- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Poate ajuta in caz ca se potriveste codul, daca am inteles eu bine, de acolo era buba la nenea neamt.
http://workshop-manuals.com...rom_timing_chain/
Daca nu, eu as desface sa verific din nou totul inclusiv pompa de ulei sau sorb. Pai altceva nu am mai citit.
Evident daca esti sigur ca nu sunt tacheti, alternator, pompa si alte dracii de pe acolo.
Oricum o inregistrare originala era binevenita. Inainte nu se auzea sau era acoperit sunetul de zgomotul distributiei?
http://workshop-manuals.com...rom_timing_chain/
Daca nu, eu as desface sa verific din nou totul inclusiv pompa de ulei sau sorb. Pai altceva nu am mai citit.
Evident daca esti sigur ca nu sunt tacheti, alternator, pompa si alte dracii de pe acolo.
Oricum o inregistrare originala era binevenita. Inainte nu se auzea sau era acoperit sunetul de zgomotul distributiei?
apopa
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2014
- Mesaj Privat
ms ptr link, nu se potriveste codul...ramane doar sa desfac distributia..sau macar carcasa..si sa verific care este treaba pe acolo..tot ma gandesc si la varinata ca intinzatorul are unele probleme din moment ce zgomotul nu este permanent..
acum pot sa ma gandesc si mai adanc la pinioanele pe care merge lantul poate sunt uzate si de aceea lantul sta putin slab la temperatura ridicata..iar treaba asta nu poate fii compensata de intinzator ptr ca probabil nu face cursa completa sau are cursa mai scurta(din ce am mai citit pe net)..ok bun..dar de ce nu face zomotul mereu ci doar din cand in cand..asta este enigma..
momentan merge asa...
acum pot sa ma gandesc si mai adanc la pinioanele pe care merge lantul poate sunt uzate si de aceea lantul sta putin slab la temperatura ridicata..iar treaba asta nu poate fii compensata de intinzator ptr ca probabil nu face cursa completa sau are cursa mai scurta(din ce am mai citit pe net)..ok bun..dar de ce nu face zomotul mereu ci doar din cand in cand..asta este enigma..
momentan merge asa...
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
apopa
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2014
- Mesaj Privat
salut, uite ca am revenit si cu filmarea, puteti sa o ascultati pe toata, dar zgomotul la care ma refer eu in toata povestea de mai sus, apare cel mai clar de la 00:36 pana la 00:41.
motorul are 90 grade, dar de obicei zgomotul aparea dupa 80grade acum mai nou se aude tacanitul si la rece.
https://www.youtube.com/watch?v=l2LOyAXJlCk
motorul are 90 grade, dar de obicei zgomotul aparea dupa 80grade acum mai nou se aude tacanitul si la rece.
https://www.youtube.com/watch?v=l2LOyAXJlCk
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
vezi daca nu seamna cu problema ce am expus-o eu aici, ca mie asa imi pare https://www.clubopel.com/vie...asc&start=100
Oricum pot fi doar presupuneri, dar din cum aud eu, poat fi ceva tacheti, cuzineti sau bolturi piston, ultima fiind cea mai probabila daca zgomotul apare la rece si dispare la cald.
Oricum pot fi doar presupuneri, dar din cum aud eu, poat fi ceva tacheti, cuzineti sau bolturi piston, ultima fiind cea mai probabila daca zgomotul apare la rece si dispare la cald.
apopa
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2014
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Parerea mea este ca daca era de frecat gasesti pilitura in filtru de ulei. Eu zic ca sunt tachetii totusi. Cam asta este boala lor. A mea de exemplu are 2 faze:
faza 1 cand se merge la ,,croaziera" cu 80/h si doar o pisti cat sa mentii viteza - pac se aude cum tachetul e slab si face pacanituri pe axa, usor, abia sesizabil
faza 2 cand uleiul este prost/ cand motorul este rece si uleiul este inexistent sus/ sau probabil tachetul este gol si praf - se aude precum masina de cusut cu un piston.
In rest nu am de ce sa ma plang, functioneaza ireprosabil. Probabil o sa merg cu ea pana cand o sa faca poc ca de facut nu prea imi vine din cauza preturilor si a incertitudinii rezultatului.
Piston bolt din cate stiu face mai tot timpul la rece. Poate gresesc.
faza 1 cand se merge la ,,croaziera" cu 80/h si doar o pisti cat sa mentii viteza - pac se aude cum tachetul e slab si face pacanituri pe axa, usor, abia sesizabil
faza 2 cand uleiul este prost/ cand motorul este rece si uleiul este inexistent sus/ sau probabil tachetul este gol si praf - se aude precum masina de cusut cu un piston.
In rest nu am de ce sa ma plang, functioneaza ireprosabil. Probabil o sa merg cu ea pana cand o sa faca poc ca de facut nu prea imi vine din cauza preturilor si a incertitudinii rezultatului.
Piston bolt din cate stiu face mai tot timpul la rece. Poate gresesc.
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
apopa tu ai vrut ieftin si ieftin ai. In primul rind la piese si mai ales la manopera, cel care a lucrat nu trebuia sa se apuce de asa lucrare fara sa stie cum se face si cu ce.
Suspectez ca mioriticul nu a curatat mai nimic, nu a verificat si tot asa.
Zgomotul nu il pot interpreta datorita calitatii proaste de inregistrare, suspectez sorb infundat, mizerie plimbareata, culbutor cu rola facuta trola, posibil si tachet ... poate ai si piese lipsa la distributie sau puse prost.
Suspectez ca mioriticul nu a curatat mai nimic, nu a verificat si tot asa.
Zgomotul nu il pot interpreta datorita calitatii proaste de inregistrare, suspectez sorb infundat, mizerie plimbareata, culbutor cu rola facuta trola, posibil si tachet ... poate ai si piese lipsa la distributie sau puse prost.
apopa
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2014
- Mesaj Privat
pai piesele le-am luat de pe net, mai ieftin decat in magazin, aceeasi distributie FEBI la piese auto costa 400-500lei si eu am luat-o cu 300lei, garnitura era la magazin 80 lei, eu am luat-o cu 50lei...aceeasi marca...OK nu am luat originala pt ca la piese auto unde gasisem GM original imi cereau 1200lei cu pinioane incluse in banii astia...si nu dispuneam de suma asta, apoi la service Iatsa campina(cel mai de incredere) mi-au cerut 400lei pe manopera, iar acelasi mecanic ce mi-o monta la service mi-a montat-o cu 200lei la el acasa, OK poate nu a curatat sorbul etc ptr ca n-am stat langa el acum ce sa fac prostia mea..si daca eram langa el habar n-avem eu de sorb...
ideea este ca nu am un expert opel in portbagaj care sa imi repare masina, de aceea m-am adaptat cum am putut asa incat sa nu dau 12mil pe o piesa si 400lei pe 3h de munca...si apoi tot sa tacane sau sa faca alte sunete...de aceea incerc sa aplelez la dvs toti acestia de pe forum ptr ca atunci cand merg iar la service..sau la un mecanic... sa merg cu lectia invata si sa nu se apuce expetul lui peste de la service sa imi dea un pomelnic de defectiuni inchipuite.
o sa fac o alta inregistrare si o postez, eu chiar sper ca aici ma poate ajuta cineva..altfel va zic sincer ca o pun de vanzare si aia e soarta cine o vrea asa sa o ia si sa se spele cu ea pe cap .
multumesc anticipat!
ideea este ca nu am un expert opel in portbagaj care sa imi repare masina, de aceea m-am adaptat cum am putut asa incat sa nu dau 12mil pe o piesa si 400lei pe 3h de munca...si apoi tot sa tacane sau sa faca alte sunete...de aceea incerc sa aplelez la dvs toti acestia de pe forum ptr ca atunci cand merg iar la service..sau la un mecanic... sa merg cu lectia invata si sa nu se apuce expetul lui peste de la service sa imi dea un pomelnic de defectiuni inchipuite.
o sa fac o alta inregistrare si o postez, eu chiar sper ca aici ma poate ajuta cineva..altfel va zic sincer ca o pun de vanzare si aia e soarta cine o vrea asa sa o ia si sa se spele cu ea pe cap .
multumesc anticipat!
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Din cate am citit si vazut pe net, la motoarele noastre, pt un efect garantat, se schimba axe + tacheti + culbutori.
Daca se schimba fragmentat atunci nici pretentiile sa nu fie prea mari. In schimb costul este aproape cat un sfert de masina.
http://www.ebay.co.uk/itm/V...sh=item3a88a3b398
Daca se schimba fragmentat atunci nici pretentiile sa nu fie prea mari. In schimb costul este aproape cat un sfert de masina.
http://www.ebay.co.uk/itm/V...sh=item3a88a3b398
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Pur si simplu imi dau cu presupusul:
- daca nu a fost curatata corect suprafata pe care se aseaza intinzatorul hidraulic,
sau acesta a ramas nestrans ? Incerc sa leg aparitia frecaturii concomitent
cu incalzirea uleiului.
Daca ar fi fost din tachet/rola zgomotul de frecatura nu ar fi trebuit sa se auda sacadat
si sincronizat cu momentul atacului camei axei culbutorilor pe rola ?
(Necazul este ca pe frigul asta nu prea iti vine sa demontezi ca sa verifici).
- daca nu a fost curatata corect suprafata pe care se aseaza intinzatorul hidraulic,
sau acesta a ramas nestrans ? Incerc sa leg aparitia frecaturii concomitent
cu incalzirea uleiului.
Daca ar fi fost din tachet/rola zgomotul de frecatura nu ar fi trebuit sa se auda sacadat
si sincronizat cu momentul atacului camei axei culbutorilor pe rola ?
(Necazul este ca pe frigul asta nu prea iti vine sa demontezi ca sa verifici).
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
2kappa a scris:Din cate am citit si vazut pe net, la motoarele noastre, pt un efect garantat, se schimba axe + tacheti + culbutori.
Daca se schimba fragmentat atunci nici pretentiile sa nu fie prea mari. In schimb costul este aproape cat un sfert de masina.
http://www.ebay.co.uk/itm/V...sh=item3a88a3b398
Daca se schimba fragmentat atunci nici pretentiile sa nu fie prea mari. In schimb costul este aproape cat un sfert de masina.
http://www.ebay.co.uk/itm/V...sh=item3a88a3b398
Efect garant pt ce anume? Eu nu vad motiv sa schimbi axele decat daca au uzura camele, ceea ce nu se intampla nici la al doilea schimb al distributiei. Dar argumentati-mi contrariul daca ma insel
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Depinde dupa ce calendar faci al 2-lea schimb. Calendarul din cartea service sau calendarul samsarului. Eu de exemplu precizez ca la al 3 -lea schimb (2 la mine, restul cu mila), sigur motorul necesita schimbul de axe, culbutori si tacheti. La mine ca sa sune bine. La altii nu cunosc. Este drept ca am vazut motoare intretinute cu sintetic de iti venea sa dormi cu ele in pat si nu cred ca axele aveau uzura foarte mare. Bafta!
On topic, ce rezulta din filmare este o mare harmalaie vorba lui Base din care se distinge sunete de pompa, alternator, tacheti si parca mai este ceva dar nu imi dau seama ce. Nasol ca nu stim ce a fost inainte de rezultat ca sa comparam.
On topic, ce rezulta din filmare este o mare harmalaie vorba lui Base din care se distinge sunete de pompa, alternator, tacheti si parca mai este ceva dar nu imi dau seama ce. Nasol ca nu stim ce a fost inainte de rezultat ca sa comparam.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Axele came nu se schimba decat daca se rup sau sare 1-2 culbutori care fac sant in came. Tachetii se verifica si se inlocuiesc cei cu probleme, la fel si culbutorii. Principalul e sa cureti canale de ungere ca altfel nu ai facut nimic.
In cazul colegului apopa treaba e clara, piese ieftine si nicidecum TOATE, nu a fost curatat nimic, baia nu a fost demontata si numai fortata etc. Daca in normativ GM apar atatea piese de INLOCUIT, neaparat cupluri de strangere, trusa cale, etc. si este normata cu aproape 6 ore cum sa faca mioriticul treaba buna in 3 ore ? Pai eu curat 3 ore si parca tot nu sunt multumit, spray si iar presiune si inca stramb din nas.
Cu 12mil ai fi avut toate piesele majoritatea pe original, ulei, filtru, antigel si chiar filtru aer. Iti mai trebuia un om care stie ce face chiar daca era mai scump si gata.
In cazul colegului apopa treaba e clara, piese ieftine si nicidecum TOATE, nu a fost curatat nimic, baia nu a fost demontata si numai fortata etc. Daca in normativ GM apar atatea piese de INLOCUIT, neaparat cupluri de strangere, trusa cale, etc. si este normata cu aproape 6 ore cum sa faca mioriticul treaba buna in 3 ore ? Pai eu curat 3 ore si parca tot nu sunt multumit, spray si iar presiune si inca stramb din nas.
Cu 12mil ai fi avut toate piesele majoritatea pe original, ulei, filtru, antigel si chiar filtru aer. Iti mai trebuia un om care stie ce face chiar daca era mai scump si gata.
apopa
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2014
- Mesaj Privat
salut,
cum am promis filmari noi cu zgomotele motorului 1.2 55kw 192 000km distributie noua+consumabile schimbate la 190 000km
1.motor rece si -4grade afara, zgomotul de care va vorbesc eu NU se aude...se aud alte sinfonii
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
2. motor cald 90grade aici de la secunda 00:17 pana la sfarsit... se aude exact zgomotul de care va zic eu, acest zgomot ma intereseaza
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
am mai auzit varianta citez: "rasuna in cutia de carbon tacanitul tachetilor de aceea auzi zgomotul in partea dreapa" ....plauzibil, dar atunci cand sunt in mers la 2000rpm de ce se aude?...aici mi s-a raspuns "pai normal ca se aude" ....asta se intampla la un service maricel din Ploiesti pret ptr 3 cuvinte 50lei pe sub mana.
ms ptr interesul acordat!
cum am promis filmari noi cu zgomotele motorului 1.2 55kw 192 000km distributie noua+consumabile schimbate la 190 000km
1.motor rece si -4grade afara, zgomotul de care va vorbesc eu NU se aude...se aud alte sinfonii
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
2. motor cald 90grade aici de la secunda 00:17 pana la sfarsit... se aude exact zgomotul de care va zic eu, acest zgomot ma intereseaza
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
am mai auzit varianta citez: "rasuna in cutia de carbon tacanitul tachetilor de aceea auzi zgomotul in partea dreapa" ....plauzibil, dar atunci cand sunt in mers la 2000rpm de ce se aude?...aici mi s-a raspuns "pai normal ca se aude" ....asta se intampla la un service maricel din Ploiesti pret ptr 3 cuvinte 50lei pe sub mana.
ms ptr interesul acordat!
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
gremlyn
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Calarasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2014
- Mesaj Privat
buna seara,
Am un corsa D cu motor A10XEP si am apa in ulei. Am schimbat garnitura distributie si am observat ca dupa pornire motorul tremura. Axele cu came nu se lubrefiaza bine. Motorul are 25.000km. Cu capacul de la culbutori demontat se observa ca lantul se unge dar axele nu prea. Becul de presiune ulei se stinge imediat.
Am un corsa D cu motor A10XEP si am apa in ulei. Am schimbat garnitura distributie si am observat ca dupa pornire motorul tremura. Axele cu came nu se lubrefiaza bine. Motorul are 25.000km. Cu capacul de la culbutori demontat se observa ca lantul se unge dar axele nu prea. Becul de presiune ulei se stinge imediat.