- floryn_c90
- *
- 12 mesaje
- din 11 Oct 2012
- Meriva 2008 Z14XEP
- Dolj
floryn_c90
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina: Meriva 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2012
- Mesaj Privat
- voloseniuc
- *
- 3 mesaje
- din 08 Sep 2012
- Zafira 2000 X18XE1
- Neamt
voloseniuc
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2012
- Mesaj Privat
Te rog trimite un mail pe adresa voloseniuc@gmail.com pentru a avea datele de contact. Un raspuns mai amplu pot sa - ti dau dupa 13 sept.
De schimbat se poate schimba doar capacul. Cutia este in esenta aceeasi, difera doar capacul unde vin motorasele de la easytronic sau timoneria.
Capacul l-am luat pt un 1, 4 I, iar pedalele si schimbatorul sunt de pe o masina care avea sub 30000 km. Mai ai nevoie de timonerie, cilindru receptor ambreaj si furtunurile de legatura.
Ca pret pe ceea ce am eu - cam 650 - 700 ron cu transport inclus
De schimbat se poate schimba doar capacul. Cutia este in esenta aceeasi, difera doar capacul unde vin motorasele de la easytronic sau timoneria.
Capacul l-am luat pt un 1, 4 I, iar pedalele si schimbatorul sunt de pe o masina care avea sub 30000 km. Mai ai nevoie de timonerie, cilindru receptor ambreaj si furtunurile de legatura.
Ca pret pe ceea ce am eu - cam 650 - 700 ron cu transport inclus
- millo_janus
- *
- 5 mesaje
- din 21 Mar 2011
- Corsa 2001 z12xe
- Arges
millo_janus
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2011
- Mesaj Privat
Am vrut sa schimb lichidul de frana de la ambreiaj si un dobitoc de "mecanic" mi-a pus ulei de servo si nici n-a mai aerisit-o. Am mers cu masina inca cateva zile fara sa aibe nimic dupa care m-a lasat. In viteza 1 vrea sa plece, se aude un clantanit ca si cum ar fi sarit din viteza si ramane pe loc. Impinsa pleaca, schimba, dar daca ma opresc la fel. In R scoate un zgomot urat si apoi moare motoru. Parca se rupe masina nu alta. Mi-a spus un mecanic ca ar fi actuatorul. Acesta ramasese blocat, dar am reusit sa-l deblochez insa tot la fel face. Alt mecanic mi-a spus sa schimb carbunii. Voi ce credeti si daca trebuie sa schimb carbunii spuneti-mi cum procedez ca am desfacut calculatorul de pe ea, dar nu stiu daca trebuie sa desfac acele multe suruburi cu torx cu 5 stelute si gaura sau daca trebuie sa scot rulmentul ala din capat si sa-l inlocuiesc dupa. Trebuie presat, nu trebuie... Sunt varza si stau cu masina pe bara de 5 luni. Va multumesc
nickiasi
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salut
Revin cu un mesaj in aceasta sectiune dupa ce am mai fost sunat in legatura cu modul in care am rezolvat problema cu actuatorul. Am avut necazuri cu "F" in bord in urma cu mai bine de doi ani. Atunci am trimis modulul la Tonistorm, prin curier, si tot asa l-am primit, am avut incredere in ei si intr-adevar si-au facut treaba. Au schimbat carbuni si doua piese de pe placa de comanda (ECU). Costul a fost comparativ cu cel din UK (acolo e in jur de 150-200 de lire reconditionarea, se trimite modulul prin posta), beleaua fiind frecventa la acest tip de easytronic. Daca problema e numai de la carbuni costul e mult mai mic, dar de multe ori se duc si piese de pe placa. Montarea s-a facut de catre baietii de la Bratuleni (BTM). De atunci, ambreiajul si cutia merg bine. Am mai schimbat intre timp un senzor crankshaft. Succes!
Revin cu un mesaj in aceasta sectiune dupa ce am mai fost sunat in legatura cu modul in care am rezolvat problema cu actuatorul. Am avut necazuri cu "F" in bord in urma cu mai bine de doi ani. Atunci am trimis modulul la Tonistorm, prin curier, si tot asa l-am primit, am avut incredere in ei si intr-adevar si-au facut treaba. Au schimbat carbuni si doua piese de pe placa de comanda (ECU). Costul a fost comparativ cu cel din UK (acolo e in jur de 150-200 de lire reconditionarea, se trimite modulul prin posta), beleaua fiind frecventa la acest tip de easytronic. Daca problema e numai de la carbuni costul e mult mai mic, dar de multe ori se duc si piese de pe placa. Montarea s-a facut de catre baietii de la Bratuleni (BTM). De atunci, ambreiajul si cutia merg bine. Am mai schimbat intre timp un senzor crankshaft. Succes!
maiamy
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
Intentionez sa schimb si eu cutia in una manuala, in cazul in care nu reusesc sa-i dau de cap si sa vand masina. Imi poate trimite cineva niste poze cu felul cum arata masina pe interior (ma refer la schimbator si locul unde vine montat)? Ma intereseaza daca se vede faptul ca au fost facute modificari.
Multumesc anticipat!
Intentionez sa schimb si eu cutia in una manuala, in cazul in care nu reusesc sa-i dau de cap si sa vand masina. Imi poate trimite cineva niste poze cu felul cum arata masina pe interior (ma refer la schimbator si locul unde vine montat)? Ma intereseaza daca se vede faptul ca au fost facute modificari.
Multumesc anticipat!
maiamy
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2010
- Mesaj Privat
Ce sanse sunt ca masina sa nu porneasca din cauza intrerupatorului de la pedala de frana? Mentionez faptul ca sigurantele nu sunt arse, nici becurile dar totusi, stopurile nu se aprind mereu.
N palpaie, cand pun pe manual nu apare nimic, iar cand comut pe automat inainte de a aparea A, pt o secunda apare 4 pe dispay. Posibil sa fi ramas blocata in viteza a IV -a ? De doua saptamani nu reusim sa descoperim ce problema are
N palpaie, cand pun pe manual nu apare nimic, iar cand comut pe automat inainte de a aparea A, pt o secunda apare 4 pe dispay. Posibil sa fi ramas blocata in viteza a IV -a ? De doua saptamani nu reusim sa descoperim ce problema are
- Atex
- **
- 143 mesaje
- din 21 Feb 2010
- Mures
Atex
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
maiamy
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Atex
- **
- 143 mesaje
- din 21 Feb 2010
- Mures
Atex
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
maiamy
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2010
- Mesaj Privat
Am revenit!
Cele doua coduri 1728 si 1729 erau cauza unui pin strambat. Cand am desfacut mufa de la ECU si am introdu-so, se pare ca se strambase un pin. Acum masina a revenit la P 0725. Ieri am cumparat un senzor crankshaft si l-am inlocuit cu cel vechi, dar masina tot nu porneste. Am pus din nou senzorul vechi si cu acesta porneste cand si cand, merge o perioada si se opreste motorul. E posibil oare ca senzorul cumparat sa fie defect? Mentionez ca nu este un original, dar dupa cum am vazut si altii au montat senzori la acelasi pret.
Cele doua coduri 1728 si 1729 erau cauza unui pin strambat. Cand am desfacut mufa de la ECU si am introdu-so, se pare ca se strambase un pin. Acum masina a revenit la P 0725. Ieri am cumparat un senzor crankshaft si l-am inlocuit cu cel vechi, dar masina tot nu porneste. Am pus din nou senzorul vechi si cu acesta porneste cand si cand, merge o perioada si se opreste motorul. E posibil oare ca senzorul cumparat sa fie defect? Mentionez ca nu este un original, dar dupa cum am vazut si altii au montat senzori la acelasi pret.
- ebz77
- **
- 105 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2001 z12
- Arges
ebz77
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 z12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Maiamy, la tine este problema de la motorasul de pe cutie. Am patit si eu la fel. Ma refer la cel care schimba 2-4-R. Posibil sa fie doar carbunii. Schimba-i daca te pricepi, daca nu , nu te sfatuiesc sa te duci in service. Senzorul nu este defect. Daca ai drum pe la Pitesti, te ajut cu cea mai mare problema.
Millo_Janus la tine este putin mai complicat , dar se rezolva cu siguranta. La fel ca si Maiamy, daca ai drum pe la Pitesti sau sa ne auzim la un telefon (0756 070681 sau 0762 323155.
Cu stima si respect, Claudiu
Millo_Janus la tine este putin mai complicat , dar se rezolva cu siguranta. La fel ca si Maiamy, daca ai drum pe la Pitesti sau sa ne auzim la un telefon (0756 070681 sau 0762 323155.
Cu stima si respect, Claudiu
maiamy
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2010
- Mesaj Privat
- ebz77
- **
- 105 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2001 z12
- Arges
ebz77
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 z12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Eu totusi raman la parerea mea. Ti-am spus ca asa am patit si eu. Nu toate masinile au aceleasi simptome.
Parerea mea este ca problema e de la motorase .
Daca pui o diagnoza pe ea iti spune tot.
Ieri am terminat de reparat o cutie de viteze de easytronic si ma refer la schimbat carbuni la mororase , invatare viteze, schimbat lichid de frana, curatat ecu, etc. Stiu ceea ce vorbesc.
Cu stima, Claudiu.
Parerea mea este ca problema e de la motorase .
Daca pui o diagnoza pe ea iti spune tot.
Ieri am terminat de reparat o cutie de viteze de easytronic si ma refer la schimbat carbuni la mororase , invatare viteze, schimbat lichid de frana, curatat ecu, etc. Stiu ceea ce vorbesc.
Cu stima, Claudiu.
maiamy
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2010
- Mesaj Privat
maiamy
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2010
- Mesaj Privat
- ebz77
- **
- 105 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2001 z12
- Arges
ebz77
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 z12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
As vrea sa va arat cam ce am gasit la ultima lucrare la o cutie easytronic...
Se poate observa in fotografii cata apa s-a gasit in ECU de la cutia de viteze datorita etansarii proaste a capacului. S-au mai gasit si carbunii de la unul din motorase.
Dupa reparare masina merge ca noua.
Daca nu am postat bine fotografii, imi cer scuze.
Cu stima, Claudiu.
Se poate observa in fotografii cata apa s-a gasit in ECU de la cutia de viteze datorita etansarii proaste a capacului. S-au mai gasit si carbunii de la unul din motorase.
Dupa reparare masina merge ca noua.
Daca nu am postat bine fotografii, imi cer scuze.
Cu stima, Claudiu.
- Marius Oprea
- *
- 17 mesaje
- din 16 Dec 2012
- Corsa 2009 Z12XE
- Bucuresti
Marius Oprea
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2009 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2012
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Astept sfaturi pentru urmatoarea problema pe care am mai avut-o in Decembrie 2012 si care sa rezolvat de la sine dupa aprox 1 sapatamana de stat pe bara.
Nu mai porneste si in display apare o liniuta orizontala -(nu F,N,A ETC ?).Masina este la service EDS dar se pare ca nu am de la ei cu codurile de eroare pentru ca nu pot comunica cu calculatorul!(astept pentru luni sa vad daca obtin ceva coduri de eroare). Inainte de a o duce in service am facut test pseudo agrafa si am avut 2106 iar dupa ce am scos si am pus la loc mufele de la calculator am avut 1615 si 1616.
Masina: Opel Corsa C, feb. 2001, Easytronic
Motor: Z12XE, 75CP
Multumesc
Motor: Z12XE, 75CP, 160.000 Km
Multumesc
Astept sfaturi pentru urmatoarea problema pe care am mai avut-o in Decembrie 2012 si care sa rezolvat de la sine dupa aprox 1 sapatamana de stat pe bara.
Nu mai porneste si in display apare o liniuta orizontala -(nu F,N,A ETC ?).Masina este la service EDS dar se pare ca nu am de la ei cu codurile de eroare pentru ca nu pot comunica cu calculatorul!(astept pentru luni sa vad daca obtin ceva coduri de eroare). Inainte de a o duce in service am facut test pseudo agrafa si am avut 2106 iar dupa ce am scos si am pus la loc mufele de la calculator am avut 1615 si 1616.
Masina: Opel Corsa C, feb. 2001, Easytronic
Motor: Z12XE, 75CP
Multumesc
Motor: Z12XE, 75CP, 160.000 Km
Multumesc
calllin
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Aceiasi problema o am si eu la un opel astra H z16exp. Am patit de doua ori saptamana trecuta ca seara sa nu mai porneasca, am fost nevoit sa o las unde eram parcat in acel moment. Cand incercam sa o pornesc pe display aparea A4, cand dadeam sa scot din viteza N-ul incepea sa clipeasca pana aparea pe display 2 liniute. Nu a aparut niciodata F. A doua zi cand era un pic mai cald pornea fara probleme.
Ieri am reusit sa fac o diagnoza. Codurile care au rezultat sunt:
P1723 "Comutator tiptronic semnal neplauzibil" si
P1607 "Actuatorul ambreiajului dereglare/defectiune in functionare"
Va rog sa imi spuneti daca aceste erori nu au fost cauzate de vreun senzor defect si daca stiti service-uri in zona Cluj la care as putea apela pentru rezolvarea problemelor la easytronic.
Multumesc.
Ieri am reusit sa fac o diagnoza. Codurile care au rezultat sunt:
P1723 "Comutator tiptronic semnal neplauzibil" si
P1607 "Actuatorul ambreiajului dereglare/defectiune in functionare"
Va rog sa imi spuneti daca aceste erori nu au fost cauzate de vreun senzor defect si daca stiti service-uri in zona Cluj la care as putea apela pentru rezolvarea problemelor la easytronic.
Multumesc.
- ebz77
- **
- 105 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2001 z12
- Arges
ebz77
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 z12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Pentru Marius Oprea cred ca este ceva de genul :
P 1615 Immobilizer control module/ body control module (BMC) - incorect signal /// Immobilizer control body control module.
P 1616 Immobilizer control module/ instrumentation control module - incorect signal /// Imobilizer control module, instrumentation control module.
Trebuie verificate mufele si curatate cu spray de contacte.
Pana nu se face o diagnoza completa nu se poate da seama. Prin ghicite e mai greu.
Pentru calllin :
nu cred ca exista Astra H Z16 EXP , ci Z16 XEP;
codul de eroare P1607= MIL O/P Circuit Malfunction
codul P1723= Gear 3 incorrect Ratio.
La fel cum am spus si colegului, trebuie vazut ce spune diagnoza si dupa aceea se remediaza. E posibil sa fie si vreunul din motorasele de la cutia de viteze. Doar prin vorbe nu cred ca poate cineva sa repare o masina.
Cu stima, Claudiu.
P 1615 Immobilizer control module/ body control module (BMC) - incorect signal /// Immobilizer control body control module.
P 1616 Immobilizer control module/ instrumentation control module - incorect signal /// Imobilizer control module, instrumentation control module.
Trebuie verificate mufele si curatate cu spray de contacte.
Pana nu se face o diagnoza completa nu se poate da seama. Prin ghicite e mai greu.
Pentru calllin :
nu cred ca exista Astra H Z16 EXP , ci Z16 XEP;
codul de eroare P1607= MIL O/P Circuit Malfunction
codul P1723= Gear 3 incorrect Ratio.
La fel cum am spus si colegului, trebuie vazut ce spune diagnoza si dupa aceea se remediaza. E posibil sa fie si vreunul din motorasele de la cutia de viteze. Doar prin vorbe nu cred ca poate cineva sa repare o masina.
Cu stima, Claudiu.
- Marius Oprea
- *
- 17 mesaje
- din 16 Dec 2012
- Corsa 2009 Z12XE
- Bucuresti
Marius Oprea
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2009 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2012
- Mesaj Privat