- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Interesant Petro Canada. Pare ok dar necunoscut la noi si in lume. L-au tinut doar pentru ei? A incercat cineva pentru ca imi este greu sa cred ca o firma din 1943 a ajuns in Romania doar dupa 23 de la revolutie. Iarasi ciudat este modul de alegere a celui mai bun ulei pentru masina mea. Un grafic de parca iti cauti notele la BAC. Chestia cu vascozitatea la -3000 de grade celsius nu ma incalzeste cu nimic daca el la -10 grade se plimba ca prostul prin motor.
- bomba11980
- *
- 24 mesaje
- din 25 Jul 2011
- Astra 2003 Z14XE
- Iasi
bomba11980
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2011
- Mesaj Privat
Buna
Din mai 2013 am un Opel Astra G (1.4 16 V din 2003).
Am pus Ulei GM 10W40 (in cartea ei tehnica din 2010 are ulei 10W40).
Pana acum am 6 mii km facuti si am completat cu vreo 400 g (nu stiu cat consuma ulei dar pierd pe la o garnitura (semering) dar cica trebuie data distributia jos sa ajunga la el (cand am schimbat distributia nu pierdea pe acolo)).
E adevarat ca se mai aud tachetii din cand in cand (aleator rece/cald nu stiu pentru cat timp ca nu am stat mai mult de 10 secunde in fata masinii (din masina nu se aude nimic) - din cate am inteles tacanitul poate fi si altceva nu doar tachetii)
Am tot citit ca multi recomanda 5W30 sau 5W40, dar pentru o masina de 10 ani zic ca e ok 10W40.
Am sa vad cum se comporta iarna cu acest ulei.
Din mai 2013 am un Opel Astra G (1.4 16 V din 2003).
Am pus Ulei GM 10W40 (in cartea ei tehnica din 2010 are ulei 10W40).
Pana acum am 6 mii km facuti si am completat cu vreo 400 g (nu stiu cat consuma ulei dar pierd pe la o garnitura (semering) dar cica trebuie data distributia jos sa ajunga la el (cand am schimbat distributia nu pierdea pe acolo)).
E adevarat ca se mai aud tachetii din cand in cand (aleator rece/cald nu stiu pentru cat timp ca nu am stat mai mult de 10 secunde in fata masinii (din masina nu se aude nimic) - din cate am inteles tacanitul poate fi si altceva nu doar tachetii)
Am tot citit ca multi recomanda 5W30 sau 5W40, dar pentru o masina de 10 ani zic ca e ok 10W40.
Am sa vad cum se comporta iarna cu acest ulei.
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
10w nu e bun nicicand, nu doar iarna. E bun doar la cei carora le consuma ulei si vor sa o mai lungeasca pana la segmentare. 5w30 sau 5w40 e numa bun, iar schimbul undeva pana intr-un an sau 10.000km. Imi place ca multi isi dau cu pumnu-n piept ca marca aia e tare, ca aialalta face asa si mai nu-stiu-ce, dar uleiul il schimba la 2 ani, ca atunci face el 30.000km, ca atata zice producatorul de ulei ca merge, iar apoi apar topicuri gramada despre consumul de ulei, batai de tacheti, bec de la ulei aprins. La unul din schimburi stiu ca nu am avut destui bani sa iau uleiul pe care il iau de obicei, asa ca am luat ceva mai ieftin, dar am luat si am schimbat la 10.000! Marca buna? Mai toate sunt facute in turcia. in cel mai bun caz.
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
- bomba11980
- *
- 24 mesaje
- din 25 Jul 2011
- Astra 2003 Z14XE
- Iasi
bomba11980
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2011
- Mesaj Privat
Pana la Opel am avut o Dacia 1310 si schimbam uleiul la 5.000 km ELF Sporti TXI 15W40 (sa inteles de minune Dacia cu el).
Opelul momentan are 10W40 iar in max 4.000 km il schimb (oricum la 10.000 maxim il schimb orice ar fi).
Oricum in acesti 4.000 km trec iarna si am sa vad cum se manifesta masina.
Opelul momentan are 10W40 iar in max 4.000 km il schimb (oricum la 10.000 maxim il schimb orice ar fi).
Oricum in acesti 4.000 km trec iarna si am sa vad cum se manifesta masina.
stefanion
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2012
- Mesaj Privat
- nastase.adrian
- *
- 24 mesaje
- din 16 Apr 2013
- Insignia 2011 A18XER
- Brasov
nastase.adrian
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2011 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2013
- Mesaj Privat
Salut.Am un opel vectra b din 96 motor x16xel cu 174000km reali dupa cartea tehnica.Acum am in el un ulei gm 10w40 de care nu sunt multumit deloc dimineata(Brasov)tacane tachetii si stau vreo 1 minut inainte sa plec de pe loc ca sa ajunga uleiul in rampa(asa gandesc eu=necunoscator)si cand plec trebuie sa nu plec prea repede ca daca nu o turez suficient zici ca plec cu a doua de pe loc asa tremura,lucru care din nou cu uleiul vechi nu il facea. parca nu are putere motorul lucru care nu se intampla cu uleiul vechi,uleiul are 5000km de la schimb in urma cu aproximativ 4luni.Mentionez ca pana acum nu am sesizat vreun consum de ulei poate 100 grame maxim.Nu stiu ce ulei a avut in ea vechiul proprietar.Acum ca vine iarna ma gandesc sa il schimb si ma gandesc sa bag un 5w40 liqui moly ca am auzit ca este foarte bun.Ca si stil de mers rar cand depasesc 120km/ora pe DN-Comarnic-Sinaia-Predeal -Brasov cam asta e ruta mea saptamanala si schimb maxim la 3000rpm poate in vreo depasire sa ma duc peste 4000rpm.Si ma gandesc sa nu imi consume 5w40 asa cu nemiluita ca nu e chiar ieftin(aprox 180ron/5l).Voi ce imi recomandati?Sper ca am dat suficiente date.Si care dintre uleiurile liqui moly 5w40 ar fi mai mun pentru ca am vazut vreo trei tipuri top tec 4100, Leichlaif si ceva cu hc7 parca.Multumesc anticipat!
- costicimpy
- **
- 326 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Teleorman
costicimpy
- Mesaje scrise: 326
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
uite si o alta varianta calitativa si in bugetul tau http://www.ulei-motul.ro/pr...-x-cess-5w40.html
- nastase.adrian
- *
- 24 mesaje
- din 16 Apr 2013
- Insignia 2011 A18XER
- Brasov
nastase.adrian
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2011 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2013
- Mesaj Privat
- nastase.adrian
- *
- 24 mesaje
- din 16 Apr 2013
- Insignia 2011 A18XER
- Brasov
nastase.adrian
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2011 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2013
- Mesaj Privat
Dupa mai multe cautari si intrebari pe la mecanici mi-au spus ca tot 10w40 sa ii bag.Acum am ramas intre Liqui Moly Super Leichtfauf si Liqui Moly mos2 ambele 10w40.Care este mai potrivit pentru motorul x16xel si 174000km condus in conditii normale si rar sportiv.Este chiar asa important sa aiba acea norma GM?Multumesc
Ionutz_s
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1999 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2013
- Mesaj Privat
- nastase.adrian
- *
- 24 mesaje
- din 16 Apr 2013
- Insignia 2011 A18XER
- Brasov
nastase.adrian
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2011 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2013
- Mesaj Privat
Salut astazi am facut schimbul de ulei cu liqui moly mos2 10w40 si sunt foarte multumit,motorul se turaza mai usor,este mai silentios,parca trage si mai bine decat cu vechiul gm 10w40.Dar cand l-am turnat in motor m-am speriat putin de culoarea lui fiind un gri negricios urat dar se pare ca este bun,si mecanicul cand a vazut culoarea a zis ca el nu ar baga asa ceva in motor dar asta pentru ca nu prea era familiarizat cu uleiurile liqui moly si el recomanda inca castrol,dar o sa il conving eu cand o sa ma duc la urmatorul schimb tot cu liqui moly mos2.
Ionutz_s poti incerca cu incredere acest ulei,pana acum am vazut multe pareri bune despre el si astazi m-am convins si eu de calitatea lui si sa nu te sperii de culoare.Multi kilometrii fara probleme.
Ionutz_s poti incerca cu incredere acest ulei,pana acum am vazut multe pareri bune despre el si astazi m-am convins si eu de calitatea lui si sa nu te sperii de culoare.Multi kilometrii fara probleme.
Ionutz_s
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1999 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut nastase.adrian!Iti multumesc pentru sugestia de a pune MoS2 Leichtlauf 10 W-40 - Liqui Moly la motorul meu x18xe1 dar sunt rezervat dupa o experienta nu tocmai reusita cu acest ulei pe cealalta masina o Leganza CDX 99'.Eu momentan folosesc Castrol Magnatec 10w40- A3/B4.Ca idee inca mai am un litru de ulei Mos 2 pe care sunt dispus sa ti-l donez daca vei avea drum prin Focsani.Sa auzim de bine si drumuri bune.
dany5984
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Vaslui
- Masina: Tigra 1996 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2014
- Mesaj Privat
mar77 a scris:Singura diferenta pe care am vazut-o la un ulei a fost la un SHell 10w-40 luat cu 12 euro din italia. Imbunatatirea a fost ca de la cer la pamant, nu se mai auzeau tachetii, motorul era mult mai silentios si mergea rotund, uleiul a ramas curat si dupa vreo 10.000 km(l-am schimbat la 15.000 cu parere de rau, inca era curat). Nu am niciun repros de facut, cred ca ala o sa ramana schimbul de ulei al vietii mele :d
cu prima ocazie o sa mai incerc shell
cu prima ocazie o sa mai incerc shell
un ulei curat dupa 10000 de km arata ca e un ulei prost calitativ....adica pe intelesul tuturos nu curata bine motorul una din functiile uleiului
opelvn- Suspendat
- 529 mesaje
- din 06 Aug 2006
- Vrancea
opelvn- Mesaje scrise: 529
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2006
- Mesaj Privat
test rezistenta pelicula ulei
pana acum in RO cel mai bun 10w40 de PANA IN 25 de ron/l este VALVOLINE DURABLEND 10W40
si ce e cel mai important f rezistent in pelicula ce protejeaza exceptional axul cu came este mult peste uleiul GM 10W40
http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf
SI UN TEST FACUT DE AMSOIL IN JUNE 2013
PE AMSOIL teoretic ii eliminam pt ca ei au comandat testulla un laborator independent
aici se vede superioritatea lui VALVOLINE...
http://www.amsoil.com/lit/g3115.pdf
pana acum in RO cel mai bun 10w40 de PANA IN 25 de ron/l este VALVOLINE DURABLEND 10W40
si ce e cel mai important f rezistent in pelicula ce protejeaza exceptional axul cu came este mult peste uleiul GM 10W40
http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf
SI UN TEST FACUT DE AMSOIL IN JUNE 2013
PE AMSOIL teoretic ii eliminam pt ca ei au comandat testulla un laborator independent
aici se vede superioritatea lui VALVOLINE...
http://www.amsoil.com/lit/g3115.pdf
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
opelvn- Suspendat
- 529 mesaje
- din 06 Aug 2006
- Vrancea
opelvn- Mesaje scrise: 529
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2006
- Mesaj Privat
Valvoline durablend 10w40 in motor diesel
no comment....
http://www.millionmilevan.com/
5w40 vs 5w30 (average cam wear=uzura pe ax came)
no comment
http://www.smeerolieverenig...es%2009232014.pdf
no comment....
http://www.millionmilevan.com/
5w40 vs 5w30 (average cam wear=uzura pe ax came)
no comment
http://www.smeerolieverenig...es%2009232014.pdf
- Lovrin
- **
- 371 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Astra 2001 Z14XE
- Iasi
Lovrin
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- danielX
- **
- 104 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Zafira 2003 Z18XE
- Alta tara
danielX
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
Eu am schimbat ieri distributia, toate filtrele si bineinteles si uleiul.
Ma hotarasem sa pun GM 10W40, insa in ultimul moment am ales GM 5W30 Dexos 2, desi din 2000 folosesc Valvoline maxlife si am peste 1 mil km de atunci.
Am plecat din service si pana acasa, dupa cateva semafoare, mi s-a aprins becul la ulei la relanti de mai multe ori.
Ceva nu era in regula, asa ca astazi m-am reintors in service.
Dupa toate masuratorile si testele posibile, mecanicii au concluzionat ca nu e ceva in regula cu uleiul.
Asa ca am trecut pe la n magazine, pana am gasit Valvoline 10W40, M-am intors la service si am schimbat uleiul, dupa numai 30 km cu Dexos 2.
Ce a facut Dexos, cred ca a curatat f bine motorul, pentru ca atunci cand i-a dat drumul din baie, era negru ca taciunele, insa fluid ca apa.
Asa ca acum nu mai am nici acea intrerupere fina a motorului la relanti, nici huruitul pe care il sesizasem dupa ce pusesem dexosul. Initial am crezut ca n-au strans suruburile de la tamponul motor si ca vibratia se transmite in caroserie ca un huruit.
Sunt din nou fericit.
Cu uleiul vechi (de la fostul proprietar din Germania) facusem in jur de 6.000 km, pt ca nu avusesem timp sa-l schimb inainte de a pleca la drum.
Eu recomand cu placere sa utilizati Valvoline, mai ales pentru motoarele de peste 100.000 km. Eu am ajuns cu MaxLife la 700.000 km la un Mercedes C 200, 300.000 km la un Pajero, 350.000 la o Mazda, cand le-am vandut. Probabil circula si astazi.
La niciuna din acestea nu am completat ulei de la un schimb la altul, toate au functionat grozav indiferent de anotimp.
Ne auzim peste 10.000, cand il schimb si la Zafira, sa vedem cand...
Ma hotarasem sa pun GM 10W40, insa in ultimul moment am ales GM 5W30 Dexos 2, desi din 2000 folosesc Valvoline maxlife si am peste 1 mil km de atunci.
Am plecat din service si pana acasa, dupa cateva semafoare, mi s-a aprins becul la ulei la relanti de mai multe ori.
Ceva nu era in regula, asa ca astazi m-am reintors in service.
Dupa toate masuratorile si testele posibile, mecanicii au concluzionat ca nu e ceva in regula cu uleiul.
Asa ca am trecut pe la n magazine, pana am gasit Valvoline 10W40, M-am intors la service si am schimbat uleiul, dupa numai 30 km cu Dexos 2.
Ce a facut Dexos, cred ca a curatat f bine motorul, pentru ca atunci cand i-a dat drumul din baie, era negru ca taciunele, insa fluid ca apa.
Asa ca acum nu mai am nici acea intrerupere fina a motorului la relanti, nici huruitul pe care il sesizasem dupa ce pusesem dexosul. Initial am crezut ca n-au strans suruburile de la tamponul motor si ca vibratia se transmite in caroserie ca un huruit.
Sunt din nou fericit.
Cu uleiul vechi (de la fostul proprietar din Germania) facusem in jur de 6.000 km, pt ca nu avusesem timp sa-l schimb inainte de a pleca la drum.
Eu recomand cu placere sa utilizati Valvoline, mai ales pentru motoarele de peste 100.000 km. Eu am ajuns cu MaxLife la 700.000 km la un Mercedes C 200, 300.000 km la un Pajero, 350.000 la o Mazda, cand le-am vandut. Probabil circula si astazi.
La niciuna din acestea nu am completat ulei de la un schimb la altul, toate au functionat grozav indiferent de anotimp.
Ne auzim peste 10.000, cand il schimb si la Zafira, sa vedem cand...