- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
ThePuiu
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2013
- Mesaj Privat
problema similara si la mine: A20DTH - indifferent de temperatura cutiei intra greu (cu sunetul specific de debraiere incompleta (pinioane ciraind)) in vitezele 1, 2 si 3. In 4, 5 si 6 nu face inca nici un fel de figuri. Dupa incalzire (5-10km de rulare) se aude un huruit in timpul mersului care inceteaza la apasarea pedalei de ambreiaj chiar daca masina e in viteza. La rularea in oras, cu viteza mica 1 sau 2 (mers in coloana) la apasarea ambreiajului masina smuceste ca si cum s-ar desprinde prea brusc placa de presiune.... 33000Km, dar problemele au inceput usor-usor de pe la 25000. Necazul meu cel mai mare e ca in reprezentanta mi-au spus ca nu stiu ce are... Ma poate indruma cineva spre un service din tara care sa nu-si faca cruce cind aud ca am Insignia?!
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
ThePuiu
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2013
- Mesaj Privat
ca sa se schimbe intreg kit-ul de ambreiaj, trebuie dat jos tot motorul de pe masina? Sincer....mi-e groaza.... o sa trezesc apoi ca incepe sa curga ceva pe ici pe colo sau sa se aprinda tot felul de erori de pe la senzori....
PS. ce am observant...daca fac dublu ambreiaj intra perfect in viteze! Parca mi-am luat autobasculanta Tatra.....
PS. ce am observant...daca fac dublu ambreiaj intra perfect in viteze! Parca mi-am luat autobasculanta Tatra.....
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
ThePuiu
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
@ThePuiu, huruitul ala poate fi de la rulmentul de presiune atunci când e apasat ambreiajul (când rulmentul apasa pe placa). Daca ai huruit/zdranganit la o debraiere partiala poate fi volanta. Smucitul poate fi si din placa. Intratul greu in viteza in primele trepte indica o debraiere incompleta.
La tine smuceste la apasarea sau eliberarea pedalei de ambreiaj?
Ca sa schimbi ambreiaj/volanta nu se da motorul jos, doar cutia.
La tine smuceste la apasarea sau eliberarea pedalei de ambreiaj?
Ca sa schimbi ambreiaj/volanta nu se da motorul jos, doar cutia.
- cont-sters-77167
- OP
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
@ThePuiu: Si eu am schimbat kit-ul de ambreiaj la 70.000 Km. Tot asa intra greu in viteza 1,2 si marcharier la rece, dimineata. Placa de presiune era problema. Discul de ambreiaj si rulmentul erau in uzura normala. Volanta era si ea cu probleme. Avea joc peste limite, insa ea avea un trancanit care se auzea la relanti. Din ce scrii tu, as zice ca e vorba de placa de presiune sau ambreiajul nu-si face cursa completa.
Cit despre reprezentantele Opel, Dumnezeu cu mila! Daca ai de investigat, incarca-te cu rabdare si eventual pune bani deoparte. Poate mai ai garantie pe masina. Mie cei de la Cluj mi-au depistat repede problema cu ambreiajul, insa nu au stiut sa-mi spuna de la ce vine "clanc-ul" din transmisie.
Manopera dureaza cam 3-4 ore pentru ambreiaj si volanta, complet.
Eu am incercat pina acum trei reprezentante Opel diferite, pentru probleme destul de complicat de depistat. Pina acum, nici una nu a reusit sa imi spuna unde e problema, desi simptomele sunt evidente si prezente. Au sa-ti dea raspunsul standard: "e normal", pentru orice lucru pe care nu stiu cum sa-l depisteze, si iti vor explica niste lucruri care sa para foarte avansate si complicate, ca si cum unii clienti sunt lipsiti de logica si se impresioneaza usor.
Succes (uri) !
Cit despre reprezentantele Opel, Dumnezeu cu mila! Daca ai de investigat, incarca-te cu rabdare si eventual pune bani deoparte. Poate mai ai garantie pe masina. Mie cei de la Cluj mi-au depistat repede problema cu ambreiajul, insa nu au stiut sa-mi spuna de la ce vine "clanc-ul" din transmisie.
Manopera dureaza cam 3-4 ore pentru ambreiaj si volanta, complet.
Eu am incercat pina acum trei reprezentante Opel diferite, pentru probleme destul de complicat de depistat. Pina acum, nici una nu a reusit sa imi spuna unde e problema, desi simptomele sunt evidente si prezente. Au sa-ti dea raspunsul standard: "e normal", pentru orice lucru pe care nu stiu cum sa-l depisteze, si iti vor explica niste lucruri care sa para foarte avansate si complicate, ca si cum unii clienti sunt lipsiti de logica si se impresioneaza usor.
Succes (uri) !
ThePuiu
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2013
- Mesaj Privat
Ce imi recomandati sa fac? Sa cumpar piesele oferite de ei (kit ambreiaj, volanta, ect) sau sa caut sa le cumpar eu si sa le platesc doar manopera? Ce producator de piese imi recomandati? (asta in cazul in care nu o sa gasesc GM originale)
Inca ceva... se pare ca problemele cu volanta sint destul de raspindite, oare daca se cumpara una noua, se primeste o garantie de un an cel putin? Cele originale vad ca sint proaste, cele facute de alte firme sint si mai proaste?!?!?
Ultima modificare facuta de ThePuiu la Sam 15 Feb, 2014 6:31 pm
Inca ceva... se pare ca problemele cu volanta sint destul de raspindite, oare daca se cumpara una noua, se primeste o garantie de un an cel putin? Cele originale vad ca sint proaste, cele facute de alte firme sint si mai proaste?!?!?
Ultima modificare facuta de ThePuiu la Sam 15 Feb, 2014 6:31 pm
- klod
- **
- 207 mesaje
- din 22 Jan 2011
- Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Alta tara
klod
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
@ThePuiu,
ceva de genul asta am avut si eu cu astra j 20dth, intra greu in 1-a si marsarier mi-au schimbat tot kitul de ambreaj, problema fiind de la volanta, se auzea si un clac la schimbarea vitezelor, odata ce au schimbat tot kitul de ambreaj a disparut si clac-ul ce se auzea la schimbarea vitezelor iar acum masina merge bine, salutare
ceva de genul asta am avut si eu cu astra j 20dth, intra greu in 1-a si marsarier mi-au schimbat tot kitul de ambreaj, problema fiind de la volanta, se auzea si un clac la schimbarea vitezelor, odata ce au schimbat tot kitul de ambreaj a disparut si clac-ul ce se auzea la schimbarea vitezelor iar acum masina merge bine, salutare
- cont-sters-77167
- OP
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
Piesele cumparate de la service sunt mai scumpe si tratezi garantie + eventuala manopera (in caz ca) tot cu ei.
Piesele de la alti distribuitori sunt cam cu 20% mai ieftine (acelasi produs) si garantia se rezolva cu acea firma.
De gasit cred ca vei gasi intotdeauna piese originale, nu e problema. Pe Insignia vin montate kit-uri Luk sau Sachs din fabrica. Cele GM au sigla pe ele si sunt cu cel putin 15% mai scumpe, insa sunt exact aceleasi piese.
Piesele de la alti distribuitori sunt cam cu 20% mai ieftine (acelasi produs) si garantia se rezolva cu acea firma.
De gasit cred ca vei gasi intotdeauna piese originale, nu e problema. Pe Insignia vin montate kit-uri Luk sau Sachs din fabrica. Cele GM au sigla pe ele si sunt cu cel putin 15% mai scumpe, insa sunt exact aceleasi piese.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
edytro
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2013
- Mesaj Privat
edytro
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2013
- Mesaj Privat
ThePuiu
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2013
- Mesaj Privat
Am sunat la reprezentanta Opel si costul pieselor (volanta + kit ambreiaj) originale GM (asa zic ei!) este 5600RON. Am cunoscuti care si-au luat masina la banii astia! O sa vad daca accepta sa-mi faca "cadou" manopera sau daca nu, sa caut piesele in alta parte si ei doar sa le monteze... Rusinos pt o masina de 3 ani si 40k km sa pice jumatate din ea odata...
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
@ThePuiu imi pare rau pentru problema pe care o ai. Poate nu te incanta, dar daca intri pe forum Audi ai sa vezi ca la A4 B8 2.0 tdi 143cp e o problema foarte frecventa, volante+ambreiaj facute praf dupa 15K! Si sa nu mai vorbim de cultiile multitronic.......o placere la condus dar fffoarte pacatoase si sensibile, lista poate continua........! Si Audi e considerata marca premium.
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
ThePuiu a scris:Am sunat la reprezentanta Opel si costul pieselor (volanta + kit ambreiaj) originale GM (asa zic ei!) este 5600RON. Am cunoscuti care si-au luat masina la banii astia! O sa vad daca accepta sa-mi faca "cadou" manopera sau daca nu, sa caut piesele in alta parte si ei doar sa le monteze... Rusinos pt o masina de 3 ani si 40k km sa pice jumatate din ea odata...
Cred ca cel mai bine e sa intrebi cat sunt piesele si cat manopera.
Apai intreaba la revizieopel.ro despre pretul pieselor. Eu as merge pe cel putin -30% in conditiile in care sunt aceleasi piese ca si la reprezentanta.