TSC-U
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:Cand se misca sus/jos din rotita pentru reglajul intensitatii luminilor de bord, acestea din urma lumineaza mai puternic/slab toate sau doar reglajul are treaba doar cu ecranul mare? Am observat azi, ca si-au modificat intensitatea fata ca de obicei fara sa fac eu ceva(luminau mai puternic). La o repornire a motorului intensitatea a scazut vizibil, iar cand am miscat din acea rotita efectul se observa asupra ecranului mare(CID) si putin pentru butoanele de pe consola, insa luminile din bord si IPC nu aveau vre-un rezultat.
P.S.: In ambele cazuri faza scurta era oprita. Tensiunea bateriei(pe IPC) era undeva la 14.7(initial), iar inainte sa opresc mototul a ajuns la 14.4
P.S.: In ambele cazuri faza scurta era oprita. Tensiunea bateriei(pe IPC) era undeva la 14.7(initial), iar inainte sa opresc mototul a ajuns la 14.4
La mine, Astra J, se modifica intensitatea luminii peste tot (ceasuri bord, computer bord, consola centrala... inclusiv la butoanele pt comanda geamurilor). Asta doar cand luminile sunt aprinse. Daca e lumina afara si mergi doar pe luminile de zi, butonul de reglaj nu are nici un efect.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
laur21
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2013
- Mesaj Privat
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
laur21
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2013
- Mesaj Privat
Ciprian A
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 1.5 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2013
- Mesaj Privat
@laur21 Am avut si eu probleme cu turatia. Cand stateam pe loc se tura pentru o secunda cu 200 de rotatii. Sambata am facut prima revizie si mi-au schimbat electrovalva in garantie si s-a rezolvat. Au facut si update si de atunci am observat ca indicatorul de schimbare intr-o viteza superioara se aprinde mai tarziu, la turatii mai mari, dar oricum nu il bag in seama si nu schimb cand vrea el.
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
laur21 a scris:mda..nu stiu ce sa mai cred....eu iam facut uodate si de atunci a inceput sa faca. am fost inpoi si mi sa spus ca masina acum invata modul meu de condus si dupa o sa revina la normal, problema ca la mine nu face mereu, stie careva care a avut problem cu elecrovalva, ce simtome are?
Ar trebui sa auzi un barait intre 1500-2000 rot/min,sau daca pui mana pe ea simti cum vibreaza,scoatei furtunasele si vezi daca se realizeaza vacuum,aceasta electrovalva actioneaza tija geometriei variabile a turbinei.
Pune pe cineva sa observe miscarea tijei in momentul cand accelerezi,este adevarat ca in stationare miscarea este mai putin sesizabila,insa se poate distinge miscarea ei...
- Alexbmw
- **
- 131 mesaje
- din 06 Oct 2010
- Insignia 2009
- Bucuresti
Alexbmw
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2010
- Mesaj Privat
Pana la urma a gasit cineva o rezolvare vis a vis de receptia proasta radio?
Unitatea este un DVD800 - Daca stau pe loc e ok, se aud bine toate posturile. In miscare, apare fasaitul, dintr-o data incepe sa se auda slab/infundat, dispare stereo, etc.
Se poate monta vreun amplificator de semnal, ceva? E o problema gen "asa fac toate"?
Incepe sa ma enerveze aspectul asta... practic nu pot asculta o piesa cap-coada la radio in mers ca e imposibil sa nu inceapa sa se auda prost...
Unitatea este un DVD800 - Daca stau pe loc e ok, se aud bine toate posturile. In miscare, apare fasaitul, dintr-o data incepe sa se auda slab/infundat, dispare stereo, etc.
Se poate monta vreun amplificator de semnal, ceva? E o problema gen "asa fac toate"?
Incepe sa ma enerveze aspectul asta... practic nu pot asculta o piesa cap-coada la radio in mers ca e imposibil sa nu inceapa sa se auda prost...
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- 99sit
- **
- 470 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Insignia 2018 B20DTH
- Arges
99sit
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
- Alexbmw
- **
- 131 mesaje
- din 06 Oct 2010
- Insignia 2009
- Bucuresti
Alexbmw
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2010
- Mesaj Privat
Iata ca si aici cineva reclama acelasi lucru. Si fix asa se intampla si la mine (daca schimb frecventa si revin imediat, isi revine):
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Este posibil,(a mai spus cineva care este mai in tema,catalinpav66)ca datorita unor interventii asupra modulelor ECU(modificare de km) sa apara anumite probleme...,la unii se manifesta prin anumite "fenomene" ciudate ale sistemului audio,sper sa nu gresesc(am sa mai verific in posturi anterioare),cum amandoi aveti km modificati,reiese ca aveti probleme,simptome asemanatoare...
Am sa verific si revin cu postul "cu pricina"...
Am sa verific si revin cu postul "cu pricina"...
- 99sit
- **
- 470 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Insignia 2018 B20DTH
- Arges
99sit
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
Interesanta faza cu revenirea turatiei catre relanti la schimbarea vitezelor pe cutie manuala ( oare o face si pe automata? ). Mi se intampla si mie , si cum am masina de 4-5 luni imi e greu sa imi dau seama daca asa a fost de la inceput sau nu mai ales ca am pus-o si pe seama unei eventuale curatari a filtrului.
Daca nu e astenie de primavara la masini . eu zic ca fie e o defectiune undeva , fie intradevar softul permite "sustinerea" la schimbarea vitezelor la turatia optima , ceea ce ar fi cool dar neeconomic si enervant.
La mine si cand revine de la cele 2200 ture , ramane pe la 1100 ture si apoi coboara pe la 800, am observat totusi ca diferenta de turatie dupa ce schimb coboara cu 4-500 ture ( cam diferenta dintre trepte_ )sta 3-5 secunde acolo si apoi coboara la relanti
Doua intrebari am si eu:
- Nu a rezolvat nimeni inca aceasta problema?
- Se simte diferenta de update de soft , la cei care au facut-o?
Daca nu e astenie de primavara la masini . eu zic ca fie e o defectiune undeva , fie intradevar softul permite "sustinerea" la schimbarea vitezelor la turatia optima , ceea ce ar fi cool dar neeconomic si enervant.
La mine si cand revine de la cele 2200 ture , ramane pe la 1100 ture si apoi coboara pe la 800, am observat totusi ca diferenta de turatie dupa ce schimb coboara cu 4-500 ture ( cam diferenta dintre trepte_ )sta 3-5 secunde acolo si apoi coboara la relanti
Doua intrebari am si eu:
- Nu a rezolvat nimeni inca aceasta problema?
- Se simte diferenta de update de soft , la cei care au facut-o?
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Alexbmw a scris:Iata ca si aici cineva reclama acelasi lucru. Si fix asa se intampla si la mine (daca schimb frecventa si revin imediat, isi revine):
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
Problema se va rezolva cu o resoftare a sistemului DVD800,doar cu Tech2 sau MDI,adica la o reprezentanta Opel(service).
- Alexbmw
- **
- 131 mesaje
- din 06 Oct 2010
- Insignia 2009
- Bucuresti
Alexbmw
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2010
- Mesaj Privat
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
edy_oo7
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2013
- Mesaj Privat
Salut! saptamana trecuta am fost la reprezentanta opel din Galati. Mi-am facut programare pt schimbul distributiei. In momentul cand am fost sa discut de ziua cand ma programeaza m-au informat ca pe seria masinii exista si o rechemare pt regprogramare ECU . Mentionez ca masina nu avea nicio problema decat cele care le au toate Insignia si care le-ati mentionat si voi in posturile anterioare. Gen : Ramanea turata cand schimbam viteza ... oscilatiile de turatii cand e pe liber . Am fost la ei mi-au schimbat distributia apoi a facut cretinul ala resoftarea. Termina ei treaba am observat cat am asteptat ca tot se invarteau pe langa ea ... o turau . Vine seful de acolo imi preda masina . Urc in ea pun contactul cand imi dau seama ca se aude un zgomot ciudat de sub capota . o pornesc si imi dau seama ca in momentul cand o turez si incepe se scada in turatii zgomotul se accentua. L-am chemat pe electronistul secolului si imi spune ca nu are nicio legatura resoftarea cu electrovalva care vibreaza la decelerare. Mi-au propus ei nu stiu ce carpeala cu nu stiu ce piesa care vine ca solutie recomandata de Opel. Nu prea imi vine sa cred sincer si vroiam sa va intreb daca cineva s-a mai intalnit cu problema asta . Insignia e din 2010 20 130 cp . Si pe istoricul ei electrovalva apare schimbata . Acum vreau sa trimit un mail la opel in Germania sper ca imi raspunde cineva