu este corespunzator reglata pe benzina, din moment ce am acelasi consum urban de 9.5%, indiferent de combustibil. Din ce am inteles de la cei ce mi-au montat instalatia GPL, masina consuma cu cca 1-1.5% mai mult pe GPL comparativ cu benzina.
Intr-un cuvant, sunt super incantat de GPL, amortizarea fiind facuta in cca 4 luni.
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Schimbat debitmetrul cu unul original si nou Bosch. Consumul a revenit in limite normale, raspunde mai prompt la acceleratie dar am gasit o eroare de lambda 2. Nu-i bai, oricum am una noua, tot Bosch in porkbagaj si cand se da locul va fi schimbata cea NGK.
Afcors, am si parametrii inregistrati la urcare Feleac, cu debitmetrul nou si o sa revin cu grafice.
Afcors, am si parametrii inregistrati la urcare Feleac, cu debitmetrul nou si o sa revin cu grafice.
adya76
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1995 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2013
- Mesaj Privat
- r.rrellaxo
- *
- 26 mesaje
- din 14 Jun 2013
- Signum 2005 z19dt
- Arges
r.rrellaxo
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Arges
- Masina: Signum 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2013
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Nah, lasand la o parte ca inca am probleme cu consumul si tot aceleasi 2 erori intermitente in bord:
P0141 - O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
(0 - Not present
P0420 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
(01) - Not present
si un Tech2 mai in primavara care a zis timp mare de injectie, ma gandesc daca nu cumva:
1. Circulatul de anul trecut cu consum mare n-a infundat catalizatorul
2. Circulatul pana la aprinderea becului rosu n-a bagat ceva mizerie prin circuit .
De cele mai multe ori cand o pornesc, la rece, are un zgomot metalic pronuntat, pornire chinuita, turatie mica si trepidatii mari. In mers am mai observat perioade cand are trepidatii mai puternice.
Btw, Liviu, cu excelul si graficele nu ma descurc. LOL!
P0141 - O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
(0 - Not present
P0420 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
(01) - Not present
si un Tech2 mai in primavara care a zis timp mare de injectie, ma gandesc daca nu cumva:
1. Circulatul de anul trecut cu consum mare n-a infundat catalizatorul
2. Circulatul pana la aprinderea becului rosu n-a bagat ceva mizerie prin circuit .
De cele mai multe ori cand o pornesc, la rece, are un zgomot metalic pronuntat, pornire chinuita, turatie mica si trepidatii mari. In mers am mai observat perioade cand are trepidatii mai puternice.
Btw, Liviu, cu excelul si graficele nu ma descurc. LOL!
- TyTy
- **
- 111 mesaje
- din 24 Nov 2007
- Corsa 1996 z12sz
- Vaslui
TyTy
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 1996 z12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2007
- Mesaj Privat
se pare ca acest topic s-a blocat cu laudele voastre despre consumurile personale.Nu a zis nimeni daca a rezolvat aceasta problema foarte importanta in zilele noastre(consumul...) la caca@ul asta de masina pe care , din pacate , si eu o detin.A reusit cineva sa scoata un consum decent?Ce ati facut daca da?Detaliati!ceva concret...
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
E clar,te roade invidia...Noroc ca mai vine cate unul ca tine care nu se lauda cu consumul...dar nici nu ne spune cat consuma a lui.Eu nu cred ca masina e "de caca@".N-ai spus nimic concret,nici macar ce model de Corsa B ai.
Da,sunt multi care au un consum decent (normal) si unii au si spus ce au facut cand le-a crescut consumul.Trebuie doar sa citesti forumul.
Corsa mea consuma normal,exact cat scrie in carte:5,2 afara (pana la 90km/h) si 8,5 in oras.Mi-a crescut odata consumul cand s-a blocat termostatul.L-am schimbat si a revenit la normal.Succes!
Da,sunt multi care au un consum decent (normal) si unii au si spus ce au facut cand le-a crescut consumul.Trebuie doar sa citesti forumul.
Corsa mea consuma normal,exact cat scrie in carte:5,2 afara (pana la 90km/h) si 8,5 in oras.Mi-a crescut odata consumul cand s-a blocat termostatul.L-am schimbat si a revenit la normal.Succes!
- nicucraker969
- *
- 1 mesaje
- din 24 Sep 2013
- Corsa 1995 C14NZ
- Dambovita
nicucraker969
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2013
- Mesaj Privat
salut!am cumparat de 2 saptamani un opel corsa b,swing,1.4 CUTIE AUTOMATA din 1995.masina porneste si merge ok insa am zis sa ii fac consumul si surpriza.am bagat 2 litri si am mers 14 km.am cumparat masina in idea de a o folosi pentru a ma duce si intoarce de la servici.7 km dus si 7 km intors extraurban(intre 2 localitati)am paralizat cand am vazut asta.acum o sa va dau si indiciile pentru a ma putea ajuta ca nu stiu de unde sa incep si daca e normal
-alimentat 2l benzina
-parcurs;pornit-mers 7 km-oprit ,dupa 8 ore intoarcere,pornit -mers 7 km-oprit.moment in care cu 500 m de a ajunge acasa am ramas fara benzina
-temperatura la dus 10-12g,la intors20-22 g
-mers usor fara depasiri in limita a 40-80km/h-CONDUS IN MOD DRIVE
Acum citind pe aici am facut cateva verificari si am observant
-posibil termostat blocat pe deschis sau defect.imediat ce pornesc masina dupa 3-5 min de functionare pe loc ,radiatorul cat si furtunul ce intra in el si cel care iese sunt calde iar temperatura apei la bord cred ca nu are nici 70g(ajunge pe la 90 grade dupa 20min sau 20 km mers) si caldura imi baga imediat dupa ce pornesc motorul insa nu stiu cat ar trebui sa fie de cald ..dar baga!
-am desfacut bujiile(bosch cu 2 tije deasupra electrodului) par cafenii sper alb.
-am incercat sa desfac sonda lambda(a iesit cu greu si sa ros usor chiar si filetul de la galerie) culoare neagra foarte putin afumata spre cafeniu.
-am schimbat capacul distribuitor de la delcou (la sugestia unui prieten) si nici o diferenta.
-m-am jucat putin cu rotirea delcoului stanga dreapta cu motorul pornit si slabit usor din piulita de 13.acum fata de semn e cu 2 mm spre parbriz.-nici o diferenta la consum doar parca un pic de putere.
-schimbat toba intermediara cu una noua si sudat toba finala care avea o gaurica mica cat un deget.
-verificat la carburator clapeta de acceleratie.inchide si din cate se vede e curata
acum o sa schimb si toate filtrele ,ulei,benzina,aer,polen +ulei mobile1 10w40(nu au mai fost schimbate de 8-9000km)
-o sa schimb si tremostaul si chiar si distributia (ca am inteles ca termostatul e sub distributie)
-o sa schimb si sonda lambda(acum nu stiu de care am dar o sa cumpar una bosch)
si acum intrebarea....se merita sa fac toate astea?sa bag atatia bani si sa constat dupa ca ramana cu acelasi consum mare?oare sa fie asa consumul asta ca are cutie automata?ce ar trebui sa mai verific si sa mai incerc sa schimb?vad ca toti de pe aici se vaita de consum mare la corsa b,si foarte putini au gasit cauze.va rog mult sa ma ajutati.orice sugestie e binevenita!
am facut si sestul cu butoanele la tid si nu am decat cod inceput de test si cod ca e casetofon schimat.am facut test agrafa si la fel ...nici o eroare!multumesc pentru rabdare si astept disperat sugestii!
-alimentat 2l benzina
-parcurs;pornit-mers 7 km-oprit ,dupa 8 ore intoarcere,pornit -mers 7 km-oprit.moment in care cu 500 m de a ajunge acasa am ramas fara benzina
-temperatura la dus 10-12g,la intors20-22 g
-mers usor fara depasiri in limita a 40-80km/h-CONDUS IN MOD DRIVE
Acum citind pe aici am facut cateva verificari si am observant
-posibil termostat blocat pe deschis sau defect.imediat ce pornesc masina dupa 3-5 min de functionare pe loc ,radiatorul cat si furtunul ce intra in el si cel care iese sunt calde iar temperatura apei la bord cred ca nu are nici 70g(ajunge pe la 90 grade dupa 20min sau 20 km mers) si caldura imi baga imediat dupa ce pornesc motorul insa nu stiu cat ar trebui sa fie de cald ..dar baga!
-am desfacut bujiile(bosch cu 2 tije deasupra electrodului) par cafenii sper alb.
-am incercat sa desfac sonda lambda(a iesit cu greu si sa ros usor chiar si filetul de la galerie) culoare neagra foarte putin afumata spre cafeniu.
-am schimbat capacul distribuitor de la delcou (la sugestia unui prieten) si nici o diferenta.
-m-am jucat putin cu rotirea delcoului stanga dreapta cu motorul pornit si slabit usor din piulita de 13.acum fata de semn e cu 2 mm spre parbriz.-nici o diferenta la consum doar parca un pic de putere.
-schimbat toba intermediara cu una noua si sudat toba finala care avea o gaurica mica cat un deget.
-verificat la carburator clapeta de acceleratie.inchide si din cate se vede e curata
acum o sa schimb si toate filtrele ,ulei,benzina,aer,polen +ulei mobile1 10w40(nu au mai fost schimbate de 8-9000km)
-o sa schimb si tremostaul si chiar si distributia (ca am inteles ca termostatul e sub distributie)
-o sa schimb si sonda lambda(acum nu stiu de care am dar o sa cumpar una bosch)
si acum intrebarea....se merita sa fac toate astea?sa bag atatia bani si sa constat dupa ca ramana cu acelasi consum mare?oare sa fie asa consumul asta ca are cutie automata?ce ar trebui sa mai verific si sa mai incerc sa schimb?vad ca toti de pe aici se vaita de consum mare la corsa b,si foarte putini au gasit cauze.va rog mult sa ma ajutati.orice sugestie e binevenita!
am facut si sestul cu butoanele la tid si nu am decat cod inceput de test si cod ca e casetofon schimat.am facut test agrafa si la fel ...nici o eroare!multumesc pentru rabdare si astept disperat sugestii!
- TyTy
- **
- 111 mesaje
- din 24 Nov 2007
- Corsa 1996 z12sz
- Vaslui
TyTy
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 1996 z12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2007
- Mesaj Privat
danpet a scris:E clar,te roade invidia...Noroc ca mai vine cate unul ca tine care nu se lauda cu consumul...dar nici nu ne spune cat consuma a lui.Eu nu cred ca masina e "de caca@".N-ai spus nimic concret,nici macar ce model de Corsa B ai.
Da,sunt multi care au un consum decent (normal) si unii au si spus ce au facut cand le-a crescut consumul.Trebuie doar sa citesti forumul.
Corsa mea consuma normal,exact cat scrie in carte:5,2 afara (pana la 90km/h) si 8,5 in oras.Mi-a crescut odata consumul cand s-a blocat termostatul.L-am schimbat si a revenit la normal.Succes!
Da,sunt multi care au un consum decent (normal) si unii au si spus ce au facut cand le-a crescut consumul.Trebuie doar sa citesti forumul.
Corsa mea consuma normal,exact cat scrie in carte:5,2 afara (pana la 90km/h) si 8,5 in oras.Mi-a crescut odata consumul cand s-a blocat termostatul.L-am schimbat si a revenit la normal.Succes!
Noroc de tine ca mi-ai spus sa citesc forumul...ca daca nu...chiar nu stiu ce as fi facut.Detin o Corsa B 1.2i 45 hp din 1996.Urban am 10% fix(cat Matizul..) iar extra-urban aprox 5%(in functie de cat de tare ii dau).Am termostatul blocat pe deschis,apa nu sare de 70 de grade si , cred, ca de acolo e consumul asa de mare urban...si tot cred ca masina asta e de c@cat...Se merita a fi pusa pe GPL.Cine are bani investitia e "de milioane"...Am sa revin cu consumul imediat ce schimb termostatul.
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Ok! Da,termostatul blocat deschis creste consumul,mai ales pe vreme rece. Ai grija ce marca de termostat pui,ca sunt multe (neoriginale).Eu am pus acum 2 ani unul Behr (40ron),care mi-a fost recomandat de cineva priceput...si m-a lasat acum.De 2 luni,de cand m-a lasat,am pus un carton in fata radiatorului,doar pe jumatatea din dreapta,ca ventilatorul sa nu fie complet acoperit.Asta pana schimb termostatul.L-am comandat (original=55 ron) si astept sa vina joi.
Constat ca cu cartonul,consumul mi-a ramas cel stiut...7,5 mixt...am vazut blocarea termostatului,pe drum,cand veneam de la Cluj la Sibiu.Am vazut ca scazuse temperatura putin sub 90 de grade si am stiut imediat ce s-a intamplat.Am sperat ca poate isi revine,dar nici vorba.
Constat ca cu cartonul,consumul mi-a ramas cel stiut...7,5 mixt...am vazut blocarea termostatului,pe drum,cand veneam de la Cluj la Sibiu.Am vazut ca scazuse temperatura putin sub 90 de grade si am stiut imediat ce s-a intamplat.Am sperat ca poate isi revine,dar nici vorba.
- valentinzag
- *
- 1 mesaje
- din 07 Oct 2013
- Corsa 2004
- Vaslui
valentinzag
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2013
- Mesaj Privat
detin si io un opel corsa 1.2 16V si in oras am un consum de 9...9,5 io locuiesc in husi judetu vaslui, vitezele le schimb intre 2500/3000 folosesc anvelope de 185/55/R15, un prt de al meu are tot opel exact ca al meu si anu acelasi si in oras are consum de 6....6,5 la mine dc e consumu mai mare ma poate ajuta cineva cu un rsp?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
In primul rand din regulament :
Nu prea sunt familiarizat cu limbajul de chat sau cum se numeste dar iti raspund.
Prt tau minte sau nu sti cu se masoar cons. Oric de mic e husi nu sct as cons de6...6.5
8. Limbajul pe care il abordezi in formularea si scrierea mesajelor tale trebuie sa fie cat mai civilizat si coerent.
9. Nu abuza de iconite sau semne de punctuatie pentru ca nu suntem pe chat. Comportamentul de chat se penalizeaza.
9. Nu abuza de iconite sau semne de punctuatie pentru ca nu suntem pe chat. Comportamentul de chat se penalizeaza.
Nu prea sunt familiarizat cu limbajul de chat sau cum se numeste dar iti raspund.
Prt tau minte sau nu sti cu se masoar cons. Oric de mic e husi nu sct as cons de6...6.5
- ebz77
- **
- 105 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2001 z12
- Arges
ebz77
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 z12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Nici eu nu cred in astfel de consumuri.Din cartea masinii Opel Corsa,consumul depinde de modelul motorului astfel (in oras):
C12NZ=7,9
12NZ=7,7
X12SZ=7,2
Acum urmeaza niste motoare despre care nu stiu ce sunt (sa ne spuna cine stie):
4EC1=6
T4EC1=6
Singurele cu 6.Sa ne spuna totusi ce tip de motor si de caroserie,(cate trepte de viteza) are valentinzag.
C12NZ=7,9
12NZ=7,7
X12SZ=7,2
Acum urmeaza niste motoare despre care nu stiu ce sunt (sa ne spuna cine stie):
4EC1=6
T4EC1=6
Singurele cu 6.Sa ne spuna totusi ce tip de motor si de caroserie,(cate trepte de viteza) are valentinzag.
- porumbpaulflorin
- *
- 4 mesaje
- din 04 Sep 2013
- Corsa 1995
- Salaj
porumbpaulflorin
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Salaj
- Masina: Corsa 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2013
- Mesaj Privat
salut am si eu un opel corsa B cu motor de 1.2 benzina, este model swing din '94, in 4 usi. am un consum de 15 / 100 km . ma dispera, nu stiu ce sa fac. am facut tot ce am auzit. am suflat retutul de la rezervor cu pompa, am curatat carburatorul { injectie monopunc}, am verificat bujiile, termostatul etc am si schimbat akolo in stanga cifrele alea cu 95 sau 90 si tot asa. tot acelasi consum. cred ca o sa ajunga sa ii dau foc. ceva sfaturi, ca am vazut ca majoritatea au consum scazut. PS am avut un peugeot 405 cu motor de 2.0 benzina si nu consuma atat... imi pare rau ca l-am dat.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat