kippy90
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2013
- Mesaj Privat
Salutare ! Am si eu o problema
Detin un Opel Astra G cc.
Motor 1.2 16v
55kv
An fabricatie 2001
Intr-o seara mi-a porni foarte greu.si mi-a ramas martorul din bord galben "masinuta cu cheita" care am gasit eu in cartea tehnica , ca are legatura cu sistemul electronic al masinii sau transmisie.
Apoi la urmatoarea pornire la fel a pornit greu dar s-a stins "masinuta cu cheita" si mi s-a aprins martorul galben de "emisii noxe depasite" , motorasul galben.
Am vazut ca are unele simptome:
1.Am observat la relantii ca atata timp cat este aprins acel martor de "emisii noxe depasite" am si fluctuatii ale motorului care se observa in turometru.
2.La schimbarea treptelor de viteza se tureaza un pic dupa care revine la normal.
3.Pornire destul de grea.
4.La anumite plecari spe exemplu in panta trebuie turata mai mult decat de obicei pentru a nu se opri.
Am fost cu ea la un tester si baiatul de acolo mi-a spus ca este de vina EGR-ul, o electrovalva care controleaza emisiile de noxe, avand codul de eroare
"P1405, ventil elecromagnetic gaze dereglat/defunctie in functionare".
Puteti sa ma ajutati si pe mine cam ce este de facut...
Astept parerile voastre .
Multumesc !
Detin un Opel Astra G cc.
Motor 1.2 16v
55kv
An fabricatie 2001
Intr-o seara mi-a porni foarte greu.si mi-a ramas martorul din bord galben "masinuta cu cheita" care am gasit eu in cartea tehnica , ca are legatura cu sistemul electronic al masinii sau transmisie.
Apoi la urmatoarea pornire la fel a pornit greu dar s-a stins "masinuta cu cheita" si mi s-a aprins martorul galben de "emisii noxe depasite" , motorasul galben.
Am vazut ca are unele simptome:
1.Am observat la relantii ca atata timp cat este aprins acel martor de "emisii noxe depasite" am si fluctuatii ale motorului care se observa in turometru.
2.La schimbarea treptelor de viteza se tureaza un pic dupa care revine la normal.
3.Pornire destul de grea.
4.La anumite plecari spe exemplu in panta trebuie turata mai mult decat de obicei pentru a nu se opri.
Am fost cu ea la un tester si baiatul de acolo mi-a spus ca este de vina EGR-ul, o electrovalva care controleaza emisiile de noxe, avand codul de eroare
"P1405, ventil elecromagnetic gaze dereglat/defunctie in functionare".
Puteti sa ma ajutati si pe mine cam ce este de facut...
Astept parerile voastre .
Multumesc !
- AIin
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2003 z16se
- Dolj
AIin
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,413 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,413
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- AIin
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2003 z16se
- Dolj
AIin
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
kippy90
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2013
- Mesaj Privat
kippy90
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2013
- Mesaj Privat
kippy90
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2013
- Mesaj Privat
Intampin iar o problema.....deci detin motorul de 1.2 16v asa cum stiti....si de cand a dat frigul mi se pare ca am un consum destul de mare ...undeva la 10% in oras....pana sa de frigul nu mi-a consumat asa de mult....filtre ,bujii,ulei sunt schimbate la timp.Aveti idee de la ce poate fi?
Multumesc
Multumesc
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
kippy90
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2013
- Mesaj Privat
As mai avea o intrebare.in momentul in care deconectezi bateria si apoi o conectezi inapoi(in cazul meu am ramas fara baterie si am schimbat-o),trebuie sa lasi contactul pus circa 30 de sec pentru ca,clapeta de acceleratie sa isi invete pozitia si dupa pornire sa lasam motorul la relanti pana la temperatura optima de functionare?
Pentru ca daca e asa eu nu am facut lucrul asta.
Pentru ca daca e asa eu nu am facut lucrul asta.
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
kippy90
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2013
- Mesaj Privat