cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
masina merge rotund, n-am ce zice. trepidatia motorului este putin mai mica la relanti, in mers nu am cum sa imi dau seama comparativ cu alte motoare. oricum, am scapat de vibratia in mers care se propaga in toata masina.
ca si costuri...e ceva, sa stii. axul cu came SH a fost cam 4-500 lei, nu mai stiu exact. apoi au mai fost tachetii (ca niste paharele) si pastilele de reglaj al jocului de la supape - in jur de 250-300 lei. manopera a fost cam 400 lei pt ca a trebuit sa dea si distributia jos.
acum, eu nu iti pot garanta ca tu ai problema asta. stiu doar ca este o buba la motoarele Z19DT dar nu e musai sa ti se fi intamplat si tie. zgomotoul poate sa fie si din alte cauze...de ex volanta.
ca si costuri...e ceva, sa stii. axul cu came SH a fost cam 4-500 lei, nu mai stiu exact. apoi au mai fost tachetii (ca niste paharele) si pastilele de reglaj al jocului de la supape - in jur de 250-300 lei. manopera a fost cam 400 lei pt ca a trebuit sa dea si distributia jos.
acum, eu nu iti pot garanta ca tu ai problema asta. stiu doar ca este o buba la motoarele Z19DT dar nu e musai sa ti se fi intamplat si tie. zgomotoul poate sa fie si din alte cauze...de ex volanta.
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
ady_adrian a scris:Stie cineva daca obturarea egr-ului poate sa faca motorul sa "urle"?De vre-o saptamana e super zgomotoasa la viteze mai mari...la 100 km/h ma doare capul cand conduc,se aude exagerat de tare chiar si cu muzica data mai tare mai tare.
Salut! Din cauza ca erau infundate iremediabil , am eliminat la Vectra mea atat catalizatorul cat si DPF (cu resoftare bineinteles).Dupa alte 5 luni, vazand ca tot merge in suturi, am obturat si EGR ul ,iar problema cu mersul in suturi s a rezolvat. motorul are acum un zgomot mai pronuntat, metalic. Mecanicul mi a spus ca lipsa celor trei piese (care nu sunt altceva decat niste piedici puse in calea fumului care vrea sa iasa din motor) face ca sunetul turbinei sa fie transmis mai puternic, de aici urletul! Una peste alta, motorul s a curatat de funingine, functioneaza acum perfect si s au mai adunat cativa caluti!
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
arachnid a scris:
Salut! Din cauza ca erau infundate iremediabil , am eliminat la Vectra mea atat catalizatorul cat si DPF (cu resoftare bineinteles).Dupa alte 5 luni, vazand ca tot merge in suturi, am obturat si EGR ul ,iar problema cu mersul in suturi s a rezolvat. motorul are acum un zgomot mai pronuntat, metalic. Mecanicul mi a spus ca lipsa celor trei piese (care nu sunt altceva decat niste piedici puse in calea fumului care vrea sa iasa din motor) face ca sunetul turbinei sa fie transmis mai puternic, de aici urletul! Una peste alta, motorul s a curatat de funingine, functioneaza acum perfect si s au mai adunat cativa caluti!
ady_adrian a scris:Stie cineva daca obturarea egr-ului poate sa faca motorul sa "urle"?De vre-o saptamana e super zgomotoasa la viteze mai mari...la 100 km/h ma doare capul cand conduc,se aude exagerat de tare chiar si cu muzica data mai tare mai tare.
Salut! Din cauza ca erau infundate iremediabil , am eliminat la Vectra mea atat catalizatorul cat si DPF (cu resoftare bineinteles).Dupa alte 5 luni, vazand ca tot merge in suturi, am obturat si EGR ul ,iar problema cu mersul in suturi s a rezolvat. motorul are acum un zgomot mai pronuntat, metalic. Mecanicul mi a spus ca lipsa celor trei piese (care nu sunt altceva decat niste piedici puse in calea fumului care vrea sa iasa din motor) face ca sunetul turbinei sa fie transmis mai puternic, de aici urletul! Una peste alta, motorul s a curatat de funingine, functioneaza acum perfect si s au mai adunat cativa caluti!
Am uitat sa mentionez ca, din curiozitate si putina teama, am efectuat si verificarea noxelor la o statie ITP si Surpriza! Noxele pentru norma Euro 4 s au incadrat in limitele admise, cu rezerve mari chiar!
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
Eu am DPF off, crestere de putere si de 1 sapt si EGR off (ultima interventie facuta la EGR pt ca tragea in suturi si s-a dovedit ca acesta era prb). Deocamdata nu aud nici un zgomot mai pronuntat. Am circulat cam 1.500 km, deloc batraneste, si am sesizat chiar si o scadere de consum si o reactie mai buna/rapida la accelerare.
- andreigeo
- **
- 369 mesaje
- din 19 Nov 2009
- Insignia 2010 a20dth
- Bucuresti
andreigeo
- Mesaje scrise: 369
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2009
- Mesaj Privat
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
Eu am avut DPF off si crestere de putere de la MB Tuning, exista o pagina pe forum unde prezinta preturi, motoarele la care fac si persoanele de contact pe zone.
Ca si procedura...s-a instalat ultima versiune de soft original, s-a citit mapa originala, s-a trimis la modificat si apoi a fost scrisa mapa modificata. In cazul meu cu DPF off, cai in plus si EGR off. Cum spuneam, eu aveam deja DPF off si cai in plus de la ei si s-a mai modificat partea de EGR. Teoretic inca sunt in probe sa vedem daca mai apar ceva erori pt a putea fi corectate in soft.
Ca si procedura...s-a instalat ultima versiune de soft original, s-a citit mapa originala, s-a trimis la modificat si apoi a fost scrisa mapa modificata. In cazul meu cu DPF off, cai in plus si EGR off. Cum spuneam, eu aveam deja DPF off si cai in plus de la ei si s-a mai modificat partea de EGR. Teoretic inca sunt in probe sa vedem daca mai apar ceva erori pt a putea fi corectate in soft.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Parca ziceam pe aici ca imi da in gat...
In ultima vreme devenise chiar enervant...
Dar colac peste pupaza s-a blocat si termostatul pe inchis...
Si ca sa-l schimb a trebuit sa demontez clapeta de acceleratie si egr (pozitie nasoala si trebuie neaparat demontata clapeta si tevile ce ajumg in egr)...
Nu mare a fost surpriza sa gasesc 2 suruburi care intra in egr slabite...
Dar am gasit si o garnitura metalica tot la egr destul de afumata...
Am mai gasit si un colier putin slabit la furtunul dintre imtercooler si clapeta ee acceleratie...
Am schimbat termostarul, am pus la loc totul izoland cu putina vaselina toate garniturile, punand si cate un supracolier de plastic (de-ala de aduni cablurile manunchi) la furtunul de mai sus...
Am pormit motorul si l-am lasat sa se incalzeasca...
A iesit ceva fum/abur de la vaselina in surplus, dar si de la antigelul curs pe diverse tevi...
Ieri am luat masina la o plimbare...
E alta masina.
Accelereaza lin incepand de la 1100 pana la 4000.
Am observat ca inainte de operatie daca ii dadeam putina talpa, indiferwnt de turatie, ii cam afumam pe ceilalti participanti la trafic...
Acum nu mai scoate fum apoape deloc...
La mine a fost de la lipsa etanseitatii furtunelor, recunosc, din vina mea, pentru ca nu le-am strans cum trebuie camd am curatat clapeta si egr...
In ultima vreme devenise chiar enervant...
Dar colac peste pupaza s-a blocat si termostatul pe inchis...
Si ca sa-l schimb a trebuit sa demontez clapeta de acceleratie si egr (pozitie nasoala si trebuie neaparat demontata clapeta si tevile ce ajumg in egr)...
Nu mare a fost surpriza sa gasesc 2 suruburi care intra in egr slabite...
Dar am gasit si o garnitura metalica tot la egr destul de afumata...
Am mai gasit si un colier putin slabit la furtunul dintre imtercooler si clapeta ee acceleratie...
Am schimbat termostarul, am pus la loc totul izoland cu putina vaselina toate garniturile, punand si cate un supracolier de plastic (de-ala de aduni cablurile manunchi) la furtunul de mai sus...
Am pormit motorul si l-am lasat sa se incalzeasca...
A iesit ceva fum/abur de la vaselina in surplus, dar si de la antigelul curs pe diverse tevi...
Ieri am luat masina la o plimbare...
E alta masina.
Accelereaza lin incepand de la 1100 pana la 4000.
Am observat ca inainte de operatie daca ii dadeam putina talpa, indiferwnt de turatie, ii cam afumam pe ceilalti participanti la trafic...
Acum nu mai scoate fum apoape deloc...
La mine a fost de la lipsa etanseitatii furtunelor, recunosc, din vina mea, pentru ca nu le-am strans cum trebuie camd am curatat clapeta si egr...
hyross
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2005 Z19Dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2012
- Mesaj Privat
- dragosh_viorel
- **
- 83 mesaje
- din 25 Jan 2011
- Astra 2005 Z19DT
- Giurgiu
dragosh_viorel
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- dragosh_viorel
- **
- 83 mesaje
- din 25 Jan 2011
- Astra 2005 Z19DT
- Giurgiu
dragosh_viorel
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- dragosh_viorel
- **
- 83 mesaje
- din 25 Jan 2011
- Astra 2005 Z19DT
- Giurgiu
dragosh_viorel
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Bryan99
- ****
- 1,147 mesaje
- din 02 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
Are legatura cu DPF ......presiune diferentiala prea mare ......... probabil DPF infundat
Cauze ? , pot fi multe ................ EGR defect , unul sau mai multe injectoare decalibrate , folosire ulei care nu e pentru DPF ....... si multe altele ......... trebuie facuta o diagnoza de cineva care se pricepe si vazut parametri la tot ce ar putea cauza infundarea filtrului de particule .
Cauze ? , pot fi multe ................ EGR defect , unul sau mai multe injectoare decalibrate , folosire ulei care nu e pentru DPF ....... si multe altele ......... trebuie facuta o diagnoza de cineva care se pricepe si vazut parametri la tot ce ar putea cauza infundarea filtrului de particule .
- dragosh_viorel
- **
- 83 mesaje
- din 25 Jan 2011
- Astra 2005 Z19DT
- Giurgiu
dragosh_viorel
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2011
- Mesaj Privat
- dragosh_viorel
- **
- 83 mesaje
- din 25 Jan 2011
- Astra 2005 Z19DT
- Giurgiu
dragosh_viorel
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2011
- Mesaj Privat
- andreigeo
- **
- 369 mesaje
- din 19 Nov 2009
- Insignia 2010 a20dth
- Bucuresti
andreigeo
- Mesaje scrise: 369
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
hyross
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2005 Z19Dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2012
- Mesaj Privat
Alin Bogdan a scris:Eu am DPF off, crestere de putere si de 1 sapt si EGR off (ultima interventie facuta la EGR pt ca tragea in suturi si s-a dovedit ca acesta era prb). Deocamdata nu aud nici un zgomot mai pronuntat. Am circulat cam 1.500 km, deloc batraneste, si am sesizat chiar si o scadere de consum si o reactie mai buna/rapida la accelerare.
trasul in suturi la mine sa rezolvat prin schimbarea turbo, egr acu masina merge f bine momentan sa speram ca nu apar iar probleme